amortisöre shock gibi bişey takıyorlar, o tam olarak ne işe yarıyor?
arkadaşlar motor almak isteyip bulamayanlar varsa
Eskişehir bayisi esmoto nun elinde bir adet kırmızı abs li model var.
hemen almak isteyen irtibata geçer, ayrıca elinde
bir adet 2014 çok az km li cbr 650f var ilgilenenlere duyurulur.
LASTİK ÖMRÜ KONUSU HAKKINDA
Lastik desenlerinde etli kanallarını aralarında küçük barajlar bulunur. hem ortada hemde yanlarda. lastik aşınarak bu barajlar lastik seviyesine geldiyse o lastik ömrünü tamamlamış demektir. şu kadar kilometre bu kadar yıl falan hiçbir zaman sizi doğru cevaba ulaştırmaz. tek yapmanız gereken eğilip bakmak. umarım faydalı olmuşumdur. herkese keyifli sürüşler.
Amortisore takilan shock proofdan bahsediyorsaniz amortisorun yagmur toz ve camurdan etkilenip performansini kotu yonde etkilemesini onluyor.
Bunun haricinde arka amortisorde virajdan memnun degilseniz (pistte cikayim demiyorsaniz, ayarini yapip viraja tertemiz zaten giriyorsaniz geregi yok) ohlins ve nitronun MT-07 ve 09 icin yan sanayi arka amortisorleri var Yamahanin kendi amortisoru yerine. Olay odur
PS: 2 sene sonra scooter hikayesine son verip ben de kirmizi MT-07 abs ile aranizdayim
Şu kadar km. belki tam olarak doğru cevaba ulaştırmayabilir ama şu kadar yıl ulaştırmaz lafınız çoook yanlış, insanları yanlış bilgilendirmeyelim. Sizin söyleminize göre o zaman hiç kullanılmamış, motorun üzerinde en fazla 2-3 bin km yapmış 6-7 yaşındaki lastiklerin de iyi tutması lazım. Kesinlikle yanlış ve bir o kadar da tehlikeli bir sav sizinkisi.
Motorumu aldığımda üzerinde 2007 orjinal lastikleri duruyordu, daha dişleri falan aşınmamışti hiç, 4-5bin devir üzerine çıkacak şekilde ani gaz açışlarımın hepsinde motorun arkasını yanımda göreceğim kadar ciddi anlamda kayardı. Lastiğin tutunması sadece dişlerine bağlı değildir, hatta çoğunlukla dişten ziyade kauçuk oranına, hamurunun yumuşaklığına ve ne kadar ısındığına bağlıdır. Siz sıfır lastik alıp motorunuza taktıktan sonra 2 sene boyunca 100 km de yapsanız, o lastikler performanslarının yarısından çoğunu o süre içinde kaybederler. O yüzden üsütnde dişleri var diye lastiklere güvenmeyin aman diyeyim. İlk gösterge lastiğin üretim tarihi olmalı.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
arkadslar baydar yamaha ya motorlar gelmiş yarın allahın izniyle almaya gitcem
LASTİK ÖMRÜ KONUSU HAKKINDA 2
Bulent78 ve asot'a
2 yılda 100 km kullanMIŞ, 2007 orjinal lastikleri varMIŞ, mış, mış, muş, muş, mış. Bunlar tekil şahsı ve onun motosikletinin mevcut durumuna senaryo edilmiş durumlar. Ben genel olarak herkese hitaben lastik ömrünün nasıl gözlenip kontrol edilebileceği hakkında bilgi vermek istedim.
Gofretin bile son kullanma tarihi varken, bu sitede motosikletlerimizde kullandığımız lastiklerin raf/kullanım/aşınma ömrünün olmadığı yeni öğrenen biri olabileceğini sanmıyorum.
Keyifli sürüşler.
arada gözden kaçırmış olabilirim.
istanbul buluşması 16 ağustos diye hatırlıyorum.
yer-saat belli oldu mu?
Tekil sahis falan degil, herkesin basina gelebilecek durumlar. Bahsettigin sey twi yani thread wear indicator. Bunu kac kisi biliyor sence, ya da soyle soyleyeyim, insanlarin bunu bildigini dusunmuyorsun ki acikliyorsun, o zaman lastigin raf omruymus, kullanim omruymus bunlari bildiklerini nerden cikariyorsun. Halen ucuz diye gidip irc lastik alan adamlar var, motor ne kadar ufak tefek ve gucsuz de olsa, ne kadar az da param olsa, taksit maksit biseyler ayarlar daha iyi ve kaliteli lastigi alirim. Bilenler zaten boyle yapiyordur, ya da bence yapmalidir ama bilmeyen insanlar icin de acikladik iste.
Yukarda koyu renkli yaptigim alintiyi okuyan ve lastikten hic anlamayan birine, 5-6 yasinda az kullanilmis lastigi bi guzel itelersin guzel kardesim. Madem bir bilgi vereceksin, o zaman tam bilgi ver, eksik bilgi verme, en onemli mevzulardan hic bahsetmeyip de sadece twi mevzusuna bakin baska biseye bakmaniza gerek yok dersen olmaz. Ondan sonra neymis 2007 ymis de tekil durummus falan, bu nasi bir laf nasi bir mantiktir?
Bizzat yasadigim tecrubeyi yazdim ki, baskalari da bunu gorup bundan ders cikarabilsin diye. Yine soyluyorum, hic asinmamis ama tas gibi sertlesmis bir lastikle ilk sert virajda ya da sert frenajda yere yapisabilirsin.
DEmek ki neymis, twi hersey degilmis. Sunu eksik yazmisim, ben senin dediklerini bilmeyenlerin olacagini dusunmemistim de canimi ye, kalkmis mis mus diyosun.
Adin gibi emin bir sekilde yazmissin, hicbir zaman dogru cevaba ulastirmaz diye. Bu kadar buyuk konusuyosun madem, o zaman eksik yazma da sana inanip da eski lastikleri ucuz diye alip ilk virajda ya da frende yere yapisabilecek insanlarin vebalinin altina girme guzel kardesim.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
LASTİK ÖMRÜ KONUSU HAKKINDA 3
tamam o zaman. kimse lastik desenlerindeki barajları kontrol etmesin. herkes '' Tekil sahis falan degil, herkesin basina gelebilecek durumlar.'' 'dan yürüsün.
Kasma abi, eksik bilgi verdiğini kabullenmek bukadar zor mu?
Sayın sevgili MT 07 kulanıcıları, Forum müdavimleri, sevgili arkadaşlar,
16 ağustos 2014 Cumartesi günü Emirgan Parkı Sarı Köşkte saat 10 gibi olmak üzere ilk İstanbul buluşması için toplanacağız.
Burada açık büfe sabah kahvaltısı bulunmaktadır.
Duyduk duymadık demeyin
Duyanlar duymayanlara söylesin lütfen
Bütüüüüün arkadaşlarımız davetlidir ...
Hayırlı uğurlu olsun flash_9
hayırlı olun cem motorlrımız aynı renk cok güzel bu renk herks sıyah zannediyor mor deyınce ne alakası var dıyolar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)