Rodaj doneminda normalden daha cok benzin yakar, sonrasinda azalir yakit tuketimi dolayisiyla menzil artar diye anlattilar. Anlatanlar dogru mu biliyor onu bilmiyorum tabi
Rodaj doneminda normalden daha cok benzin yakar, sonrasinda azalir yakit tuketimi dolayisiyla menzil artar diye anlattilar. Anlatanlar dogru mu biliyor onu bilmiyorum tabi
Sahibinden.com a baktım da...
Açıklamaları okuyunca insanlar sanki bu motordan kurtukmak istiyor gibi biz izlenim oluştu bende. Çok kişi satışa koymuş. Epey de fiyat kırmış gözüküyorlar. Hemde pek fazla kullanmadan. Çok satılmasından (?) mıdır yoksa insanların bu motordan beklediğini pek bulamadığından mıdır nedir anlamadım cidden.
genel anlamda başlangıç motoru olarak alınan bir makine sl200.insanlar biraz sürmeye alışıp gaza gelince "bu motor bana yetmez,ben yüksek cc ye geçeyim" moduna girince satışlar patlıyor haliyle.ayrıca motor satış döneminin ortasındayız,motor satacaklar için en iyi sezon yaz dönemidir,en yüksek fiyattan satış yapılmya çalışılır veya hızlıca elden çıkarmaya çalışan satıcılar ilanları doldurur.aklı selim bir kullanıcı zaten sl200 ile motora başladığında en az 10bin km sürüp,motor kullanmanın keyifini ve tecrübesini yaşayıp başka tarzlara geçiş yapar (veya kullanmya devam eder) ancak sl200 ile hız denemesi ve agresif kullanım için hayal edenler hüsrana uğrar zira bu motor öylesi bir motor değil.kısaca bilinçsiz kullanım ve yüksek cc hayalleriyle yanıp tutuşan sabırsız kitlenin sonucudur bu.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Bi kilavizdan bahsediliyor forumda. Hangi sayfada oldugunu bulamadim. Sanirim standart kullanim kilavuzundan farkli birsey. Bunu nereden indirebiliriz bilen var mi?
Cok tesekkurler
Üstad çok teşekkür ederim. Öyle yapıyorum artık daha rahat oluyor şu anda. Manet ayarını da bir ara yaptıracağım aklımda.
Geçen hafta sürme alıştırmaları yaparken düz yolda zincirim koptu. Başıma dünya kadar sıkıntı çıkarttı o gün. Ben yeni oringli zincir ve ön-arka dişli alıp kendim değiştirdim hepsini. Temizliğini vs de yaptım. Şu anda tek bir sorunum var. Motor ciddi şekilde çok TİTRİYOR :( 35 40 dk lık bir kullanımdan sonra ellerde ve ayaklarda cızlama diye tabir ettiğim etki oluşuyor.
Titreme olayına nasıl bir çare bulabilirim. Bunun için ne yapılabilir.
Saygılar. İyi forumlar dilerim.
Sanırım yurt dışındaki Keeway Superlight motorlar artık EURO 4 uyumlu yapılıyor, yani ABSleri var. Arka fren de disk olmuş. Bence güzel de olmuş.
Bize tabiiki daha yok. Alayım edeyim diyordum da amaaan. Motor sesini bile duymadan (test motoru yok) almayı istemiyordum zaten. Bu da tuzu biberi oldu.
https://www.motorcycletrading.co.uk/used-keeway-superlight-reading-berkshire-1054483
Superlight 200 ün sesi gerçekten çok güzel imkanınız varsa bi bayiye gidin dinleyin çok güçlü bi sesi var ama motor tabi çok güçlü değil :D
Bayiler aküyü bile takmıyor ki. İkinci el oluyormuş. Deneme şansın yok. Anlamadım valla ne içiyor markanın lisansörleri...
Arkadaşlar merhaba.Arkadaşımın motorunun yağ,hava filtresi,buji ve zincir bakımını geçen gaz 2500 kmde yapmıştık.Bakımlarını ihmal ettiğini varsayarsak motor şu an 6000de.Hiç yağ süzgeci temizlenmedi.Bir depoyla şehiriçi sürekli artçılı 335 km yaptı.Geçen sezon yağını Motul 5100 15W-40 la,bujisini Ngk Dpr7ea ile değişmiştik.Motorun vites geçişleri de sertleşmeye başladı.Sanıyorum bir depoyla 400 km görmesi gerekiyor forumdan okuduğum kadarıyla yakıt tüketimi de arttı.Şu an aklımdaki yağ süzgecini söküp temizlemek,yağını Motul 10w40la değiştirmek,hava filtresini temizlemek,zincirini temizleyip yağlamak, fren hidroliğini yenilemek ve bujisini aynı Ngk ile yenilemek.Düşündüğünüz tavsiye edebileceğiniz başka bir yol,metod varsa siz değerli arkadaşlardan öğrenmek isterim.Herkese keyifli sürüşler.
Ne zaman birini motorun başında merakla incelerken bulsam bir sıkıntı çıkıyor yine nazar değdirdiler şaka bi yana ön fren maneti çekince fren lambası yanmıyor şimdi de. Manetin müşüre basıp labmayı söndürdüğü yer takılı kaldı diye orayı biraz kurcaladım ama sonuç yok bunun sigortası vs. Var Mıdır arkadaşlar ?
Bu da KUBA markasının ne kadar lakayt bir firma olduğunun açık tescilidir:
info@mj.com.tr adresine attığım e-posta:
Merhaba.
Avrupada EURO4 olarak satılan Superlight modelleriniz Türkiye'de 'ne zaman' satışa girecek acaba?
Teşekkürler
Gelen cevap:
Merhaba;
2018 yılı ile birlikte satışa sunulan superlight modelimizin bilgilerine
https://www.kubamotor.com.tr/model/superlight-200/ linkinden
ulaşabilirsiniz.
Saygılarımla,
Bide saygı falan demiş. Alenen dalga geçiyorlar. Gidip yurt dışından doğru dürüst kombine fren sitemli, ABSli Keeway Superlight motor alıp gelmek lazım aslında. Bunlar kazanacağına elin gavuru kazansın arkadaş!
olay baştan savmak değil firmanın.söymeiş olduğunuz model türkiye pazarına getirilir ise fiyatı döviz ve vergilerden ötürü asgari 15bin olacak.çinli bir motor için çok fazla bir rakam bu.şuanki sıfır sl200 fiyatı ile getirileceğini beklemeyin,zaten firma bunu bilse neden getirmesin? şahsen ben şuanki sıfır sl200 yerine o paralara sıfır lifan 250 alırdım,yeni kasası ile birlikte dijatal göstergesi,250cc vtwin motoru ile bence daha mantıklı bir seçim olurdu.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Selam arkadaşlar evvelsi gün arka lastiğim patladı. Bugün Michelin city grip ön ve arka lastik alıp orijinal lastiklerden kurtuldum. Yalnız ön cantımda çatlaklar olduğundan ön lastik şamyelli oldu. Bizim motorlarda bu normal mi? ön şamyel arka dublex lastik
Merhaba arkadaşlar custom çalışmamız sonrasında bir çok orjinal parçamız boşa çıktı lazım olan varsa özelden ulaşabilirsiniz.
Ayak pegler
Sinyaller
Arka stop
Arka çamurluk
Sele
Gidon
Arka camurluktakı krom parçalar
Devir saati
Aynalar
Orta ayak
Yan çanta demirleri
Arkadaşlar Lifan Lf 250 ve Kuba Superlight arasında kaldım. Ehliyetimi henüz almadım, kurs devam ediyor. Yeni başlıyorum yani. İkisini de yakından görmedim ama sanki Lifan biraz daha kaliteli duruyor. Bir de Lifanın yüksek gidonu yeni başlayan için kullanımda zorluğa neden olur mu? Artılarıyla ve eksileriyle kıyaslarsak hangisi daha doğru bir seçim olur sizce?
fiyatları aynı olmuş. valla bu durumda lifan almak daha mantıklı sonuçta v-twin. yüksek gidon kullanım zorluğuna neden olur ama lifanın gidonu o kadar yüksek değil merak etme sıkıntı olmaz. bence ikisinide bir yakından gör ona göre karar ver.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)