Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Kuba CR1 Supersport

    REKLAM ALANI
  1. #121
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Alıntı GYNK14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motordan almak istiyorum driftle bunun arasinda kaldim bir bayi 3200 tl veriyor be dersiniz sifir
    Drifte göre çok daha kalıplı ve yakışıklı bir motor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125st
    Gülmek istediğim zaman Kuba nın sayfasına giriyorum
    "CRS alt motorun güçlü özelliklerinin yanı sıra.... "
    CRS alt motor :_))) ne ki. (China Riding System) mi acaba
    "motorun depar süratini üst seviyeye çıkaran stronlu krank, motora güç sağlayan stronglu piston gibi bir çok üst seviye donanımsal özellikler bulunmaktadır."
    stronlu krank? stronglu piston? bunlar ne yaa:-) stroke ile strong u birleştirip yeni bir ingilizce motosiklet terimi bulmuş kuba motor :-)) bari aynı cümlede farklı yazmasaydınız.
    la depar sürati ne :-))
    Bir de servisi cbf o kadar iyi bir motor demez mi. Çok yaşa kuba
    Sürüş Sistemi : Standart mış...:-)
    Ya insan biz ne yazdık diye bi sitesine bakmaz mı

    Bir de bu vardı: Sürüş Sistemi: Kuba Sürüş Sistemi. şimdi standart demişler . neyse ??? CRS bu galiba 'C'uba 'R'iding 'S'ystem. Çok karışık bi sistem olsa gerek :-))
    Mengu16 bunu beğendi.

  3. #123
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı figodayi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gülmek istediğim zaman Kuba nın sayfasına giriyorum
    "CRS alt motorun güçlü özelliklerinin yanı sıra.... "
    CRS alt motor :_))) ne ki. (China Riding System) mi acaba
    "motorun depar süratini üst seviyeye çıkaran stronlu krank, motora güç sağlayan stronglu piston gibi bir çok üst seviye donanımsal özellikler bulunmaktadır."
    stronlu krank? stronglu piston? bunlar ne yaa:-) stroke ile strong u birleştirip yeni bir ingilizce motosiklet terimi bulmuş kuba motor :-)) bari aynı cümlede farklı yazmasaydınız.
    la depar sürati ne :-))
    Bir de servisi cbf o kadar iyi bir motor demez mi. Çok yaşa kuba
    Sürüş Sistemi : Standart mış...:-)
    Ya insan biz ne yazdık diye bi sitesine bakmaz mı

    Bir de bu vardı: Sürüş Sistemi: Kuba Sürüş Sistemi. şimdi standart demişler . neyse ??? CRS bu galiba 'C'uba 'R'iding 'S'ystem. Çok karışık bi sistem olsa gerek :-))
    Kuba'nın sitesindeki sloganlar dillere destan zaten Eskiden Kuba Sürüş Sistemi, RKS Sürüş Sistemi ve Benelli Sürüş Sistemi standarttı, sonra markaları attılar baştan sadece sürüş sistemi kaldı

    Kod:
    200cc motor gücüne çıkabilen Çita 180-FC alt motorunda 200'lük silindire uyumlu kartel,
    motorun depar süratini üst seviyeye çıkaran stronlu krank, motora güç sağlayan strong'lu piston
    gibi bir çok üst seviye donanımsal özellikler bulunmaktadır.
    200cc motor gücüne çıkabiliyo ama gerçekte 150'lik
    figodayi ve Enes Bakır bunu beğendiler.

  4. #124
    pokeharun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    2006 ybr sattı 2006 cbr 600 f sattı,yeni arıyor:)
    Ben de ybr gibi titreşimsiz güzel iş görecek ve nispeten uygun bir motor arıyorum.

    Bugün ilçemde bulunan kuba bayisine, ravan adlı yeni modeli aynı ybr ye benzerliğinden ötürü meraktan gidip test etmek istedim fakat elinde yokmuş cr1 ve pars modeli vardı cr1 dense pars daha oturaklı geldi bana,tipini çok beğendim arka stop led olsun vites göstergesi olsun,ön kafalığı ve dış grenaj depo kenarları şekli gayet iyiydi,yalnız devir ve km saatini hiç beğenmedim fakat ekranda her tür bilgi mevcut yeterli,selektör tuşu bile vardı, motoru aldım bir süre kullandım açıkçası kötü bekliyordum fakat olumlu izlenim oluştu titreşim yok gibiydi önde ayaklarda elde, arka koltukta oturan için nasıl olur bilemiyorum,çok sıkıştırmadım ve yüksek devir ve sürrate de ulaşmadım öyle bir tur attım titreşim konusu güzeldi rahattı ve gücü ybr den daha iyi geldi bana fakat ön kafalığın bağlı olduğu sinyaller asfalt düz yolda bile devire bağlı titriyordu özellikle soldaki

    137 cc ydi cr1 ile aynı motor dedi satıcı, kullancı yorumlarına baktım fakat pek alıp kullanan yok nasıldır ne değildir tam bilemiyorum acaba yüksek devir ve hızda titreşim nasıldır uzun süre sağlam kalır mı,bu arada satıcıya bu mu ybr mi diye sorduğumda ybr de satıyordu tabiki ybr diyordu piyasası var ybrlerin hepsi gitti bu kaldı uygun fiyata 3500 a bırakırım dedi son bir adet hoşuma gitti ama tam detaylı test edemediğim ve motor sağlamlığı vb.kullanıcı yorumları ve bilgim olmadığı için emin değilim,salcano hunter,wolf,bajaj 125 150 ve rks titanic'i de denemek istiyorum daha net karşılaştırmak için fakat onlarda bulunduğum yerde yok işimiz zor..

  5. #125
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    3100 Km dir cr1 kullanıyorum , şuana kadar gösterge dışında hiç bir problem yaşamadım. ( Sürekli yüksek devir kullanmama rağmen)
    Eğer bir gün 4 teker istersem, bi motor daha alırım.

  6. #126
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    Arkadaşlar kim kaç km de ve ne gibi arıza yaşadığını yazabilir mi? kronık mi yoksa arada bir mi olduğunu öğreniriz.
    İlk olarak ben başlayayım motorum 14000 km geçti 3000 de egzoz içinden parça tıkırtı yaptığı için değişti 6000 de de kilometre saatinin içerisinde ki ışık arızalandı ikiside garantiden değişti. Motor bloğuna subap ayarı yapmak için bile daha anahtar vurulmadı şu anda gayet çalışması stabil.
    Enes Bakır bunu beğendi.

  7. #127
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Alıntı ercan_48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar kim kaç km de ve ne gibi arıza yaşadığını yazabilir mi? kronık mi yoksa arada bir mi olduğunu öğreniriz.
    İlk olarak ben başlayayım motorum 14000 km geçti 3000 de egzoz içinden parça tıkırtı yaptığı için değişti 6000 de de kilometre saatinin içerisinde ki ışık arızalandı ikiside garantiden değişti. Motor bloğuna subap ayarı yapmak için bile daha anahtar vurulmadı şu anda gayet çalışması stabil.
    Ben şuan 4100 km deyim motoru ilk aldığımda gösterge çok güneş altında kalınca sapıtıyordu garantiden gösterge değişti ve şuan sorun kalmadı. onun dışında hiç bir sorunum yok 100-150 km lik yollara tek marşta gidip geliyor canavar gibi. nazar değmez inşallah
    Eğer bir gün 4 teker istersem, bi motor daha alırım.

  8. #128
    ercan_48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    Muğla/Menteşe
    Motosikleti
    KAWA Z250SL - KAWA Z300 - YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    https://www.facebook.com/KubaCR1

    CR1 ile merak ettiğiniz herşey için sayfamıza bekleriz motorla ilgili paylaşımlar güncel olarak yapılmaktadır bütün motorseverleri bekleriz.
    Enes Bakır ve GezeGeze bunu beğendiler.

  9. #129
    HalilK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    s.a arkadaşlar aranıza yeni katıldım orjinal egzozu değiştiren oldumu daha tok bir ses almak istiyorum motordan hangi marka egzoz önerirsiniz.yağ olarak ta motora ne kullandıgınızı ögrenebilirmiyim şuan orjinal yagı var motorda 500 km olunca castrol 10 40 koymak istiyorum uygunmudur teşekürler iyi forumlar
    Enes Bakır bunu beğendi.

  10. #130
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Alıntı HalilK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaşlar aranıza yeni katıldım orjinal egzozu değiştiren oldumu daha tok bir ses almak istiyorum motordan hangi marka egzoz önerirsiniz.yağ olarak ta motora ne kullandıgınızı ögrenebilirmiyim şuan orjinal yagı var motorda 500 km olunca castrol 10 40 koymak istiyorum uygunmudur teşekürler iyi forumlar
    Kardeşim ben egzosu değiştim 120 liralık shark egzos diye bilinen onun tarzında bir egzos taktım susturucusus hali çok apaçi tarzı bağırıyor fakat, susturuculu kullanırsan orjinal egzoza göre çok daha tok bir ses çıkarıyor tavsiye ederim.
    Yağ konusunda ise servis bana shell marka 15-50 koyuyor performanstan memnumum, kışın 10-40 a geçicem.

  11. #131
    HalilK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Kardeşim eyv tesekkurler egzoz modeli shark mi yoksa başka modelmi 15 50 deneyim o zaman tesekkurler kardeşim
    Enes Bakır bunu beğendi.

  12. #132
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Alıntı HalilK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim eyv tesekkurler egzoz modeli shark mi yoksa başka modelmi 15 50 deneyim o zaman tesekkurler kardeşim
    egzoz modelim shark kardeşim şu 100-150 lira olanlardan.
    Eğer bir gün 4 teker istersem, bi motor daha alırım.

  13. #133

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Güncelleme/Düzeltme: RKS'nin koruma demiri Kuba CR1 için UYGUN DEĞİL!

    15 Aralık 2014'teki yazımda RKS koruma demirinin Kuba CR1'e uyduğunu yazmıştım.
    "Koruma demiri taktırmak isteyenler için; RKS'ninki uyuyor. Siyah. Güzel de yakışıyor."

    Düzeltiyorum. RKS koruma demiri DAR geliyor. Ayaklıkları içine almıyor! Yani, motoru yatırdığınızda koruma demiri motoru koruyor ama motor yine de ayağınıza basıyor.

    Yarın ilk iş gidip RKS koruma demirlerini çıkarttırıp, yerine uygun başka bir, daha geniş, motor yan yattığında ağırlığı ayağıma bindirmeyecek bir koruma demiri bulup taktırmaya çalışacağım.

    Evet, maalesef gerizekalıca motoru sağa yatırdım bugün. Allah'tan düşük hızdaydım, 10-20 km/h.

    Bomboş ara sokaklardan dolana dolana düşük hızda gelirken ve sokaklarda bir sağa dönüp bir sola dönüp ilerlerken sağa dönüşlerin birinden hemen sonra sola dönüş yapmam gerekti ve karşıma araba çıktı. Durmaya çalışırken sağa yatırdık...

    Sağa dönerken genişten aldım, dar yerine; hemen sola dönerken de döneceğim sokaktan çıkmakta olan arabayla burun buruna geldim. Sanırım tam dönme esnasında da frenlere de yanlış asıldım... durdum duruyorum derken sağa kapaklandım... Nasıl düştüğümü ben de anlamadım. Sonradan gittim aynı virajı yeniden döndüm; allahallah ben burda nasıl düştüm derken bir yandan da ...

    Hasar tespiti:
    Motorda bir şey yok. Aynalar kaydı sadece, geri düzelttim. Sinyaller zaten esnek CR1'de, bir sorun yok. Çizik mizik de yok. Motor, koruma demirinin üstüne sağa yattı.

    Bana gelince, sağ ayağım, sıkıştı. Geçer 1-2 güne; doktora gitmedim ama kırılma yok; olsa yürüyemezdim hiç. Bir iki gün üstüne basmamam lazım. Düşerken sağ diz kapağımı da çarptım yere. Önemli değil, ama küçükken bisikletten düşerkenki gibi berelenme var. Asıl şaşırtan sol bacağım alt arka kısmı oldu. Motorun üstünden kayarken demek nerelere sürttüysem, hafif sürtünme izi var.
    Kaskım başımda olduğundan, başta herhangi bir yaralanma yok. Omuzlarda, kollarda dirseklerde de bir şey yok, sadece yana düştüğüm ve sürüklenmediğim için.

    Gelelim hatalarıma:
    Bu sabah biraz düşünceliydim. Gideceğim yere anayoldan da basıp gidebilirdim. Dolana dolana gideyim dedim. Boş yollar aldattı. 1.
    Yaz aylarıyla birlikte koruma ekipmanları konusunda biraz ihmalkar olmuştum. Kasksız çıkmamakla birlikte, tşörtle ve kot pantolonla motora biniyordum. Korumalı pantolonlu olsaydım diz kapağımdaki berelenme ve sol bacağımdaki sürtünmeler muhtemelen olmayacaktı.
    Ayağıma gelince; nedense korumalı motosiklet botunu ta ilk başlardan beri almamıştım. Yaz aylarından önce de normal botumla biniyordum. Yaz gelince onu da bırakıp yazlık ayakkabılarla biniyordum.
    Koruma demirine gelince, daha taktırdığımda bunun dar olduğu gözle bile belli oluyordu ama, çok üstünde durmamıştım.

    Eve geldikten sonra otoparkta motoru tekrardan sağa yavaşça yatırdım; eğildim ayağımın nereye sıkıştığını anlamaya çalıştım. Koruma demiri dar geliyor. Fren üzerindeki ayağınızdan 2 parmak kadar kısa kalıyor. Ayaklıklarda da, doğrusu yeni dikkatimi çekti; arka ayaklıklar zaten açılır kapanır da, ön ayaklıklardan soldaki sabit; ama sağdaki katlanıyor. Motoru sağa yatırdığınızda sağ ayaklık da menteşesinin katlanma yönünde katlanıyor. Koruma demirini değiştirtirken sağ ayaklığı da kaynakla sabitlettirmeyi düşünüyorum.

    Güvenli sürüşler herkese.

    emre186'nın slogan cümlesini beğendim; onunla kapatayım:

    mortingen şıtraze olmamak için koruyucu ekipmansız yola çıkmayın..
    Enes Bakır bunu beğendi.

  14. #134
    Egee22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul/Küçükçekmece Edirne/Enez
    Motosikleti
    Mondial 100 MG Prince
    Arkadaşlar cr1le en fazla kaç gördünüz düz yolda son hızı nedir?
    Enes Bakır bunu beğendi.

  15. #135
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güncelleme/Düzeltme: RKS'nin koruma demiri Kuba CR1 için UYGUN DEĞİL!

    15 Aralık 2014'teki yazımda RKS koruma demirinin Kuba CR1'e uyduğunu yazmıştım.
    "Koruma demiri taktırmak isteyenler için; RKS'ninki uyuyor. Siyah. Güzel de yakışıyor."

    Düzeltiyorum. RKS koruma demiri DAR geliyor. Ayaklıkları içine almıyor! Yani, motoru yatırdığınızda koruma demiri motoru koruyor ama motor yine de ayağınıza basıyor.

    Yarın ilk iş gidip RKS koruma demirlerini çıkarttırıp, yerine uygun başka bir, daha geniş, motor yan yattığında ağırlığı ayağıma bindirmeyecek bir koruma demiri bulup taktırmaya çalışacağım.

    Evet, maalesef gerizekalıca motoru sağa yatırdım bugün. Allah'tan düşük hızdaydım, 10-20 km/h.

    Bomboş ara sokaklardan dolana dolana düşük hızda gelirken ve sokaklarda bir sağa dönüp bir sola dönüp ilerlerken sağa dönüşlerin birinden hemen sonra sola dönüş yapmam gerekti ve karşıma araba çıktı. Durmaya çalışırken sağa yatırdık...

    Sağa dönerken genişten aldım, dar yerine; hemen sola dönerken de döneceğim sokaktan çıkmakta olan arabayla burun buruna geldim. Sanırım tam dönme esnasında da frenlere de yanlış asıldım... durdum duruyorum derken sağa kapaklandım... Nasıl düştüğümü ben de anlamadım. Sonradan gittim aynı virajı yeniden döndüm; allahallah ben burda nasıl düştüm derken bir yandan da ...

    Hasar tespiti:
    Motorda bir şey yok. Aynalar kaydı sadece, geri düzelttim. Sinyaller zaten esnek CR1'de, bir sorun yok. Çizik mizik de yok. Motor, koruma demirinin üstüne sağa yattı.

    Bana gelince, sağ ayağım, sıkıştı. Geçer 1-2 güne; doktora gitmedim ama kırılma yok; olsa yürüyemezdim hiç. Bir iki gün üstüne basmamam lazım. Düşerken sağ diz kapağımı da çarptım yere. Önemli değil, ama küçükken bisikletten düşerkenki gibi berelenme var. Asıl şaşırtan sol bacağım alt arka kısmı oldu. Motorun üstünden kayarken demek nerelere sürttüysem, hafif sürtünme izi var.
    Kaskım başımda olduğundan, başta herhangi bir yaralanma yok. Omuzlarda, kollarda dirseklerde de bir şey yok, sadece yana düştüğüm ve sürüklenmediğim için.

    Gelelim hatalarıma:
    Bu sabah biraz düşünceliydim. Gideceğim yere anayoldan da basıp gidebilirdim. Dolana dolana gideyim dedim. Boş yollar aldattı. 1.
    Yaz aylarıyla birlikte koruma ekipmanları konusunda biraz ihmalkar olmuştum. Kasksız çıkmamakla birlikte, tşörtle ve kot pantolonla motora biniyordum. Korumalı pantolonlu olsaydım diz kapağımdaki berelenme ve sol bacağımdaki sürtünmeler muhtemelen olmayacaktı.
    Ayağıma gelince; nedense korumalı motosiklet botunu ta ilk başlardan beri almamıştım. Yaz aylarından önce de normal botumla biniyordum. Yaz gelince onu da bırakıp yazlık ayakkabılarla biniyordum.
    Koruma demirine gelince, daha taktırdığımda bunun dar olduğu gözle bile belli oluyordu ama, çok üstünde durmamıştım.

    Eve geldikten sonra otoparkta motoru tekrardan sağa yavaşça yatırdım; eğildim ayağımın nereye sıkıştığını anlamaya çalıştım. Koruma demiri dar geliyor. Fren üzerindeki ayağınızdan 2 parmak kadar kısa kalıyor. Ayaklıklarda da, doğrusu yeni dikkatimi çekti; arka ayaklıklar zaten açılır kapanır da, ön ayaklıklardan soldaki sabit; ama sağdaki katlanıyor. Motoru sağa yatırdığınızda sağ ayaklık da menteşesinin katlanma yönünde katlanıyor. Koruma demirini değiştirtirken sağ ayaklığı da kaynakla sabitlettirmeyi düşünüyorum.

    Güvenli sürüşler herkese.

    emre186'nın slogan cümlesini beğendim; onunla kapatayım:

    mortingen şıtraze olmamak için koruyucu ekipmansız yola çıkmayın..
    Geçiş olsun. bundan sonra tekerin düz basar inşallah.

    Alıntı Egee22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cr1le en fazla kaç gördünüz düz yolda son hızı nedir?
    Düz yolda 110-112 hafif yokuş aşağı çok zorlanarak 130-131
    GezeGeze bunu beğendi.
    Eğer bir gün 4 teker istersem, bi motor daha alırım.

  16. #136

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Teşekkürler Enes.

    Hız sorusuna cevap vermek gerekirse; düzde 115 falan görüyorum. Azami, yokuş aşağıya, zorlayarak, tapa gaz, Allah ne verdiyse, 124 falandı yanılmıyorsam... Sele üzerine de racing tarzı yumulmuş vaziyette

    Ama eklemeden geçmeyeyim; sallıyor muydu? Sallamıyordu. Bu da önemli yani...

    Hep sorayım dediğim bir soruyu da fırsat bulmuşken sorayım arkadaşlar; orijinal gelen lastiklere, yani bu iç lastikli olanlar, ne kadar hava basıyorsunuz? 30-32 falan bastılar geçende serviste...

    Sizin orijinal, yani iç lastikli tekerlerin hava basınçı kaç? Yani, yük falan taşımıyorken; artçılı falan değilken.. işte 70-80 kg civarındaki sürücüler için diyelim ...

    Tekerlere fazla mı hava bastılar diye de endişeleniyorum ...

  17. #137
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Enes.

    Hız sorusuna cevap vermek gerekirse; düzde 115 falan görüyorum. Azami, yokuş aşağıya, zorlayarak, tapa gaz, Allah ne verdiyse, 124 falandı yanılmıyorsam... Sele üzerine de racing tarzı yumulmuş vaziyette

    Ama eklemeden geçmeyeyim; sallıyor muydu? Sallamıyordu. Bu da önemli yani...

    Hep sorayım dediğim bir soruyu da fırsat bulmuşken sorayım arkadaşlar; orijinal gelen lastiklere, yani bu iç lastikli olanlar, ne kadar hava basıyorsunuz? 30-32 falan bastılar geçende serviste...

    Sizin orijinal, yani iç lastikli tekerlerin hava basınçı kaç? Yani, yük falan taşımıyorken; artçılı falan değilken.. işte 70-80 kg civarındaki sürücüler için diyelim ...

    Tekerlere fazla mı hava bastılar diye de endişeleniyorum ...
    Bende servisten aldığım bilgi doğrultusunda öne 30, arkaya 32 basıyorum.
    GezeGeze bunu beğendi.

  18. #138

    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    KUBA - RAINBOW-100 CUB
    Bugün bayiye gidip baktım pars ile cr1 e, gerçekten ikisi de çok harika motorlar. Pars yüksek ve selesi biraz daha rahat ama cr 1 de çok spor ve çekici, aynalar olsun göstergeler olsun çok çok süper. Sadece siperlikleri kısa ve tipi kaçırmış o da uzun olan bir taneyle ayarlanabilir. Cr1 in egzosu da çok şık. Pars'ın motoru ybr nin aynısıymış ama cr1 daha seri tabi. İkisi de balanslı ve titreşim sorunu yok. Cr1 siyah olan da karar kıldım, rainbow-100 ün yanına çok yakışacak. Para lazım para...
    Enes Bakır ve cevatvarol bunu beğendiler.

  19. #139

    Üyelik
    22 Temmuz 2015
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kuba Razore 100, Mobylette 52,
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kuba'nın sitesindeki sloganlar dillere destan zaten Eskiden Kuba Sürüş Sistemi, RKS Sürüş Sistemi ve Benelli Sürüş Sistemi standarttı, sonra markaları attılar baştan sadece sürüş sistemi kaldı

    Kod:
    200cc motor gücüne çıkabilen Çita 180-FC alt motorunda 200'lük silindire uyumlu kartel,
    motorun depar süratini üst seviyeye çıkaran stronlu krank, motora güç sağlayan strong'lu piston
    gibi bir çok üst seviye donanımsal özellikler bulunmaktadır.
    200cc motor gücüne çıkabiliyo ama gerçekte 150'lik
    Mengu burda neyi anlamamışsın anlamadım açıkçası... 150'lik diyorsun, zaten o da 200'lük demiyor ki, "200 cc olabilen" diyor. Tamam isim itibari ile 180 saçma olabilir. Ama motor hali hazırda modifiyeli parçalar barındırıyor. Sadece silindir alıp takıyorsun ve 200 oluyor. Senin 125'i, 210 yaptığındaki gibi bir sürü malzeme alıp bir dünya iş açmıyorsun başına...

  20. #140
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin / Adana
    Motosikleti
    YBR 125 08' / HONDA CIVIC VTEC 1.6 04'
    Alacak arkadaşları şimdiden uyarıyorum, ALMAYIN.
    Enes Bakır bunu beğendi.


7. sayfa BirinciBirinci ... 5678917 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)