hmm anladım kardeş ne önerirsin peki chopper motorlarda çünkü motor kullanmayı çok istiyorum ilk başta diyordum 4-5 bin tl civarı bir motor alırım öğrenirim filan ama gerçekten çoğu motora gidip mağazalarda oturuyorum ve rahatsız oluyorum bu kuba sl200 e hiç oturmadım ancak ebatlı bir motor diyerekten bunu seçmiştim. ne önerebilirsiniz bu fiyata 2016 modelini alıcaktım dediğim gibi bayi 7.500 tl fiyat verdi ona göre ayarlıyordum kendimi. gerçekten bu konuda sıkıntı çekmek istemiyorum yani altımda cılız bi motor sırıta sırıta görenin gülmeside insanda biyerden sonra moral bozuluğu olur yani en azından bende öyle ona göre gidiyim bayisinde bakayım biniyim tavsiyeleriniz ? teşekkür ederim.
Falcon freedom 250 abi buna baksana bi.
Piyasası nasıl bilmiyorum ama tipi hoşuna giderse bünyene uygunsa araştırır alirsin. Ben de bunu alacaktim ilk sıfır olarak fakat kubanin sırf bu sayfadaki paylaşimlari destekleri sorun ve çözümleri için Ve fiyat olarak 500 tl daha ucuza bulduğum için kubayi seçtim.
Falcon daha büyük daha kaslı duruyor. Ve daha yüksek. Gördüm ve oturdum.
@burak ; 2013'e kadar Yuasa akü NGK buji vardı sıfır motorlarda, daha sonra zırtapoz marka çin işi aküler var, bujiler de NGK değil artık.
Tavsiyen için çok teşekkür ederim [COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı
Abi ben başka tarzlarda çok baktım hep gidon ve vitesse zorluk yaşadım yani mağazalara gittim ve motoru neredeyse kucaklayıp gtorucek gibi oluyorum ;) chopper olması oturaklı ve kalibima göre diye değerlendiriyorum regal raptor hiç düşünmüyorum çünkü gostergesinde sadece hız ve km var ben acemiyim o yüzden kuba istiyorum az yakitigi için tek silindir zaten hızla isim yok arizasida buna göre az olur diye umuyorum inşallah; ) bu gün gidonlara baktım evet böyle çok yüksek gidonlar bulabildim işimi kesin görür dediğim. Yani o problemi çözdüm ama bacaklarim depo üstünde mi kalır acaba ;) ışte mart ayında gelecek dediler kuba sl200 o yüzden bekliyorum 😊
Arkadaslar ben bugun bu motor icin anlastim sayilir. Motoru henuz almadim haftaya islemleri halledip alacagim yalniz bir sey kafama takildi kullanan arkadaslar cevap verirse memnun olurum. Sitesinde boyutlar kisminda uzunlugu 2260mm olarak gorunuyor. Metreyle olcup karsilastirinca cok uzun gibi geldi bana bir yanlislik mi var acaba bu olculerde?
http://m.motosikletpazari.com/ilanResimleri/35316/1.jpg
http://yandex.com.tr/clck/jsredir?fr...eyno=0&l10n=tr
http://yandex.com.tr/clck/jsredir?fr...eyno=0&l10n=tr
Bu tarz gidonlara ape hanger deniyor yanlış bilmiyorsam.
Şu resimler istediğin şeye belki örnek gibi olabilir bizim motorda nasıl duracağına dair. Superlight'ın gidon açısı fazla değil gidonu yükselttiğin zaman çok hoş görünmeyebilir çünkü aletin yerden yüksekliği de fazla değil gidonu yükseltsen bile ayaklarının duruşu chopper bir motorda olduğu gibi olmayacaktır. Bunu sağlamak için koltuğu inceltmen (bobber gibi yaylı sele olabilir) ya da vites arka fren ayak pedlerini daha da aşağıya alman gerekicek bunlar da bildiğim kadarıyla kolay olan işlemler değil. Yani kısaca bu gidonu taktırmak zor olan değil zor olan bu gidonu taktırdıktan sonra motorun üzerinde aynı oturuşu sağlama kısmı. Ape Hanger gidon diye aratırsan türkiyede de birçok sitede bulabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:37 ----------
@birol08 Berlin Custom Choppers'ın yaptığı şu 150lik keeway sana fikir verebilir ;
http://www.berlincustomchoppers.com/...bel/Kuba%20150
linkdeki arka lastik orjinalinde daha geniş bir lastik.
ape hanger için ayrıca tüm gaz-debriyaj tellerinin değişmesi gerekiyor,tellerin maliyetleride fazla,söz gelimi 80 tl den başlıyor bir tel yapımı.
Boy konusu sıkıntı zira çinli tüm chopper motorlda 1.90cm üstündeki herkes sıkıntıçeker.Çözüm olarak daha büyük cc önerilir.Ancak ekstra olarak kuba düşünüyor iseniz,berlin custom ayaklık uzatma yapabiliyor.Hem ape hanger hemde ayaklık uzatma için fiyat sormanız lazım.Elbette maliyetli işler ama kubanın orjinal hali ile kullanım yapmanız biraz zor.Size aslında dragstar tarzı bir makine lazım.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
Kubanın bütün servislerini aradım ön fren müşürü yok ben bu durumu nasıl halledicem
@resdess Bu boyla süperlight200'e rahat bir şekilde binmen (Maşallah Allah boy vermiş) çok olası görünmüyor. Şöyle ki gidonu yükseltmeli, ayak duruşunu aşağı ve ileri aldırmalı, seleni geri aldırmalısın. Ben bile 1.81cm boyunda biri olarak sürekli seleden depoya doğru kayıyor (bacak mesafesi abartı şekilde rahatsız etmesede) ve bu durumdan rahatsız oluyordum. Yanlış hatırlamıyorsam selenin iç plastiğini erittirip çukur kısmı arka tarafa doğru aldırıp depoya gelen kısmını yukarı kaldıttırarak yeni sünger ve yeni deri ile 120tl'ye bu işi www.motosay.com'a 9 ay kadar önce yaptırmıştım. Gidon yükseltmek için fren kablosu, debriyaj kablosu, yeni bir gidon ve içşilik parası vereceksin. Gidonu Çin'den sipariş geçip işçilik ve malzeme ile beraber ortalama 350tl'de buna takriben 500tl gibi birşey yapıyor. Ayak pedallarını değiştirmen işin buradaki en zor kısmı. Malzeme ve işçiliği ile ilgili bir fikrim yok. Ama tüm bunların yanı sıra lastiklerini de değiştireceksin. Sonuç olarak istediğin gibi bir custom çıksa ve motor çok güzel görünse bile -ki bence şahane duracaktır- yinede gözümde bu motor senin altında ufak kalacak diye canlanıyor.
Selenin önceki ve sonraki halini fotoğraflı bir şekilde atıyorum, formda böyle değişiklik yapmak isteyen arkadaşlara da fikir olur..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------
[IMG] resim upload servisleri[/IMG]
[IMG] resim yülke[/IMG]
Arkadaslar motorda bu wd 40 ı kullanma dediginiz bi kısmı varmidir.
Frenlerde sakın kullanma aksi halde frenlemende sıkıntı olacaktır ve muhtemel kazalara yol açabilir. Bana serviste söylenen de buydu onun dışında paslanmış kısımlar için kullanabilirsin bizzat kendim paslanmış zincirimi temizlemek için kullandım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------
Tüm bunları yapabilecek bir usta tanıyorsanız benimle irtibata geçebilir misiniz? Ben de daha chopper bir tarza sokmak istiyorum motorumu ancak tanıdığım bu işi yapabilecek biri yok.
@358-25-243 Frenler derken gidondaki fren ve manetleri mi yoksa tekerdeki disk ve kampana kismini mi kastediyosun hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/image/PSb
Buda benim rıfkı)
Bugun rıfkıyı temizlerken şu parca motorun altinda düşmüştü nerden çıkmıştir acaba yardimci olurmusunuz arkadaslar
http://www.hizliresimyukle.com/image/PSj
Arkadaslar ben de 1800kmde bir superlight aldim henuz islemleri yapip motoru almadim ama alinca neler kontrol etmek gerekir ilk bakimlar ne olmali yardimci olabilir misiniz?
Ön jantın göbeğinden geçen mil'in sağ ve sol civataları kapatan plastik diye biliyorum.
@ofius ; hayırlı olsun. Önceki sayfalarda bu bilgiler var. Ek olarak hatırlatayım eğer üzerinde fabrika lastikleri varsa ilk fırsatta değiş çünkü yol tutuşu ve frenleme performansı berbat...
@unjim ; cıvatalar üzerinde öyle bir kapama yok SL200'de ...
@458 ; bunu yapacak tek bir usta yok. Parça tedariklerinden sonra farklı ustaların başında durup kendin çözmen gerekiyor. Custom da bu demek zaten, keyiflidir de ayrıca ...
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)