2015 gri modelinin boya kodunu nerden bulabilirim?
2015 gri modelinin boya kodunu nerden bulabilirim?
Beyler 2 yıldır aktif kullandığım motorumu satıyorum..
Günaydın arkadaşlar, bizim akülerin ömrünü bilen var mı? Bu sabah ben de marşlayamadım. 2-3 deneme sonrası gücü bitti, başta güçlü çevirmediği için de çalışmadı. Vurdurmak istemedim. Ömrü bu kadarsa yenisini alacağım, şarj ile sorunu çözebilirsek de "Stanley BC209E 20 Amper Akıllı Akü Şarj Cihazı" isimli cihazı alıp değerlendirmeyi düşünüyorum. Ne dersiniz? (genel forumun altındaki daha önceden açılmış bir başlıkta da paylaştım)
Hocam aküye ömür biçmek çok zor.Üçüncü senesindeyim uzunca süre soğukta v.s. beklemesine rağmen tık demeden çalışıyor.
Ama ekstra takılan çakar,stop ıvır zıvır malesefki akünün canına okuyor.
Eğer motoruna yeni akü takacaksan ve motorunda bahsi geçen edevatlar takılı ise komple sök at.
Selamlar
Heinz
The person you are trying to shoot NOT AVAILABLE,Please try again later.
Yorumun için teşekkür ederim. Ben elektrik aksamını kurcalatmayı sevmediğim için kendim ebay'den Osram Night Racer 110 alıp taktım, bunun dışında hiç farklılık yok. Bir süredir marş basarken zayıfladığını hissetmiştim. Havaların serinlemesi sonrası dün gece biraz soğuk geçmiş olmalı ki ilk marşta güçlü çeviremedi, sonra da akü bayılıverdi. Öğleden sonra VLM marka jel akü alıp hazırlattım. Diğerinin ömrü bu kadarmış diyelim.
Eeeee? 343. sayfada paylaşım bitti mi yani? Bu kadar mıydı?
Kavrama yapan friction plateler birbirlerine yay ile bastırıldığında kavramayı sağlıyor. Debriyaja basınca bu yayları serbest bırakıyor ve platelerin birbiri üzerinden kaymasına yani kavramının serbest kalmasına izin veriyoruz. Benim bu tak sesi yaparak motorun kendini ileri atmasındaki fikrim; debriyaja bastığımız ilk anda friction platelerin birilerine hala sabit şekilde temas etmelerinden dolayı bir miktar sürtünme olduğu ve motorun vitese geçtiği ilk anda anlık bir kavrama yaptığı yönünde. Vites geçişinin kemikli olması gibi bir durumla alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü Zira tak sesini duyduğunuzda debriyajı bırakmadan tekrar boş ve bir yaparsanız sesi duymayacaksınız. Yada bola alır debrijajı bırakıp tekrar sıkar ve 1 e alırsanız sesi yine duyarsınız çünkü debriyaj yine kavrama yapmıştır. kullandığım bir kaç yüksek torklu naked motorda aynı durumla karşılaştım.
Aslında debriyajı sıktığınızda, plakalar ayrıldığında dahi sürtünme devam ediyor, yağ içinde olduğu için.
Tak-lama için debriyajı çekip beklemek soğuk motorda işe yaramaz.
Hatta, şunu kendiniz deneyin.
Motorun arka tekeri yere temas etmesin. Motor/yağ soğuk iken çalıştırın, debriyajı sıkın. Arka teker dönecektir veya dön.ye devam edecektir.
Zincirinizin iyi durumda olduğunu farzediyorum.
Fren merkezleri için tamir kitleri var 50 TL civarı bir fiyata. Conta, piston, segman, pul vs. içeriyor. Bizim arka fren merkezi de Brembo olduğu için bulunabilir bir şeyler ebay'de ama paypal sorunu var. Çıkma veya muadilini almak daha kolay olacaktır muhtemelen.
Fren parçalarının çıkması yada muadili diye birşey olmaz arkadaşlar...fren bu...
Ben bir frenciyim..istanbul sefaköyde fren servisimiz var...bunu bilerek söylüyorum..frenin çıkması olmaz..klavuzunuzda fren kaliperine yada merkezine ait, fren lastiklerinin ölçüleri vardır...o lastikleri bulup, merkezin içindekileri değiştirdiğinizde yenilenmis olur frenleriniz...
Unutmayin...arızalı fren cinayettir...
Akü için yan sanayi nasıldır arkadaşlar? Vlm takanlar olmuş sanırım, memnun musunuz? Orijinali çok çok pahalı :/
Evvelki gün ufak bir kaza geçirdim. Araba yandan düşük hızda vurdu. Bende bir şey yok ama radyatör borusu hafif ezilmiş ve debriyaj kapağının köşesinde ufak bir çizik var veya hafif bir traşlanma var. Bugün servise bırakırken bakmayı unuttum.
Kaza raporu sonucunda kusurun tamamı karşı tarafa verilecek muhtemelen.
Servis yetkilisi bu ufak çizik için eksperin muhtemelen değişime gerek yok yönünde görüş vereceğini söyledi. Değişim talebi abartılı olabilir ama karşı tarafın hatasını ben de çekmek istemiyorum. Küçük büyük ne varsa yapılsın istiyorum.
Ben buna nasıl itiraz edebilirim veya bu hasar tespit sürecine nasıl müdahil olabilirim? Bilgisi olan var mı?
Merhaba Arkadaşım, almadan önce kısaca araştırdım, Yuasa'nın da değişik fiyatlara satılan aküleri var. Ustam da tavsiye ettiği içi VLM aldım. Akü kutusunda asitleri de ayrı çıkıyor. Asit şişelerini akü üzerine bastırıp, şişeleri delip akünün asitle dolmasını bekliyorsun. Bu işlem sonrası akü kapağını 3 saat kadar sonra kapatıp motora bağlıyorsun (yeni tip jel aküler bu şekildeymiş, raf ömrü, beklemiş akü denen şey ortadan kalkmış oluyor). Ben bu işlemi Cumartesi akşamı yaptım. Pazar'ı başka işlerle geçirdim. Pazartesi sabah aküyü takıp tek marşta çalıştırdım motoru. 1 aydır sorunsuz kullanıyorum. Satan yer 6 ay garanti verdi (170 TL.ye aldım).
İyi akşamlar arkadaşlar. 2015 model 14 binde motorumda vites küçültünce peg aşşağıda takılı kalıyor. Ayağımla geri çekmek zorunda kalıyorum. Vites geçişinde sorun yok şuan vites düşürüyor. Vites yükseltirken de sorun yok sadece düşürünce takılı kalıyor. Sorun hakkında fikri olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
Arladaşlar stop lambam kontağı açtığım andan itibaren yanıyor. Daha önce bu sorun yoktu. Motoru aldığım arkadaş plaka iptali yapmış bu sebep olmuş olabilir. Ayrıca frene bastığımda ışık yanarken bir titreme olup yine stop yanmaya devam ediyor. Bu sorunum nasıl çözülür.Sebebi nedir ? Aküm de daha zayıf marşa basmaya başladı kontağı açar açmaz şarj etmeden stop akım çektiği için olabilir mi? Ayrıca sinyallerimde normalde saniyede 1 kere yanacakken 2-3 sefer yanıyor. Olayı nasıl çözebilirim yardımcı olabilecek var mı
SATILIK
MT7 2014 ABS
Arkadaşlar Selam.Sayfadan uzun süre uzak kaldım.Fakat yorumların çoğunu okudum.Konfor Sele almak istiyorum.Motorumu 26 Şubat 2016'da
2014 Race Blue ABS 11.500km de aldım.Apaçi gibi kullanmadım çok şükür.İlk günkü sürdüğüm zevk ne ise şimdi sürdüğümde de aynı tadı alıyorum.Uzun yolda genelde sürdüm.Bence zevki de orda zaten Mt-07'nin.
22bin km oldu.Şuanda 33.500km oldu.Motorumda hiç aksesuar yok.İstediğim fiyata satılmazsa.İlanı bitirene kadar.50-60bin km'ye kadar kullanmak istiyorum.
Almak İstediğim Ekipmanlar(Orjinal Yamaha)
4 Adet Takım Led Sinyal.
Konfor Sele.K&N(BMC)Hava ve Yağ Filtresi.
Puig Cam.(Mevcutta GP'nin uzun camı var.İşlevi güzel fakat görünütüsü hoşuma gitmiyor)
Ön Arka Aks Takozu.
Sorum Şudur.Arkadaşlar Konfor Sele ile Normal Sele arasında aman aman abartılacak fark yok diyorlar.Boşuna o kadar para vermek istemiyorum.Sizce almalımıyım ?
DipNot:
Motoru ilk aldığımda Battlax Bt-023 lastik vardı.Eh işte idare ederdi.Geç ısınıyordu.Viraj giriş- çıkışlarında çok kararsızdı..Kısaca yaşlı işiydi.
Rosso 3'ü takana kadar.Taktıktan sonra ben bu zamana kadar boşa sürmüşüm hissi verdi.Motoru gerçekten tanıyamadım.
Egzost sevmeyen biriyim.Aldığımda üstünde vardı.Benimde hoşuma gitti.Akrapovic takıntısı olan biriyim bende.
Bu egzosu 1 sene sonra tesasdüf sonucu Aliexpress'den alındığını gördüm.Sesi bence çok güzel.Hiç de öyle.Milyarlık Akrapovicleri,Mivv,Two Brotherslardan farkı yok.Teknik olarak kağıt üstünde her ne kadar en performanslı Akrapovic olsada,sonuçta onun için özel üretildi.Sesini dinlemenizi öneririm.Kafa çok ağrıtmaz.Güzel QuickShifter varmış gibi patlar.
Saygılar
Yamahanın orjinal iki farklı takım sinyali var, biri led biri led plus. Led plus led in yaklaşık iki katı. Ben önleri Led plus arkayı led aldım ekonomik sebeple değil daha güzel görünür gibi geldi bence öyle de oldu. Kısa plakalık da aldım yine yamaha. Motordan cok anlamayan arkadaşlarım motoru değiştirdiğimi sandılar, ben yok aynı diyince teker bu kadar kalın mıydı filan dediler. Kozmetik de olsa ciddi fark yaratıyor.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)