Arkadaşlar hepinize hayırlı günler.
4000 km'ye yakın yol arkadaşım olan motorumu satıyorum.
Satma sebebim tarz değişikliği (NC700XA aldım).
Sahibinden İlan no: 288495049
Arkadaşlar hepinize hayırlı günler.
4000 km'ye yakın yol arkadaşım olan motorumu satıyorum.
Satma sebebim tarz değişikliği (NC700XA aldım).
Sahibinden İlan no: 288495049
Merhabalar ;
İlanda ki motorum satılıktır. Önceki sayfalarda yazılarımı ve ne şekilde ilgilendiğimi görebilirsiniz. İlgilenen arkadaşlara foruma özel indirim yapabilirim ;)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9016799/detay/
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar. Birkaç sıkıntım hakkında sizden yardımlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum. Bayi ile tartışmalar yaşadım bu yüzden parça teminini nasıl sağlayacagımı bılmıyorum. Fabrika da gerekli ilgiyi gostermıyo nıtekım. Karburator koruma kapagım kırıldı i önemsiz bi parça olmasına rağmen aylardır mağdurum. Ne yapmalıyım yedek parça konusunu nasıl halledebilirim. Nerden ve nasıl halledebilirim.
Merhaba arkadaşlar bayadır internetten de bakıyorum da sissy bar ı nereden alabiliriz? Birkaç sitede uçuk fiyatlar gördüm. Bilgi verebilecek varsa çok iyi olur
Ben bir yerde 70-80 arası görmüştüm ama hatırlamıyorum şuan yaslanma yerini uzun yaptırın rahat edersiniz..
Bu arada akü şişmiş ,şarj olmuyor akülerde kalite farkı olarak kullanmamız gereken bir marka var mıdır?
yuasa akü tavsiye ederim.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Arkadaşlar motorumu sıfır aldım ve şuan 2600 kmde subablardan ses geldiğini farkettim ancak km az olduğu için yaptırmak istemedim ancak bir saat önce motoru 8-9 bin devir civarı sürdüm ve subab sesi iyice arttı yüksek seste bir şıkırtı geliyo motor bloğundan sizce yaptırmalımıyım subab ayarını?
@tem ; 2600'de süpap vurmamalı, eğer vuruyorsa fabrika ayarları hatalıdır ya da rodajda ciddi zorlama olmuştur, beklemeden ayar yapılması gerekir yoksa piston kolu ve pianolar zarar görür...
Tüm parçalar için, İstanbul, Dudullu, Aktaş motor ve internet üzerinden Dokuyucu Ticaret'e bakın arkadaşlar.
Herkese selam,
1 aydır motoru çok aktif olmasa da işe gidip gelirken kullanıyorum. Birkaç sıkıntı yaşadım o konuda yardım ederseniz sevinirim.
-Motoru 4500 km de aldım rodajından mı yoksa motor ısınmadığından mı dinlediğimde hafif ritmi bozuk gibi geliyor ve devir 900-1000 dolayında olup stop ediyor. Karbürator mandalı ile gaz verip rolanti 1000 deviri geçince sıkıntı yapmıyor. Belki tek silindir olmasından da kaynaklı.
-Geçen TEM'de bir hız denemesi yaptım 110km den sonra hız göstergesi sabitleniyor. Sizde bu durum oluyor mu? Yokuş aşağı denediğim halde hiç hareket etmiyor.
-Yan kapakları tutan civatalardan birisi diş yerinden kırılmış. Sanırım fazla sıkmışlar. Civatayı buldum ama üstündeki yuvarlak şekilli pullardan bulamadım. Bildiğiniz satan/yapan bir yer var mı? Yoksa hepsini söküp normal civata takıp siyaha boyamayı düşünüyorum
-Depo göstergesinin yarısı neresi oluyor? Kırmızı çizgi yedek depo mu yoksa normal hali mi? Mandalı yedek depo da kullanacak şekilde tutuyorum ve gösterge ortadaki dik çizgiye gelince dolduruyorum.
Mecidiyeköy'de çalışıyorum isteyen arkadaşlar iletişime geçebilir.
Şimdiden teşekkürler. Kazasız sürüşler dilerim.
merhaba.
-muhtemelen karbüratör ayarınız bozuk,jigle kapalı olarak kullanınız havalar düzerldi artık(gerçi kışda osa çok fark etmiyor,o jigle gaz değil hava akışını artırıyor)Motor devrini 1700-1800 rpm de sabitlerseniz düzelir çalışması.
-KM saatinde bir bozukluk olabilir ,yani 110da titreşimsiz sabit takılıyor ise bir şey olabilir km saatinde,servisinize gösteriniz.
-Civata için elinizde örnek varsa her hangi bir civatacıda uygun civata bulup takabilirsiniz,hazır siyah civatada satarlar zaten.
-depo göstergesinde genelde depo içindeki şamandıra yanlış gösterebiliyor,full depo dolu iken sürüş yaptığınızda depo yarıya gelene kadar ibre yerinden oynamıyor genelde.Yarıya geldiği zamanda çok az bir süre gösteriyor sonra direk yedek depo çizgisine kayıyor.Burda en etkili takip tripmetre ile sürüş yapmanız olacaktır böylece daha etkili takip yapabilirsiniz.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Merhabalar arkadaşlar,
Sizlere bir şey danışacağım. Ya da şöyle diyeyim aynı sorunla karşılaşan oldu mu?
Benim motosikletim normal giderken çok nadir yolda stop ediyor ve el marşıyla çalıştırmak istiyorum hiç tık yok yani ses bile çıkmıyor ayak marşıyla çalıştırıyorum.
Bazen de normal bir sorun yok gidiyorum stop ediyorum 5/10 dk sonra çalıştırayım diyorum gene el marşıyla fakat hiç bir tepki yok sanki akü takılı değilmiş gibi acaba sorun nedendir. Bu konuda fikri olan ya da aynı sorunla karşılaşan arkadaşlardan yarım istiyorum.
muhtemelen yan ayak müşürünüzde problem var,iptal ederseniz sorun düzelecektir.Ordaki müşür zamanla bozulduğundan o müşürü ipta lederek sorunu çözebilmek mümkün.
Yaşadığınız sorunlar birkaç arkadaşımızda da olmuştu çünkü,bu şekilde çözdük problemi.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Yan ayak müşir arızası ben de yaşadım. Arkadaşın yaşadığı durumun bunla alakası yok çünkü yan ayak açıkken marş basar ama motor çalışmaz..
Durum daha çok debriyaj müşirnden kaynaklı gibi. Debriyaj manetinin altında bir kablo olacak ucu ikili soket tarzı onu bir kontrol edin..
vitesi boşa alıp çalıştırmayı deneyin,o ayrıntı aklıma gelmedi,bışda iken marşda çalışıyorsa dediğiniz doğru ama boşta ikende marş yemiyorsa o zaman söylediğim mevzudandır.Arkadaş çalıştıramıyorum diyor,boşta bile çelışmıyorsa sorun yan ayak müşüründendir.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
herkese merhaba .bu akşam maslak sanayide motobakkala uğrayıp ngk dpr7ea-9 buji alacağım. PİPO olarak hangisini almam gerekiyor eski sayfalarada göz attım fakat bulamadım..
@BlackGhost akü voltajını ölçtüm 12.4 çıktı. Ayak müşürünü daha önceden iptal ettim (yan ayak demirindeki müşüre baskı uygulayan küçük demiri eğerek temasını iptal ettim. az önce deneme turuna çıktım.
Motoru ayak marşıyla çalıştırdım. korna,sinyal hiç birşey yolda giderken çalışmadı.
Motorun aküsüne direk bağlı olan 2 adet chopper minik sis farı var yanıyordu.
Ayrıca 12 voltluk kartal gözü gündüz farı var o yanmıyordu.
yarım saat dolaştım geldim stop ettim gene çalışmadı yan akü kapağını açıp akünün voltajını ölçtüm 12.4 volt çıktı biraz akünün yanındaki kabloları kurcaladım tesadüf çalıştı. Şu an çalışıyor ama acaba tesadüf mü yoksa oralarda bir problem mi var?
Şu anda korna çalıyor, farlar ve sinyaller yanıyor. sis farları ve kartal gözü gündüz ledi çakarlı o da yanıyor.
@burakcvck debriyaj müşüründeki kabloları kontrol ettim her hangi bir sorun göremedim.
Bulabilirseniz dpr9ea-9 olandan da alabilirsiniz.dpr7ea-9 olan kış ayları için ideal bujiler aslında ama dpr9ea-9 olan bujiler üniversal performans bujileridir.Harleyler bile kullanıyor bu bujilerden.
Elektrik tesisatınız daha öncesinden böylesi ekstralar ile donatılmış ise başta akü bağlantıları ile beraber far bağlantılarınıda kontrol etmeniz,hatta sigorta panelinde de bazı değişiklik yapmanızda zaruri olabilir dolayısı ile sizin işiniz aslında elektirik ustası ile.Bir yerden şase yada kaçak yapıyorsada bu sıkıntı olabilir.Şİmdi biz burdan ne söylesek yalan şu noktada son söylediklerinizden sonra.Bu tip durumlarda komple elektrik tesisatınızı kontrol etmeniz motorunuzun sağlığı için şarttır.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
@cruser iron ; birinci ana sigortanın ucu titreşim kaynaklı arada temas kesiyor, sigortayı değişince düzelecektir. İkinci bir ihtimal deponun altında sağ ve sol ön kapaklar açıldığında ortaya çıkan bir röle vardır "marş rölesi" onun uçlarında da korozyon ya da gevşeme olabilir. Ama eğer korna ve ışıklar da gidiyorsa problem ana sigorta temassızlığı gibi duruyor.
@BlackGhost bu bağlantı sistemi 6/7 aydır var fakat 1 2 haftadır bu sıkıntıyı yaşadım o da 1/2 kez ilgin için teşekkür ederim.
@shadowmaster ana sigorta tam olarak nerede oluyor akünün üstünde küçük kapalı bir kutu var onun içinde mi acaba?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)