İyi günler dostlar suoerlight 200 modeli için disk kilidi takılmıyor denildi ama takabilen var mıdır varsa hangi disk kilidini önerirsiniz
İyi günler dostlar suoerlight 200 modeli için disk kilidi takılmıyor denildi ama takabilen var mıdır varsa hangi disk kilidini önerirsiniz
markasını bilmiyorum ama takıldığını biliyorum bitane cbr 125 li arkadaşla benim motora senin disk kilidi olmaz diye iddia ya girmiştik kaybetmiştim. 70 lira gibi bir fiyatı vardı.
İyi akşamlar arkadaşlar bugün maslakta muayeneye girdim fikir vermesi için paylaşayım. egsozumda benden önceki sahibi tarafından açılmış bir iki delik var ses amaçlı onun dışında farı ben kendim bixenon mercek olarak değiştirdim bunun dışında herşey orijinal. Maalesef ilk seferde geçemedim. Sebebi ise plakada bulunan vidaların bir tanesinin harf/rakam grubuna denk gelmesi ki fabrikadan böyle çıkıyor motor bildiğim kadarıyla. Yeni plaka bastırıp bir saat sonra aynı istasyondan muayene randevusu alıp geçtim. Gidecek olanların tedbirli olmasında fayda var. Kazasız sürüşler.
arkadaşlar motosiklet yolda giderken bir anda gaz yemeyip stop etti. 5 10 dk sonra çalıştı devam etti biraz gitti bir daha stop etti. bu döngü 5-6 kere tekrarladı . anlıyacağınız yolda kaldım. daha sonra servise götürdüm. bujiden dedi değiştirdi sıkıntı devam etti. sonra depo kapağı hava giriş çıkışını ayarlayamıyor dedi. benzinin yerine benzini motora itmesi için hava çekmeliymiş. garantiden kapak getirdik taktık. sorun çözüldü gibi oldu . bu gün motosiklet 1 saat kadar güneşte kaldı gölgeye aldım binmedim. gece bir turlayayım dedim biraz gittim yine stop etti. sizce sebebi nedir . ben motosikleti 0 km aldım daha 1 ay olmadı . gerçekten iade etmek istiyorum . ne yapabilirim
Aynı problem mi bilmiyorum ama benzer bir şey bende de oldu. Motosiklet giderken bir anda gaz kesiyordu. Hatta elektrik sistemi falan gidiyo benzin göstergeside sıfıra iniyodu marş anahtarı çevrilmemiş gibi. Sonra tamirciye götürdüm ön farı söktü arkasında elektrik bağlantıları var, jakın birisi gevşemiş onu kablo klipsiyle sıkıladı ve sorunum çözüldü.
Beyler siz bu gelen zırıltıyı cözebildinizmi bir egzozdan geliyor gibi bi arka camurluktan geliyor gibi tam olarak cözemedim ben bir arkadaş zincir falan demiştide zincirlik bir olay değil motorun arka kısmından geliyor gibi camurluğun ic kısımdaki vidalarının oynama gibi bi durumu varmı sizce ?
Karbüratör iğnelerinde ve hava ayarlarında bir ayar sorunu yok ise, bujiyi de değiştiğine göre Rölantini 1800-2000 RPM yaparsan stop etme problemin hallolur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
Motoru orta sehpaya alıp gaz açıp baksana nereden geldiğine.
Egzostun bağlı bulunduğu yere bir bak bence, ayrıca seleyi söküp altına da bakabilirsin, ortada dolanan bir cıvata, çamurlukta boşluk var mı diye. Egzost koruma kapağından gelmediğine eminsin değil mi? Çoğunlukla orta sehpada devri iyice yükseltmeden belli etmez o kendini. Gaz verirsin duyulmaz biraz sürersin gelmeye başlar egzost ısındıkça...
Dostum benim motor yeni daha 100 km de bendeki zırıltı ortadan geliyordu sağdaki kapağı söktüm ve anahtar takımlarının orda olduğunu gördüm biyere sabitlenmeden koyulmuş öylece onları aldım tekrar denedim zırıltı kesildi sen de bi dene istersen
merhaba arkadaşlar,
2 seneyi aşkındır kuba sl 150 kullanıcısıyım.Aranıza yeni katıldım daha önceleri birçok faydalı bilgiye buradan ulaştım.Şimdi size bir şey sormak istiyorum, bu sissy bar olayını bir türlü anlamadım internetten bakıyorum 500 ler 700 ler havada uçuşuyor. Neden bu kadar pahalı kendim yaptırayım diyorum ama Sakarya'da yaşıyorum ama Sakaryalı değilim o yüzden tandıık demirci ustası yok. Bu konuda bana Sakarya'da veya çevre illerden yardımcı olabilecek var mı? şimdiden teşekkür ederim.
Tekerinize taş değmesin
Motorumun akusu durugu yerde bitiyor. dinamosu statoru gecen hafta degisti usta akude problem yok dedi ama eve geldim ertrsi gum aku yime bitikti . vururup calistiriyorum yeni clistginda devir 1000 1500 arasi hemen stop ediyor yoldagiderken gazi birakinca ara ara stop ediyor etmezse tekrar gaz vermeye calistgimda ediyor .motor iyice isininca problemler azaliyir ya da kayboluyor . Batmn a atandim yarin ya da pazartesi ordu dan batman a gidicem gitmeden halletmek istiyorum . problem ne cozemedim
Stop etme sorununa bişey diyemeyeceğim ama akü birkaç kez tamamen boşalıp dolmuşşa bozuluyor şarj tutmamaya başlıyor diye biliyorum değiştirmeniz gerekebilir.
Merhabalar, motosiklete artçı ile bindiğimde motosikletten garç gurç sesler geliyor en ufak bir engebede tümsekte, yol bozuk olsa dahi, kasisi çukuru saymıyorum bile, bu sesin kaynağını bir türlü bulamadım. bir de ikinci vitesteyken sanki bir şey bir yere sürtüyor gibi ıslık gibi bir ses geliyor. bu problem tek bindiğimde kesinlikle olmuyor, bunu nasıl çözebilirim? şimdiden teşekkürler.
Abi problemi cözdüm videodaki gibi cızırtı gelen arkadaşlar arka camurluktan geliyor motor tamiri yapan bir yere götürdüm adam arka camurluktan bir demir parcasını cıkardı ses kesildi şasiye değip ses yapıyormuş bu sorunu yaşayan arkadaşlara duyurulur problem arka camurluktanmış
Epeydir şehir içi yakıt kontrolü yapmıyordum. Geçen depoyu fulledim benzin bitmeye yakın tekrar fulledim. 13,67 Lt aldı 395 km gitmişim. yanı tam depoyla 435 Lt yapıyor. Egzozumda 3 er adet de delik ve şehir içi kullanımı olmasına rağmen fena değil sanırım.
Blackshadow_ , ben kullaniyorum disk kilidi, neden takilmiyor denildi anlamadim.
Arkadaslar motoru nasil yikiyorsunuz? Kopuk puskurtup sonra basincli yikama makineleri ile yikansa sorun olur mu?
@shadowmaster abi bu debriyaj teli yağını kaç km de bir yapmak lazım ?
Aklına her geldiğinde, manetin içine doğru ve motorun sağındaki mafsalın dışında kalan telin üzerine ve oynar parçaya "sıvı gres" sık. Yağmurlu havalar dışında ayda 1-2 yeter.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------
Olur, ben 3 yıldır bir kez bile o şekilde yıkamadım. Hatta, 2-3 kez, yollar buza karşı ilaçlı iken yapışan çamur dışında 30 yıldır öyle motor yıkamadım. Bir çok kez anlattım burada nasıl yıkanacağını. Her taraf cillop olacak diye bir zorunluluk yok, mekaniği doğru çalışan motor en sağlıklı motordur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
Gayet iyi bu değerler
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)