Ben yeni başliyicam, fırsat olmadı henüz alamadım ama bayaı araştırmış oldum. Barkın da geçen ducati scrambler incelemesi çekmişti, tam aradığım motor 75beygir şehir içi çok iyi, hafif araziye de gelir, torklu vs. MT07 de bence çok iyi bi yerde, az yakıyor çok hafif. Ses yok diyo motorcu arkadaşlarım tabi ona bişey diyemem o ayrı bi zevkmiş. Okumayı araştırmayı severim, duke200 alıcam başlangıç olarak ama şu mT07ye hastayım. Hem çok hafif, hem çok çok şekil hem az yakyo hem de deli gibi güç yok, 75 bence çok iyi(barkının da bu güç bana göre çok ideal demesi bi referans).Her neyse viraj, amortisörü burulan şasisi falan okudum biraz yabancı sitelrde.
http://www.fz07oc.com/threads/rear-shock-upgrade.236/
şöyle bi başlık buldum. Yabancılarda düşük açılarda yüksek hızlarda virajlardan şikayetçi,amortisörleri değişmişler. Ohlins ve Penske diye iki marka geçyo ohlinsi duymuştum Barkın abi övüyodu, piyasanın pahalı kısmında sanırım. Neyse bayaı memnun kalmışlar, virajı düzeldi makinaya tekrar aşık oldum falan yazmış adam. Güzel bi foto da var linkte. Diğer yandan bu modifiye işi beni cezbediyo acaba şasi güçlendirilemez mi diye düşünüyodum. Sonra bu moto cage versiyonunu gördüm, kırmızı bi ek var şasinin üstünde koruma için falan demişler ama statik bilen pek ala burulmayı engelleme amaçlı kullanıldığını söyleyebilir. Şasi motorun üstünden dolaşıyor bi u çiziyor, bu kırmızı ek boru sayesinde 'u' nun açıkta kalan kısmı desteklenmiş oluyor. Barkın abiye de sorucam artık denk gelir cevaplarsa. Bence biraz masrafla pek ala çok iyi viraj alan bi makina olabilir MT07 ne dersiniz? Bu işlerden analayan arkadaşların yorumlarını duymak isterim...
[/URL]
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------
Şöyle bi başlık daha buldum,
http://www.motorcyclenews.com/news/f...7-long-termer/
Standart amortisörde sadece önyükeleme ayarı var, rebound ve compression yok diyor. Bu değişirse çok iyi olabilir demiş, biraz tuzlu sanırım 500-1000euro arası