Tank rezerveye geçiyordur; ondandır.
Yakıt musluğunu normalden rezerveye çevirmelisin. Hortumlarla falan oynamana gerek yok, başkaca bir sorun değilse eğer ...
Benzin aldığınızda yakıt musluğunu yine normale geri çevirmeyi unutmayın. Bir tür "uyarı" sistemi işte; yakıt bitmek üzere, git benzin al diyen ...
Rezervede bırakırsanız yakıt musluğunu, bu sefer benzinin tamamı bitinceye kadar gidersiniz ama, bitince de kalakalırsınız.
Servislere gelince; ben Antalya ilhan motordan aldıydım; oradaki halil ustayla hala görüşürüm ara ara. Kafama takılan şeyleri sorarım. Periyodik bakımlarını Nazilli'de Kalender Motor'da ve Isparta'da Sevil Motor'da yaptırdım, yaptırıyorum; yetkili servisler.
Hepsi de çok iyi Kuba servislerin.
Motosikleti aldıktan sonra bir daha motosikletle Antalya'ya gitmedim. Denk gelecek olsa, Antalya ilhan motor'a da tekrardan servis bakımını yaptırırdım. Hem Halil ustayla da sohbet ederdim. İyi çocuk.
Tavsiye ederim.
Garanti kapsamı dışına çıkmaya gelince; periyodik bakımlarını yetkili serviste yaptırmalısın; bilgisayara işliyorlar; düzenli olarak yağ değişimini falan... Bunu yaptırmazsan garantiden çıkar diye biliyorum.
Ama ara bakımlarını, zincir yağlamaydı vs., kendin yapabilirsin elbette... Farlar falan yanmıyorsa garantiden değişmesi lazım aslında...
İyi sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------
İlave not: Evet, 5 bin altı segmentte alınabilecek en iyi motosikletlerden; üst segment bir çinli diyebiliriz
Motoru falan Brazil. Youtube'da bir yerlerde denk geldiydim, aynı motoru CR1 olarak başka ülkerde de görmek mümkün; Kuba CR1 yerine, başka bir xyzisim CR1 şeklinde ... Dünyaya satıyorlar ... Sadece Türkiye piyasası için tasarlanmış, özel yaptırılmış değil, anladığım kadarıyla. Bu, kalite açısından güven veriyor doğrusu!