Kuba Motor Superlight 200
Reklamlar
-
28 Ağustos 2019, 11:20
#5041
IAMBY adlı üyeden alıntı
Yanlış anlama hocam amacım tatsızlık çıkarmak değil ama ilk olarak insanları doğdukları yerle, konuştukları dille aşağılamamayı öğrenmen lazım. O motoru Türkçe bilmeyen adamlar tasarladı, üretti de Kuba onlardan alıp Türkiye'de satıyor.
Ben kimseyi asagilamadim. Kast ettigim sey benimle iletisim kuramayan birisi benim hayatimi alabilecek bir makineye mudahale ediyor.olabilecek bir hatada ben canimdan olacagim. Sen neden bu kadar gocundun anlayamadim. Sen bana laf yetistirene kadar okudugunu anlamayi ogrensen daha doğru olur. Kac yasindasin bilmiyorum ama yetiskinler icin buna uygun egitimler var. Onlara katilabilirsin.
Reklamlar
-
30 Ağustos 2019, 19:57
#5042
la_mancha adlı üyeden alıntı
Ben kimseyi asagilamadim. Kast ettigim sey benimle iletisim kuramayan birisi benim hayatimi alabilecek bir makineye mudahale ediyor.olabilecek bir hatada ben canimdan olacagim. Sen neden bu kadar gocundun anlayamadim. Sen bana laf yetistirene kadar okudugunu anlamayi ogrensen daha doğru olur. Kac yasindasin bilmiyorum ama yetiskinler icin buna uygun egitimler var. Onlara katilabilirsin.
Anladım, sıkıntı yok. O gün karşılaştığım tatsız bir olay üzerine yazdığın mesajı gördüm. Bu yüzden biraz fazla tepki göstermişim. Okuduğumu gayet iyi anlayan birisiyim merak etmeyin.
-
01 Eylül 2019, 08:04
#5043
debriyaj ve gaz telini sizce kac bin km den sonra değiştirmelim ve bakımını nasıl yapmalıyım şuanlık bir sıkıntı yaşamıyorum ama daha sonrada yolda kalmayalım
-
04 Eylül 2019, 22:59
#5044
Yakıt tüketimi
Arkadaslar merhaba. 1 aydir kuba sl200 kullaniyorum ilk motosikletim. Bir depoyla 300-350 km yol yapiyo bu normal mi?
-
04 Eylül 2019, 23:32
#5045
Claxs adlı üyeden alıntı
debriyaj ve gaz telini sizce kac bin km den sonra değiştirmelim ve bakımını nasıl yapmalıyım şuanlık bir sıkıntı yaşamıyorum ama daha sonrada yolda kalmayalım
çoğu kullanıcının kulak arkası ettiği bir mevzudur gaz-debriyaj telleri konusu.Öncellikle bu iki tel için yapılacak yıllık bakım çok önemli zira yaz-kış kullanımında ve zamanla gerilen tellerin ilk zamanki gibi gerilim yaratamaması ve bir süre kopması gibi probemlerin önüne geçmek için teller komple sökülmeli ve gres yağı ile yağlanıp tel kılıfına tekrar monte edilmelidir.Kılıf içine tel alındığı zamanda yine iki uçta gresleme yapılıp tel uçlarından ileri-geri itme veçekme edilerek kılıf içindede gresin iyice etki edilmesi sağlanmalıdır.Bu şekilde tüm yıl kullanılan motor tellerinde sorun yaşamassınız.Aksi halde soğuk havaların olumsuz etkileri veya sıcak havaların telleri daha fazla aşındırma riskleri ile karşı karşıya kalırsınız.Kısaca her yıl tellerinizi elden geçirin ve değiştirin,değişim yaptığınızdada mutlaka gres yapın.Tel dediğiniz şey 50tl lik bir parça zaten.Sanayide daha ucuza bulmakda mümkün..
emrozenn adlı üyeden alıntı
Arkadaslar merhaba. 1 aydir kuba sl200 kullaniyorum ilk motosikletim. Bir depoyla 300-350 km yol yapiyo bu normal mi?
ortalamanın biraz altında gibi.Rölanti ayarınız yüksek olabilir,1900 rpm idealdir.Yada karbüratör hava-gaz ayarlarınızda bir sorun olmuş olabilir.
Bir başka seçenekde agresif kullanma ile alakalı,çok yüksek devirli ve yüksek hızlarda kullanımda artırır yakıt tüketimini.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
05 Eylül 2019, 00:47
#5046
Tesekkur ederim. Normali nedir peki bunun?
-
05 Eylül 2019, 01:57
#5047
emrozenn adlı üyeden alıntı
Tesekkur ederim. Normali nedir peki bunun?
350-400km arası normaldir.400km üstüde gider ancak kullanım,karbüratör ayarları noktasında iyi ayarlama yapmak gerekiyor.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
05 Eylül 2019, 08:28
#5048
Herkes yazmış ama acıkcası bir sayfada ak denilene bir sayfada kara deniliyor.
Bir cengaver dürüstçe yazar umarım sunları
Bu aletin titreşimsiz max hızı nedir?
Motoru öldürmeden max hızı nedir?
Ortalama kiloda bir artçı ile max hızı nedir?
100 km de yaktığı yakıtı nedir?
-
05 Eylül 2019, 10:10
#5049
BlackGhost adlı üyeden alıntı
350-400km arası normaldir.400km üstüde gider ancak kullanım,karbüratör ayarları noktasında iyi ayarlama yapmak gerekiyor.
Ankara’da onerdiginiz bi usta var mi bu konuda
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
arndiol adlı üyeden alıntı
Herkes yazmış ama acıkcası bir sayfada ak denilene bir sayfada kara deniliyor.
Bir cengaver dürüstçe yazar umarım sunları
Bu aletin titreşimsiz max hızı nedir?
Motoru öldürmeden max hızı nedir?
Ortalama kiloda bir artçı ile max hızı nedir?
100 km de yaktığı yakıtı nedir?
1 aydir kullaniyorum yaklaşık 650 km falan kullandim. Titresim 5-6 bin devir cevirirken basliyo. 80-90 km/h ile rahat gidiyosun max hizim yokus asagi 120 km/h. Yakıt cok fazla geldi bana 2 depo harcadim ortalama 23-25 kurus yakti. Muhtemelen benim motorda bi sorun var yakit konusunda
-
05 Eylül 2019, 10:15
#5050
emrozenn adlı üyeden alıntı
Ankara’da onerdiginiz bi usta var mi bu konuda
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
1 aydir kullaniyorum yaklaşık 650 km falan kullandim. Titresim 5-6 bin devir cevirirken basliyo. 80-90 km/h ile rahat gidiyosun max hizim yokus asagi 120 km/h. Yakıt cok fazla geldi bana 2 depo harcadim ortalama 23-25 kurus yakti. Muhtemelen benim motorda bi sorun var yakit konusunda
duz yolda max hızı ne gördünüz?
5binden sonra titreşim başlıyor ise motor hep titriyor demektir. 50 km hızı 5. viteste yapmıcaz sonucta
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
05 Eylül 2019, 11:20
#5051
arndiol adlı üyeden alıntı
Herkes yazmış ama acıkcası bir sayfada ak denilene bir sayfada kara deniliyor.
Bir cengaver dürüstçe yazar umarım sunları
Bu aletin titreşimsiz max hızı nedir?
Motoru öldürmeden max hızı nedir?
Ortalama kiloda bir artçı ile max hızı nedir?
100 km de yaktığı yakıtı nedir?
Tecrübeyle sabit 90-100km aralığı ideal bu motorda.Maksimum hız konusunda 110km ideal,daha üstü zorluyor ne yazıkki.Sürücü-artçı noktasında 140-150kg toplamında 90km km idealdir,daha yüksek hızda görülebilir ama motor zorlanır.100km yakıt ortalaması 15 kuruşdur,daha azıda görülebilir.Ortalama 15 kuruş harcama ile 400km ve üstünde bir yol yapılabilir.Sonuç itibariyle 200cc bir motordan bahsediyıruz,yapısı itibariyle seri çalışan,yüksek devir çeviren bir makine değil sl200.
emrozenn adlı üyeden alıntı
Ankara’da onerdiginiz bi usta var mi bu konuda
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
1 aydir kullaniyorum yaklaşık 650 km falan kullandim. Titresim 5-6 bin devir cevirirken basliyo. 80-90 km/h ile rahat gidiyosun max hizim yokus asagi 120 km/h. Yakıt cok fazla geldi bana 2 depo harcadim ortalama 23-25 kurus yakti. Muhtemelen benim motorda bi sorun var yakit konusunda
Yakıt harcamanız fazla,karbüratör ayarlarına baktırmanız lazım veya agresif kullanıyor iseniz bunu kesminiz gerekiyor.Ankara'da tanıdık yok maalesef.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
10 Eylül 2019, 10:41
#5052
Herkese selam. Son 1 haftadır motoru çalıştırmakta zorlanıyorum. Marşa bastığımda bir sefer tık yapıyor ve motor duruyor. Çalışmaya zorlamıyor dahi. Bir kaç kez motoru vurdurarak çalıştırdım ve öyle işe gidip geldim. Bir kaç gündür de bu sorunu sürekli tekrarlamaya başladı. Sanırım sorun akü kaynaklı ama sizlerin de yorumunu görmek istedim.
Akü dışında başka bir sıkıntı olabilir mi?
Sorun aküdeyse değişim şart mı?
Değişim şartsa önereceğiniz akü marka modeli var mıdır?
-
10 Eylül 2019, 22:54
#5053
darkNroll adlı üyeden alıntı
Herkese selam. Son 1 haftadır motoru çalıştırmakta zorlanıyorum. Marşa bastığımda bir sefer tık yapıyor ve motor duruyor. Çalışmaya zorlamıyor dahi. Bir kaç kez motoru vurdurarak çalıştırdım ve öyle işe gidip geldim. Bir kaç gündür de bu sorunu sürekli tekrarlamaya başladı. Sanırım sorun akü kaynaklı ama sizlerin de yorumunu görmek istedim.
Akü dışında başka bir sıkıntı olabilir mi?
Sorun aküdeyse değişim şart mı?
Değişim şartsa önereceğiniz akü marka modeli var mıdır?
Her ihtimale karşı kaçak olup olmadığına bak ya da baktır. Kaçak yoksa akü ömrünü doldurmuştur.
Birebir aynı sorunları yaşıyorum ben de ama şimdilik zaman bulamadığım için kickstarter la çalıştırıyorum, akü almadım.
Yiğitakü den 12V 9A bi akü almayı düşünüyorum, boyu biraz uzun sığmayacak ama yuvayı genişletebilirim diye düşünüyorum 3 4 santimetre.
Benzer bir işlem yapmış olan varsa bilgi verebilir mi?
-
13 Eylül 2019, 09:23
#5054
Herkes bi rakam yazmis ama yedek depoyu da dahil ediyor musunuz buna? Bende gecen sene benzin göstergesinde kirmizi cizgiye geldiginde 350 km yapmis oluyordum. Kirmizi çizginin sonuna kadar 25 km, yedek depo ile de 75 km yapar diye dusunup bir depo ile 450 km yapiyor diye hesapliyordum. Ama bu sene kirmizi cizgiye geldigimde 280 km civari yapmis oluyorum, kirmizi cizginin sonu ve yedek depoyuda dusununce 350-370 km yapar diye dusunursek gecen seneye gore yaklasik 80-100 km daha az yapiyorum. Km de benzin sarfiyati yaklasik 30 kurus oldu. Son bakimda karburator ayari yaptilar ama yaapn yer belli ki cok da becerikli degildi, cunku bi dehisiklik olmadi. Karburator temizleyici yakit katkisi aldim, bir ise yarar mi bilmiyorum ama yararsa yazacagim. Olmadi seneye motoru elden cikaricaz.
BlackGhost adlı üyeden alıntı
350-400km arası normaldir.400km üstüde gider ancak kullanım,karbüratör ayarları noktasında iyi ayarlama yapmak gerekiyor.
-
13 Eylül 2019, 09:31
#5055
BlackGhost adlı üyeden alıntı
Tecrübeyle sabit 90-100km aralığı ideal bu motorda.Maksimum hız konusunda 110km ideal,daha üstü zorluyor ne yazıkki.Sürücü-artçı noktasında 140-150kg toplamında 90km km idealdir,daha yüksek hızda görülebilir ama motor zorlanır.100km yakıt ortalaması 15 kuruşdur,daha azıda görülebilir.Ortalama 15 kuruş harcama ile 400km ve üstünde bir yol yapılabilir.Sonuç itibariyle 200cc bir motordan bahsediyıruz,yapısı itibariyle seri çalışan,yüksek devir çeviren bir makine değil sl200.
Yakıt harcamanız fazla,karbüratör ayarlarına baktırmanız lazım veya agresif kullanıyor iseniz bunu kesminiz gerekiyor.Ankara'da tanıdık yok maalesef.
Biraz inceleme videolarını izledim.
Topspeed 105 olarak gösteriyor, cruser olmasından kaynaklı benım 162'cc commuter ile aynı top speedi onda sıkıntı yok. Zaten güç olarak da farkı yok (tork - beygir vs. / hatta beygir olarak sl200 daha düşük, torku biraz yüksek)
Merak ettğim şey titreşim. Düz yolda topspeed yapan bir motor 80'den sonra bayağ titreşim ve zorlama hissettiriyor; SL200'de de bu vardır diye düşünüyorum. Açıkçası vulture'nin titreşiminden tekrar titreşime gecmek istemiyorum.
Bir japon güzelliği beklemiyoruz tabi.
-
16 Eylül 2019, 00:01
#5056
darkNroll adlı üyeden alıntı
Herkese selam. Son 1 haftadır motoru çalıştırmakta zorlanıyorum. Marşa bastığımda bir sefer tık yapıyor ve motor duruyor. Çalışmaya zorlamıyor dahi. Bir kaç kez motoru vurdurarak çalıştırdım ve öyle işe gidip geldim. Bir kaç gündür de bu sorunu sürekli tekrarlamaya başladı. Sanırım sorun akü kaynaklı ama sizlerin de yorumunu görmek istedim.
Akü dışında başka bir sıkıntı olabilir mi?
Sorun aküdeyse değişim şart mı?
Değişim şartsa önereceğiniz akü marka modeli var mıdır?
Yiğit akünün 12V 9A aküsünü aldım, kutup uçları uygun olmadığı için basit bir işlemle soketleri değiştirdik, boyutları tam oldu. Ben henüz yeni kullanıyorum ama genelde uzun ömürlü olduğu söyleniyor.
12 V 9 AH-AMPER KURU TİP YİĞİT AKÜ, (2019 ÇIKIŞLI) 109,00 TL
https://urun.n11.com/aku/12-v-9-ah-a...sli-P320474757
-
18 Eylül 2019, 09:29
#5057
Merhabalar canlar.
Yaş 50. acizane mobilet kültürü ile bir zamanlar motosiklet sevdamız oldu. motosiklet ehliyetim olmadığı için 2018 de 50cc cup model Kuba ege 50 aldım. Tabi o zamandan bu zamana teknoloji değisti. Ancak bu 4 zamanlı motora binince anladım. Motorun sesi ve gidişi beni etkiledi. Bu arada mekanik ve elektrik teknisyeniyim.Konuya aşina olmam kolay oldu. İşyerindeki arkadaşımda suzuki 650 var. ona tamirde yardım bahanesiyle istifadem oldu. Demem odur, motor başka bir dünya . Araştırmalarım kuba motora , ordanda bu platforma yöneltti. 253 sayfayı bir ayda okudum. notlarımı aldım. Bazı canlar hakikaten bu sevdaya can olmuşlar. Bir sorun varsa çözümüde vardır. ege 50 mi sattım.Çok güzel bir motordu. Alana da hayırlı olsun diliyorum. Şimdi kısmetse ehliyetimi alıp Süperlight 200 sahibi olmak. Kendim istanbul Gaziosmanpaşa ikametindeyim. Sizleri her gün takip etmekteyim. Bu forumda emeği geçen kardeşlere teşekkürlerimi borç bilirim . esen ve sağlıcakla kalın. her daim tekeriniz düz bassın.
-
19 Eylül 2019, 11:06
#5058
bir depo ile 400 km giden arkadaşlar km de 15 kuruş yakar demek deponun 60 tl ye dolması demektir. Ya benim matematiğim yanlış ya sizin hesaplamanız. Depoyu fullemiştim tam 400 km gittikten sonra bu gün tekrar fulledim 7,060 Tl x 13,41 litre = 94,67 tl tuttu buda demektir ki 94,67 tl ÷ 400 =0,236 kuruş demektir. Yani 15 kuruşlar falan hayal benzin fiyatlarından haberiniz mi yok Şu son hesaplamama göre benim Rıfkı 15 lt depo ile 447 km yol yapıyor. ve kendisi 48bin km de
-
19 Eylül 2019, 12:31
#5059
IAMBY adlı üyeden alıntı
Yiğit akünün 12V 9A aküsünü aldım, kutup uçları uygun olmadığı için basit bir işlemle soketleri değiştirdik, boyutları tam oldu. Ben henüz yeni kullanıyorum ama genelde uzun ömürlü olduğu söyleniyor.
12 V 9 AH-AMPER KURU TİP YİĞİT AKÜ, (2019 ÇIKIŞLI) 109,00 TL
https://urun.n11.com/aku/12-v-9-ah-a...sli-P320474757
omrustun adlı üyeden alıntı
Merhabalar canlar.
Yaş 50. acizane mobilet kültürü ile bir zamanlar motosiklet sevdamız oldu. motosiklet ehliyetim olmadığı için 2018 de 50cc cup model Kuba ege 50 aldım. Tabi o zamandan bu zamana teknoloji değisti. Ancak bu 4 zamanlı motora binince anladım. Motorun sesi ve gidişi beni etkiledi. Bu arada mekanik ve elektrik teknisyeniyim.Konuya aşina olmam kolay oldu. İşyerindeki arkadaşımda suzuki 650 var. ona tamirde yardım bahanesiyle istifadem oldu. Demem odur, motor başka bir dünya . Araştırmalarım kuba motora , ordanda bu platforma yöneltti. 253 sayfayı bir ayda okudum. notlarımı aldım. Bazı canlar hakikaten bu sevdaya can olmuşlar. Bir sorun varsa çözümüde vardır. ege 50 mi sattım.Çok güzel bir motordu. Alana da hayırlı olsun diliyorum. Şimdi kısmetse ehliyetimi alıp Süperlight 200 sahibi olmak. Kendim istanbul Gaziosmanpaşa ikametindeyim. Sizleri her gün takip etmekteyim. Bu forumda emeği geçen kardeşlere teşekkürlerimi borç bilirim . esen ve sağlıcakla kalın. her daim tekeriniz düz bassın.
hoşgeldiniz,motor kullanmak yaşa bakmaz ,motora geç başlayanlar daha bilinçli şekilde yol kat ediyor.Gençlerin bu noktada tek eksikliği onları yönlendirecek doğru insanları bulamaması veya doğrucu gibi görünen ancak çıkar amaçlı hareket edenlerle denk düşmeleri oluyor.Çevremizde ne kadar bilinçli motosiklet kullancısı olursa model veyaz tarz unsuru gerekmeden belli başlı şeyleri öğrenmede daha geniş kitlelere ulaşmak kolay olacakdır.Bİlgi kirliğili maalesef en büyük sorun şuanda,ustalar ayrı bir dert parça bulmak ayrı dolayısıyla doğru bilgiye ulaşmak hem zor hemde istenmeyen kötü tecrübelerle ediniliyor günümüzde.SL 200 motoru hem başlangıç olarak hemde bakım-onarım anlamında en kolay motosiklet şuan.Yaşanan problemlere bakıldığında elbette tecrübe eksikliğinden kaynaklanan sıkıntılar ancak çoğu sorunda da ustaya gitmeye gerek yok.Bazı bozulan parçaları elden gerçirmek,el hüneri varsa yapabilmek olanağı var.Motor kullanıcılarının temel sorunu haftalık ve periyodik bakımlarını aksatmalarından kaynaklı.SL 200 ün gevşeyen vidaları bir problem değil mesela,sonuçta çin malı bir motor ve gevşeyen vidaları oluyor,bunları bilmek ve haftalık yıkama temizleme zamanında elden geçirerek motorla olan bağı artırmak kullancıya avantaj veriyor aslında.MEsela bir egsoz zırıltısı vardır herkezde,sorun bellidir emek vermek gerekir ama bir zırıltı için ustalara gidilmemelidir.Her motorun bir sigorta paneli vardır,hangi sigorta neyi besliyor çoğu kişi bilmez? kaçlık sigorta kullanıyor veya yedek kaç sigorta var bakan dahi olmaz? Bunlar temelde bilinçsiz kullanımla doğan kişisel sıkıntılar,ardından problemler peşpeşe geliyor.Her sorunun bir çözümü var ancak bunu usta usta dolaşmaktansa en temelde kişinin kendisi çözmesi gerekiyor.Motor mekaniğinde sorrun olur,ağır bir bakım gerekir burası ayrı bir mevzu ama bir aküyü söküp sarj edip tekrar bağlamasını,far ayarını yapabilmeyi veya debriyaj tel ayarını kendi kullanımımıza göre ayarlayabilmeyi becerebilmeliyiz aksi takdirde yazılan ve hiçbir maddi çıkar gütmeden paylaşılan pdf dosyaları,forumdaki sorulara verilen cevaplarda fayda etmez.SÜrmek güzel bir duygu ancak sürmeden önce neyi kullanıyoruz bunu bilmek lazım.Umarım gönlünüzdeki motora kısa zamanda alır tecrübelerinizi paylaşırsınız burdan.Kolay gelsin.
Victim adlı üyeden alıntı
bir depo ile 400 km giden arkadaşlar km de 15 kuruş yakar demek deponun 60 tl ye dolması demektir. Ya benim matematiğim yanlış ya sizin hesaplamanız. Depoyu fullemiştim tam 400 km gittikten sonra bu gün tekrar fulledim 7,060 Tl x 13,41 litre = 94,67 tl tuttu buda demektir ki 94,67 tl ÷ 400 =0,236 kuruş demektir. Yani 15 kuruşlar falan hayal benzin fiyatlarından haberiniz mi yok
Şu son hesaplamama göre benim Rıfkı 15 lt depo ile 447 km yol yapıyor. ve kendisi 48bin km de
sl200 15 lt deposu yokdur 12,5 lt dir.Kuruş hesabını bende çok sevmiyorum,km hesabı yapıyorum.SL200 ile bir depo benzinle 400 km gidiyor iseniz ideladir,shadowmaster 70 bin km yi devirdi geçen ay ve hala ilk güngü gibi tıkır tıkır çalışan bir motor.Kendisi geçtiğimiz mayıs ayında kawasaki vn800 aldı ama sl 200 motorunuda satmadı,farklı bir bağ var o motorla arasında çoğu zamanda sl200 motorunu kullanır. O bir depo benzinle asgari 440 km yapıyor,elbette burada bakımlar haricinde kullanım şeklide çok önemli.Fren balatasını 60binde değişen,debriyaj balatasınıda daha el sürmeyen bir kullanıcıdan bahsediyoruz.Bu motorla istanbul -kars arası 1 hafta boyunca gezi yapmış,tekeri tabiri caizse hiç durmayan bir insan.Yaptığı pdf dosyasını hala okumayanlar bence burada yazılanlardan daha fazlasını kaçırmış sayılır
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
19 Eylül 2019, 14:40
#5060
@Blackghos dostum nasıl 12,5 LT daha bugün benzinim yedek depoya geçmemişken depoyu fulledim 13,41 LT benzin aldı 15 LT olması lazım deponun Yanlış anlaşılmasın sen 100 km de 15 kuruş dedin diye düzelteyim dedim
Bu sene bende satıcam sanırım 3 senedir kullanıyorum SL200 ü artık daha kuvvetli bişeyler lazım. Belkide satmayıp işe gidip gelirken kullanırım malum hem benzin fiyatları hemde şehir içi kullanım kolaylığı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)