Yeşilini kawasakiye benzetiyorum.
Siyahını inazumaya.
Beyazını hondaya
Siyah alsaydım adını siyah kubazuma koyardım
Beyazda çok uyduramadım; kubanda olabilir belki. Onu da beyaz alanlar düşünsün .
Kuba bayisi olsaydım; Kubazaki diye tabela yaptırır asardım.
Tükkanı da kawa bayisinin yanına açardım
Konu boş kalmasın birşeyler yazalım Bence bu motor hakketigi deyeri alamadı gerçekten çok güzel bir motorsiklet.
Pazar gezisi yaklaşık 150km idi. 2 Kişi sınırları zorlayınca biraz fazla yaktı sanırım
50 lira ver; koruma demiri taktır...
Şu anki benim profil fotodakinden değil ama; yelken tip olanından. Koruma demirini değiştirdim, ama fotoyu değiştirmedim.
Koruma demirsiz güvenli gelmiyor bana...
Daha geçen gün, yan ayağı açmayı unutmuşum , yan yatırdım. Motora da bana da bir şey olmadı...
Arka ayaklıkları da kaynak yaptırt; koruma topuzu gibi iş görüyor...
Eğlenceli ve güvenli sürüşler.
Koruma demiri taktırmak istiyorum ama görüntüne kıyamıyorum çok kararsız kaldım. :D
Tam tersine, koruma demiri görüntüyü tamamlıyor bence; yele gibi
Karpuz kapugunu soktunuz gene aklıma :D:D. fırsat bulabilirsem bayram önce taktırayım şunu ben.
CR1 2017 modeli çıkacak mı yada çıktı mı bilgisi olan var mı ?
CR1'in 150cc üstü modelleri olsa daha güzel olurdu şöyle bi 250 cc süper giderdi
Vitesi kaç bin devirde değiştiriyorsunuz?
Bu soruyu ayna sayfada sormak yerine, her motor farklıdır diye düşünerekten, kendi içimizde soralım dedim; CR1 kullananlar nasıl yapıyorlar diyerekten:
Kalkıştan itibaren her vitesi 4000 - 6000 devir arasında değiştiriyorum. 6 binin üstüne 4. viteste bile çıkmıyorum mesela; 5. vitese atıyorum. 5. Viteste ise makine 8-9 bini zaten geçmiyor...
Geçende yeğen (19) kullandı motosikleti; TVS Apache RTR ile falan oldukça iyidir motosiklet kullanışı... Motoru açmamışsın dedi; 8 binden önce vites değiştirmiyorum ben dedi...
Siz, CR1 ile, vitesi kaç bin devirde değiştiriyorsunuz? İnerken de çıkarken de ...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)