Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Temmuz 2014, 10:40
#3801
Tamam abicim, perşembe buluşmalarını çok duydum, 14 ağustosta dönüyorum Sakaryaya ilk perşembe yanınızdayım inşallah,
rodaj ve ısınma hakkındaki cevaplar için teşekkür ederim
bayramın ikinci günü, sakarya'dan karasu ordan da akçakoca yapıp geri döndüm, ani hızlanmalar, virajlarda güven veren lastikler, çift silindirin prrrrrfff sesi falan cbr den sonra harika geliyo insana :D
Reklamlar
-
31 Temmuz 2014, 15:51
#3802
-
31 Temmuz 2014, 18:05
#3803
Evet bir buluşma ayarlayalım.
Ancak malum bayram ve tatili sürecindeyiz.
16 Ağustos Cumartesi ilk buluşmayı yapabiliriz.
Yeri de sizler önerin.
Sivas Şarkışlardan kerkese selam ve sevgilerle.
-
31 Temmuz 2014, 19:16
#3804
Whitenoise adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Mt-07 ailesine crf250 den sonra haziran ayında katıldım. Sürüş kolaylığı çevikliği crf250 yi aratmadı diyebilirim. Uzun yol performansı ile ilgili ise motosikletle ilk uzun yol deneyimimi istanbul ankara kayseri sivas erzincan rotasını biritrerek yaşadım. Aşağı yukarı 1200 km bir yol boyunca iki günde erzincana vardım. Yanımda 30 litrelik iki heybe yan çantası, 40 litrelik bir sosis cantayı emniyetli ve rahat bir şekilde bağladım. Aralıksız 2 2 buçuk saat sürüş yaptığım oldu. İlk gün biraz kabalarım ağrıdı lakin ertesi gün onada alıştık sanırım. Yol ve rüzgar gürültüsünü ortalama 130 km le gtimeme rapmen büyük oranda silikonlu kulaklık ve bafla çözdüm. Adeta o süratlerde uçan halı rahatlığıyıla devam ettim. Ön cam olmamasına rapmen yol boyunca rüzgar beni o kadar rahatsız etmedi. Yük bağlaması ile ilgili görselleri aşağıya ekliyorum. Hepinize emniyetli sürüşler. Tekeriniz düz bassın.
Bağlama yapmak için toplamda iki ahtopot ve 60 cm lik 4 bağlama kancası kullandım. Sele altındaki bağlama kayışlarını, yolcu ayak dayama çubuğu ve plakalıkğın kuyruğa montelendiği yerleri kullandım. Daha öncesinde kuyruğu ve yolcu kısmını kaydırmazla kapladım. Böylece harhangi bir çizik sıyrıklada karşılaşmadım.
http://hizliresim.com/0bn2k8
http://hizliresim.com/4YrRkL
iyi yüklemissiniz heybeler yolda sıkıntı cıkarmadılarmı ? sallanma vs acısından nasıl sabitlediniz
-
01 Ağustos 2014, 00:56
#3805
RmMuR adlı üyeden alıntı
Evet bir buluşma ayarlayalım.
Ancak malum bayram ve tatili sürecindeyiz.
16 Ağustos Cumartesi ilk buluşmayı yapabiliriz.
Yeri de sizler önerin.
Sivas Şarkışlardan kerkese selam ve sevgilerle.
valla ben adapazarından gelıcem buluşma noktasını sız ıstanbullular olarak kendı aranızda anlasın ben oraya gelırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------
jokermoto adlı üyeden alıntı
Tamam abicim, perşembe buluşmalarını çok duydum, 14 ağustosta dönüyorum Sakaryaya ilk perşembe yanınızdayım inşallah,
rodaj ve ısınma hakkındaki cevaplar için teşekkür ederim
bayramın ikinci günü, sakarya'dan karasu ordan da akçakoca yapıp geri döndüm, ani hızlanmalar, virajlarda güven veren lastikler, çift silindirin prrrrrfff sesi falan cbr den sonra harika geliyo insana :D
jokermoto keşke bana haber verseydın bende ıkıncı gunu zonguldaktan geldım kayınpederden aksama kadar kos kos oturdum evde gelirken melen ağzından geldım ferızlıye annemlere uğradım göçmen evlerıne oğlen gıbı geldım belkıde o ara ssen gecmış olmalısın karasu ıstıkametıne yoksa yolda denk gelırdık senınle cunku yolda motorcular gorrdum ama hıcbırı mt7 deyıldı
-
01 Ağustos 2014, 02:41
#3806
Benim motorda bir sıkıntı var sanırım.
Bazen ışıklara gelirken yavaşladığımda ve debriyajı çekip vites düşürmeye başladığımda vites takılıyor ve bu esnada göstergedeki vites bölümünde hiç bir vites numarası yazmıyor. Aynı şeyi bugün bir dönemeçte u dönüşü için yavaşladığımda da yaptı ve zar zor düşük vitese alabildim.
Hadi bunlar neyse ancak bugün 100 km lik yolculuğumun son anlarında 5 viteste 156 km/s ile giderken motor birden sanki tıkandı ve gaz yiyişinde kesintiler oldu. Ne oluyor diye göstergeye baktığımda yine vites göstergesinde 5 yerine hiç bir şey yazmadığını gördüm (devir yaklaşık 7-8 binlerdeydi o esnada). Vitesi 6 ya alıp devam edince kesiklik kalmadı.
Buna benzer durumlarla karşılaşan oldu mu hiç?
-
01 Ağustos 2014, 03:03
#3807
deadline adlı üyeden alıntı
Benim motorda bir sıkıntı var sanırım.
Bazen ışıklara gelirken yavaşladığımda ve debriyajı çekip vites düşürmeye başladığımda vites takılıyor ve bu esnada göstergedeki vites bölümünde hiç bir vites numarası yazmıyor. Aynı şeyi bugün bir dönemeçte u dönüşü için yavaşladığımda da yaptı ve zar zor düşük vitese alabildim.
Hadi bunlar neyse ancak bugün 100 km lik yolculuğumun son anlarında 5 viteste 156 km/s ile giderken motor birden sanki tıkandı ve gaz yiyişinde kesintiler oldu. Ne oluyor diye göstergeye baktığımda yine vites göstergesinde 5 yerine hiç bir şey yazmadığını gördüm (devir yaklaşık 7-8 binlerdeydi o esnada). Vitesi 6 ya alıp devam edince kesiklik kalmadı.
Buna benzer durumlarla karşılaşan oldu mu hiç?
acaba soyle bır durum olbılırmı vıtes gostergesının svıcı tam oturmmamış olabılırmı ne bıleyım başka bıseyde aklıma gelmiyor bu makınalırın her tarafı bılgısayarlı her tarafında bır soket var su dedıyın olay canımı sıktı sımdı ama benım basıma böyle bır olay gelmedı
-
01 Ağustos 2014, 08:39
#3808
Mt07 ile son 3 gunde toplam 1000 km civari , fethiye kaş tatili yaptim, ruzgar harici bir problem yok. Yok diyorum ama aslinda var, motor tam bir apaçi miknatisi, şahin arabasindan inen, az biraz motora ilgi duyan, alakali alakasiz çok kisi , kaçlik bu? Diye konuya giriyor En çok kac bastin? ise 2. favori sorulari. Bundan sonra 300 bastim diyip, konuyu kisa kesicem. Enduro alma zamanim geliyor anlasilan.
-
01 Ağustos 2014, 09:11
#3809
deadline adlı üyeden alıntı
Benim motorda bir sıkıntı var sanırım.
Bazen ışıklara gelirken yavaşladığımda ve debriyajı çekip vites düşürmeye başladığımda vites takılıyor ve bu esnada göstergedeki vites bölümünde hiç bir vites numarası yazmıyor. Aynı şeyi bugün bir dönemeçte u dönüşü için yavaşladığımda da yaptı ve zar zor düşük vitese alabildim.
Hadi bunlar neyse ancak bugün 100 km lik yolculuğumun son anlarında 5 viteste 156 km/s ile giderken motor birden sanki tıkandı ve gaz yiyişinde kesintiler oldu. Ne oluyor diye göstergeye baktığımda yine vites göstergesinde 5 yerine hiç bir şey yazmadığını gördüm (devir yaklaşık 7-8 binlerdeydi o esnada). Vitesi 6 ya alıp devam edince kesiklik kalmadı.
Buna benzer durumlarla karşılaşan oldu mu hiç?
hocam bence servisle görüşebilirsin ama bu dediklerin daha önceki sayfalarda konuşuldu ve tartışıldı.
ulaşılan sonuç şu idi
kullanıcının vitesi yanlış değiştirmesi. ( 5. vitesten direk iki kez indirip 3 e düşmesi v.s. gibi devirsiz vites inilmesi v.s. gibi )
tıkanıklık konusunda hiç yaşayan duymadım ilk defa sen den duydum bu şekilde bir şey ama
600rr da ki r6 da yani SS tarzı makinalarda kötü yakın alımı sonucunca depoda biriken kalıntılar makinada belli devirlere gelinec tıkanıklık yaptığını biliyoruz o yüzde SHELL TOTAL gibi markalara gidiyoruz
bilindik ve büyük benzinlikleri tercih et derim ben
-
01 Ağustos 2014, 10:12
#3810
nisa adlı üyeden alıntı
jokermoto keşke bana haber verseydın bende ıkıncı gunu zonguldaktan geldım kayınpederden aksama kadar kos kos oturdum evde gelirken melen ağzından geldım ferızlıye annemlere uğradım göçmen evlerıne oğlen gıbı geldım belkıde o ara ssen gecmış olmalısın karasu ıstıkametıne yoksa yolda denk gelırdık senınle cunku yolda motorcular gorrdum ama hıcbırı mt7 deyıldı
Tüh abi baksaymışım keşke foruma, ben akşam 7 buçuk gibi çıktım Karasu'dan Akçakoca'da Kale plajında bi çay içip geri döndüm, virajlı köy yolu tırstırdı gece dönüşte, ışık yok hiç
-
01 Ağustos 2014, 12:32
#3811
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
[/COLOR]
deep_far adlı üyeden alıntı
hocam bence servisle görüşebilirsin ama bu dediklerin daha önceki sayfalarda konuşuldu ve tartışıldı.
ulaşılan sonuç şu idi
kullanıcının vitesi yanlış değiştirmesi. ( 5. vitesten direk iki kez indirip 3 e düşmesi v.s. gibi devirsiz vites inilmesi v.s. gibi )
tıkanıklık konusunda hiç yaşayan duymadım ilk defa sen den duydum bu şekilde bir şey ama
600rr da ki r6 da yani SS tarzı makinalarda kötü yakın alımı sonucunca depoda biriken kalıntılar makinada belli devirlere gelinec tıkanıklık yaptığını biliyoruz o yüzde SHELL TOTAL gibi markalara gidiyoruz
bilindik ve büyük benzinlikleri tercih et derim ben
Bu problem benim de başımda. Genelde yüksek hızlardan yavaşlarken hızlı vites değiştirdiğimde başıma geliyor. Debriyajı hafif bıraktığımda motorun kavramda olduğunu ve vites göstergesinin vites gösterdiğini görüyorum. Sindire sindire vites indirdiğimde olmuyor. Ama servisle görüşmeyi ben de düşünüyorum.
-
01 Ağustos 2014, 12:34
#3812
Bayram tatili için memlekete gittiğimde uzun yolda ölçtüğüm güncel yakıt değerleri:
Uygun yolda sürücü ağırlığına bağlı olarak:
90 ile sabit gidilirse, 3.0-3.3 Lt / 100 Km
120 ile sabit gidilirse, 4.0-4.2 Lt / 100 Km
155 ile sabit gidilirse, 5.5-6.0 Lt / 100 Km (6500 devir, maksimum tork)
190 ile sabit gidilirse, 7.0-8.2 Lt / 100 Km (8500 devir, maksimum güç)
değerleri yakalanabiliyor.
Tabi farklı sürüş dinamikleri nedeniyle herkes aynı değerleri göremeyebilir.
-
01 Ağustos 2014, 12:54
#3813
utk_trn adlı üyeden alıntı
iyi yüklemissiniz heybeler yolda sıkıntı cıkarmadılarmı ? sallanma vs acısından nasıl sabitlediniz
Yan çantaların kayışlarından bir tanesini yolcu selesi altından geçirdim. Sosis cantayı dört 60 cm lik bağlama kancası ile seleye sabitledikten sonra sekisz kollu ahtopotla yan çantaların taşıma kollarınından yolcu ayaklığından ve plakalık bağlantı yerinden hem sosis çantayı hem yan çantaları oldukça iyi bir şekilde sabitledim. Lakin yan çantalar bana biraz tekere yakın gelşnce bir ahtopotlada sadece yan çantaların halkalarını kullanarak 6 kollu bir ahtopotla kancalar tekrar ahtopot halkasına gelecek şekilde yan çantaları erekte ettim. Bu şekilde arka tekerle yan çantalar arasındaki mesafe iki yumruğa kadar çıktı. Yan çantalarda sallanma olmadı çünkü sosis çantanın alti yan çantaların üstünde hareketlerini kısıtladı. Deli bağlar gibi bağladığım içinde olabilir tabi. bu şekilde 200 km hızlarda seyehaet etmeme ciddi virajlara girmeme rağmen bir sıkıntı yaşamadım. Lastiklerin nerdeyse tüm yanaklarını kullandım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Bayram tatili için memlekete gittiğimde uzun yolda ölçtüğüm güncel yakıt değerleri:
Uygun yolda sürücü ağırlığına bağlı olarak:
90 ile sabit gidilirse, 3.0-3.3 Lt / 100 Km
120 ile sabit gidilirse, 4.0-4.2 Lt / 100 Km
155 ile sabit gidilirse, 5.5-6.0 Lt / 100 Km (6500 devir, maksimum tork)
190 ile sabit gidilirse, 7.0-8.2 Lt / 100 Km (8500 devir, maksimum güç)
değerleri yakalanabiliyor.
Tabi farklı sürüş dinamikleri nedeniyle herkes aynı değerleri göremeyebilir.
Ben genel olarak 1250 km yolesnasında arkamda ciddi bir geri sürüklenme yaratacak yükle ( ve ağırlık olarak aşağı yukarı ben dahil 130 kg olmuştur) 120-140 km nin arasında olmak kaydıyla(çoğunlukla 130 km ye yakın)arada küçük çılgınlıklar yaparak (160-200km gibi maksimum süratlerle ama sürüş süresinin yüzde beşi ila yüzde 10 arasında olduğunu tahmin ediyorum.) yakıt tüketimim ortalama 5-5.1 litre olarak hem hesabi hem yakıt tüketim göstergesinin söylediği şekilde hesapladım. Bence gayet makul bir tüketim. Uzun yolda sürüş karakteristiğinin genel olarak böyle olacağını tahmin ediyorum. Daha fazlası oldukça yorucu olur.
-
01 Ağustos 2014, 14:31
#3814
deadline adlı üyeden alıntı
Benim motorda bir sıkıntı var sanırım.
Bazen ışıklara gelirken yavaşladığımda ve debriyajı çekip vites düşürmeye başladığımda vites takılıyor ve bu esnada göstergedeki vites bölümünde hiç bir vites numarası yazmıyor. Aynı şeyi bugün bir dönemeçte u dönüşü için yavaşladığımda da yaptı ve zar zor düşük vitese alabildim.
Hadi bunlar neyse ancak bugün 100 km lik yolculuğumun son anlarında 5 viteste 156 km/s ile giderken motor birden sanki tıkandı ve gaz yiyişinde kesintiler oldu. Ne oluyor diye göstergeye baktığımda yine vites göstergesinde 5 yerine hiç bir şey yazmadığını gördüm (devir yaklaşık 7-8 binlerdeydi o esnada). Vitesi 6 ya alıp devam edince kesiklik kalmadı.
Buna benzer durumlarla karşılaşan oldu mu hiç?
Ayni sorun bende de oluyor. Vitesi kuculturken tam pedala basmamandan olan bir sorun. Pedala tam basınç olmuyor.yüksek viteste başına gelirse şunu yap. Vitesi kucult ekranda çizgi işareti çıkınca debriyaji kavrama noktasına kadar bırak. Vites binada gecicem. Aynı işlemi 1 . Vitese kadar devam ettirebilirsin.
İstanbul gezi organizasyonuna benimde yazın arkadaşlar
-
01 Ağustos 2014, 16:06
#3815
-
02 Ağustos 2014, 00:36
#3816
-
02 Ağustos 2014, 00:47
#3817
ramazan bana kalırsa emırgan korusuna ggıtsek daha ıyı ordakı fıyatlar bıraz daha ıyı hem motorların yanımızda olacak sekılde olsa daha ıyı olur bol bol foto ceker sıteye yayınlarız dığer soyledıgın yerler fıyat konusunda anasını babasını ıstıyorlar oneyaaa bır kahvaltı 50 lıra 50 lıraya 5 6 kışı doyar kı zaten okadar kışı fılan buluşuuz dıye tahmın edıyorum
-
02 Ağustos 2014, 00:58
#3818
kopan hgs yi yapıştırmak için odama getirmiştim,annem hgs yi 2 parça halinde görünce çöpe atmış...................
-
02 Ağustos 2014, 01:02
#3819
-
02 Ağustos 2014, 01:52
#3820
pek bi guzel olmus
http://mt-07.fr/post40362.html
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler