Arkaya çanta taktıran arkadaşlar var mı ? çanta demirini nerden temin edebiliriz yapan arakdaş var ise görsel paylaşır ise nasıl duruyor görmek için. Tekerinize taş değmesin.
Arkaya çanta taktıran arkadaşlar var mı ? çanta demirini nerden temin edebiliriz yapan arakdaş var ise görsel paylaşır ise nasıl duruyor görmek için. Tekerinize taş değmesin.
Çanta takmak için demire gerek yok, boynuzları sökmeye gerek yok. Arka çantanın (topcase) içinden çıkan sıkıştırma plakalarıyla güzelce boynuzlara tutturuyorsunuz. Emniyet için kılçık plastiklerle de ilaveten tutturabilirsiniz. Arada cıvataların gevşemediğinden emin olun sadece...
---
170'lik web sayfasında görünmüyor henüz ...
Neresi yapıyorsa, motor Brezilya falan, şunun bi 250'liğini getirseler ya ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
170'likten bi parti gelmiş; satılmış, bitmiş. Arkası yokmuş...
250 cc kategorisinde Benelli'yi öneriyorlar...
Aradım konuştum...
170 likler iyiymiş. arka disk fren, ortadan tek amortisor ve kuyrukla güzel olmuş. benim gördüğüm farklılıklar bunlar başka farkı varmı ki 150likten. yalnız tek sıkıntı (en büyük sıkıntı) bilen yok ki motoru kim görüpte alacak :D
170lik olsa web sayfasında görünürdü bence o etiketler yanlıştır yada bayi kendisi basmıştır. Firma 170cc üretse niye saklasın ki :D
Bizzat merkezle görüştüm fotoyu gönderince adamlar bile şaşırdı :D bizim fabrikadan böyle bir ürün çıkmamaktadır dediler gerekli araştırmalar yapılacaktır.
Aslında bayi kendi bünyesinde bi cc yükseltme işlemine girmiş olabilir tabi bayiyi bulup sormak lazım.
Pazar günü badem toplamak için köyün oldukça dışında, sürekli bir akışı olmayan sarp dere yatağından çıkılarak ulaşılan atalardan kalma yamaçtaki araziye gittik.
Yağmur yağışlarının keyfine göre şekillenmiş ve beraberinde getirdikleri futbol topu büyüklüğünde irili ufaklı yüzlerce taşlardan dolayı otomobilin bir süre sonra ilerleyemeyip geride kaldığı dere yolunda,
Kuba CR1 ile muazzam bir off-road deneyimi yaşadım!
Gözü kapalı 5 adım atamayacağınız arazide bile çok güzel çıktım, indim.
Sadece asfaltta değil, arazide de, kullanım kolaylığı olsun, hakimiyet, tekerler vb... sınıfına göre müthiş bir performansı olduğunu görmüş oldum.
Arada arazi takılanlara da tavsiye ederim!
Bademi çuvalla tankın üstüne koyduk. Artçıyla beraber binildi. Gerçi yeğen sürdü... Taşlı olmayan ama sert bağ bahçe yollarından geçerek geldik...
Demem o ki, taş gibi Amörtisörlerde bir sorun gözükmüyor şimdilik.. Ama şehre inince bir baktırtayım
Motor dediğin, karenajlı falan altı yere yakın türden değilse, biraz böyle dağa bayıra gelebilmeli...
Tabii ki cross yarışçılar gibi 4 m havaya fırlayıp inmekten bahsetmiyorum...
Ama, çıt kırıldım da olmamalı, naked bir motorunuz varsa ...
Korkmayın, CR1 ile hafif off-road rahatlıkla çıkılabilir...
Daha doğrusu, motor çıkar, off-road'a... asfalt olmayan yolda dengeyi tutturmak, size kalmış
kuba motorların amortisörlerini beğeniyorum ben bence birçok modeli yarım off-road olarak kullanılabilir. ( tabi ki çitalardan bahsetmiyorum o modellere talep olunca firmalarda üretiyor bi bitseler ah bi bitseler )
Şu CR 170 hakkında bir bilgi edinen arkadaş var mı ? Bayinin uydurması mıdır fotomontaj mıdır ne oldu o işin sonu :D Tekeriniz düz bassın
Şu fotoğrafın sahibi buralardamıdır kuba motor fan club sayfası özel olarka fotoğrafını paylaşmış https://www.facebook.com/kubamotorfa...e=3&permPage=1
''CR1
Süpersport tasarım yeniden tanımlandı...''
bu başlığı görünce hep istemsiz bir gülme geliyor, commuter len işte ne süpersport u?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)