Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Eylül 2015, 13:13
#5421
Değerli forumdaşlarım ;
Ya dinlediğinizi anlamıyorsunuz,yada özellikle yapılıyor,
aksi halde akıl sağlığı yerinde biri bunu sürekli tekrar etmez.
AEA diyorki , sokakta lokum. Pistte sıkıntılı
Allahın adını verdim ne anlıyorsunuz bundan?
Elli kez söylendi ,eğer piste çıkacaksanız veya trafikte hayvanoğlu hayvan gibi sürecekseniz;
Buyrun ;
http://japan.webike.net/products/21984967.html
İsmi üzerinde Bugdetbike bu ve benzerleri , adamlar size dünyanın sırrını vereceğiz diyerek satmıyor bunları.
Klasmanındaki motorlara bi bakın kawasaki er honda cb650f ,suzuki gladius hepsinden daha ucuz bu motorsiklet.
Elbette onlardan eksikleri var ,lakin bir sürüde artıları var bunu tartmadan satın aldıysanız ,
Kusura bakmayın lakin bir pskiyatra ihtiyaç var demekdir ,
kimse kusura bakmasın sadece diğerlerinde daha güzel gözüküyor diye motorsiklet alınmaz ,
alınırsada gelip burada bu çok rüzgar alıyor , şurasından ses çıkarıyor denmez.
denirsede biride çıkar aklınız neredeydi diye sorar.
Selamlar
Heinz
Reklamlar
-
17 Eylül 2015, 17:36
#5422
HeinzBrausewetter adlı üyeden alıntı
Değerli forumdaşlarım ;
Ya dinlediğinizi anlamıyorsunuz,yada özellikle yapılıyor,
aksi halde akıl sağlığı yerinde biri bunu sürekli tekrar etmez.
AEA diyorki , sokakta lokum. Pistte sıkıntılı
Allahın adını verdim ne anlıyorsunuz bundan?
Elli kez söylendi ,eğer piste çıkacaksanız veya trafikte hayvanoğlu hayvan gibi sürecekseniz;
Buyrun ;
http://japan.webike.net/products/21984967.html
İsmi üzerinde Bugdetbike bu ve benzerleri , adamlar size dünyanın sırrını vereceğiz diyerek satmıyor bunları.
Klasmanındaki motorlara bi bakın kawasaki er honda cb650f ,suzuki gladius hepsinden daha ucuz bu motorsiklet.
Elbette onlardan eksikleri var ,lakin bir sürüde artıları var bunu tartmadan satın aldıysanız ,
Kusura bakmayın lakin bir pskiyatra ihtiyaç var demekdir ,
kimse kusura bakmasın sadece diğerlerinde daha güzel gözüküyor diye motorsiklet alınmaz ,
alınırsada gelip burada bu çok rüzgar alıyor , şurasından ses çıkarıyor denmez.
denirsede biride çıkar aklınız neredeydi diye sorar.
Selamlar
Heinz
surda 4-5 yillik motor kullanicisi olarak, nacizane 10-15 farkli motor kullanmis biri olarak ne anladigimi soyleyeyim.
Sokakta lokum demesi, makinanin sokakta cok iyi viraj yaptigi anlamina gelmiyor, ya da genel olarak viraji iyi anlamina gelmiyor, viraji pistte iyi olmayan motorun normal yolda daha iyi olma ihtimali zaten hic yok. Adam diyor ki sokakta lokum, neden, cunku hafif cunku torklu, cunku suspansiyon yumusak. bozuk, patates tarlasi gibi yollarda rahat kullanilir diyor. Sokakta isten eve evden ise sehiricinde kullanirken kimse rossi gibi motor yatirmaya kalkmiyor, o yuzden de sokak icin yeterli diyor ama siz bunu alip da bu motor sokakta gayet iyi viraj kabiliyetine sahip, gayet yeterli diye anliyorsaniz orda bir terslik var bence.
Kimse boyle bir motor alip da piste girip sonra da bu ne be kicima benziyor demez orda haklisiniz. Tek amaciniz pist ise, gider bir rr alirsiniz ya da daha saglam bir naked makina alirsiniz ve istediginizi yaparsiniz.
Budgetbike diye ornek verdiginiz aletlerden birini zaten aea karsilastirdi ve aradaki farki da acik bir sekilde belirtti degil mi? Bunun uzerine daha hala konusmaya gerek var mi sizce?
Ha siz dersiniz ki o alet 5bin lira daha pahali, onu alacagima mt07 yi alirim, suspansiyon ve amortisor beni rahatsiz ederse o 1000 kusur dolarlik ornegini verdiginiz aleti alir takarim, yaklasik olarak ayni paraya gelir ama daha ustun bir motorum olmus olur, o zaman size hak veririm.
Kimse kalkip da motoru yerden yere vurmuyor, bir kere motor kismi, genel hafifligi cok iyi, bunlarin yaninda bir de ortalamanin uzerinde bir suspansiyona sahip olsaydi cok daha iyi olurdu diyorlar o kadar. ama bizim milletin klasik huyu, ben aldim kullandim hic de dediginiz gibi degil, pegleri de surttum hatta bitirdim gayette yatiyor diyoruz. pegleri chopper ile de surtup bitiriyorlar, bu iyi viraj yaptiginin gostergesi degil ki. birinde o viraji cok daha stabil alirken digerinde surekli motoru kontrol etmeye ugrasiyorsunuz ve mesela s.arasi yollarda, dar ve ard arda gelen virajlarin oldugu kisimlarda kullanirsaniz diger motorlara gore daha korkutucu oldugunu daha net anlarsiniz. Ayni sey fren yaptiginizda one asiri dalma, ani gaz acislarda da arkaya dogru esneme olarak da kendini gosteriyor.
Burda AEA zaten ortalama bir kullanici profiline hitap ederek konusmus bana sorarsaniz, hatta yeni yeni palazlanan motor suruculerine gore anlatmis, ben 4-5 yillik motor gecmisimle bu aletin farkini gorup anlayabiliyorsam demek ki bu alet cok iyi viraj falan yapmiyor. Kendisi de bunun farkinda ama aleti cok da yere vurmak istemediginden daha yumusatarak soylemis bence.Size yetiyor olmasi aletin iyi viraj kabiliyeti oldugunu gostermez kisaca bunu demek istiyorum. Ben de rossi gibi yerleri supurerek viraj almiyorum ama bana yetersiz geldi mesela.
Biz burda yeter mi yetmezmi yi tartisirken eloglu coktan suspansiyonlari sokup daha iyileriyle degistirip kullanmaya basladi sonra da satip baska motorlara gecti bile.
Ayni sey abisi mt09 icin de gecerli, aea inceleme videosunda super alet diyor ve genel olarak da hakli ama kendisi yol tutusa iyi derken y.disi forumlarda yerden yere vurdular, kimse cikip da ben bunu aldim cok da iyi yol tutuyor, g.tunuzden sallamayin, daha iyisini istiyosaniz gidin racing alin bu paraya bu kadar ulan demedi. Cunku adamlar ne goruyosa onu yaziyor, adam alip kullaniyor, yetersiz oldugunu goruyor ve hemen iyilestirme yoluna gidiyor, on yaylari daha sertleri ile degistiriyor, arka amortisoru degistiriyor ve cok da keyifle kullaniyor. Yani bir mali aldiniz diye o mal her yonden cok iyi diye olumune savunmuyorlar, kompleksleri yok, sen kullanmayi bilmiyosun ula, ben gayet de rahat viraj alabiliyorum demiyorlar. Hemen bak dizimi degdiriyorum ben diye resim koymuyorlar.
Biliyorlar ki, orada motosiklet kulturu var, eger amortisor gercekten kotu ya da yetersiz ise, 3-5 kisinin forumda hayir kotu degil gayet iyi demesiyle birsey degismeyecek.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
17 Eylül 2015, 21:56
#5423
Bir itirazım var yazdıklarınıza.
Pistte döndüğünüz viraj hızınız ile yollarda kaç viraj dönüyorsunuz? Tamam, sonuçta kimse WP veya Öhlins performansı olduğunu iddia etmiyor ama Barkın piste girmeyecekseniz komatsu derken yol hızlarında döndüğünüz virajlar için yeter demeye getiriyor. Bende yaşadığım yer itibariyle (Antalya) bu motorla çok viraj döndüm ve hiç ön teker altımdan kayıyormuş hissi yaşamadım. Ön yay bence de çok yumuşak rakibi pek çok çıplak motora göre ancak konfor açısından gayet memnunum. Arka amortisörü kiloma göre 2 tık yukarı atmak yetti.
Bu arada eğer pistte gittiğim hızda viraj yapacağım ben diyen manyaklardansanız o zamanda önce ön amortisörün yağını biraz kalınlaştırır, o da yetmezse daha sert yay alıp takarsınız. O da yetmezse kartuş çözümlerine bakarsınız:
http://www.andreanigroup.com/en-us/s...0&reparto=moto
https://www.omniaracing.net/en/andre...4-p-19820.html
Hala yetmiyorsa da satıp başka motor bakarsınız
-
18 Eylül 2015, 12:01
#5424
HeinzBrausewetter adlı üyeden alıntı
Biraz açarmısın bunu?
Işıkta duruyorsun ,dururken debriyaj tam çekili hafif gaz veriyorsun ve stopmu ediyor?
Yoksa Işıktan kalkmaya başladığında, az gaz veriyorsun ve elini debriyajdan çekerken mi stop ediyor?
Yoksa atıyorum 4 vitestesin , frenliyorsun ve durmak üzeresin ve çat çat çat vitesleri düşürüyorsun ,bu esnada stop ediyor?
Hangisi
Selamlar
Heinz
Aynen hocam ışıkta tam durdugum anlarda el alıskanlıgı debriyaj full cekılı ıken cok hafif gaz verdiğimde 2 kere başıma bu geldi motor hiç kendini atmadan stop ediyor debriyajla ilgili bir durum oldugunu sanmıyorum çünkü motor stop etmeden önce titremiyor bile öyle. Hava yakıt oranı olma ihtimali yüksek geliyor banada ama bilemedim.Bu sıralar frenden gelen ses daha can sıkıcı olmaya başladı arka frenden baya bi ses geliyor bugun götürcem baydara dişe dokunur bişe öğrenirsem buradan paylaşırım..
-
18 Eylül 2015, 12:16
#5425
Aynen hocam ışıkta tam durdugum anlarda el alıskanlıgı debriyaj full cekılı ıken cok hafif gaz verdiğimde 2 kere başıma bu geldi
Yurtdışı forumlarda takip ettiğim kadarı ile bu türde problemler yaşayanlar oldukça fazla.
Ama geneli debriyaj alışkanlıkları ile ilgili problemler,lakin seninki enteresan.
2015 öncesi modellerde rastlanması,bana enjeksyon haritasi ile ilgili bir problem olduğunu düşündürüyor.
Motorunda üçüncüparti bir egzoz veya PowerCommander takılımı?
-
18 Eylül 2015, 14:41
#5426
HeinzBrausewetter adlı üyeden alıntı
Değerli forumdaşlarım ;
Ya dinlediğinizi anlamıyorsunuz,yada özellikle yapılıyor,
aksi halde akıl sağlığı yerinde biri bunu sürekli tekrar etmez.
AEA diyorki , sokakta lokum. Pistte sıkıntılı
Allahın adını verdim ne anlıyorsunuz bundan?
Elli kez söylendi ,eğer piste çıkacaksanız veya trafikte hayvanoğlu hayvan gibi sürecekseniz;
Buyrun ;
http://japan.webike.net/products/21984967.html
İsmi üzerinde Bugdetbike bu ve benzerleri , adamlar size dünyanın sırrını vereceğiz diyerek satmıyor bunları.
Klasmanındaki motorlara bi bakın kawasaki er honda cb650f ,suzuki gladius hepsinden daha ucuz bu motorsiklet.
Elbette onlardan eksikleri var ,lakin bir sürüde artıları var bunu tartmadan satın aldıysanız ,
Kusura bakmayın lakin bir pskiyatra ihtiyaç var demekdir ,
kimse kusura bakmasın sadece diğerlerinde daha güzel gözüküyor diye motorsiklet alınmaz ,
alınırsada gelip burada bu çok rüzgar alıyor , şurasından ses çıkarıyor denmez.
denirsede biride çıkar aklınız neredeydi diye sorar.
Selamlar
Heinz
önceki sayfada motorun her şeyini övdüm, sadece arka süspansiyonu azıcık eleştirdim ne akıl sağlığımız kaldı ne psikiyatr ihtiyacımız. uslüp bu olunca şunu istedim, tamam ben psikiyatra gideyim de benden çok ihtiyacı olanlar da gitsin.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
-
18 Eylül 2015, 15:08
#5427
Değerli Copycat;
Özellikle sert ve altı çizili belirttimki anlaşılsın.
Eğerki yazığım profile uyduğunu düşünüyorsan,elbette koşa koşa gitmelisin.
Ama daha evvelki postlarından makul biri olduğunu az çok biliyorum.
Lütfen sende zahmet edip benim diğer postlarıma bir bakıver
"Daha evvel kullandığınız motorlar nedir bilemiyorum.
Ne ile kıyaslıyorsunuz tahmin etmek çok zor.
Lakin , mt7 lerin ön çok hafif,ön çatal tel maşa ,ama takan kullanan hiç görmedim.
Bence asıl problem arka süspansiyon.
Şöyle bir set var,fiyatları biraz daha ucuzlar ise, 1 set alıp denemeyi düşünüyorum.
Uzun süre kullanmak düşünülüyorsa , egzoz almaktan çok daha efektif bir yatırım olur."
Özelliklede buna.
Selamlar
Heinz
-
18 Eylül 2015, 16:23
#5428
arkadaşlar aliexpress ten getirttiğim 4 adet rizoma sinyali motoruma taktıracamda ön sinyallerde arka sinyal gibi rahat mı takılır yoksa bi aparat benzeri bişey almam gerekirmi?
-
18 Eylül 2015, 19:00
#5429
HeinzBrausewetter adlı üyeden alıntı
Yurtdışı forumlarda takip ettiğim kadarı ile bu türde problemler yaşayanlar oldukça fazla.
Ama geneli debriyaj alışkanlıkları ile ilgili problemler,lakin seninki enteresan.
2015 öncesi modellerde rastlanması,bana enjeksyon haritasi ile ilgili bir problem olduğunu düşündürüyor.
Motorunda üçüncüparti bir egzoz veya PowerCommander takılımı?
motor 2015 model ve fabrika cıksı nasılsa oyle herhangı bır ekleme cıkarma vs yok . Bizim forumdada birkaç kısının basına gelmıs hatta bır arkadas youtube a vıdeo sunu bıle koymus . bugun yamaha baydara gıttım ve hem bu problemı hemde arka diskten gelen sesı sordum tahmın edecegınız gıbı cıddıyetsız bı sekılde stop etmenın muhtemelen kalıtesız yakıttan oldugunu , arkadan gelen sesınde normal oldugunu soyledı usta oda soyle bır baktı goz ucuyla o kadar hersey normal dıo ne lastıgı sokuyor ne baska bısey!! adama anlatamıyorsun derdını arkadan zangur zungur ötüyor bu denlı bı balata sesı normalmı bılemedım
Edit:önerebileceğınız bır balata demızleme spreyı varsa onu bır denıcem fakat ondan olacagını sanmıyorum motor daha 2500 km de
-
19 Eylül 2015, 01:05
#5430
brkk adlı üyeden alıntı
Aynen hocam ışıkta tam durdugum anlarda el alıskanlıgı debriyaj full cekılı ıken cok hafif gaz verdiğimde 2 kere başıma bu geldi motor hiç kendini atmadan stop ediyor debriyajla ilgili bir durum oldugunu sanmıyorum çünkü motor stop etmeden önce titremiyor bile öyle. Hava yakıt oranı olma ihtimali yüksek geliyor banada ama bilemedim.Bu sıralar frenden gelen ses daha can sıkıcı olmaya başladı arka frenden baya bi ses geliyor bugun götürcem baydara dişe dokunur bişe öğrenirsem buradan paylaşırım..
Selam arkadasim.Yaklasik 1,5 senedir mt-07 sahibiyim.Ilk ciktiginda alanlardanim.Su anda 9000 km civarindayim.Cok sasiracaksin cunku bu senin bahsettigin sorunun aynisini ben ilk zamanlarda cok yasadim.depriyaji hafif salmaya baslayip gazi hafif acmaya baslar baslaaz stop ediyodu.Allah allah diyodum niye boyle oluyo yani debriyaji yariya kadar salmisken gazi veriyorum zannediyodum ve debriyaji dahada cok salmaya baslar baslamaz hoop stop. ona sor buna sor derken aradan zaman gecti.Ve sonunda olaya noktayi koydum.
Yani : mt-07 nin gaz kolunda oyle sinsi bir bosluk var ki gazi cok hafif actigini zannediyosun yani gaz kolunu hafif ceviriyosun ama gaz yemiyor.. Demek istedigim gaz kolunun 0'dan itibaren 2-3 mm'lik bir mesafesi bos.yani alet gaz yemiyor.Ve tahminim bu durum sadece azinliktaki mt-07 sahiplerinin basina geliyor.Cunku etrafimda cok mt-07 kullanan arkadas var ve onlar boyle bir sorunun olmadigini soyluyorlar.ama ben kesinlikle eminim benim gaz kolunda senin de bahsettigin gibi ufacik bi bosluk var.Actigini zannediyosun ama gaz almiyo ( ya da cok cok az aliyo ve yetmyio).
Dolayisiyla yalniz degilsin.Icini rahatlatmak istedim Benim buldugum cozum ise sadece gaz kolunu 2-3 mm degil de soyle bi 5-6 mm acarak debriyaji salmaya baslamak.Cunku hala bugunlerde ara ara hissediyorum tam boyle gazi acmaya baslayacakken debriyaji birakmaya basliyorum ve motor boyle stop edecekmis gibi oluyor.Tam o sirada debriyaji biraz daha sikip biraz daha fazla gaz vererek cozuyorum.Ve 7-8 aydir hic stop etme sorunum olmadi.Sana da tavsiye ederim.Yardimci olabilmisimdir umarim.
NOT: Bu arada bahsettigim gaz kolundaki bosluk ''her motorun gaz kolunda bulunan gaz kolu boslugu degil elbette sakin yanlis anlasilmasin bu baska bi bosluk boyle bi garip.Sadece yasayan bilir : )
-
19 Eylül 2015, 09:01
#5431
zanyoscar adlı üyeden alıntı
Selam arkadasim.Yaklasik 1,5 senedir mt-07 sahibiyim.Ilk ciktiginda alanlardanim.Su anda 9000 km civarindayim.Cok sasiracaksin cunku bu senin bahsettigin sorunun aynisini ben ilk zamanlarda cok yasadim.depriyaji hafif salmaya baslayip gazi hafif acmaya baslar baslaaz stop ediyodu.Allah allah diyodum niye boyle oluyo yani debriyaji yariya kadar salmisken gazi veriyorum zannediyodum ve debriyaji dahada cok salmaya baslar baslamaz hoop stop. ona sor buna sor derken aradan zaman gecti.Ve sonunda olaya noktayi koydum.
Yani : mt-07 nin gaz kolunda oyle sinsi bir bosluk var ki gazi cok hafif actigini zannediyosun yani gaz kolunu hafif ceviriyosun ama gaz yemiyor.. Demek istedigim gaz kolunun 0'dan itibaren 2-3 mm'lik bir mesafesi bos.yani alet gaz yemiyor.Ve tahminim bu durum sadece azinliktaki mt-07 sahiplerinin basina geliyor.Cunku etrafimda cok mt-07 kullanan arkadas var ve onlar boyle bir sorunun olmadigini soyluyorlar.ama ben kesinlikle eminim benim gaz kolunda senin de bahsettigin gibi ufacik bi bosluk var.Actigini zannediyosun ama gaz almiyo ( ya da cok cok az aliyo ve yetmyio).
Dolayisiyla yalniz degilsin.Icini rahatlatmak istedim
Benim buldugum cozum ise sadece gaz kolunu 2-3 mm degil de soyle bi 5-6 mm acarak debriyaji salmaya baslamak.Cunku hala bugunlerde ara ara hissediyorum tam boyle gazi acmaya baslayacakken debriyaji birakmaya basliyorum ve motor boyle stop edecekmis gibi oluyor.Tam o sirada debriyaji biraz daha sikip biraz daha fazla gaz vererek cozuyorum.Ve 7-8 aydir hic stop etme sorunum olmadi.Sana da tavsiye ederim.Yardimci olabilmisimdir umarim.
NOT: Bu arada bahsettigim gaz kolundaki bosluk ''her motorun gaz kolunda bulunan gaz kolu boslugu degil elbette sakin yanlis anlasilmasin
bu baska bi bosluk boyle bi garip.Sadece yasayan bilir : )
Aynı olayı ben de zaman zaman yaşıyorum. Gaz verememekten kaynaklanıyor. Gazlı seri kalkışlarda hiç yaşamadım.
-
19 Eylül 2015, 11:20
#5432
zanyoscar adlı üyeden alıntı
Selam arkadasim.Yaklasik 1,5 senedir mt-07 sahibiyim.Ilk ciktiginda alanlardanim.Su anda 9000 km civarindayim.Cok sasiracaksin cunku bu senin bahsettigin sorunun aynisini ben ilk zamanlarda cok yasadim.depriyaji hafif salmaya baslayip gazi hafif acmaya baslar baslaaz stop ediyodu.Allah allah diyodum niye boyle oluyo yani debriyaji yariya kadar salmisken gazi veriyorum zannediyodum ve debriyaji dahada cok salmaya baslar baslamaz hoop stop. ona sor buna sor derken aradan zaman gecti.Ve sonunda olaya noktayi koydum.
Yani : mt-07 nin gaz kolunda oyle sinsi bir bosluk var ki gazi cok hafif actigini zannediyosun yani gaz kolunu hafif ceviriyosun ama gaz yemiyor.. Demek istedigim gaz kolunun 0'dan itibaren 2-3 mm'lik bir mesafesi bos.yani alet gaz yemiyor.Ve tahminim bu durum sadece azinliktaki mt-07 sahiplerinin basina geliyor.Cunku etrafimda cok mt-07 kullanan arkadas var ve onlar boyle bir sorunun olmadigini soyluyorlar.ama ben kesinlikle eminim benim gaz kolunda senin de bahsettigin gibi ufacik bi bosluk var.Actigini zannediyosun ama gaz almiyo ( ya da cok cok az aliyo ve yetmyio).
Dolayisiyla yalniz degilsin.Icini rahatlatmak istedim
Benim buldugum cozum ise sadece gaz kolunu 2-3 mm degil de soyle bi 5-6 mm acarak debriyaji salmaya baslamak.Cunku hala bugunlerde ara ara hissediyorum tam boyle gazi acmaya baslayacakken debriyaji birakmaya basliyorum ve motor boyle stop edecekmis gibi oluyor.Tam o sirada debriyaji biraz daha sikip biraz daha fazla gaz vererek cozuyorum.Ve 7-8 aydir hic stop etme sorunum olmadi.Sana da tavsiye ederim.Yardimci olabilmisimdir umarim.
NOT: Bu arada bahsettigim gaz kolundaki bosluk ''her motorun gaz kolunda bulunan gaz kolu boslugu degil elbette sakin yanlis anlasilmasin
bu baska bi bosluk boyle bi garip.Sadece yasayan bilir : )
Arkadaşın bahsettiği sorun farklı olabilir. Zaman zaman benim de başıma geliyor ancak olay şu şekilde; motor uygun çalışma sıcaklığında, ışıklarda uzun süre boşta beklemişim, kalkmak için hazırlanıyorum daha gaz koluna veya vitese dokunmadan debriyajı çekiyorum ve çektiğim anda motor stop ediyor, bu stop etme durumu 1. Benzinliğe giriyorum vites düşürmüşüm ve iyice yavaşlamışım, pompaya doğru yaklaşıyorum, debriyajım çekili gaz kolunu 3-4 mm çevirip bırakıyorum ve stop ediyor bu da stop etme durumu 2. Yabancı forumlarda da baktım bu durum pek çok kişide mevcut. Stop etme durumu yalnızca motor uygun sıcaklıkta, durur veya durmaya yakın vaziyetteyken debriyaj çekili olduğunda veya aragaz çok hafif verilirse oluyor. Yamahanın buna garantiden bir çözüm getirmesi şart. Youtubeda bir eleman mt-07 test sürüşündeyken bu başına geldi ve aceleyle çalıştırınca motoru kafasına geçirdi. Bir forumda da birine bu yüzden arkadan çarpmışlar. Kimi kullanıcılar egzoz değişiminden sonra azaldığını veya geçtiğini söylüyor. Ben egzozumu değiştirdim ve azaldı ancak zaman zaman yine yaptığı oluyor. Muhtemelen yazılımsal bir sorun.
-
19 Eylül 2015, 17:54
#5433
-
21 Eylül 2015, 09:24
#5434
Suzuki mi sattım Temiz Mt-07 ABS düşük km bakıyorum.
Sıfırını alacak gücüm var lakin rodaj muhabbeti ve ilk dönem zırt pırt servis, 1000-5000 bakım,yağ vs. olayları beni bozuyor.
Mümkünse 5000 bakımını tamamlamış sorunu olmayan bi şey bakıyorum aranıza katılmak için..
Selametle.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
26 Eylül 2015, 15:58
#5435
Selamlar,
eminim defalarca aynı konu konuşulmuştur güncel olması amacıyla tekrar kendim için almayı düşündüğüm motor için size, tecrübelerinize danımak isterim;
İstanbul trafiğinde daha fazla arabayla zaman kaybetmek strese girmemek için, Kartal-Hisarüstü arası mesafede kullanmak üzere motor almak istiyorum. KTM Duke 250 ABS alma arifesindeyim ancak MT-07 çok feci aklımı çeliyor. düşük cc scooterlar ile 7,5k km ciavarında tecrübem var, 150-250 cc vitesli motor ile de 3k km civsrında.
Bu arada çok hırçın bir şöför değilimdir, tüm o yolu ortalam 60 km/h hızla gitmek bnm için fazla bile.
Ne gibi zorluğu olur bu motorun bnm için?
250'lik bir motor alırsam ileride yetmeyeceğini dşündüğümden direk 600cc üstü motorlarla ciddi düşünüyorum
-
27 Eylül 2015, 02:34
#5436
35clr09 adlı üyeden alıntı
Selamlar,
eminim defalarca aynı konu konuşulmuştur güncel olması amacıyla tekrar kendim için almayı düşündüğüm motor için size, tecrübelerinize danımak isterim;
İstanbul trafiğinde daha fazla arabayla zaman kaybetmek strese girmemek için, Kartal-Hisarüstü arası mesafede kullanmak üzere motor almak istiyorum. KTM Duke 250 ABS alma arifesindeyim ancak MT-07 çok feci aklımı çeliyor. düşük cc scooterlar ile 7,5k km ciavarında tecrübem var, 150-250 cc vitesli motor ile de 3k km civsrında.
Bu arada çok hırçın bir şöför değilimdir, tüm o yolu ortalam 60 km/h hızla gitmek bnm için fazla bile.
Ne gibi zorluğu olur bu motorun bnm için?
250'lik bir motor alırsam ileride yetmeyeceğini dşündüğümden direk 600cc üstü motorlarla ciddi düşünüyorum
Tum o yolu 60km ortalama gidiyorsaniz!!! zaten 700cc motor gereksiz gelicektir...bence mt'ye hic bulasmayin derim,alin duke 250 Sahane motordur,keyfini cikarin...
-
28 Eylül 2015, 10:03
#5437
35clr09 adlı üyeden alıntı
Selamlar,
eminim defalarca aynı konu konuşulmuştur güncel olması amacıyla tekrar kendim için almayı düşündüğüm motor için size, tecrübelerinize danımak isterim;
İstanbul trafiğinde daha fazla arabayla zaman kaybetmek strese girmemek için, Kartal-Hisarüstü arası mesafede kullanmak üzere motor almak istiyorum. KTM Duke 250 ABS alma arifesindeyim ancak MT-07 çok feci aklımı çeliyor. düşük cc scooterlar ile 7,5k km ciavarında tecrübem var, 150-250 cc vitesli motor ile de 3k km civsrında.
Bu arada çok hırçın bir şöför değilimdir, tüm o yolu ortalam 60 km/h hızla gitmek bnm için fazla bile.
Ne gibi zorluğu olur bu motorun bnm için?
250'lik bir motor alırsam ileride yetmeyeceğini dşündüğümden direk 600cc üstü motorlarla ciddi düşünüyorum
Merhaba,
Uzun yıllardır işe gidip geliyorum.
xmax 400 aralarında bagaj konusunda en rahat ettiğimdi.Arkadaşım için yedek kask,mont vs herşeyi alacak kadar bir koltuk altı vardı.
Daha sonra 125 cc lik motoru kullandım.Ne zaman benzin koyduğumu hatırlamıyor,vergisini 50-60*2 TL bir seferde ödeyip geçiyordum.
Şimdi07 kullanıyorum, 3-4 günde bir depo doldurup 500 kusur TL vergi ödüyorum.Keyifli mi keyifli ama ekonomik olarak değermi siz karar verin.. selamlar
-
28 Eylül 2015, 17:33
#5438
donmezozn adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Uzun yıllardır işe gidip geliyorum.
xmax 400 aralarında bagaj konusunda en rahat ettiğimdi.Arkadaşım için yedek kask,mont vs herşeyi alacak kadar bir koltuk altı vardı.
Daha sonra 125 cc lik motoru kullandım.Ne zaman benzin koyduğumu hatırlamıyor,vergisini 50-60*2 TL bir seferde ödeyip geçiyordum.
Şimdi07 kullanıyorum, 3-4 günde bir depo doldurup 500 kusur TL vergi ödüyorum.Keyifli mi keyifli ama ekonomik olarak değermi siz karar verin.. selamlar
Cevap için teşekkürler! haklısınız daha pratikleri var, 07 biraz daha zevk meselesi.. Bakalım zaman neyi gösterecek.
İyi günler..
-
30 Eylül 2015, 15:22
#5439
Herkese Merhaba,
Malum motorun orjinal egzozundan neredeyse hic ses cikmiyor.Trafikte o sesle farkedilmek imkansiz.E biraz da insan tok bir ses istiyor.
Simdi gelelim mevzuya;
3500-4000 tl gibi bir butcem olmadigi icin akrapovic ya da yoshimura degil de daha uygun egzozlara bakmaya basladim.Simdi 2 adet egzoz linki paylasacagim.Aralarinda cok fiyat farki yok fakat merak ettigim seyler var.
http://www.brnmotor.com.tr/Yamaha-MT-07-Tiger-Performans-Egzoz-Full-Sistem-TRI-780-Karbon-Kapak,PR-22348.html
http://www.brnmotor.com.tr/Yamaha-MT-07-Tiger-Performans-Egzoz-Full-Sistem-TRI-800-Full-Karbon,PR-22349.html
1- Bu iki egzoz arasinda fiyat disinda ne gibi fark var?
2- Motora orjinalinin disinda yeni bir egzoz taktigim zaman herhangi bir ayarlama yapmak gerekiyor mu? (Beyin falan degisiyormus diye duydum ama beyinin ne oldugunu bilmiyorum,ne ise yaradigini bilmiyorum,bu egzozlardan herhangi birini aldigimda icinden beyin cikiyor mu onu da bilmiyorum aydinlatirsaniz sevinirim
3-Egzozu taktiktan sonra yakitta artis gorulur mu? gorulurse yuzde kac gibi olur?
4-Motor muayeneye girecegi zaman eski egzozu takmak kolay olur mu?
5-Bu egzozlarin disinda tavsiye edebileceginiz baska bir marka/model var mi?
Plaka konusunda ise 2 sorum var
1-Plakalik kuyrugunu iptal edip direk sele altina takilabilen yeni ve kucuk plakalik istiyorum.Ve yaninda sinyal lambalari da olmali.Bunu en kolay nereden temin edebilirim ve nerede taktirabilirim? internette baktim ama cogunun yaninda sinyal lambasi yok.Yoshimuranin cok guzel bir modeli var fakat 450 lira gibi bir rakam cok fazla.
2-Yeni plakalik taktiktan sonra mecburen yeni ve kucuk bir plaka da takacagim icin bu plakayi onaylatmam gerekiyor mu? bunun icin ne yapmam lazim?
Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler
-
30 Eylül 2015, 15:42
#5440
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler