CR1'in titreşimine falan neyim laf etmeyin!
250 cc'lik tek silindirli bir motosiklet bel-böbrek korumasız, hani şu arkası mutant ninja turtles gibi, yanları kuşak gibi olan, hah işte onsuz binilmeyecek gibi!
^#$*k gibi elimize alcaz bödelekleri yoksam... bu ne lan...
Şehir içi CR1 çok daha rahat, hem gidon açısı da daha çok dönüyor! Dar alanda park ettikten sonra döndürüp çıkarması falan daha kolay...
Daha çok sokak arasında kullanıyorsanız, 150 cc yeter de artar bile...
Rakaful, koruma demiri taktırdınız mı? Hayırlı olsun tekrardan...
Bunun yeterince geniş olduğundan emin misiniz?
Genişlik ölçütü şu olmalı: Motor yan yatacak olsa bu demirin derinliği benzin deposunu korur ama ayağınızı bacağınızı korur mu motorun ağırlığının binmesinden?
Ben böyle bir dar tip taktırdıydım, ilk, CR1'e; sağ ayağımı ayaklığa koyduğumda son 2 parmağım dışta kalıyordu... Önemsemedim ama; sonra bir düşünce, acısını baya bir cektim!
Gittim ilk iş daha geniş tipte olanlarıyla değiştirdiydim...
Kuryelerde görürsünüz, YBR'lerde falan, o tarz geniş tipte olanlardan olmalı...
Takılacak yeri olsa şimdiki 250'liğe de taktırcam aynısından, ama denk gelmiyor... Şekil falan umrumda değil, söz konusu ayak-bacak koruma demirleriyse ...
Allah göstermesin ama kaza anında motosiklete tutunmamak gerekiyor galiba.
Ben galiba motosikletimi satacağım. Nedeni ise çok küçük gelmeye başladı bana. Ben biraz da görünüşe önem veren birisiyim o da etkili bayağı. Motor 2017 model henüz 1080 kilometrede.
Hadi dostlar forumu canlandıralım biraz.
Kaca veriyorsunuz acaba?
Bugün benimki ilk bakımına girdi. Motul yağ, buji değişimi, karbüratör temizliği ve ayarı, zincir temizleme yağlama ve gerginlik ayarı gibi birçok işlemden geçti. 150 tl tuttu.
Servisten çıktığında sanki farklı bir makine kullanıyordum. Bunu olumlu anlamda söylüyorum. Kaliteli malzeme kullanmanızı tavsiye ediyorum. Makineyi daha çok severek kullanırsınız.
https://m.n11.com/motosiklet-scooter...SABEgKxW_D_BwE
Hocam linkteki filtre Türkiyede çok pahalı. Çinden toptan alırsanız daha ucuza geliyor
Filtreyi depodan karbüratöre gelen yakıt hortumuna cırt kelepçe ile bağlayabilirsiniz.
Her nereden yakıt alırsanız alın mutlaka kirleniyor. Hatta depo pas yaparsa karbüratör pas tanecikleri ile tıkanıyor. Tecrübeyle sabittir.
5200 tl dusunuyorum. Pazarlik olur. Plaka ruhsatini yaptirmadim. Faturasini kestirmiştim duruyor öyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------
500 bakımını bende yaptırdığım da makine aşırı seri hale gelmişti. Yağ çok fark ediyor. Ben 90 tl ye yaptırmıştım her şeyiyle beraber.
Buji değişimi ve bazı ekstralardan benim fiyat biraz fazla galiba. Ama memnun oldum servisten.
Memnun kaldınız, işiniz görüldüyse sıkıntı yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------
Resimdeki Cr1 S'i yapanın eline sağlık bence tur camı, elcik koruma filan hoş durmuş. Bende Cr1'e düşünüyorum bunları yapmayı. Ayrıca biraz daha spor hava katmak için gidonu daha düz bir şey ile değiştirmek mümkün müdür ? Onlarin haricinde teker üstü arka çamurluk takmak ve sivri arka çamurluğu da değiştirip daha güzel bir plakalik takmak gibi düşüncelerim de var.
Tur camı olarak bajajın 200ns modelinde kullandığını takabilirsiniz.Gidon olayını cross Gidon diye adlandırılan malzemeden alabilirsiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)