Takozun takıldığı yerin altındaki delikle tek bir akıllı vidayla tutturuyoruz. Ayrıca hafif bir sıkışmayla giriyor. İstediğiniz zaman vidayı çıkarıp bir kaç çekiç darbesiyle takozu çıkarabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
Ben Cylone marka alarm kullanıyorum. İsteyene temin edebilirim. Çok kalitelidir. Şu ana kadar bütün motorlarıma kullandım. Özellikle sesi çok yüksek 5. kattan bile yatağınızda uyurken çok rahat duyabilirsiniz. İsteyen arkadaşlar benimle whatsapptan iletişime geçebilir: 0531 255 5706
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
Tek bir vidayla motorsikletin hiçbir yerini delmeden orjinal deliğinden monte ediliyor.
Abi allah mesut etsin inşallah.
Arkadaşlar bende bu konuyu başından itibaren takip ettim o kadar ki neredeyse herkesi tanır gibiyim adım mertcan tekirdağlıyım istanbulda ögrenciyim kısmet olursa yaz dönemi sonunda mt almayı düşünüyorum bundan önce 5000km skuter ve 10000 km crf250l ile tecrübem var crf ile bircok kez arazide sürüş yaptım birkaç kez eski bir motokros pistine de girdim antrenman amaçlı merak ettiğim 2 sey var 1. Olarak acaba crf ten sonra beni cok mu aşar mt 2.olarak ise abi kaca vericeksin race blue yu
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
rear carrier görmek isteyenler buyursun.
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
daha once honda gs 1-2 almis olmanin verdigi cesaret, "bu yastan sonra 250cc kullanmiyim be" cahilligi ile birlesince, ben de araniza mt-07 ci olarak ilk motorumla katildim. bugun de ilk defa ise gittim geldim erenkoy-zincirlikuyu. tecrubesizlikten kaynaklanan kucuk seyler oldu ama yine de guzel guzel gittim kenardan kenardan
arkadaşımın babası da 250 cc ile ne uğraşıcam ya diyip nc 750 aldı,8 km lik eve dönüş yolunda 0 motosikleti 3 defa devirmiş umarım sizin başınıza da kötü şeyler gelmez,alışana kadar kıyın kıyın hayırlı olsun
Selamlar, 2 hafta önce aldım mtmi ben de , İstanbulda staj yaptığımdan geçtiğimiz pazar sürebildim sadece, gaza gelip rodaj falan dinlemedim, 1-2 saat sonradan pişman oldum, bişey olmaz inşallah,
uzunn süredir mt süren arkadaşlar, motoru sakin kullandığım zamanlarda bile 75 dereceleri göremiyorum, motor ısısı sürekli 80 derecenin üzerinde, normal midir bu, bi sıkıntı olur mu bu şekilde çalışmasının? cbr 250'den sonra bu kadar yüksek ısı şaşırttı beni alışamadım..?
arkadaşlar bir konuda dikkatinizi çekmek istiyorum!!!
hepimiz şu yada bu şekilde motora biniyoruz. bilinç seviyesine göre
kask ve ekipman kullanıyoruz.
eskişehirde 2 hafta içinde ikisi ölümlü üç motor kazası gerçekleşti.
Bir abimiz hayabusayla virajı alamayıp metrelerce sürüklenip hayatını kaybetti,
bir diğer arkadaş scooterla yaptığı kazada hiç bir koruma olmamasından dolayı şehir içinde hayatını kaybetti.
ve dün kuzenim 150lik bir scooterla kaza yaptı. koruma olarak bir tek açık kask giyiyordu.
bizde genel düşünce şu şekilde: düşük cc li motorda kask önemli değil, hem açık kaslar tam scootera göre...
ama öyle değil işin aslı.
dün kuzenimin düşük hıza rağmen yaptığı kazada yüzü tanınmaz hale geldi.
burun kırık, kaş yarıldı, dudağın iki tarafında ve yüzün çeşitli yerlerinde yarıklar var.
elin bir kaç yerinde kırık.
burda insan şunu sormadan edemiyor; eğer adam gibi bir kapalı kask olsaydı yüzü bu hale gelir miydi?
düzgün bir eldiven olsaydı eldeki kırıklardan korunabilir miydi?
ailemde çeşitli seviyelerde ve çeşitli modellerde motor kullanıcıları var fakat bu olay tüm şimşekleri
üstümüze çekti, yarın bayramda aile bir araya geldiğinde büyüklerden motorları satma konusunda ciddi bir baskı
yiyeceğimizi biliyorum.
o yüzden nolur bu işi yapıyorsanız hem kendinizi hem ailenizi hem çevrenizi düşünerek gerekli önlemleri alın.
çok basit ihmaller çok büyük sonuçlar doğurabiliyor.
lütfen anadolu yakası e5 e dikkat et. kesinlikle bir can pazarı oldu orası. 98 den beri trafikteyim her sene daha kötüye gidiyor. trafik gece yarısı dahil her saat yoğun. akıcı olsa da yol her daim dolu. ve bu dolulukta manyakça makas atanlar artık passat, audi sahipleri.
bir de boş vakit olursa anadolu yakası mensupları ile bir buluşma yapabiliriz sanki.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
Rodaj konusunda canını çok sıkma, motoru ilk çalıştırdıktan sonra 1-2 dak. ısınsın sonra hareket et. Japon motorları çok yüksek teknoloji ile üretildiklerinden çapak olma veya yüzeylerin alışması gibi süreçler zaten çok da gerekmiyor. Yinede güvenlik için de olsa ilk 1000 km'de 5000-6000 deviri çok geçmemeye çalış. 1000 km'de yağ ve yağ filtresi değiştikten sonra rahatlıkla gazlayabilirsin. Ben bütün araçlarımda üretici firmanın belirttiği rodaj kurallarına uydum. Rodaj, sadece motorun hareketli parçalarının birbirine alışmasıyla birlikte tüm aksamlarda olabilecek üretim hatalarının ortaya çıkması için bir süreçtir. Hiç bir problem olmasa bile fren balatalarının disklerle uyumu için yaklaşık 500 km gereklidir, aynı şekilde lastikler de yani olduğundan onlarında 250-500 km kadar limitlere yaklaşılmadan sürülmesi gereklidir.Hararet konusunda ise bu motorlar 105 derecede fan açarlar. Motorun şehirler arası trafikte 80-90 derece arasında olması normaldir, bu sıcaklık şehir içi kullanımda 95-100 dereceye kadar çıkabilir. Uzun süre şehir içinde kullanım sonucunda fan açınca motorun sıcaklığının 105 derecenin altın kadar inmesini bekleyip sonra stop etmekte fayda vardır.
normal calısma ısısı 80-85 gibi trafikte dur kalklarda 100 dereceleri görüyor dün üst üste 3 defa fan actı izmirde bir kaza sonucunda trafik felç ti motorla bile zaman zaman yol alamadım birkaç akka bekledim fakat fa hemen 95 derecelere düşürüyor sıkıntı olmaz merak etme
gaza gelmekten kasıt uzun süreli 10 bin devir üzerinde sürmek filan ise bu sıkıntı ama kısa süreli yüksek devire çıkılıp inildiyse sorun yok, rodajdan sonra zaten allah ne verdiyse... Zaten sizdeyken sorun kolay kolay çıkmayacak, belki de sattığınız kişilerin elinde patlayacak, kullanım kılavuzuna uymakta fayda var.
Hararet ise normalde şehiriçine girmeden yol alırken 80 seviyelerinde, şehiriçinde yaz sıcağında 105 dereceyi görüyor, o zaman da fan açıyor. 115-120 lere gelirse o zaman, kenara çekip soğumasını bekleyin. Kitapçıkta konu ile ilgili detay var.
Canta ısını cozdum sıparısı verdım bayram sebebıyle bayram sonrasına kalıcak seleyı olctım bıctm olculerı kendı ıstedıgıme gore ılettım 200 lıra gıbı bır fıyatı var urun elıme ulasınca detaylı foto ve analızı paylasıcam motorumu degıstırmek ıstemıyordum cocuklar gıbı mutlu oldum hahahah belkeyın yollar ben gelıyorummm :p :p
Konyalı canta uretıcısı alı osman abı forumdada konusu varmıs sonradan farkettım http://www.motosiklet.net/forum/sati...yfi-kalir.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------
taze taze el yakıyor leo vince baya şekil bir egzoz üretmiş fiyatıda akrepin nerdeyse yarısı
http://www.ebay.com/itm/LEOVINCE-Yam...item20e84549ed
Adamlar rodaj için kitapçıkta, 1000 km'ye kadar 5000 Devir, 1600 km'ye kadar da 6000 devir üzerine uzun süre çıkmayın diyorlar. Yani 1000 devirin bile önemi var ki bu kadar hassas yazmışlar. Rodaj 1600'de bitiyor.
Arkadaşlar Merhaba. Motorum yaklaşık 3700 km oldu ve egzozun en uç noktasinda sürekli yanmış yağ görüyorum yani sanki motorum yağ yakiyor. Yıkıyorum temizliyor sonra biraz km yapınca mesela 100 150 km yol gidince bi bakıyorum siyah siyah yağ var sanki sinek gibi yapılmış. Şimdi acaba bendeki mt7 yağ yakıyor mu veya yağ eksiltiyormu? Uzun zamandır bu siyah yağ lekelerini egzozun ağzında görüyordum ama bugün daha çok dikkatimi çekti ve sizden bu konuda yardım istiyorum. Evet siz sormadan yanitliyayim motoru bazen tapa gaz kullanıyorum ama zaten normal kullanmak ayrı bi yetenek bunu. Ben sıkıştırıyorum kisacasi acaba yağ yakma durumumu var? Eger böyle bişey varsa yamaha garantiye dolayi ne gibi değişimler yapar vs vs ??
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)