Hava yerine yağ soğutmalı şehir içi beni daha rahatlatır sanırım demi shadowmaster
Hava yerine yağ soğutmalı şehir içi beni daha rahatlatır sanırım demi shadowmaster
kuba superlight 200 ve önceki modelleri olan 150 cc motorları yağ soğutmalı üretilen tek silindirli makinelerdir.Su soğutmalı bir model değildir hiçbirisi.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Arkadaşlar bu forumda onlarca kez anlattım : yeni modellerde önde bir radyatör var. Bu radyatörde dolaşan yağ, seyir halinde gelen rüzgarla bir miktar soğuyor. Fanlı bir radyatör sistemi değil, ancak seyir halinde etkili. Motoru 200 CC ve 13 beygir olduğunun bilinci ile sürerseniz soğutma sistemi yeterli. Bayramda 35-42 derecelerde sürüş yaptım 2.300 km, bir sorun yaşamadım. Ama motorunuzu tanıyın, sesinden anlayın ve gerekli zamanlarda dinlendirin önemli olan budur.
Merhabalar, iki sorum var bunların birini servise gittiğimde bişey olmaz diyerek geçiştirdiler fren yaptıgımda gidonda boşluk yapıyor biraz ileri gidiyor bunun nedeni nedir acaba ? birde 10 bin km de sibop ayarı yapılması gerekir mi ? Teşekkür ederim.
Servis sallamış, gidonda boşluk olmamalı. Ama boşluk nereden ? Gidon mafsalı mı, maşa mı ?
Evet 10.000'de süpap ayarı yapılmalıdır.
merhaba arkadaşlar ağustos 20 de istanbuldan - izmire gidicem nasıl giderim giden arkadaşlardan bi tavsiye istiyorum osmangazi köprüsü yapmışlar fakat motosiklet lere bile 62 tl para alıyormuş.
Körfezi feribotla geçsem sonra dan altın ova gişelerinden yada yada taş körü yolundan kılıç gişelerinden yeni yapılan yola bağlana biliyormuyuz osmangazi köprüsünün yoluna
yada altarnatif bi yol bilen varmı
Birde osmangazi köprüsünün fiyatları doğrumu motosiklet 62 tl mi ?
merhabalar. pazartesi günü sl200 alıyorum sissy bar nereden taktırabilirim. fakat bu uzun olanlarını sevmiyorum daha kısa alabiceğim biyer varmıdır yardımcı olursanız sevinirim. ( istanbulda yaşıyorum )
Kısa olanlardan bulmak biraz sıkıntı. Şirinevler de motorcuların olduğu bi yer var hemen minibüslerin arka tarafı. Orada ki herhangi bi dükkana chopper parçaları satan bi yer varmış diye sor gösterirler. Adını hatırlayamıyorum. Neyse oraya bi bak derim. Direk sl200 için yok ama belki uydurabilecegin bisey çıkar.
tamamdır sağol bi bakıyim oraya
Onu bende bilmiyorum fakat şöyle tarif edeyim gidonun üstündeki 16 anahtar tutan vida baya elle oynanacak kadar gevşek bırakıyorum bunu tam sıkınca bu sefer gidon boşluk yapmıyor ama gidonu nereye çevirirsen orda kalıyor sıkışıyor. O zaman bi supap ayarı geldi fakat bunu serviste yaptırmak istemiyorum yani en ufak şeye çözüm bulamayan adamlara motor açtırmam dışarda yaptırsam garantiden çıkarmı veya iyi olan bi kuba servisi varmı ?
Arkadaşlar Merhaba,
1 yıldır motosiklet kullanıyorum ve ilk motorum Superlight 200.
Motorumun amortisör filtresi patlamış. Filtrenin değişmesi gerekiyormuş.
Ancak amortisör filtresi yedek parçacılarda yokmuş. Bu üretilen bir parça değilmiş.
Komple amortisör sistemi üretilirmiş.Ben başka bir motorun keçesini kullanamazmıyım.
Eğer kullanabilirsem ölçüleri ne olmalı internetten bulup alsam.
Bu konuda tecrübeli olanlardan yardım rica ediyorum.
Çoğu parçalar Rks nin cruiser 250 olan modeliyle uyuyor bide neydi o falcon sanırım. aynı firma oldugundanmıdır bilmem tabi.
arka frenden zırıltı cıkıyor her bastıgımda zamanla ses arttı motorum 12 bıne yaklastı heralde balata bıttı forumdan ogrendıgım kadarıyla öyle yorumladım fazla motordan anlamam hatta hıc sadece kullanıcıyım tamır kısmından anlamam .. ınternetten arka fren balatası kuba yazdım 20 tl gıbı bı fıyatı var sadece onu almak yeter mı balata yuvarlak demır gıbı bıseydı ..
Benim motorum 22.500 km'de.
Bakmak için geçen hafta kampanayı açtırdım, balatalar gayet iyi durumdaydı. Sistemi balata temizleyici ile temizletip balata üst yüzeyine zımpara yapıp taktık. Açılmadan anlaşılmaz, ezbere sallamayalım. Eğer ayağın sürekli arka fren pedalında giden biri değilsen ve pedal ayarını doğru yaptıysan şu an gelen sesin nedeni içeride biriken balata tozudur...
Aynı şekilde ön fren balataları da gayet iyi durumda. Debriyaj balatam da orjinal. Yalnızca 17.500'de zincir/dişli seti değiştim şu ana kadar, motorda değişen başka parça yok buji dışında (onu da 2.500'de temizleyip 5.000'de çöpe atıyorum)
Genelde yağmur yağınca veya motoru yıkayınca arka frene bastığımda ses daha fazla çıkıyor ama bir süre sonra kesiliyor aslında motoru ilk calistirdigimda da oluyor en iyisi yeni balata alayim pahalı sanıyordum da 20 tlmis zaten .. @shadowmaster abi buji ngk taktırdım 4 bin km de şuan 12 bin km hala duruyor onuda mi değişmek lazım bide benim motor çeyrek depoya düşünce tekliyor benzin filtresini hiç temizletmedim çok gereklimi teklemesinin sebebi o mu yoksa sibop bozukluğu mu ?
12.000'de supap ayarı yaptırmak gerekli zaten. Bujiyi çıkartıp tırnağına bakmak gerekli, yine de değişmen doğru olur, zaten 10 TL. Bakım yapılırken ustana söyle, karbüratör benzin hortumunu söküp hava bassın, böylece meme etrafındaki tortular da gider, ilk çalıştırmada emiş yapana kadar zor çalışır sonra düzelir. Hava filtresi temizliğini de ihmal etmeyin.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)