Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Temmuz 2014, 13:32
#3521
atakandemir adlı üyeden alıntı
Branda altında günde maksimim 1,5 saat kadar, saat 5 sularında güneş görüyor...
O kadardan bısey olmaz soketlerı bujıyı fln bı kontrol ettır basınclı makıneyle yıkattıysan su gırmıs olabılır sorun devam etmıyorsa su an muhtemel ıslanan yer kurumuş normale donmustur aklıma baska bırsey gelmıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Arazide kullanılmayacaksa mt09 tavsiye ederim. Fiyat farkı az ve performansı daha iyidir.
9 bana fazla gelır ustadım dengesız bır ruh halım var heran heryere gırebılırım mt ye yazık etmek ıstemıyorum sırf bu yuzdendır tenere dusuncem
Reklamlar
-
08 Temmuz 2014, 14:00
#3522
utk_trn adlı üyeden alıntı
Topcase takma aparatının fiyatını bilen varmı aramızdan 1 tane taktıran vardı hatırladıgım kadarıyla
sadece topcase aparatını taktırıp sosis cantamı boyluboyunca uzatmak istiyorum belkiuyku tulumu vs de baglarım topcase olmadan sadece o parca pek sırıtmıyor gibi geldi
selam, ben motoru aldığım bayiden taktırarak aldım. 350 tl gibi bir fiyata geldi sadece demiri. ama şekli bence çok güzel ve hiç sırıtmıyor.
-
08 Temmuz 2014, 14:18
#3523
madsky adlı üyeden alıntı
selam, ben motoru aldığım bayiden taktırarak aldım. 350 tl gibi bir fiyata geldi sadece demiri. ama şekli bence çok güzel ve hiç sırıtmıyor.
http://i.hizliresim.com/27al0q.jpg
Aslında motorun ustu bosken degılde en azından surucu koltugu doluyken bu kadar buyuk gelmez gozumuze dıye dusunuyorum suze zahmet vermez ısek musaıt bır zamanda sız uzerındeyden foto cekıp bırde sadece baglantı demıryle foto cekıp paylasma sansınız varmı eskı paylastıklarınıza baktım cantasız goremedım varsa eger kusuruma bakmayın ıstanbulda bır tenere var fıyatı fena degıl aklım kaymaya basladı :/
-
08 Temmuz 2014, 14:28
#3524
utk_trn adlı üyeden alıntı
Aslında motorun ustu bosken degılde en azından surucu koltugu doluyken bu kadar buyuk gelmez gozumuze dıye dusunuyorum suze zahmet vermez ısek musaıt bır zamanda sız uzerındeyden foto cekıp bırde sadece baglantı demıryle foto cekıp paylasma sansınız varmı eskı paylastıklarınıza baktım cantasız goremedım varsa eger kusuruma bakmayın ıstanbulda bır tenere var fıyatı fena degıl aklım kaymaya basladı :/
çanta göründüğü kadar büyük değil, bir tane kask sığıyor içine. görmek istediğiniz şekilde bir fotoğraf ayarlayıp koyarım en kısa zamanda.
-
08 Temmuz 2014, 14:31
#3525
utk_trn adlı üyeden alıntı
istanbula gidip hondadan egitim almak istiyorum fakat hondanın boş günleri benim dolu günlerim benim benim boş günlerim hondanın dolu günleri.. izmirde art akademi var benim bildigim full ekipmansız yol egitimi vermiyorlar diye okumuştum eksikleri halledip sanırım bir telefon edicem eğitim şart
Hondayı tavsiye ederim. GS2 mi GS3 mü?
Hondadaki "Güvenli Sürüş 2" ye denk gelen GİS te de "Motosiklet Hakimiyet Eğitimi" var.
Ben İstanbuldayım ve GİS ile de görüşmüştüm. Ben telefon ettiğimde herkes kendi motorsikleti ile geliyor diye bana bilgi verdier.
Honda ise kendisi motorsiklet veriyor.
GS2 de CBF 150 veriyorlar.
GS3 te CBF 1000 veriyorlar.
Ben de şöyle değerlendirdim;
Buraya değişik motor kullanan belki değişik seviyede sürücüler gelecek. Eğitmenler bir şeyler anlatıp pratik yapmamızı isteyecekler.
Bunun için parkurlar hazırlayacaklar. Şimdi büyük motorla gelen bu parkurda belki yapamayacak, belki motorumu deviririm hasar oluşur endişesi ile hareket edicek. Bazısı küçük motorla gelecek buna göre bazı parkurlarda çok rahat hareket edicek veya tam tersi. Her neyse.
Sonuç olarak bir standardı olmayan her kursiyerin eşit imkanları tecrübe ettiği bir ortam olmayacak.
Bundan dolayı Hondayı tercih ettim. Size de Hondayı tavsiye ederim.
Ancak GİS in özel parkuru var ve üyelik alıp abone oluyorsunuz. Buraya hafta da belirlenmiş saatlerde gelip pratik yapıyorsunuz.
Bu söylediklerim Honda daki GS2 ve GİS'deki Motorsiklet Hakimiyet Eğitimi için geçerlidir.
-
08 Temmuz 2014, 15:26
#3526
RmMuR adlı üyeden alıntı
Hondayı tavsiye ederim. GS2 mi GS3 mü?
Hondadaki "Güvenli Sürüş 2" ye denk gelen GİS te de "Motosiklet Hakimiyet Eğitimi" var.
Ben İstanbuldayım ve GİS ile de görüşmüştüm. Ben telefon ettiğimde herkes kendi motorsikleti ile geliyor diye bana bilgi verdier.
Honda ise kendisi motorsiklet veriyor.
GS2 de CBF 150 veriyorlar.
GS3 te CBF 1000 veriyorlar.
Ben de şöyle değerlendirdim;
Buraya değişik motor kullanan belki değişik seviyede sürücüler gelecek. Eğitmenler bir şeyler anlatıp pratik yapmamızı isteyecekler.
Bunun için parkurlar hazırlayacaklar. Şimdi büyük motorla gelen bu parkurda belki yapamayacak, belki motorumu deviririm hasar oluşur endişesi ile hareket edicek. Bazısı küçük motorla gelecek buna göre bazı parkurlarda çok rahat hareket edicek veya tam tersi. Her neyse.
Sonuç olarak bir standardı olmayan her kursiyerin eşit imkanları tecrübe ettiği bir ortam olmayacak.
Bundan dolayı Hondayı tercih ettim. Size de Hondayı tavsiye ederim.
Ancak GİS in özel parkuru var ve üyelik alıp abone oluyorsunuz. Buraya hafta da belirlenmiş saatlerde gelip pratik yapıyorsunuz.
Bu söylediklerim Honda daki GS2 ve GİS'deki Motorsiklet Hakimiyet Eğitimi için geçerlidir.
Gis'in avantajı kendi motosikletinizle gittiğiniz için, kendi aracınıza hakim olmayı öğreniyorsunuz.
Ancak açıkçası GiS'deki parkur ve eğitimin zorluk derecesi, Honda'nın GS2'sinin yanına bile yaklaşamaz.
Gs2'de kurulan parkur çok daha karmaşık ve düşük hızda dar dönüşler içeriyor.
Gs3'de ise, Gs2'de parkurun daha zorunu Cbf1000 ile dönüyorsunuz. Dolayısı ile Honda Gs3'ün hakkını veren bir kullanıcının piyasadaki küçük büyük hemen her motosiklete gönül rahatlığı ile hakim olabileceğini söyleyebilirim (ama trafik tecrübesi başka birşey)
Bence sıralama şu şekilde olmalı
1- Gs1
2- Gis'de hakimiyet eğitimi
3- Gs2
4- OMM veya benzeri jişi ve kurumların verdikleri Yol Eğitimleri
5- Gs3
4 ve 5'i her sene bir defa almanın ayrıca faydası olur kanaatindeyim.
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
-
08 Temmuz 2014, 15:42
#3527
Aynen katılıyorum.
GS1 ihtiyacınızın olup olamadığını Hondanın web sitesinden inceleyebilirsiniz.
Ama eğitim şart. Mutlaka eğitim almanızı şiddetle tavsiye ederim.
Zaten Honda da aldığımız eğitimden sonra ayrılırken Tayfun Hoca herkesden söz aldı. Bütün çevrenize eğitim alınması gerektiği konusunda etki edin diye ))
-
08 Temmuz 2014, 15:51
#3528
-
08 Temmuz 2014, 16:11
#3529
-
08 Temmuz 2014, 16:30
#3530
tuzsuzdeli adlı üyeden alıntı
Bence sıralama şu şekilde olmalı
1- Gs1
2- Gis'de hakimiyet eğitimi
3- Gs2
4- OMM veya benzeri jişi ve kurumların verdikleri Yol Eğitimleri
5- Gs3
4 ve 5'i her sene bir defa almanın ayrıca faydası olur kanaatindeyim.
Eğitim sıralaması bence mantıklı, eğitime önem vermeniz de güzel. Ancak son cümleden ben hep şu sonucu çıkarıyorum; çok tembeliz Gerek GS3 gerek ADAC kapalı alan eğitimleri ilk olarak eğitmen yardımı ile alınmalı evet. Ancak sonraki dönemlerde kendimiz benzer antrenmanlar yapabiliriz. Çok zor bişey değil. Orada çalışılan temel hareketler her yerde var. Boş bir alana geçip bunlar pratik yapılabilir. İlla 100 lerce kuka olmasına gerek yok. Hayali engeller bile işe yarıyor.
Yol eğitimleri için de aynı şey geçerli. İlk eğitimde temel mantığı aldıysanız her sürüşünüzde, ama her sürüşünüzde, bunları uygulamaya çalışın. Her sene birilenin sizi uyarmasına gerek yok bence.
Bu alışkanlıklar eğitim sistemimizden kaynaklanıyor zaten. Hep bilen birileri bizi gelsin düzeltsin, uyarsın, bu şekilde en doğruyu ve iyiyi bulalım beklentisi içindeyiz.
Bir çok kişi var, duyuyorum, sezon açıldı bir eğitim alalım, tazelenelim vs, diyen. Sen eğitimde aldığın U dönüşünü 1 kere bile bugüne kadar uygulamamışsın, sonra eğitim alayım da ilerleyeyim diye bekliyorsun. Kendimiz çalışmamız lazım önce. (Bu sözlerimin tamamı size değil, sadece vesile oldunuz yazmama )
-
08 Temmuz 2014, 17:04
#3531
utk_trn adlı üyeden alıntı
Benım gonlum bu ara xt660z tenerede.. Lakin gazı acınca mt gıbı yurumuyo ne yapsam bılemedım :/ topcase taksam guzel olmuyo takmasam uzuna gıdemıyorum artcı uzunda rahatsız olucak ımkan olsada yanına alabılsem bak depreştim yine :/
Usta aynen senin gibi düşünüyorum,mt07 alırken eşim dedi hani xt660z alacaktın,dedim ki hatun hele bir hevesimi alayım sen diyo kendini düşünerek alıyorsun,bana yer yok ki,nede çantası var gibi ağzı olan konuşuyor usta,xt ye bayılıyorum lakin dediğin gibi tek silindir maksimum 150 km hız,ama artçısı rahat çantalar obiçim yakışıyor dere tepe düz git ve sağlam makine.Ama içimde ki şu hız tutkusunu bir köreltsem anında xt dönüş yaparım
-
08 Temmuz 2014, 17:30
#3532
blackode adlı üyeden alıntı
Usta aynen senin gibi düşünüyorum,mt07 alırken eşim dedi hani xt660z alacaktın,dedim ki hatun hele bir hevesimi alayım sen diyo kendini düşünerek alıyorsun,bana yer yok ki,nede çantası var gibi ağzı olan konuşuyor usta,xt ye bayılıyorum lakin dediğin gibi tek silindir maksimum 150 km hız,ama artçısı rahat çantalar obiçim yakışıyor dere tepe düz git ve sağlam makine.Ama içimde ki şu hız tutkusunu bir köreltsem anında xt dönüş yaparım
aynen durum budur
-
08 Temmuz 2014, 20:52
#3533
blackode adlı üyeden alıntı
Usta aynen senin gibi düşünüyorum,mt07 alırken eşim dedi hani xt660z alacaktın,dedim ki hatun hele bir hevesimi alayım sen diyo kendini düşünerek alıyorsun,bana yer yok ki,nede çantası var gibi ağzı olan konuşuyor usta,xt ye bayılıyorum lakin dediğin gibi tek silindir maksimum 150 km hız,ama artçısı rahat çantalar obiçim yakışıyor dere tepe düz git ve sağlam makine.Ama içimde ki şu hız tutkusunu bir köreltsem anında xt dönüş yaparım
Ben de ikisi arasinda kararsizim tek degilmisim Alakasiz siniflar ama seceneklerim xt ve mt. Xt butcemi biraz daha zorluyor ayni fiyat olsa dusunmeden xt derdim.
-
08 Temmuz 2014, 22:17
#3534
blackode adlı üyeden alıntı
Usta aynen senin gibi düşünüyorum,mt07 alırken eşim dedi hani xt660z alacaktın,dedim ki hatun hele bir hevesimi alayım sen diyo kendini düşünerek alıyorsun,bana yer yok ki,nede çantası var gibi ağzı olan konuşuyor usta,xt ye bayılıyorum lakin dediğin gibi tek silindir maksimum 150 km hız,ama artçısı rahat çantalar obiçim yakışıyor dere tepe düz git ve sağlam makine.Ama içimde ki şu hız tutkusunu bir köreltsem anında xt dönüş yaparım
3 yıl önce 2006 XT660R vardı bende-tek tabanca düzde 185 görüyo....CBR250 bile 150'yi deviriyor...
-
08 Temmuz 2014, 22:40
#3535
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
3 yıl önce 2006 XT660R vardı bende-tek tabanca düzde 185 görüyo....CBR250 bile 150'yi deviriyor...
Şu "sapkın" göstergeler nice yiğitleri kandırdı...
-
08 Temmuz 2014, 22:42
#3536
Herkese selamlar. Plaka işlemlerini yeni tamamladım ve ben de aranıza katıldım. Daha önce mt 03 kullanıyordum. Henüz 07 ile 200 km kadar yol yaptım. Rodaj devam anlayacağınız. 03 ten sonra 07 ile rodaj nedeniyle düşük devir gitmeme rağmen bayağı kuvvetli geldi. Vites oranlarını çok beğendim. Gaz kontrolü 03 e göre çok çok iyi. Tabi titreşim açısından da bayağı fark var. Lastikler michelin olsun istemiştim olmadı ama battlaxlar da fena değil. Şu ana kadar sevmediğim tek şey aynalar oldu. 03 te gidon geniş olduğundan aynalar daha yandaydı ve tam arkamı görmek için gerdan kırma hareketine ya da kolumu biraz içe çekmeme gerek kalmıyodu. Gidonun dar olmasını sevdim aslında ama ayna biraz zorlayacak. Neyse şimdilik böyle. Dikkatli sürün
-
08 Temmuz 2014, 22:46
#3537
Syanur adlı üyeden alıntı
Şu "sapkın" göstergeler nice yiğitleri kandırdı...
Siyanür...sadece 48 hp makinanın 150km/h az old. belrtm. istedim...osuruktan cbr 250 bile 155-160 gibi yaparken 2 kat gücündeki aletin daha hızlı olacağı gün gibi aşikar...
-
08 Temmuz 2014, 22:55
#3538
Bu arada 150 kmh hız konusundan emin misiniz? Mt 03 170 civarıydı ki aynı makine ve şanzımana sahipler diye biliyorum yanlışım yoksa
-
08 Temmuz 2014, 23:50
#3539
Hocam bu kasko fiyatları hangi teminatları veriyor.
Benim yaptırdığımda full paket. Anahtar üstünde iken bile çalınsa ödeme yapıyor. Kaza yaptında 2.000 TL ye kadar üst baş ve aksesuar masrafını bile veriyor.
Teminatları iyi incele. Hangisi daha kapsamlı ise onu al bence.
tuzsuzdeli adlı üyeden alıntı
Evet kasko. Sanırım kredi kartına 6 taksit yapıyorlar. Öğleden sonra gelecekler bitireceğiz işi. Son durumu aktarırım.
-
08 Temmuz 2014, 23:57
#3540
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
3 yıl önce 2006 XT660R vardı bende-tek tabanca düzde 185 görüyo....CBR250 bile 150'yi deviriyor...
üatad son hız benim için önemli degil videolarda 170 civarı gözüküyor normal kullanımda 90-120 arası gidiyorum hadi cok gitsem 150 olsun o hızlara ulaşabildikten sonra sıkıntı yok benim için
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler