Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Ağustos 2014, 10:56
#4141
Voodoo Child adlı üyeden alıntı
Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
Kazayi anlatayim once:
1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
kafatasim catladi
boynum kirildi
kaburgada 4 kirik
yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
legen kemigi kirik
sag bacak femur (ana kemik) kirik
sag bacak kaval kemigi kirik.
ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.
suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.
hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
en güzel haber eskisine göre daha iyi olduğunuz ve daha da iyi olacağınız... çok geçmiş olsun...
Reklamlar
-
29 Ağustos 2014, 10:59
#4142
Voodoo Child adlı üyeden alıntı
Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
Kazayi anlatayim once:
1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
kafatasim catladi
boynum kirildi
kaburgada 4 kirik
yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
legen kemigi kirik
sag bacak femur (ana kemik) kirik
sag bacak kaval kemigi kirik.
ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.
suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.
hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
Çok geçmiş olsun. Umarım kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz
-
29 Ağustos 2014, 11:05
#4143
Anladım ki burada bir şeyler paylaşmak zaman kaybıymış. Yine çok bilmiş yurdum insanı tanımadığı geçmişini bilmediği insanlar hakkında ukalalık içeren yorumlar yazmaktan geri kalmıyormuş. Üyeliğimi siliyorum.Hepinize güvenli sürün ve gaza gelmeyin diyorum. Son olarak evet...Frenleri daha iyi.
Kaza yapan arkadaşım sana da çok geçmiş olsun.
-
29 Ağustos 2014, 11:14
#4144
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
maaşalah-kız gibi olmuş...Bu arada zincir muhafaza-plasti dip uygulaması mı yapıldı???Çok güzel olmuş...
Sıvı karbon transfer yapıldı bırkac parcaya daha uygulatıcam bıtınce paylasıcam fotografları
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Hocam zincir yağı muhabbetinizi okudum.. Ben motul zincir yağı kullanıyorum..
Zinciri gazyağı ile her hafta temizleyip motul ile yağlıyorum.. Zincir bakımına önem gösteriyorum.. Ancak zincir korumasından, ön dişli kapağından ve janttan ayrıca çamurluktan beyaz renkte motul yağ temizlemekten usandım.. Emin ol motulda sıçratıyor..
Ben de ipone deniyeyim diyecektim yazını okuduğum için şu an vazgeçtim..
Elimde motor yağı değişimden kalma 10/40 motul 5100 yağ var boş boş duracağına onunla yağlama yapayım diyorum..
Yalnız çok erken yağı yiyor diyorlar.. Ortalama 500 km dayanır mı motor yağı yani motul gibi veya ipone gibi yapışmicak sonuçta.. Merak ettim ne kadar kullanışlı olur..
Ben her 100 km de bir temizlik yapıp yağlarım.. Bu arada gaz yağı kullanmamalı mıyım ? Mazot demişsiniz ?
Ben gazyagı temın edemedıgım ıcın mecburen mazot kullanıyorum satan yer bulursam stok yapıcam bıraz kı uzun sure sıkıntısız zıncır bakımı yapabıleyım
-
29 Ağustos 2014, 11:36
#4145
Voodoo Child adlı üyeden alıntı
Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
Kazayi anlatayim once:
1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
kafatasim catladi
boynum kirildi
kaburgada 4 kirik
yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
legen kemigi kirik
sag bacak femur (ana kemik) kirik
sag bacak kaval kemigi kirik.
ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.
suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.
hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
canım kardeşim çok geçmiş olsun. ben kesinlikle ilahi uyarılara inanan biriyim. bence motora binmek hayati bir zorunluluk değil. bence de bir süreliğine de olsa motoru bırakman çok doğru olur. hayatta milyonlarca zevk hobi var. motorculuk da bunlardan sadece biri.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
-
29 Ağustos 2014, 12:27
#4146
umutlu adlı üyeden alıntı
Anladım ki burada bir şeyler paylaşmak zaman kaybıymış. Yine çok bilmiş yurdum insanı tanımadığı geçmişini bilmediği insanlar hakkında ukalalık içeren yorumlar yazmaktan geri kalmıyormuş. Üyeliğimi siliyorum.Hepinize güvenli sürün ve gaza gelmeyin diyorum. Son olarak evet...Frenleri daha iyi.
Arkadaşım, forum bir tartışma ortamı.
Sen kendi fikrini yazacaksın, ben kendi fikrimi yazacağım. Hepsi açık açık yer alacak burada. İsteyen senin görüşlerini dikkate alacak isteyen benim görüşlerimi.
Herkes kendi tecrübesini paylaşıyor.
Ancak senin kullandığın argümanlarda dikkate almadığın o kadar çok şey var ki... Biz bu yüzden frenden çok gaz konusuna eğiliyoruz.
Büyük CC ile başlayıp yıllarca odun gibi motosiklet sürmektense, küçük CC ile başlayıp, o yetmedikçe CC yükselterek daha kıvrak ve etkin motosiklet sürmek daha iyidir diyoruz.
Bu söylediklerimiz sana uymayabilir, burada sorun yok. Ancak nasıl ki senin söylediklerine katılmıyor oluşumuz senden küsüp gideceğimiz anlamına gelmiyorsa, senin de çekip gitmen bana pek mantıklı gelmiyor.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
29 Ağustos 2014, 13:40
#4147
Ismail kardes umutlu arkadasin veda mesajindan pay cikarman guzel. Cunku sahsi fikrim 1nci sayfadan beri okuyorum bu basliktaki mesajlari; "dogrusu bu sekilde olmali, oyle degilse yanlistir." zihniyetin o arkadasimizin tavrina neden oldu.
Yeni baslayan arkadaslarimiza elbette kucuk cc ile baslayip sonra buyuterek ilerletmeyi oneriyoruz ancak ilk motoru 600luk ya da buyuk bir motosiklet diye "aga sen naptin!?" ya da "bak canim oku bunlari ornek al, tamam mi bebegim ogren bu isleri" tarzi tavir sergilemek de yanlis. Yasi 30un ustunde olan ve vitesle deneyimi olan akli basinda biri gayet 600-700luk motorlarla baslayip ilerleyebiliyor kazasiz belasiz. Dezavantajlarinin olmasi konu disi. Cok dile getirdigin AEA'nin canli yayin konuklarindan Devrim Sirmen ki su an CSS egitmeni ilk motoru 1000likle basladi 36 yasinda. Gene tasarimci olan arkadasim 3000 km scooter deneyimi edindikten hemen sonra MT-07ye gecmis biri, su an egitimleri tamamlasa da sadece mahallede suruyor 5000 km olana kadar. Ayni sekilde ben 900 km vitesli 90bin km de scooter deneyiminden sonra su an 5500unde bir MT-07 sahibiyim sikir sikir da kullaniyorum.
Velhasilkelam, 2006dan bu yana forumdayim, az yazarim ama oz yazarim, soylediklerime karsilik savunmaya gecmeden once kendini de tart isterim.
Sevgiler.
-
29 Ağustos 2014, 14:25
#4148
Ben, hep bu baslangic motorlariyla ilgili olarak yazdigimda, buyuk motorla baslamayin diye oneriyorum, bu adi ustunde sadece bir oneri, karsimdaki adam dun gsxr 600 le basladim, bgun bir gazlama yapmisim, 2-50, 2-60 ama nassill gidiyorum derse allah kolaylik versin derim, cunku biliyorum ki o adam daha birak emeklemeden kosmayi, emeklemeyi bile beceremeden kosmaya calisiyor ve sonu kotu olacak. Eskiler der ya hani, bir musibet bin nasihattan iyidir diye, sen bitaraflarini da yirtsan yapma diye, o yapar sonra kaza gecirince akli basina gelir genelde, ya da gelmez, o zaman daha da kotu, sonu olume gidebilir.
VErdiginiz ornek guzel bir ornek ama sadece lafin basini almissiniz, yani devrim sirmenin 1000lik motorla baslamasi ornegi. Kendisi sirf cift egzozlu diye aldigini da soyler, bir nevi kendi kendisiyle dalga gecer. Bunun ardinda da der ki, keske simdiki aklim olsaydi da kucuk motorla baslasaydim, eminim simdi daha iyi bir surucu olurdum diye.
BEn yine soyluyorum, motoru kullanabiliyorsaniz, ybr de hayabusa da kullanabilirsiniz. Ama 600 luk yerine 250 lik hafif birseyle baslasaniz cok daha kolay ogrenebileceginiz seyi gereksiz yere zorlastirdiginizi dusunuyorum. Ilk dususler, ilk panik frenler, ilk virajlar falan bunlar hep daha ufak ve gucsuz ve de ucuz bir motorla yapildiginda hem maddi hem de manevi olarak daha az zararla kurtarirsiniz. Yapmaniz gerekenleri cok daha kolay yaparsiniz ve tecrube edersiniz, daha sonra da yavas yavas buyuterek ayni seyleri yeni motorlarinizda da tecrube ederek kendinizi gelistirirsiniz. Cunku ayni seyleri daha buyuk, daha agir, cok daha kuvvetli bir motorda yapmak daha zordur.
90bin km motor kullandiysaniz, bi zahmet mt7 de kullanin artik sizinkisi acemilik degil ki.
Cok sacma bir ornek olacak belki ama soyleyeyim yine de. aranizda hic diablo ya da turevi rpg oyunlari oynayan var midir bilmiyorum. Etraftaki ufak tefek canavarlari oldurdukce level atlayip gucunuzu artirip daha sonra da boss tabir edilen daha buyuk canavarlari oldurursunuz falan. Simdi dusunun ki ufak tefek canavarlari es gecip direk boss a girisiyosunuz ve level 5 siniz mesela, boss da size gelisine yapistiriyor ve her seferinde oluyosunuz
Bunun yerine ufakliklari oldurup levelinizi artirip mesela level 10 olarak boss un karsisina ciktiginizda artik size gelisine vuramadigini farkedeceksiniz, vursa da sizi etkilemedigini, eskiden sizin vurduklariniz ona sivrisinek isirigi gibi gelirken simdi her vurusunuzda agzinin burnunu dagildigini farkedeceksiniz, sonunda da oldurup ilerlemeye devam edeceksiniz Aslinda tam olarak anlatmak istedigim mevzu bu
Ulan canim diablo cekti valla, aksama oynayayim bari biraz
-
29 Ağustos 2014, 14:56
#4149
Sj's adlı üyeden alıntı
Dezavantajlarinin olmasi konu disi.
Anlayamadığım nokta tam olarak bu işte. Sadece istediğimiz şeylere odaklanıyor olmamız, istemediğimiz şeylerin varlığını ortadan kaldırmıyor.
Ben bu güne kadar hep bu doğrultuda yorumlar yaptım. Kimseye "vay efendim sen şöylesin, sen böylesin" demedim.
Sj's adlı üyeden alıntı
Velhasilkelam, 2006dan bu yana forumdayim, az yazarim ama oz yazarim, soylediklerime karsilik savunmaya gecmeden once kendini de tart isterim.
Yaptığım hiçbir yorum savunma veya saldırı amacıyla / niyetiyle yazılmamıştır. Bunu da ayrıca belirtmek isterim. Özellikle motosikletle ilgili tüm yorumlarım salt yaşadığım olaylardan edindiğim tecrübeleri içerir.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
29 Ağustos 2014, 15:26
#4150
Omrumuzu yedı ı dıablo agaa :D
-
29 Ağustos 2014, 15:49
#4151
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Anlayamadığım nokta tam olarak bu işte. Sadece istediğimiz şeylere odaklanıyor olmamız, istemediğimiz şeylerin varlığını ortadan kaldırmıyor.
Ben bu güne kadar hep bu doğrultuda yorumlar yaptım. Kimseye "vay efendim sen şöylesin, sen böylesin" demedim.
Yaptığım hiçbir yorum savunma veya saldırı amacıyla / niyetiyle yazılmamıştır. Bunu da ayrıca belirtmek isterim. Özellikle motosikletle ilgili tüm yorumlarım salt yaşadığım olaylardan edindiğim tecrübeleri içerir.
Guzel kardesim, Ismailcim; sen "yillarca odun gibi motosiklet surmek" olarak kastettigin seyi belki bir cok kisi buyuk bir keyif olarak algilamistir. Benim demek istedigim bu Senin motosiklet surmek olarak algiladigin seyi a veya b kisi ayni sekilde algilamayabilir.
Ayni nedenden oturu AEA'ya da kiziyorum. 500, 600luk scooter lafi gecince viraj, pist, adam gecmek lafi aciyor. Yahu arkadas, belki adam tourerdir? Belki hayatinda hic bir zaman 120yi gecmeyecek, dizi yerde yatmayacak? Kendi apaci diye her seyi apaci formatinda yorumlamak zorunda degil.
Apaciligi de yadirgamiyorum ki benim imzama dikkat edin kendim de sapitmakta sinir tanimiyorum. Ancak kisilerin kendi tercihleri dogrultusunda verdikleri kararlari sorgulamayi dogru bulmuyorum.
Burada sunu belirtmem gerek; umutlu arkadasimiz eger 30+ oldugunu ve vitesli arac tecrubesini ilk mesajinda yazmasaydi ben de acimasizca abanirdim. Ancak gercekten inanin yas burada gercekten onemli bir faktor. Yeriyorum ama AEA'nin gene bir lafi var, "abi 20li yaslarda hepimiz olumsuz oldugumuzu sanmiyor muyuz" diye.
Konu uzamasin, tum maksadim her birimiz icin ozelestiriye yer vermekti mesaji alan alsin tesekkurler.
PS: World of Warcraft hayatimdan 2 sene goturdu o yuzden akil sagligim icin Diabloya hic dalmadim ama her hafta en az 10 saat Starcraft 2 oynuyorum allahtan oyunlar max 15 dk suruyor. Netice itibariye abv Blizzard!
-
29 Ağustos 2014, 16:53
#4152
Arkadaşlar merak ettiğim birşey var..
AEA'nın mt-07 incelemesinde şase tek parça değil birleşim yeri var ve ortadan burkulma yapıyor diyor.. Bu tam olarak nedir ? Kullanan kişiler olarak bir yorum getirebilir misiniz ?
Yanlış anlaşılma olmasın almayı düşündüğüm motorlar arasında olduğu için soruyorum.. Amacım motoru kötülemek vs. değil.. Seneye kadar araştırma yapmaktayım..
-
29 Ağustos 2014, 17:13
#4153
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merak ettiğim birşey var..
AEA'nın mt-07 incelemesinde şase tek parça değil birleşim yeri var ve ortadan burkulma yapıyor diyor.. Bu tam olarak nedir ? Kullanan kişiler olarak bir yorum getirebilir misiniz ?
Yanlış anlaşılma olmasın almayı düşündüğüm motorlar arasında olduğu için soruyorum.. Amacım motoru kötülemek vs. değil.. Seneye kadar araştırma yapmaktayım..
AEA'nin bahsettigi olay tamamen pistle alakali. MT-07 Backbone/Omurga sasi uzerine insa edilmis bir motosiklet ve agirliga tepki veriyor (sase agirligi sele ve benzin deposu altindan geciyor- avantajlari da dezavantajlari da var) . Orn. 1.90 180 kilo biriyseniz MT-07 ile deneyiminiz 65 kilo 1.75 biriyle olandan daha farkli olacaktir. burada farktan kastim sadece yuksek hizli virajlarda yatisinizla dusuk hizlarda donusunuzle ilgili. Bunun disinda bir numara yok yani eger motosiklet surmeye alisiksaniz bu motor sizde herhangi bir acayiplige yol acmaz.
Butun bunlar "ben pistte herkesin canina okuyacam aga!" demediginiz surece gecerli. cunku on amortisor muadillerinden cooook daha yumusak bu da sehirici ve 160 kmye kadar inanilmaz bir konfor sagliyor. Ha yok ben bu motoru elalemi pistte tokatlamak icin aldim diyorsaniz AEAnin videoyu iyice izleyin
-
29 Ağustos 2014, 18:08
#4154
-
29 Ağustos 2014, 18:27
#4155
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Eyv. Hocam cevap için..
Videoyu izledim hatta her videosunu izledim AEA'nın..
Zaten söylüyordu virajda dalgalarla boğuşursunuz diye..
O yüzden er6n'nin pist sürüşünü öve öve bitiremedi..
Bizde piste girmiyoruz sonuçta.. Her neyse aklıma takılan o burkulmaydı.. Onuda biraz abartmış sanıyorum AEA.. :D sonuçta kawa dururken yamahayı övecek değil ya.. :D
şu an kullandığımız amortisör ayarını 2 kademe sertleştirdim o dalgalanmalar azaldı tavsiye ederim
-
29 Ağustos 2014, 19:16
#4156
-
30 Ağustos 2014, 00:20
#4157
Büyük geçmiş olsun voodoo child arkadaşım,verilmiş sadakan varmış allah korumuş,iyileşmeye bak,motor sürmesende aramızda kal,ben 18 yaşımdayken 130 km yle köpeğe çarparak düşmüştüm,hiç korumam yoktu kasktan başka,tek sol kolum ve sol kalçam zımparalanmıştı,allah korudu,60 km yle olanları okudum inanılmaz bir talihsizlik,güzel tarafı hayatta kalman,büyük geçmiş olsun..
-
30 Ağustos 2014, 01:33
#4158
hrnays
Amortisör ayarını iki kademe sertleştirdim diyorsun. Bahsettiği dalgalanmalar ön amortisörun yumuşaklığından kaynaklanıyor ki dalgalanma ön tarafta gerçekleşiyor. Yani çözümü öne aramalıyız. Devrim abim küçük bir tiyo veriyor. Amortisör yağını bir kaç numara kalın yağ ile değiştirmek. faydası olabilir. Ancak önce şu an kullanılan yağın vizkositesini öğrenmek gerek.
-
30 Ağustos 2014, 03:07
#4159
[QUOTE=echtsasori;3431501]hrnays
Amortisör ayarını iki kademe sertleştirdim diyorsun. Bahsettiği dalgalanmalar ön amortisörun yumuşaklığından kaynaklanıyor ki dalgalanma ön tarafta gerçekleşiyor. Yani çözümü öne aramalıyız. Devrim abim küçük bir tiyo veriyor. Amortisör yağını bir kaç numara kalın yağ ile değiştirmek. faydası olabilir. Ancak önce şu an kullanılan yağın vizkositesini öğrenmek gerek.[/QUOTE
evt ön amortisör için dediğini deneyeniliriz fakat sende bu ara arka amortisörü sertleştir(şu an ki ayar jöle kıvamında) ve dene sonra ki yorumun üzerine devam edelim..
-
30 Ağustos 2014, 23:02
#4160
Arkadaslar bu arada elinde MT-07 workshop srvice manual olan var mi?
Kullanici el kitabi diye dusunulmesin bu yetkili servislerde bulunan ve motodiklet servis ve ekipman bilgilerini iceren kitapcik. Nette arastirdim ama tek bulabildigim eBay ve 99 euro fiyat istiyorlar.
Bilgisi olan?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler