Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4841

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    geçmiş olsun.
    xismailaydin bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4842

    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    ankara / washington dc
    Motosikleti
    MT07ABS / FZ09
    Ismail kardesim,
    buyuk gecmis olsun.
    xismailaydin bunu beğendi.

  3. #4843
    Vstrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2015
    Şehir
    TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    YBR 125--YAMAHA MT 07
    Geçmiş olsun kardeşim.
    xismailaydin bunu beğendi.

  4. #4844
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Kaza AŞTİ'nin önünde, Konya yönünde oldu. Orta şeritte seyrederken solumdaki beyaz aracın bi sağ bi sol yalpa yaptığını fark ettim. Durumu kontrol etmek için kafamı sola çevirdiğim anda önümdeki araç yavaşlamış. Ben de önümdeki araca sol arka taraftan çarptım.

    Aracın yavaşladığını fark etmediğim için frene bile basamadım. Ancak 3. vitesteydim ve hızımı biraz düşürmüştüm. Tekrar hız artırırken çarptım. Zaten kaza anı ile ilgili hatırladığım şey, soldaki beyaz araca bakarken kendimi bir anda havada ters takla atarken bulmam, yere düşmem, yuvarlanarak sürüklenmem. Sürüklenirken sol şeritteki aracın altında kalıyordum, adam frene bile basmadı. Ben hızlıca sürüklendiğim için es geçti, yoksa bir darbe de o araçtan alabilirdim.

    Kaza anında uçup düşme durumu olduğu için kask, deri mont ve Alpinestar'ın plastik korumalı motosiklet eldiveni sayesinde belden yukarı kırık oluşmadı. Ancak başka eldiven olsa bileklerim de kırılabilirdi. Ayrıca deri mont da sürüklenmesine rağmen yırtılmayarak büyük yaralanmayı önledi.

    Ayağımda motosiklet botu olsaydı kazadan hiç hasar almadan kurtulabilirdim. Ancak kaza büyük olmasına rağmen ayak bileğimdeki kırık Sağ Lateral Malleol kırığı ve bu kazaya göre gerçekten küçük bir kırık. Yolda yürürken ayağını burkan veya halı sahada top oynayan kişilerin başına geliyor sıklıkla. Bu kırık türünün sıkıntısı, ödem oluşturması. Motosiklet kazası esnasında sağ baldıra da çok büyük darbe aldığım için bendeki ödem çok büyüktü. Ödem kazadan 25 gün sonra iyileşti ancak tam olarak değil tabii ki.

    Kaza 4 Şubat 2015, Saat 21:40 civarı gerçekleşti. 9 Şubat'ta 45 gün heyet raporu verildi. Rapor 25 Mart'ta bitiyor. Alçı 6 Mart 2015 tarihinde çıkarıldı, şu an destekli medikal bileklik kullanıyorum. Ayak üzerine hâlâ basamıyorum. 25 Mart'ta kontrol sonrası fizik tedavi başlayacak. Ayak üzerine basmaya başladığımda bile bir süre daha koltuk değnekleri ile yürümem gerekecek. Tam iyileşme, ayak üzerine bastıktan 3 ay sonraya kadar sürebilir.

    Kaza sonrası her ailede olacağı gibi benim ailem de çok tepki gösterdi. Bu yüzden motosikleti satmak zorunda kaldım. Zaten tam olarak iyileşene kadar motosiklet kullanamayacağım. Bu nedenle motosikleti satıp kredi borcunu kapatmayı düşünüyorum. Ayrıca tüm ekipmanlarımı da yenilemem gerekecek.
    Cok gecmis olsun ya umarim bian once toparlarsin...

  5. #4845
    RmMuR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul Ataşehir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    İsmail buyuk gecmis olsun.
    Cok uzuldum...
    xismailaydin bunu beğendi.

  6. #4846

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Geçmiş olsun...
    xismailaydin bunu beğendi.

  7. #4847
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    İsmail geçmiş olsun, acil şifalar dilerim...
    xismailaydin bunu beğendi.

  8. #4848

    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Arkadaş, geçmiş olsun.
    xismailaydin bunu beğendi.

  9. #4849
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Kaza AŞTİ'nin önünde, Konya yönünde oldu. Orta şeritte seyrederken solumdaki beyaz aracın bi sağ bi sol yalpa yaptığını fark ettim. Durumu kontrol etmek için kafamı sola çevirdiğim anda önümdeki araç yavaşlamış. Ben de önümdeki araca sol arka taraftan çarptım.

    Aracın yavaşladığını fark etmediğim için frene bile basamadım. Ancak 3. vitesteydim ve hızımı biraz düşürmüştüm. Tekrar hız artırırken çarptım. Zaten kaza anı ile ilgili hatırladığım şey, soldaki beyaz araca bakarken kendimi bir anda havada ters takla atarken bulmam, yere düşmem, yuvarlanarak sürüklenmem. Sürüklenirken sol şeritteki aracın altında kalıyordum, adam frene bile basmadı. Ben hızlıca sürüklendiğim için es geçti, yoksa bir darbe de o araçtan alabilirdim.

    Kaza anında uçup düşme durumu olduğu için kask, deri mont ve Alpinestar'ın plastik korumalı motosiklet eldiveni sayesinde belden yukarı kırık oluşmadı. Ancak başka eldiven olsa bileklerim de kırılabilirdi. Ayrıca deri mont da sürüklenmesine rağmen yırtılmayarak büyük yaralanmayı önledi.

    Ayağımda motosiklet botu olsaydı kazadan hiç hasar almadan kurtulabilirdim. Ancak kaza büyük olmasına rağmen ayak bileğimdeki kırık Sağ Lateral Malleol kırığı ve bu kazaya göre gerçekten küçük bir kırık. Yolda yürürken ayağını burkan veya halı sahada top oynayan kişilerin başına geliyor sıklıkla. Bu kırık türünün sıkıntısı, ödem oluşturması. Motosiklet kazası esnasında sağ baldıra da çok büyük darbe aldığım için bendeki ödem çok büyüktü. Ödem kazadan 25 gün sonra iyileşti ancak tam olarak değil tabii ki.

    Kaza 4 Şubat 2015, Saat 21:40 civarı gerçekleşti. 9 Şubat'ta 45 gün heyet raporu verildi. Rapor 25 Mart'ta bitiyor. Alçı 6 Mart 2015 tarihinde çıkarıldı, şu an destekli medikal bileklik kullanıyorum. Ayak üzerine hâlâ basamıyorum. 25 Mart'ta kontrol sonrası fizik tedavi başlayacak. Ayak üzerine basmaya başladığımda bile bir süre daha koltuk değnekleri ile yürümem gerekecek. Tam iyileşme, ayak üzerine bastıktan 3 ay sonraya kadar sürebilir.

    Kaza sonrası her ailede olacağı gibi benim ailem de çok tepki gösterdi. Bu yüzden motosikleti satmak zorunda kaldım. Zaten tam olarak iyileşene kadar motosiklet kullanamayacağım. Bu nedenle motosikleti satıp kredi borcunu kapatmayı düşünüyorum. Ayrıca tüm ekipmanlarımı da yenilemem gerekecek.
    Çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda iyileşirsin.
    xismailaydin bunu beğendi.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  10. #4850
    KYorulmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Essen
    Motosikleti
    CBR 250r 2014(satıldı)
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Kaza AŞTİ'nin önünde, Konya yönünde oldu. Orta şeritte seyrederken solumdaki beyaz aracın bi sağ bi sol yalpa yaptığını fark ettim. Durumu kontrol etmek için kafamı sola çevirdiğim anda önümdeki araç yavaşlamış. Ben de önümdeki araca sol arka taraftan çarptım.

    Aracın yavaşladığını fark etmediğim için frene bile basamadım. Ancak 3. vitesteydim ve hızımı biraz düşürmüştüm. Tekrar hız artırırken çarptım. Zaten kaza anı ile ilgili hatırladığım şey, soldaki beyaz araca bakarken kendimi bir anda havada ters takla atarken bulmam, yere düşmem, yuvarlanarak sürüklenmem. Sürüklenirken sol şeritteki aracın altında kalıyordum, adam frene bile basmadı. Ben hızlıca sürüklendiğim için es geçti, yoksa bir darbe de o araçtan alabilirdim.

    Kaza anında uçup düşme durumu olduğu için kask, deri mont ve Alpinestar'ın plastik korumalı motosiklet eldiveni sayesinde belden yukarı kırık oluşmadı. Ancak başka eldiven olsa bileklerim de kırılabilirdi. Ayrıca deri mont da sürüklenmesine rağmen yırtılmayarak büyük yaralanmayı önledi.

    Ayağımda motosiklet botu olsaydı kazadan hiç hasar almadan kurtulabilirdim. Ancak kaza büyük olmasına rağmen ayak bileğimdeki kırık Sağ Lateral Malleol kırığı ve bu kazaya göre gerçekten küçük bir kırık. Yolda yürürken ayağını burkan veya halı sahada top oynayan kişilerin başına geliyor sıklıkla. Bu kırık türünün sıkıntısı, ödem oluşturması. Motosiklet kazası esnasında sağ baldıra da çok büyük darbe aldığım için bendeki ödem çok büyüktü. Ödem kazadan 25 gün sonra iyileşti ancak tam olarak değil tabii ki.

    Kaza 4 Şubat 2015, Saat 21:40 civarı gerçekleşti. 9 Şubat'ta 45 gün heyet raporu verildi. Rapor 25 Mart'ta bitiyor. Alçı 6 Mart 2015 tarihinde çıkarıldı, şu an destekli medikal bileklik kullanıyorum. Ayak üzerine hâlâ basamıyorum. 25 Mart'ta kontrol sonrası fizik tedavi başlayacak. Ayak üzerine basmaya başladığımda bile bir süre daha koltuk değnekleri ile yürümem gerekecek. Tam iyileşme, ayak üzerine bastıktan 3 ay sonraya kadar sürebilir.

    Kaza sonrası her ailede olacağı gibi benim ailem de çok tepki gösterdi. Bu yüzden motosikleti satmak zorunda kaldım. Zaten tam olarak iyileşene kadar motosiklet kullanamayacağım. Bu nedenle motosikleti satıp kredi borcunu kapatmayı düşünüyorum. Ayrıca tüm ekipmanlarımı da yenilemem gerekecek.
    Dostum çok geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede 2 tekere geri dönersin
    xismailaydin bunu beğendi.

  11. #4851
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Kaza AŞTİ'nin önünde, Konya yönünde oldu. Orta şeritte seyrederken solumdaki beyaz aracın bi sağ bi sol yalpa yaptığını fark ettim. Durumu kontrol etmek için kafamı sola çevirdiğim anda önümdeki araç yavaşlamış. Ben de önümdeki araca sol arka taraftan çarptım.

    Aracın yavaşladığını fark etmediğim için frene bile basamadım. Ancak 3. vitesteydim ve hızımı biraz düşürmüştüm. Tekrar hız artırırken çarptım. Zaten kaza anı ile ilgili hatırladığım şey, soldaki beyaz araca bakarken kendimi bir anda havada ters takla atarken bulmam, yere düşmem, yuvarlanarak sürüklenmem. Sürüklenirken sol şeritteki aracın altında kalıyordum, adam frene bile basmadı. Ben hızlıca sürüklendiğim için es geçti, yoksa bir darbe de o araçtan alabilirdim.

    Kaza anında uçup düşme durumu olduğu için kask, deri mont ve Alpinestar'ın plastik korumalı motosiklet eldiveni sayesinde belden yukarı kırık oluşmadı. Ancak başka eldiven olsa bileklerim de kırılabilirdi. Ayrıca deri mont da sürüklenmesine rağmen yırtılmayarak büyük yaralanmayı önledi.

    Ayağımda motosiklet botu olsaydı kazadan hiç hasar almadan kurtulabilirdim. Ancak kaza büyük olmasına rağmen ayak bileğimdeki kırık Sağ Lateral Malleol kırığı ve bu kazaya göre gerçekten küçük bir kırık. Yolda yürürken ayağını burkan veya halı sahada top oynayan kişilerin başına geliyor sıklıkla. Bu kırık türünün sıkıntısı, ödem oluşturması. Motosiklet kazası esnasında sağ baldıra da çok büyük darbe aldığım için bendeki ödem çok büyüktü. Ödem kazadan 25 gün sonra iyileşti ancak tam olarak değil tabii ki.

    Kaza 4 Şubat 2015, Saat 21:40 civarı gerçekleşti. 9 Şubat'ta 45 gün heyet raporu verildi. Rapor 25 Mart'ta bitiyor. Alçı 6 Mart 2015 tarihinde çıkarıldı, şu an destekli medikal bileklik kullanıyorum. Ayak üzerine hâlâ basamıyorum. 25 Mart'ta kontrol sonrası fizik tedavi başlayacak. Ayak üzerine basmaya başladığımda bile bir süre daha koltuk değnekleri ile yürümem gerekecek. Tam iyileşme, ayak üzerine bastıktan 3 ay sonraya kadar sürebilir.

    Kaza sonrası her ailede olacağı gibi benim ailem de çok tepki gösterdi. Bu yüzden motosikleti satmak zorunda kaldım. Zaten tam olarak iyileşene kadar motosiklet kullanamayacağım. Bu nedenle motosikleti satıp kredi borcunu kapatmayı düşünüyorum. Ayrıca tüm ekipmanlarımı da yenilemem gerekecek.
    Tekrar geçmiş olsun ismail. Ben seni yerde yatarken gördüğümde ve kazanın durumunu farkettiğimde öldün sanmıştım. Öyle yatıyordun yerde yani. Nekadar hafif atlattığını ve kazanın nekadar ciddi olduğunu anlatmak için yazdım bunları. Ki sen de farkındasın.

    Tekrar tekrar geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Ancak farkında olmadığın bir durum var bence, onu belirtmek istedim. Olayı tam olarak objektif anlatmıyorsun. Özellikle solumdaki araba frene bile basmadı demen içimi burktu. O adamın senin için kaza sonrası nekadar uğraştığını biz duyduk, sen de biliyorsun...

    Objektifsizlik ise şurada;

    Sence o adam neden frene bile bas(a)madı? Yada sen öndeki aracın yavaşladığını bile neden farkedemedin? Yada kaza anında sence o trafik akışında olman gereken hızın nekadar üstündeydin? Kaçla gidiyordun demiyorum, olması gerekenden nekadar hızlıydın diye soruyorum. Ben de trafikten daha hızlı giderim ama mantık ve kabileyetlerimiz çerçevesinde bir üst limit vardır hep.

    Hepsinden öte bu yazılanlar, böylesine bir kazada okadar hatalı olup ve bukadar ucuz kurtulmuş birinin yazacağı şeyler olmamalı diye düşünüyorum.

    Sana değer verdiğim için bunları yazdım. Canın sıkıldıysa kusura bakma. Ama sıkılan canın olsun, bir dahaki seferlerde daha sağlıklı düşünmemizi sağlacaksa eğer...

    Tekrardan acil şifalar

    Çarşambaları gel, bekliyoruz, aynı yerdeyiz
    copycat ve xismailaydin bunu beğendiler.

  12. #4852

    Üyelik
    26 Aralık 2013
    Şehir
    世界
    Motosikleti
    2014 Cbr 650f
    @xismailaydin geçmiş olsun kardeşim.
    xismailaydin bunu beğendi.

  13. #4853
    madsky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax 250
    Alıntı I3luee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir sorum olacak üniversal plakalıklar bizim motorlara oluyormu? malum sitedeki ilanlardan birinden sipariş vermeyi düşünüyorumda.
    universal olanlar tam oturmuyor, koltuğun altındaki iki plastik parçayı takmazsan oturuyor. yan plastik grenajlar biraz kastırıyor.

    sanırım 50-60 lira gibi ücreti var, onun yerinde ebay den 60€ ya mt 07 uyumlu ve plaka lambalısından alabilirsin.

    ben universal olandan taktım, fakat beğenmedim. o yüzden ebayden tekrar almayı düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Kaza AŞTİ'nin önünde, Konya yönünde oldu. Orta şeritte seyrederken solumdaki beyaz aracın bi sağ bi sol yalpa yaptığını fark ettim. Durumu kontrol etmek için kafamı sola çevirdiğim anda önümdeki araç yavaşlamış. Ben de önümdeki araca sol arka taraftan çarptım.

    Aracın yavaşladığını fark etmediğim için frene bile basamadım. Ancak 3. vitesteydim ve hızımı biraz düşürmüştüm. Tekrar hız artırırken çarptım. Zaten kaza anı ile ilgili hatırladığım şey, soldaki beyaz araca bakarken kendimi bir anda havada ters takla atarken bulmam, yere düşmem, yuvarlanarak sürüklenmem. Sürüklenirken sol şeritteki aracın altında kalıyordum, adam frene bile basmadı. Ben hızlıca sürüklendiğim için es geçti, yoksa bir darbe de o araçtan alabilirdim.

    Kaza anında uçup düşme durumu olduğu için kask, deri mont ve Alpinestar'ın plastik korumalı motosiklet eldiveni sayesinde belden yukarı kırık oluşmadı. Ancak başka eldiven olsa bileklerim de kırılabilirdi. Ayrıca deri mont da sürüklenmesine rağmen yırtılmayarak büyük yaralanmayı önledi.

    Ayağımda motosiklet botu olsaydı kazadan hiç hasar almadan kurtulabilirdim. Ancak kaza büyük olmasına rağmen ayak bileğimdeki kırık Sağ Lateral Malleol kırığı ve bu kazaya göre gerçekten küçük bir kırık. Yolda yürürken ayağını burkan veya halı sahada top oynayan kişilerin başına geliyor sıklıkla. Bu kırık türünün sıkıntısı, ödem oluşturması. Motosiklet kazası esnasında sağ baldıra da çok büyük darbe aldığım için bendeki ödem çok büyüktü. Ödem kazadan 25 gün sonra iyileşti ancak tam olarak değil tabii ki.

    Kaza 4 Şubat 2015, Saat 21:40 civarı gerçekleşti. 9 Şubat'ta 45 gün heyet raporu verildi. Rapor 25 Mart'ta bitiyor. Alçı 6 Mart 2015 tarihinde çıkarıldı, şu an destekli medikal bileklik kullanıyorum. Ayak üzerine hâlâ basamıyorum. 25 Mart'ta kontrol sonrası fizik tedavi başlayacak. Ayak üzerine basmaya başladığımda bile bir süre daha koltuk değnekleri ile yürümem gerekecek. Tam iyileşme, ayak üzerine bastıktan 3 ay sonraya kadar sürebilir.

    Kaza sonrası her ailede olacağı gibi benim ailem de çok tepki gösterdi. Bu yüzden motosikleti satmak zorunda kaldım. Zaten tam olarak iyileşene kadar motosiklet kullanamayacağım. Bu nedenle motosikleti satıp kredi borcunu kapatmayı düşünüyorum. Ayrıca tüm ekipmanlarımı da yenilemem gerekecek.

    geçmiş olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    bu arada linkteki ilana ait fotoğraf benim motoruma aittir. şile yolunda çekmiştim. yalan ilandır. dolandırıcılar forumlara girip fotoğraf çalıp ilan koyuyorlar, dikkat edelim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4805846/detay/
    xismailaydin bunu beğendi.

  14. #4854
    ykocabay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Karar aşaması yine...
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.

    Kaza AŞTİ'nin önünde, Konya yönünde oldu. Orta şeritte seyrederken solumdaki beyaz aracın bi sağ bi sol yalpa yaptığını fark ettim. Durumu kontrol etmek için kafamı sola çevirdiğim anda önümdeki araç yavaşlamış. Ben de önümdeki araca sol arka taraftan çarptım.

    Aracın yavaşladığını fark etmediğim için frene bile basamadım. Ancak 3. vitesteydim ve hızımı biraz düşürmüştüm. Tekrar hız artırırken çarptım. Zaten kaza anı ile ilgili hatırladığım şey, soldaki beyaz araca bakarken kendimi bir anda havada ters takla atarken bulmam, yere düşmem, yuvarlanarak sürüklenmem. Sürüklenirken sol şeritteki aracın altında kalıyordum, adam frene bile basmadı. Ben hızlıca sürüklendiğim için es geçti, yoksa bir darbe de o araçtan alabilirdim.

    Kaza anında uçup düşme durumu olduğu için kask, deri mont ve Alpinestar'ın plastik korumalı motosiklet eldiveni sayesinde belden yukarı kırık oluşmadı. Ancak başka eldiven olsa bileklerim de kırılabilirdi. Ayrıca deri mont da sürüklenmesine rağmen yırtılmayarak büyük yaralanmayı önledi.

    Ayağımda motosiklet botu olsaydı kazadan hiç hasar almadan kurtulabilirdim. Ancak kaza büyük olmasına rağmen ayak bileğimdeki kırık Sağ Lateral Malleol kırığı ve bu kazaya göre gerçekten küçük bir kırık. Yolda yürürken ayağını burkan veya halı sahada top oynayan kişilerin başına geliyor sıklıkla. Bu kırık türünün sıkıntısı, ödem oluşturması. Motosiklet kazası esnasında sağ baldıra da çok büyük darbe aldığım için bendeki ödem çok büyüktü. Ödem kazadan 25 gün sonra iyileşti ancak tam olarak değil tabii ki.

    Kaza 4 Şubat 2015, Saat 21:40 civarı gerçekleşti. 9 Şubat'ta 45 gün heyet raporu verildi. Rapor 25 Mart'ta bitiyor. Alçı 6 Mart 2015 tarihinde çıkarıldı, şu an destekli medikal bileklik kullanıyorum. Ayak üzerine hâlâ basamıyorum. 25 Mart'ta kontrol sonrası fizik tedavi başlayacak. Ayak üzerine basmaya başladığımda bile bir süre daha koltuk değnekleri ile yürümem gerekecek. Tam iyileşme, ayak üzerine bastıktan 3 ay sonraya kadar sürebilir.

    Kaza sonrası her ailede olacağı gibi benim ailem de çok tepki gösterdi. Bu yüzden motosikleti satmak zorunda kaldım. Zaten tam olarak iyileşene kadar motosiklet kullanamayacağım. Bu nedenle motosikleti satıp kredi borcunu kapatmayı düşünüyorum. Ayrıca tüm ekipmanlarımı da yenilemem gerekecek.
    Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.
    xismailaydin bunu beğendi.

  15. #4855
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(Tuzla)
    Motosikleti
    2023 CF 650MT- 2023 Peugeot Django
    kaza her an herkesin başına gelebiliyor. yaşananlardan ders çıkarmak ve başkaları hakkında yorum yaparken de duyarlı ve mütevazi olmak gerek. allah şifa versin.
    xismailaydin ve aquarist4 bunu beğendiler.

  16. #4856
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Güzel motosiklet 600-650 cc yapsalarmış iyimiş.

  17. #4857
    sinetra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2015
    Şehir
    Ankara Çankaya
    Motosikleti
    MT 07
    çok geçmiş olsun.
    xismailaydin bunu beğendi.

  18. #4858
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar geçmiş olsun ismail. Ben seni yerde yatarken gördüğümde ve kazanın durumunu farkettiğimde öldün sanmıştım. Öyle yatıyordun yerde yani. Nekadar hafif atlattığını ve kazanın nekadar ciddi olduğunu anlatmak için yazdım bunları. Ki sen de farkındasın.

    Tekrar tekrar geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Ancak farkında olmadığın bir durum var bence, onu belirtmek istedim. Olayı tam olarak objektif anlatmıyorsun. Özellikle solumdaki araba frene bile basmadı demen içimi burktu. O adamın senin için kaza sonrası nekadar uğraştığını biz duyduk, sen de biliyorsun...

    Objektifsizlik ise şurada;

    Sence o adam neden frene bile bas(a)madı? Yada sen öndeki aracın yavaşladığını bile neden farkedemedin? Yada kaza anında sence o trafik akışında olman gereken hızın nekadar üstündeydin? Kaçla gidiyordun demiyorum, olması gerekenden nekadar hızlıydın diye soruyorum. Ben de trafikten daha hızlı giderim ama mantık ve kabileyetlerimiz çerçevesinde bir üst limit vardır hep.

    Hepsinden öte bu yazılanlar, böylesine bir kazada okadar hatalı olup ve bukadar ucuz kurtulmuş birinin yazacağı şeyler olmamalı diye düşünüyorum.

    Sana değer verdiğim için bunları yazdım. Canın sıkıldıysa kusura bakma. Ama sıkılan canın olsun, bir dahaki seferlerde daha sağlıklı düşünmemizi sağlacaksa eğer...

    Tekrardan acil şifalar

    Çarşambaları gel, bekliyoruz, aynı yerdeyiz
    @Syanur, frene bile basmadı derken "kasıtlı olarak yaptı" anlamında bir beyanda bulunmak gibi bir niyetim yoktu. Yanlış anlaşılma olduysa özür dilerim. Kazaya karışan iki aracın sahibi de çok özverili davrandılar. Kendileriyle tanışmadım ancak arkadaşlar her konuda uzlaşmacı yaklaştıklarını iletti.

    Kazada zaten tüm suç bende. Soldaki aracın durumunu gördüğümde, aracın sağında olmama rağmen gaz açarak o araçtan uzaklaşmak yerine yavaşlayarak aracın uzaklaşmasını beklesem kaza olmayacaktı zaten.

    Ankara'da ilginç bir şekilde sol şeridin bir sağındaki şerit daha hızlı akıyor bir çok yolda. Burada da aynı alışkanlığın yanılgısıyla gaz açtım ve önümdeki trafik de yavaşladığı için kaza geçirdim.

    Benim "solumdaki araba frene bile basmadı" derken anlatmak istediğim aracı suçlamak değil, sürüklenmeyip yolun ortasında kalsam başıma gelecek şeyin daha büyük olacağını belirtmekti. Büyük bir kazadan görece az hasarla kurtuldum ama tüm ekipmanların olduğu bir sürücü bile kaza sonrası bir de başka bir araç altında kalıp hayatını kaybedebilir. Benim dikkat çekmek istediğim nokta daha çok buydu.

    ---

    Kazanın bir sebebi de senin bahsettiğin mantık ve kabiliyet meselesi. 3 aydır motosiklet sürmeyip, motosiklet sürmeye başladığım an mantık ve yeteneklerimin aynı seviyede kaldığını sandığım için kaza gerçekleşti biraz da.

    Aynı gün içindeki sürüşte bile hız ve tepkileri kademeli artırmaya çok dikkat etmeme rağmen, o gün motosiklete duyduğum özlemle de olması gerekenden daha agresif bir sürüş gerçekleştirdim. Agresif sürüşten kastım "hızlı sürmek" değil de "ani hızlanıp yavaşlayan bir sürüş" tarzı.

    Yani olayın oluş şeklinden ziyade olayın asıl nedeni, benim asıl hatam, kendimi eski motosiklet sürüş kondüsyonunda sanmam.

    ---

    Son olarak, Türkiye'deki bir çok genç gibi ben de motosiklet sürüşüne başlarken Motosiklet > Kask > Mont > Eldiven... sıralamasıyla ekipman temin ettim. Bu yanlışı da yaptığım kazayla yaşayarak öğrendim.

    Bundan sonraki süreçte önce tüm koruma ekipmanlarını temin ettikten sonra motosiklet faslına geçeceğim.

    ---

    Önceki yazımda doğrudan veya dolaylı olarak kimseyi suçlamak veya yanlı bakmak gibi bir niyetim yoktu. Şimdi de yok. Önceki mesajda zaten daha çok ekipmanlarla ilgili düşüncelerimi yazmışım.
    sdirer bunu beğendi.
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  19. #4859
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Ismail cok gecmis olsun. En kisa surede iyilesmen dilegiyle.
    xismailaydin bunu beğendi.

  20. #4860
    xaselcuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Syanur, frene bile basmadı derken "kasıtlı olarak yaptı" anlamında bir beyanda bulunmak gibi bir niyetim yoktu. Yanlış anlaşılma olduysa özür dilerim. Kazaya karışan iki aracın sahibi de çok özverili davrandılar. Kendileriyle tanışmadım ancak arkadaşlar her konuda uzlaşmacı yaklaştıklarını iletti.

    Kazada zaten tüm suç bende. Soldaki aracın durumunu gördüğümde, aracın sağında olmama rağmen gaz açarak o araçtan uzaklaşmak yerine yavaşlayarak aracın uzaklaşmasını beklesem kaza olmayacaktı zaten.

    Ankara'da ilginç bir şekilde sol şeridin bir sağındaki şerit daha hızlı akıyor bir çok yolda. Burada da aynı alışkanlığın yanılgısıyla gaz açtım ve önümdeki trafik de yavaşladığı için kaza geçirdim.

    Benim "solumdaki araba frene bile basmadı" derken anlatmak istediğim aracı suçlamak değil, sürüklenmeyip yolun ortasında kalsam başıma gelecek şeyin daha büyük olacağını belirtmekti. Büyük bir kazadan görece az hasarla kurtuldum ama tüm ekipmanların olduğu bir sürücü bile kaza sonrası bir de başka bir araç altında kalıp hayatını kaybedebilir. Benim dikkat çekmek istediğim nokta daha çok buydu.

    ---

    Kazanın bir sebebi de senin bahsettiğin mantık ve kabiliyet meselesi. 3 aydır motosiklet sürmeyip, motosiklet sürmeye başladığım an mantık ve yeteneklerimin aynı seviyede kaldığını sandığım için kaza gerçekleşti biraz da.

    Aynı gün içindeki sürüşte bile hız ve tepkileri kademeli artırmaya çok dikkat etmeme rağmen, o gün motosiklete duyduğum özlemle de olması gerekenden daha agresif bir sürüş gerçekleştirdim. Agresif sürüşten kastım "hızlı sürmek" değil de "ani hızlanıp yavaşlayan bir sürüş" tarzı.

    Yani olayın oluş şeklinden ziyade olayın asıl nedeni, benim asıl hatam, kendimi eski motosiklet sürüş kondüsyonunda sanmam.

    ---

    Son olarak, Türkiye'deki bir çok genç gibi ben de motosiklet sürüşüne başlarken Motosiklet > Kask > Mont > Eldiven... sıralamasıyla ekipman temin ettim. Bu yanlışı da yaptığım kazayla yaşayarak öğrendim.

    Bundan sonraki süreçte önce tüm koruma ekipmanlarını temin ettikten sonra motosiklet faslına geçeceğim.

    ---

    Önceki yazımda doğrudan veya dolaylı olarak kimseyi suçlamak veya yanlı bakmak gibi bir niyetim yoktu. Şimdi de yok. Önceki mesajda zaten daha çok ekipmanlarla ilgili düşüncelerimi yazmışım.
    Çok büyük geçmiş olsun hocam tüm ekipmanlar pert mi oldu yani şuan sizi iyi korumuşlar.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler