Superlight ile ilgili kapsamlı tanıtım videosu çeken arkadaşlar var mı ?
Superlight ile ilgili kapsamlı tanıtım videosu çeken arkadaşlar var mı ?
Boyum 1.90, kilom 75. İlk motorum. Fazla geleceğini düşünmüyorum. Ama trafik bilginiz olmadığı için motor biraz tehlikeli olabilir. Yani benim de motor tecrübem yoktu ama araba kullanmışlığım olduğu için trafiği okuyabiliyordum. Gerçi baktığımız zaman ne dallamalar araba/motor kullanıyor bence uzun bi süre dikkatli olduğunuz sürece fazla gelmez. Bi cbf, ybr vs değil ama kullanışlı motor superlight. Başlangıç motoru olarak tavsiye ederim.
Arkadaşlar motoru düğmeye basarak değil de eski usul yani ayağı vura vura çalıştırmanın bir yolu var mı? Olayı tam anlatamadım ama anlayan çıkan illa ki :D
Cevap için teşekkür ederim. Yolda yürürken bile aşırı dikkatli biriyimdir. Motoru kullanırken de öyle olacağımdan eminim. Zaten hemen günlük hayatta kullanmaya başlamayı düşünmüyorum. Yavaş yavaş tamamen alışana kadar alıştırmalar yaparak günlük hayatta kullanacağım. Mekanik arızaları sık sık oluyormuş duyduğuma göre. Kullanmışsınız bilirsiniz motoru 5-6 yıl kullansam (sıfır almayı düşünüyorum) ikinci el piyasası nasıl? Satabilir miyim? Ayrıca bu motordan sonra hangi motora geçtiniz?
Henüz başka motora geçmedim. 1 seneyi biraz geçti alalı. 5 6 yılda ne olur bilmiyorum tabi ama temiz bakılırsa sorun olacağını sanmıyorum. Bana bir kere arıza çıkardı, o da garantiden karşılandı kullanıcı hatası olmadığı için. Onun haricinde bi problem olmadı. Hee pardon şu an gaz yemiyor. Ama bakımını aksattım bi temizlik yapılınca düzeleceğini düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:14 ----------
Sağ tarafta motor bloğunun orada o dediginiz kol var onunla çalıştırabilirsiniz. Adı da kick start mıydı neydi.
Vakit bulmuşken yazayım, neredeyse 1000 KM kullanma fırsatım oldu.
190 cm boy 100 kg bir sürücüyüm.
Bacak boyum(bacak içi) ölçüm 90cm.
Titreşim beni rahatsız etmedi, yok denecek kadar az.
Ayak peglerinin konumu yüzünden diz kapağımda ağrı hissediyorum uzun sürüşlerde.
Frenler idare eder, ıslak zemin tutuşu berbat.
Sınıfına göre güçlü, torkunu yeterli buldum.
Selesi rahat ancak sürekli kayıyorum geriye oturmak istediğimden dolayı, malum boy uzun.
Tur camı şart.
Yakıt ekonomik değil açıkcası, açık egzos ile tüketim baya arttı.
Benzin göstergesi alakasız çalışıyor.
Genel olarak bakarsak beğendiğim ve tavsiye ettiğim bir model.
F/P ürünü bir motosiklet.
Tekeriniz düz bassın. 😊
@BlackGhost
Çok teşekkür ederim ilginiz için
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------
@Victim
Size de Cok teşekkür ederim bu tutkudan elbette vazgeçmeyeceğim 😊
Uzun boylular için benim şahsi önerim,selenin özellikle artçı kısmına oturuş pozisyonu alarak kullanım yapmaya çalışın,bu şekilde bir nebze olsun rahat ediyorsunuz,kayma gibi durumlar için seleye file kaplama yaptırabilirsiniz veya selenin artçı kısmını döşemecide inceltip oturuş poziyonunu daha uzağa çekebilirsiniz.
Rüzgarlık konusu keyfi bir istek,ben rüzgarlıksız daha keyifli kullandım motorumu zamanında.
Açık ekgsoz her halükarda her motorda bir miktar yakıt tüketimini artırır.Depo göstergesi her modelde aynı maalesef,yarım depoya gelene kadar full depo gösteriyor,şamandıra ile alakalı bir durum sanıyorum ama yarıdan sonra gösterge panelinde problem olmuyor pek,zaten bir depo benzinle ortalama 400 km ye yakın bir kullanım yapılıyor,insanın depoya bakası kalmıyor pek
Genel anlamda sadece sl200 için değil,tüm motor gruplarında haftalık ve aylık periyodik bakımların yapılması lazım.Bu konu bana göre motorunuza olan ilginiz ve sevginizle alaklı olan bir şey.Ben gerek sl200 motorumda olsun gerekse şuan kullandığım honda shadow motorumda olsun her hafta genel temizlik ve ufak bakımlarını yapıyordum.Kullanayım kullanmayayım bu böyledir.Manet takımlarını ve pegleri wd40 ile temizler bakımını yaparım.Zinciri genelde 500 km de bir yağlıyorum.Diğer periyodik bakımlar ise @ShadowMaster'ın hazırladığı pdf dosyasında yazıldığı gibi yaptım.Bu şekilde motorum beni üzmedi.Motorunuzu sık kullanmıyor iseniz her hafta en azından motorunuzu rolanti çalıştırın 5-10 dk.Elbette biraz sürüş yapmanızı tavsiye ederim böylelikle akünüzde sarj etmiş olursunuz ama kullanmadığım zmaan yatsın,keyfim olunca çalıştırayım basayım gideyim derseniz motorunuzda problem yaşayabilirsiniz.Sonuç itibari ile ne kadar ilgili iseniz motorunuzla o derecede problemsiz kullanım edersizin.Bunun marka ve modellede bir alakası yok,sl200 olmuş harley olmuş farketmez.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Evet sıfır aldım. Yani şöyle soyliyim bu tamamen kullanıcıya kalmış bisey. Ben trafiğe dikkat ederken vitesti debriyajdi beni zorluyor dersen scooter çok rahat bisey. Ama yok çok da farketmiyor vites falan olması diyorsan. Yine scooter çok rahat bisey :D benim kardeşim mesela gerek arabada gerek motorda uğraşamam ben vites falan rahatlık için biniyorum buna diyor. Ama ben manuel araba ve motordan keyif alıyorum. Otomatikler oyuncak gibi geliyor.
izmirden 2.el sl200 satan varmı acaba ? sahibindendekiler çıldırmış...
Bundan önceki bakımını 1000 km de Firuzköy Berk motorda yaptırdığım motorumu. Bu sabah da şirinevler Vale motora bakım için götürdüm. Şuan 2150 km de. Kesinlikle memnun kalmadım. Neymiş 2150 km deki motorun hava filitresi temizlenmezmiş yağ filtresi temizlenmezmiş hiç bir vidayı kontrol etmedi ukela tavırlar içerisinde henüz daha rodajı bitmemiş falan dedi. Motul 10 40 yağ aldım onu koydu bide lastiklerin havalarını kontrol etti tamamdır dedi yolladı. Tavsiye etmiyorum kimseye. Firuzköyde ki berk motorda daha bi ilgilenmişlerdi. Hayır sanki hayrına yapıyor bakımı kardeşim herkes çalışıyo ekmek yediğin yerde işini layıkıyla yapman lazım.
Bayramda 1200 km'lik yolu sorunsuz devirdik motorumla, şimdi yağ değişim zamanı
Ysğ tapası için kaç numara anahtar gerekiyor? Servise götürmeden kendim halledeceğim..
16-17 anahtar
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
Arkadaşlar motosiklette akünün oradaki sigortadan başka sigorta varmı. Farlar arka park ve gösterge ışıkları yanmıyor. Düğme dışında herhangi bir sıkıntı olabilir mi.
Sele altında nereyi acaba
Sele ile arka çamurluğun birleştiği noktadaki somunu sök seleyi kaldır tüm sigortalar orada
Tesekkurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
Valla bulamadim yalnızca akunun oradaki sigorta var
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------
Şase diyotunda sorun o parça yanmış
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)