Kaskim fazla ses almiyor sukur,gecen gun 20 metre kasksiz binince fakettim sesi.sonrasinda zinciri kontrol edince boslugu farkettim.motor rodaj doneminde zaten.suratle isim yok bu aralar.bilgilendirme icin cok tesekkurler.
Kaskim fazla ses almiyor sukur,gecen gun 20 metre kasksiz binince fakettim sesi.sonrasinda zinciri kontrol edince boslugu farkettim.motor rodaj doneminde zaten.suratle isim yok bu aralar.bilgilendirme icin cok tesekkurler.
Çevreyi izlerken bir yandan da ekonomik kullanım olabilir mi? Ayrıca bu hızda giderken daha kontrollü manevra ve frenleme yapılabilir.. Bugün ki kullanımda sadece bir kaç sefer ışıklarda kalkış sırasında arkamdaki araçlarla arama mesafe koymak için gaz açıp kısa süreli 120-140 gibi hızlara çıktım ki toplam kullanım süremin sadece 5 dakikası kadar sürmüştür. Ayrıca aynı yolda daha önce bir bayram günü 98'le radara girip 319 lira ceza yiyince insan haliyle temkinli davranıyor
tamam da,6.vitesde 90 la giderken motor devrinde olmadığı için kontrolün zayıflayacaktır,5.vitesde gitmek yakıt açısından muazzam fark yaratmaz ama hakimiyet açısından yaratır,çok basit bi terim olacak ama hızla gaz açtığın zaman alet kendini toplayamaz yani tar tar tar tar ıkına ıkına kalkar,ben de mt7 kullanıyorum 1 seneyi aşkındır,ve 6.vitesde 90 la gitmek motoru resmen yoruyor, belki düşüncemi tam olarak anlatamadım ama 6.vitesde 90 la giderken aletin zorlandığını hissediyorum, 3.vitesde çok dik bir yokuş çıkmaya çalışmak gibi tar tar tar tar,sesi bile değişiyor.
Yazdıklarında tamamıyla haklısın. Zaten tamamıyla bomboş yolda keyif için düşük hız yüksek vites tercih ediyorum. Ama senin vurguladığın gibi 90 km. gibi hızlarda tar'lama yaşamıyorum. 70 desen eyvallah. Ayrıca yoğun trafikte torkunu hemen göstereceği viteste kullanmaya devam ediyorum. Herkes dört silindirin sesine hasta ama ben bu makineyi ve sesini daha çok sevdim. Uygun fiyata full Akrapoviç bulsam kaçırmayacağım ama fiyatı çok yüksek. Yazmış olduğun gibi yüksek viteste bu makineyi tarlatarak kullanacaklar hiç almayıp makineye de işkence etmesinler bence.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-pro-nix-mt-07-cage-yan-koruma-demiri-renkli-yakinda-218380878/detay/
bayraminiz kutlu olsun
bu ilanla bilgisi olan varmi , alan duyan varmi?
mail yazdim cevap alamadim
saygilar
ilan 24 haziran tarihli 3 haftayi gecmis
2-3 veya 4. viteste 3-4 bin devir aralığında sabit giderken bir gurulduyor ki kendimden geçiyorum. Bahsettiğim sesi bilen var mı ?
aklınızda bulunsun,kaza yaparsanız kaskı hemen çıkartmayın,çünkü o basınç farkı bilmemne birşeyi oluyordu öleceği yoksa bile ölme ihtimali oluyordu, onun aslın tam olarak öğrenicem yazıcam buraya,beklemede kalın ;)
1000 bakımı ay sonuna kadar 190 TL'miş. Arefe günü Ankara baydarda yaptırdım. Birşey yaptıkları da yok da mecburen yaptırıyoruz. 40 TL indirime de mutlu olmak kalıyor
izmirde de izmoto 1000 bakım için 180 t zafer ise 200 t fiyat verdi.
yamaha turkiyeye yazdigim email ve yaniti
yorum sizin…
---------------------------------------------------------------------------------
Yamaha Motor San.Tic.Ltd.Şti.
ISTANBUL
Sn.Şirket Yetkilileri,
Yamaha marka, 2014 MT-07-ABS model bir motosiklet sahibiyim.
ŞASİ: xxxx
MOTOR: xxxxx
Genel olarak Yamaha markası ve Yamaha Ankara yetkili bayisi Baydar Motor hakkındaki düşüncelerim, fikirlerim, şikayetlerim ve önerilerim şöyledir;
• 1000km rodaj bakımını Ankara yetkili servisiniz Baydar Motor’da 07.Nisan.2015 tarihinde yaptırdım.
• Baydar Motor’dan tarafıma herhangi bir ayrıntıyı gösteren, nelerin yapıldığına, nelerin hangi parçaların değiştirildiğine ait herhangi bir belge, ayrıntılı iş emri, fatura vb. verilmedi. Sadece ödemeye ait kasa fişi verildi. (Ekli belge)
• Yamaha Baydar gerek teknik kapasite ve hizmet anlayışı, gerekse müşteri hizmetleri konusunda oldukça yetersiz kalmaktadır. 40-50 dk. süren rodaj bakımı sırasında bana kimse oturacak bir yer göstermedi, -hiç bir esnaftan beklemem ancak- ‘bir şey içer misin?’ demedi.
• Arasında şahsımın da olduğu birçok kişi motorlarını başka şehirlerden başka bayilerden satın almakta ve hatta periyodik bakımlar için başka şehir ve servisleri tercih etmekte, ve hatta yetkisiz servislere başvurmaktadır.
• Gerek Yamaha bayileri arasında, gerekse aynı bayinin farklı müşterilere uyguladığı periyodik bakım tutarlarında herhangi bir standard yok.
• Bayiler modeller hakkında yeterli bilgiye sahip değiller. Bakım aralıkları, bakımda yapılacak işlemler, değiştirilecek/değiştirilmecek parçalar hakkında bilgileri yok. Her serviste ‘garanti kapsamından çıkar’ tehdidi ile gerekli/gereksiz işlemler yapılıyor.
• Kitapçıkta belirtildiği gibi motor yağının serviste değitirilmesi zorunluluğu yoktur. (PERİYODİK BAKIMLAR sf:6-6). Veya herhangi bir marka yağ konulması zorunlu tutulmadığı, sadece yağın teknik özellikleri belirtildiği halde Yamalube yağı konulmazsa garanti dışında kalacağını söylüyorlar. Şahsen ben de Yamalube markasını tercih ediyorum. Ancak Yamalube markasının ‘tavsiye edilmesi’ başka şeydir, ‘garanti tehditi ile zorunlu tutulması’ başka şeydir.
Naçizane, şahsi önerilerim;
• Şirketiniz düzenli bakım tutarlarına ait standard fiyat listesi oluşturmalı ve bunu tüm müşterilerle paylaşmalı,
• 5 milyonun üzerinde nüfusu olan ve buna bağlı olarak da motosiklet, Yamaha kullanıcısı olan Ankara’da 2. ve hatta 3. bir bayi ve/veya yetkili servis açılmalı,
• Ankara’da –ve diğer şehirlerde-genel bir müşteri memnuniyet çalışması yapılmalı,
• Ankara’da oturup da kaç kişinin başka şehirlerden Yamaha satın aldığı ve bakım-onarım için diğer şehirlerdeki yetkili servisleri tercih ettiği ve bunun sebepleri araştırılmalıdır.
Saygılarımla.
xxx
xxxx
---------------------------------------------------------------------------------
Merhaba,
Öncelike Yamaha markasını tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Bildirmiş olduğunuz konular ilgili birimlere aktarılmıştır. Konu ile ilgili çalışmalar yapılmaktadır.Ayrıca Yakın zamana da web sayfamızda periyodik bakımlarla ilgili detaylı bilgileri bulabileceksiniz.
Bilgilerinize sunar düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için de ayrca teşekkür ederiz.
Motosikletinizi keyifle kullanmanız dileğiyle,
Saygılarımızla,
Yamaha Motor Türkiye
---------------------------------------------------------------------------------
Yamahanın baya dikkat etmesi lazım. Mesela ben istanbul'dayım bana yakın 2 servis var ama neredeyse tavsiye edildiği için en uzak servise gitmem gerekiyor.
Hocam size yine en azından yer göstermemiş. Ben içeride masasının oraya tam oturmak üzereyken, sinirli bir şekilde "dışarıda yer var" diyerek beni dumura uğrattı. 10 saniye ne yapacağımı bilemedim. Eğer bir sonraki bakımda uygun olursa beraber düzceye gidelim. Hem baydara mahkum olmamış, hem de gezmiş oluruz
ben yamahadan, Yamaha turkiyeden ve bayisi baydardan umidi kestim.
bin km rodaji yaptirdim. 235TLyi verdim. kitapcigi kaselettim ..rahatladim!!! ))
10bin km ye kim ole kim kala.
zaten duzenli zincir vs bakimlarini kendim yapmaya calisiyorum olmazsa ustaya yaptiriyorum.
10bin gelince bakariz. gezmek evet ama yamaha bayisine ugramak NO!!!NO!!!NO!!! )))
Az once motoru 1000 km bakimdan aldim.zincir ayarini da yaptilar sagolsunlar.170 tl fiyat cikardi.150 tl ye anlasip ciktim.manisa daglilar yamaha servisi.arkadaslarda cok ilgililer.aklinizda olsun arkadaslar.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)