Motor 38.000 km'yi geçmişken sübap ayarı yaptım. Egsoz sübapları çok sıkı çıktı. Bir dahakine 40.000 km beklemem ömrüm vefa ederse. 20 binde bir kontrol edilmeli.
Motor 38.000 km'yi geçmişken sübap ayarı yaptım. Egsoz sübapları çok sıkı çıktı. Bir dahakine 40.000 km beklemem ömrüm vefa ederse. 20 binde bir kontrol edilmeli.
Kendim yaptım. Ufak bir kaza sonrası mecburen gittiğim servis tecrübesi yetti bana.
Merhabalar kolay gelsin. Plakalığım kırıldı, katlanır ve sinyalli plakalık önerisi olan var mı? Zaten sevmiyordum plakalığı, böylece kurtulmuş oldum
Ölmüş buralar ölmüş!.. MT-07'ye Mitas lastik takımı kullanan var mı? Malum lastik fiyatları 7500tl'lere gidiyor istediğim takım için, Mitas kullanıp memnun olan var mı? Şimdiden alayım, seneye Road 4 'leri değiştirirken bunu kullanırım diyorum. Malum seneye 10000tl olur bir takım lastik!..
Dostum,bende fiyatlar uçunca burun kivirdigim anlas viento taktırdım 4 ay önce.
Anlas beni şaşırttı açıkçası...tutuşu çok hoşuma gitti.uzun vadede ne olur bilemiyorum ama şimdilik çok memnunum.tavsiye ederim.
Bizim oksijen sensörünün muadili var mıdır? Herhangi bir araçla veya modelle aynı olan? Oksijen sensörümü bozdum ve yenisini almam gerekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------
Aklıma gelmişken, lastik konusunda da tüm lastikleri satan ve güvendiğim bir bayi ile konuştum. 5000km'deki Mitas ile 20000km'deki Road 4'ün aynı tutuşa sahip olduğunu, gerekirse daha yüksek bütçe ile lastik almamı önerdi. Senelerdir lastiklerimi hep aynı yerden alır ve tamir ettiririm.
Aboo, 5000'deki Mitas hiç tutmuyor o zaman. Lastik mühim, paraları bayılacağız demektir. Acaba tutar mı acaba durur mu acaba kayar mı diye motosiklet kullanmak kâbus gibi bir şey.
Sonradan ekleme:
Bu arada süspansiyon kalitesi ve ayarı da çok mühim. Yani dandik süspansiyonlu bir motosiklete en iyi lastiği taksan bile verim alamayabilirsin. @Angrypower bu motosikleti elinde tutmayı planlıyorsan bir şekil bir Hyperpro ön yay seti ve komple arka amortisör yükseltmesi düşünebilirsin. Artan kurlarla birlikte sağlam bir harcama (6-700€ tutar sanırım...), bütçe uygunsa her kuruşuna değer ama. Maslak Oto Sanayi'de Motoface satış ve montajını yapıyor bu ürünlerin...
Mutlaka, özellikle (ağırlığa uygun değilse) yay, viskozite ve bırakılan hava boşluğu da amortisörün hareketlerini etkiliyor. Benim NC mesela durduğu yerde ön freni sıkıp gidondan diplenip serbest bırakıldığı zaman durana kadar 3 kere gidip geliyordu. Eskimiş 10 yağı Hyperpro'nun verdiği 15'e değiştirip Hyperpro'nun tavsiye ettiği hava boşluğun bırakarak dolum yapınca olması gereken şekilde yukarı çıkıp duruyordu - olması gereken de bu zaten. Ama bu müdahaleleri işten anlayan birinin yapması lazım. (Yani ne ve ne kadar mevzuu...)
Türkiye'de amortisör yağı değiştirmek yasak değil miydi ya? :D
Kurduğu cümle tam olarak bu muydu gerçekten? Yine şaşırtmadı öyleyse, Türkiye'de gerçekten lastikçiler kadar lastikten anlamayan bir kesim yok. Daha bir tane lastikçinin arabanın lastiklerini istediğim basınçta şişirmesini sağlayamadım, bir tane yok bir.
Sport Force gayet güzel ama evet kısa ömürlü bir lastik. "Spirited" sürüş yapılırsa MT-07'de 5000'de düşüş başlar evet. Ancak düştüğü hali bile 20bin'i geçtim 5bin'deki road4'ten daha iyi, kuruda.
Bu arada eski mesajmış onun da fiyatı artmıştır ama 1000TL'ye akü görünce bir an gülümsedim :D
https://www.feyizoglu.com/bs-li-04-lithium-ion-battery-motosiklet-akusu_54965.html
Neyse Rosso IV taktım motora.
şuna da motor diye biniyorlar var ya :D
geçen gün ışıklarda tokatladım bir tanesini, en son aynadan bakarken hüngür hüngür ağlıyordu, annesini çağırıyordu.
Evet arkadaşlar çok sevdiğim motorumu zaruri sebeplerden dolayı, malum sitede satışa çıkardım. Bence ucuza bile bırakıyorum #1183246572 ilan numarasıyla görebilirsiniz. Bundan sonra hedef CG100, gırtlaktan 200cc'ye çıkarırım ahahaha
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)