Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Ekim 2014, 20:22
#4501
Arkadaslar geri goturmeyi gerektirecek bir sikinti yok. Aku normalde yatik durumda ve kirmizi kablo arada sikisiyor, bu da tehlike yaratabiliyor. Diklestirip toprak ve kirmizi kabloyu demirin onlari sikistirmayacagi sekilde etrafindan dolayarak gecirmeniz gerekiyor. Sonuc itibariyle sele altinizda aku ve baglanti fotograftaki gibi olmali:
Reklamlar
-
23 Ekim 2014, 23:12
#4502
Elcik koruma uygulayan oldu mu?
-
24 Ekim 2014, 01:34
#4503
-
24 Ekim 2014, 02:09
#4504
Sj's adlı üyeden alıntı
Bende var elcik koruma
Sizinkinde olmayan aksesuar kaldı mı zaten fotoğraflarını atabilir misiniz rica etsem kış öncesi takmak istiyorum.
-
24 Ekim 2014, 02:55
#4505
http://d.pr/i/176jv
Kirmizi olan benimki elcik korumali. Gri olan akrapovicli Atakan arkadasimizin
-
24 Ekim 2014, 11:23
#4506
Sj's adlı üyeden alıntı
http://d.pr/i/176jv
Kirmizi olan benimki elcik korumali. Gri olan akrapovicli Atakan arkadasimizin
Çok şık olmuş. Ben de bunu sipariş ettim bakalım 1 ay sonra monte edebilirim sanırım.
-
27 Ekim 2014, 15:01
#4507
Arkadaşlar malum kış iyice yaklaştı. Ankara`nın yüksek kesimlerinde oturduğum için bizim buralarda buzlanma vs çok oluyor ve bu nedenle Aralık - Ocak - Şubat gibi muhtemelen motora pek binmeyeceğim. Akü şarjı ve Motor - şanzumanın yağlanması için motoru haftada bir çalıştırmayı düşünüyorum. Aklıma şöyle bir şey geldi. Motor arka sehpadayken motoru vitese alsam, vitesler arasında hafif gaz vererek arka tekeri hareket ettirsem nasıl olur. Gerçi bunu düşünürken bir an motorun sehpadan düşmesi halinde olabilecekleri gözümün önüne getirdim ama neyse..
Veya 2-3 ay yatacak motorum için hiç bir şey yapmasam mı?
-
27 Ekim 2014, 15:18
#4508
btayyar adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar malum kış iyice yaklaştı. Ankara`nın yüksek kesimlerinde oturduğum için bizim buralarda buzlanma vs çok oluyor ve bu nedenle Aralık - Ocak - Şubat gibi muhtemelen motora pek binmeyeceğim. Akü şarjı ve Motor - şanzumanın yağlanması için motoru haftada bir çalıştırmayı düşünüyorum. Aklıma şöyle bir şey geldi. Motor arka sehpadayken motoru vitese alsam, vitesler arasında hafif gaz vererek arka tekeri hareket ettirsem nasıl olur. Gerçi bunu düşünürken bir an motorun sehpadan düşmesi halinde olabilecekleri gözümün önüne getirdim ama neyse..
Veya 2-3 ay yatacak motorum için hiç bir şey yapmasam mı?
Sen planladığın gibi motosikleti haftada bir göstergedeki LO ışığı gidene kadar çalıştır. Sonra kapat. Çalışırken tekeri döndürmeye gerek yok. Ancak lastikler bombe yapmasın diye ara sıra park yerinde hareket ettir ki motosiklet hep aynı noktalardan lastiğe basınç uygulamasın.
Kış sezonunu bu şekilde geçir. Motosiklete binmeye başlayacağın zaman da ilk fırsatta yağ, yağ filtresi değişimi/periyodik bakım yap. Zinciri yağla, lastik havalarını kontrol et. Sonra motosikletini güvenle sürebilirsin.
Bu süreçte akü ile ilgili sıkıntı olacağını sanmıyorum ancak akü zayıflarsa, yapacağın periyodik bakım esnasında aküyü de şarj edersen başka sorun yaşamazsın.
Ben geçtiğimiz yıl Ankara'ya taşındığımda CBR250'ye yukarıda bahsettiğim gibi davrandım ve hiçbir sorun yaşamadım. Bu yıl da MT-07'ye aynı şeyi yapmayı planlıyorum.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
27 Ekim 2014, 15:20
#4509
Akuyu sokup, motor hava alan bir yerde tutulur diye dusunuyorum. 45 gun marsina basmadigim yagmurda guneste kalan motorum da var ama. Sonra aku sapitiyor.
-
27 Ekim 2014, 16:59
#4510
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Sen planladığın gibi motosikleti haftada bir göstergedeki LO ışığı gidene kadar çalıştır. Sonra kapat. Çalışırken tekeri döndürmeye gerek yok. Ancak lastikler bombe yapmasın diye ara sıra park yerinde hareket ettir ki motosiklet hep aynı noktalardan lastiğe basınç uygulamasın.
Kış sezonunu bu şekilde geçir. Motosiklete binmeye başlayacağın zaman da ilk fırsatta yağ, yağ filtresi değişimi/periyodik bakım yap. Zinciri yağla, lastik havalarını kontrol et. Sonra motosikletini güvenle sürebilirsin.
Bu süreçte akü ile ilgili sıkıntı olacağını sanmıyorum ancak akü zayıflarsa, yapacağın periyodik bakım esnasında aküyü de şarj edersen başka sorun yaşamazsın.
Ben geçtiğimiz yıl Ankara'ya taşındığımda CBR250'ye yukarıda bahsettiğim gibi davrandım ve hiçbir sorun yaşamadım. Bu yıl da MT-07'ye aynı şeyi yapmayı planlıyorum.
İsmail hocam, eski sayfaların birinde senin manetleri gördüm, hoşuma gitti ben de sipariş verdim. Takmak için kapını çalabilirim.
Selamlar..
-
27 Ekim 2014, 17:32
#4511
Selamlar herkese, konuyu en başından sonuna kadar okudum. Uzun zamandır takip ettiğim bir modeldi. Yorumlarınız sonunda artık dayanamayacam ve almaya karar verdim. Ama önce bu motor için Ducati Monster ımı satmam lazım Bilgisini paylaşan herkese teşekkür ederim. Kazasız belasız sürüşler...
-
27 Ekim 2014, 17:51
#4512
akira adlı üyeden alıntı
Selamlar herkese, konuyu en başından sonuna kadar okudum. Uzun zamandır takip ettiğim bir modeldi. Yorumlarınız sonunda artık dayanamayacam ve almaya karar verdim. Ama önce bu motor için Ducati Monster ımı satmam lazım
Bilgisini paylaşan herkese teşekkür ederim. Kazasız belasız sürüşler...
Şimdiden hayırlı olsun. Monster 696 mı? Monster ile MT serisi çok benzer motorlar, değişme sebebiniz nedir acaba?
-
27 Ekim 2014, 19:16
#4513
btayyar adlı üyeden alıntı
Şimdiden hayırlı olsun. Monster 696 mı? Monster ile MT serisi çok benzer motorlar, değişme sebebiniz nedir acaba?
Evet 2013 model 696. Değiştirme sebebim öncelikle mt nin dış görünüşü benim çok hoşuma gitti. Mt yi test etme şansım oldu ama uzun soluklu deneyemedim. Sanırım benim monster ile yakın performanslara sahipler. Ama dediğim gibi dış görünüş olarak beni benden aldı Ducati deki her ayrıntı gerçekten çok kaliteli. Gazlaması, frenleri, virajlardaki stabilitesi ve çelik fren hortumu gibi ayrıntıları çok güzel. Ama insan yinede (en azından benim için) gösterge panelinde benzin durumunu gösterecek bir ekran arıyor
-
27 Ekim 2014, 19:40
#4514
btayyar adlı üyeden alıntı
İsmail hocam, eski sayfaların birinde senin manetleri gördüm, hoşuma gitti ben de sipariş verdim. Takmak için kapını çalabilirim.
Selamlar..
Kapım her zaman açık. Sizinle yüz yüze tanışmış mıydık hatırlamıyorum ancak tanışmadıysak bu vesileyle tanışmış oluruz.
akira adlı üyeden alıntı
Evet 2013 model 696. Değiştirme sebebim öncelikle mt nin dış görünüşü benim çok hoşuma gitti. Mt yi test etme şansım oldu ama uzun soluklu deneyemedim. Sanırım benim monster ile yakın performanslara sahipler. Ama dediğim gibi dış görünüş olarak beni benden aldı
Ducati deki her ayrıntı gerçekten çok kaliteli. Gazlaması, frenleri, virajlardaki stabilitesi ve çelik fren hortumu gibi ayrıntıları çok güzel. Ama insan yinede (en azından benim için) gösterge panelinde benzin durumunu gösterecek bir ekran arıyor
CBR250 kullanırken bir sonraki motosikletimin naked/çıplak olacağını söyleseler, inanın dikkate almazdım. Ancak MT-07'nin tasarımı sayesinde bu tarzla ilgilenmeye başladım. Monster uzun zamandır piyasada olmasına rağmen beni MT serisi kadar etkilememişti.
İnşallah istediğin gibi bir MT-07 sahibi olur ve memnun kalırsın.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
27 Ekim 2014, 21:32
#4515
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Kapım her zaman açık. Sizinle yüz yüze tanışmış mıydık hatırlamıyorum ancak tanışmadıysak bu vesileyle tanışmış oluruz.
CBR250 kullanırken bir sonraki motosikletimin naked/çıplak olacağını söyleseler, inanın dikkate almazdım. Ancak MT-07'nin tasarımı sayesinde bu tarzla ilgilenmeye başladım. Monster uzun zamandır piyasada olmasına rağmen beni MT serisi kadar etkilememişti.
İnşallah istediğin gibi bir MT-07 sahibi olur ve memnun kalırsın.
Valla nasip bu işler. Satış ilanımı verdim. Bundan sonra beklicez. Niyetim sıfır almak ama belki takas olur başka bişey olur bilmiyorum. İyi dileklerin için teşekkür ederim.
-
27 Ekim 2014, 22:40
#4516
-
29 Ekim 2014, 15:43
#4517
Adam kamuflaj yapmış lan, tam istediğim tipte hemde, nömresi falan varmı ?
-
29 Ekim 2014, 17:16
#4518
Redneck adlı üyeden alıntı
Adam kamuflaj yapmış lan, tam istediğim tipte hemde, nömresi falan varmı ?
Nömre ne anlamadim?
Numunesimi örneğimi demek istedin
-
29 Ekim 2014, 21:49
#4519
-
30 Ekim 2014, 01:12
#4520
barodi adlı üyeden alıntı
Nömre ne anlamadim?
Numunesimi örneğimi demek istedin
Nömre azericede numara demek,ben ara sıra kullanıyorum bu kelimeyi
adamın numarasını falan aldınızmı acaba ? konuşmam lazım o xj6 nın sahibiyle,benim motorumu kamuflaj kaplatıcam diye yer aramaktan maymuna döndüm artık da
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler