Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2015, 15:51
#5301
Cevap için teşekkürler
Aslinda 100 - 110 ile gidiyorum derken , bu hızları 6. Viteste gidiyorum yazmayı unutmuşum pardon. Demekki fz8 e göre tam 1 litre az yakiyormuş.
Reklamlar
-
25 Temmuz 2015, 15:52
#5302
Daha önce böyle büyük cc motor kullanmışsınız bunu bilmemiz gerek eğer yarım debriaj yaparak kademeli gaz verirseniz arka tekerde oynama olarak çok güzel hızlanabilirsiniz çok zevk verir fakat ayarı kaçırmamanız gerek yoksa başınıza kötü şeyler gelecektir
-
25 Temmuz 2015, 16:39
#5303
Tabiki biliyorum 500cc 600 cc 650cc 800cc 1000cc tek silindir, cift silindir, 4 silindir vs piyasadaki motorlarin bir çoğunu kullandım. Fakat mt serisinde durum biraz farklı. Yani motorun tam potansiyelini kullanmak istersen 1. Viteste sıkıntıya düşülebilir gibi duyumlar almıştım. Şimdi olay çok faklı, şuan hayabusa yada 210 beygirlik h2 kullanacak olsam hiç düşünmem çünkü kolay kolay önü kalkmıyor onların biliyorum. Fakat mt serisi biraz yaramaz çocuk gibi, dikkatli olunması lazım.
Aynen sizin dediginiz gibi özellile 1. Viteste yarim debriyaj ve kademeli gaz ile ayarlamak gerekir o zaman
fz8 de hic korkmadan 0-100 denemesi yapabilirim. Çünkü mt serisi gibi hart diye gelen tork yok. Homojen şekilde geliyor. Hatta 1000rr bile öyle. Mt farklı bir klasman, tam oynamalık sanırım
-
25 Temmuz 2015, 16:54
#5304
s.e.c adlı üyeden alıntı
Tabiki biliyorum 500cc 600 cc 650cc 800cc 1000cc tek silindir, cift silindir, 4 silindir vs piyasadaki motorlarin bir çoğunu kullandım. Fakat mt serisinde durum biraz farklı. Yani motorun tam potansiyelini kullanmak istersen 1. Viteste sıkıntıya düşülebilir gibi duyumlar almıştım. Şimdi olay çok faklı, şuan hayabusa yada 210 beygirlik h2 kullanacak olsam hiç düşünmem çünkü kolay kolay önü kalkmıyor onların biliyorum. Fakat mt serisi biraz yaramaz çocuk gibi, dikkatli olunması lazım.
Aynen sizin dediginiz gibi özellile 1. Viteste yarim debriyaj ve kademeli gaz ile ayarlamak gerekir o zaman
fz8 de hic korkmadan 0-100 denemesi yapabilirim. Çünkü mt serisi gibi hart diye gelen tork yok. Homojen şekilde geliyor. Hatta 1000rr bile öyle. Mt farklı bir klasman, tam oynamalık sanırım
Adı üstünde " ayağa kalk ve sür " tam bir eğlence motorsikleti hafif güçlü kıvrak ama bunların hepsini bir araya getirdiğimizde dikkatli olmazsak eğer ortaya çok garip inanması zor durumlarda çıkabilir altımızda ki gücü hafife almayıp hareketlerimizi ona göre şekillendirmeliyiz
-
25 Temmuz 2015, 17:12
#5305
Manavgat Motosiklet Festivalinde Mt-07'yi test etme şanşım oldu.. Oldukça memnun edici bir motor.. 4. Vites 3000 devirde düşük hızım olmasına rağmen gazı açtığımda hiç sallamadan öksürmeden ön amortisörleri yukarı doğru esneterek kendini toplaması çok güzel.. Gerçekten her vitesin her devrinde torku hissediyorsunuz.. Kesinlikle başlangıç motoru değil.. Kullanan bütün arkadaşların tekerleri düz bassın..
-
26 Temmuz 2015, 00:01
#5306
Arkadaşlar merhaba.
Kırmızı ışıkta motoru boşa almış beklerken yeşil yandı. 1'e taktım, biraz hızlandım 2'ye taktım ve o sırada motor anlamsız bir şekilde stop etti. Benzin vardı full depo, benzinden olması imkansız.
Bu tip bir sorunla daha önce karşılaşan var mı? Sebebi nedir?
Motor böyle bir şeyi neden yapmış olabilir?
Bilgilendirirseniz çok sevinirim.
-
26 Temmuz 2015, 01:48
#5307
2 aylık, 1000 km'deki mt 07 abs'nin ederi sizce nedir ?
-
26 Temmuz 2015, 06:05
#5308
Arkadaşlar komfor sele'den alan var mı diye sormuştum ama cevap gelmedi yok mu hiç kullanan ? 😏
-
26 Temmuz 2015, 08:18
#5309
Diversion'ın selesi kadar olmasa da sele oldukça rahat, ben memnunum.. Değiştirmeyi hiç düşünmedim.
-
26 Temmuz 2015, 13:09
#5310
aquarist4 adlı üyeden alıntı
Diversion'ın selesi kadar olmasa da sele oldukça rahat, ben memnunum.. Değiştirmeyi hiç düşünmedim.
Tabi sürücü konforu gayet iyi falat artçı ile rahatsız olanlar varmış onu rahatlatmak için düşünüyorum
-
26 Temmuz 2015, 20:46
#5311
Istanbuldan bodruma artci ile seyehat ettim. Sahsen bir sorun yasamadim. Komfor seleye ihtiyac duyacagini sanmiyorum.
-
27 Temmuz 2015, 22:16
#5312
koztezel adlı üyeden alıntı
Istanbuldan bodruma artci ile seyehat ettim. Sahsen bir sorun yasamadim. Komfor seleye ihtiyac duyacagini sanmiyorum.
Cevabınız için teşekkür ederim ☺️
-
28 Temmuz 2015, 14:02
#5313
tuttacromata adlı üyeden alıntı
2 aylık, 1000 km'deki mt 07 abs'nin ederi sizce nedir ?
??? Yani şu fiyat aralığı uygundur diyebileceğiniz bir fiyat var mıdır ? Özelden de yazabilirsiniz.
-
29 Temmuz 2015, 00:30
#5314
18.800 ile 20.500 arası değişebilir üzerindeki aksesuarlara bağlı birazda çizik var mı yok mu bunlara bağlı normal olarak
-
29 Temmuz 2015, 01:58
#5315
Sj's adlı üyeden alıntı
Selam dostum direk cevaplara geciyorum:
1- 4.5-5 litreye kadar dusebilirsin. Burada kac km hiz yaptigindan cok hangi vites ve devirde gittigin onemli. Orn 6nci vites 5-6 bin devir arasi gidersen (bu da 100-120 arasi hiza tekabul) oldukca dusurursun yakit sarfiyatini.
2- Istemsiz tekere gelir. Drag kalkis yapacaksan MT-07de tekere gelmeden kalkmanin yolu 1nci vites yumusak hizlanma 2nci vites tam gaz ondan sonra uza
Bu esnada motorun onu hafif havalanabilir ama gaz actin diye kafana gecmez motor merak etme.
5-6 bin devirde 100-120 hızda gitmesi çok garipsedim hocam benim şu anda kullandığım makina 6.5 devirde 90- 7 devirde 100 yapıyor. Arka dişliyi küçültmek hem yakıt tüketimini hemde ön kaldırmanın önüne geçer düşüncesindeyim, deneyen var mı onu görmek lazım.
Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?
-
29 Temmuz 2015, 09:23
#5316
tubejh adlı üyeden alıntı
5-6 bin devirde 100-120 hızda gitmesi çok garipsedim hocam benim şu anda kullandığım makina 6.5 devirde 90- 7 devirde 100 yapıyor. Arka dişliyi küçültmek hem yakıt tüketimini hemde ön kaldırmanın önüne geçer düşüncesindeyim, deneyen var mı onu görmek lazım.
Benim makine de rodajdayken 5. vites 5 bin devirde 100, 6.vites 6 bin devirde de 120 yapıyor. Seninkinde bir sıkıntı olabilir.
-
29 Temmuz 2015, 10:01
#5317
Selam arkadaşlar, motorumu bir arkadaşıma sattım :( (motorsuz kalmanın ne demek olduğunu en iyi bu forumda olanlar anlar)
Aslında kafamda farklı modeller vardı fakat maddi durumu biraz daha toparlayana kadar, bu seneyi boş geçmemek ve aynı zamanda merak ettiğim naked tipini de bir denemek maksadıyla, 18.000 tl civarı, 10.000 km'yi geçmemiş mt07 arıyorum. İş, izin alma sıkıntısı vs.. sebebiyle Ankara ve çevre iller tercihimdir.
Bu başlık altına yazma sebebim de; hem ortak bir platformda bulunduğum ve daha rahat iletişim sağlayabileceğim bir insanla alışveriş yapmak, hem de aklında motorunu satmak olan bir arkadaşı malum sitelere ilan verme, abuk subuk adamlarla muhatap olma-pazarlık etme derdinden kurtarmak (Aynı süreci yaşadığım için sıkıntıları az çok tahmin edebiliyorum).
Herkese kazasız, keyifli sürüşler...
-
29 Temmuz 2015, 11:52
#5318
exe34 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba.
Kırmızı ışıkta motoru boşa almış beklerken yeşil yandı. 1'e taktım, biraz hızlandım 2'ye taktım ve o sırada motor anlamsız bir şekilde stop etti. Benzin vardı full depo, benzinden olması imkansız.
Bu tip bir sorunla daha önce karşılaşan var mı? Sebebi nedir?
Motor böyle bir şeyi neden yapmış olabilir?
Bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Bazen anahtar hafif çıkabiliyor kontaktan. bir kere başıma geldi.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
-
29 Temmuz 2015, 12:07
#5319
tuttacromata adlı üyeden alıntı
Benim makine de rodajdayken 5. vites 5 bin devirde 100, 6.vites 6 bin devirde de 120 yapıyor. Seninkinde bir sıkıntı olabilir.
Sen yanlış anladın hocam benim motorum 200cc 24 beygir o değindim mt 7 70 küsür beygir. ikisini devir olarak karşılaştırdım yakın devirlerde çalışıyorlar.
Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?
-
29 Temmuz 2015, 14:16
#5320
Pardon, ben olayın başını kaçırmışım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler