Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Mayıs 2014, 18:06
#2181
abs siz arıyordum. hatayda var bir tane bana çok ters geldi. teşekkürler arkadaşlar.
Reklamlar
-
08 Mayıs 2014, 18:33
#2182
İzmotonun dedigi her sey palavra
-
08 Mayıs 2014, 19:46
#2183
Hayirlisiyla evime geldim. Bundan sonra bilgi paylasim konusunda birbirimize yardimci oluruz fotografini atarim yarin
-
08 Mayıs 2014, 21:25
#2184
Gzc adlı üyeden alıntı
Hayirlisiyla evime geldim. Bundan sonra bilgi paylasim konusunda birbirimize yardimci oluruz
fotografini atarim yarin
Geçmiş olsun fotoları bekliyorum
-
08 Mayıs 2014, 22:52
#2185
copycat adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben kendimce ufak bir uyarı yaptım ama maalesef kimse ciddiye almadı. zira herkes fiyat teslimat olaylarına kendini kaptırmış.
tecrübesiz binici olmadığım halde maalesef motoru yatırdım ve güvenli şekilde kendimi atarak düştüm (önce can). zira stok gelen bridgestone lastikler ıslakta felaket. iki akşam önce istanbul'da ciddi bir sağanağa yakalandım ve ıssız da bir yoldaydım. hiç olmaması gereken hafif bir frenajda ön teker kilitlendi ve motor düşük süratte yattı. allah'a şükür bende ve motorda hemen hiçbir şey yok. ancak başımda kask olmasa kesinlikle sarsıntı geçirirdim. bu arada ls2 kask da bizzatihi onayımı aldı.
ancak absli motor bekleyen arkadaşlar gerçekten doğru bir karar vermiş. şimdi lastikler söylediğim gibi tehlikeli. ancak motorda şöyle mükemmel bir olay var. mühendisler adeta motorun yatmasını hesap ederek enteresan bir tasarım yapmışlar. eminim avrupada başlangıç motoru olarak tasarlanmasının büyük rolü var. 700 cc ne başlangıcı demeyin birçok ülkede beginner bike olarak geçiyor.
deponun iki yanında yer alan plastik kısımlar motoru ve depoyu koruma amaçlı. ve bu işe çok iyi yarıyorlar.
egzost altta olduğundan darbe almıyor.
kuyruk kısa olduğundan darbe almamış.
motor bloğu kesinlikle darbe almamış.
fren maneti kaliteli malzemeden yapılmış ufak bir çizik dışında hasar almadı.
sinyaller ön arka korunaklı pozisyonda yere temas etmemişler.
kısaca şu an motoru görseniz kesinlikle yattığı zor anlaşılır.
gerçi bilenler bilir yüksek suda düşmek avantajlıdır, su sürtünmeyi azalttığından motor pek hasar almaz ama yine de genel tasarım yatarsa masraf çıkarmaması üzerine tasarlanmış.
bir diğer önemli nokta da yeni başlayanlar varsa unutmasınlar motor yatarsa güvenlik gerekçesiyle beyin motoru tekrar çalıştırmıyor. slide gibi bir hata kodu çıkıyor. bu sizi korkutmasın. kontağı anahtardan kapatıp tekrar açın, beyin resetlenince motor çalışıyor.
Allah mecbur etmesin o pozisyona düşürmesin ama düşük süratlerde motor yatarsa hemen hemen hiç hasar almıyor bilginize. eskisi gibi grenajlı motor olsaydı altımda ciddi masraf çıkabilirdi.
geçmiş olsun inşallah başkazanız olmaz
-
08 Mayıs 2014, 23:17
#2186
merhabalar,
1000km rodaj bakımını yaptıran arkadaşlar hangi marka yağ kullandılar ve yağın viskozite aralığı nedir?
-
08 Mayıs 2014, 23:26
#2187
copycat adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben kendimce ufak bir uyarı yaptım ama maalesef kimse ciddiye almadı. zira herkes fiyat teslimat olaylarına kendini kaptırmış.
tecrübesiz binici olmadığım halde maalesef motoru yatırdım ve güvenli şekilde kendimi atarak düştüm (önce can). zira stok gelen bridgestone lastikler ıslakta felaket. iki akşam önce istanbul'da ciddi bir sağanağa yakalandım ve ıssız da bir yoldaydım. hiç olmaması gereken hafif bir frenajda ön teker kilitlendi ve motor düşük süratte yattı. allah'a şükür bende ve motorda hemen hiçbir şey yok. ancak başımda kask olmasa kesinlikle sarsıntı geçirirdim. bu arada ls2 kask da bizzatihi onayımı aldı.
ancak absli motor bekleyen arkadaşlar gerçekten doğru bir karar vermiş. şimdi lastikler söylediğim gibi tehlikeli. ancak motorda şöyle mükemmel bir olay var. mühendisler adeta motorun yatmasını hesap ederek enteresan bir tasarım yapmışlar. eminim avrupada başlangıç motoru olarak tasarlanmasının büyük rolü var. 700 cc ne başlangıcı demeyin birçok ülkede beginner bike olarak geçiyor.
deponun iki yanında yer alan plastik kısımlar motoru ve depoyu koruma amaçlı. ve bu işe çok iyi yarıyorlar.
egzost altta olduğundan darbe almıyor.
kuyruk kısa olduğundan darbe almamış.
motor bloğu kesinlikle darbe almamış.
fren maneti kaliteli malzemeden yapılmış ufak bir çizik dışında hasar almadı.
sinyaller ön arka korunaklı pozisyonda yere temas etmemişler.
kısaca şu an motoru görseniz kesinlikle yattığı zor anlaşılır.
gerçi bilenler bilir yüksek suda düşmek avantajlıdır, su sürtünmeyi azalttığından motor pek hasar almaz ama yine de genel tasarım yatarsa masraf çıkarmaması üzerine tasarlanmış.
bir diğer önemli nokta da yeni başlayanlar varsa unutmasınlar motor yatarsa güvenlik gerekçesiyle beyin motoru tekrar çalıştırmıyor. slide gibi bir hata kodu çıkıyor. bu sizi korkutmasın. kontağı anahtardan kapatıp tekrar açın, beyin resetlenince motor çalışıyor.
Allah mecbur etmesin o pozisyona düşürmesin ama düşük süratlerde motor yatarsa hemen hemen hiç hasar almıyor bilginize. eskisi gibi grenajlı motor olsaydı altımda ciddi masraf çıkabilirdi.
DOSTUM çok geçmiş olsun ...
MeDeNiYeT DediĞiN TeK DiŞi KaLMıŞ CaNaVaR
-
08 Mayıs 2014, 23:30
#2188
Arkadaşlar koruma takozu taktıran var mı yardımcı olan herkese teşekkür
-
08 Mayıs 2014, 23:49
#2189
Windscreen taktiran var mi ?
-
09 Mayıs 2014, 01:06
#2190
kardeşim ne demek beğenmene gerçektende sevindim.Bende aldığım günden beri çok keyifli vede güzelim,çok eğlenceli bir motor umarım sende en kısa sürede alırsın kardeşim.Hadi hayırlısı.
-
09 Mayıs 2014, 03:08
#2191
copycat adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben kendimce ufak bir uyarı yaptım ama maalesef kimse ciddiye almadı. zira herkes fiyat teslimat olaylarına kendini kaptırmış.
tecrübesiz binici olmadığım halde maalesef motoru yatırdım ve güvenli şekilde kendimi atarak düştüm (önce can). zira stok gelen bridgestone lastikler ıslakta felaket. iki akşam önce istanbul'da ciddi bir sağanağa yakalandım ve ıssız da bir yoldaydım. hiç olmaması gereken hafif bir frenajda ön teker kilitlendi ve motor düşük süratte yattı. allah'a şükür bende ve motorda hemen hiçbir şey yok. ancak başımda kask olmasa kesinlikle sarsıntı geçirirdim. bu arada ls2 kask da bizzatihi onayımı aldı.
ancak absli motor bekleyen arkadaşlar gerçekten doğru bir karar vermiş. şimdi lastikler söylediğim gibi tehlikeli. ancak motorda şöyle mükemmel bir olay var. mühendisler adeta motorun yatmasını hesap ederek enteresan bir tasarım yapmışlar. eminim avrupada başlangıç motoru olarak tasarlanmasının büyük rolü var. 700 cc ne başlangıcı demeyin birçok ülkede beginner bike olarak geçiyor.
deponun iki yanında yer alan plastik kısımlar motoru ve depoyu koruma amaçlı. ve bu işe çok iyi yarıyorlar.
egzost altta olduğundan darbe almıyor.
kuyruk kısa olduğundan darbe almamış.
motor bloğu kesinlikle darbe almamış.
fren maneti kaliteli malzemeden yapılmış ufak bir çizik dışında hasar almadı.
sinyaller ön arka korunaklı pozisyonda yere temas etmemişler.
kısaca şu an motoru görseniz kesinlikle yattığı zor anlaşılır.
gerçi bilenler bilir yüksek suda düşmek avantajlıdır, su sürtünmeyi azalttığından motor pek hasar almaz ama yine de genel tasarım yatarsa masraf çıkarmaması üzerine tasarlanmış.
bir diğer önemli nokta da yeni başlayanlar varsa unutmasınlar motor yatarsa güvenlik gerekçesiyle beyin motoru tekrar çalıştırmıyor. slide gibi bir hata kodu çıkıyor. bu sizi korkutmasın. kontağı anahtardan kapatıp tekrar açın, beyin resetlenince motor çalışıyor.
Allah mecbur etmesin o pozisyona düşürmesin ama düşük süratlerde motor yatarsa hemen hemen hiç hasar almıyor bilginize. eskisi gibi grenajlı motor olsaydı altımda ciddi masraf çıkabilirdi.
hocam çok geçmiş olsun. kötünün iyisi olmuş :(
-
09 Mayıs 2014, 10:16
#2192
-
09 Mayıs 2014, 10:31
#2193
ARKDAŞLAR BENDE İİZMİRDEN MOTORUMU TESLİM ALDIM
RACEBLUE MT7ABS
İZMİRDEN MT 7 Sİ OLAN ARKDAŞLARLA Bİ BULUŞMA YAPSAK NASIL OLUR HERHANGİBİ BİR YERDE ÇAY İÇME GİBİSİNDEN
-
09 Mayıs 2014, 10:37
#2194
deep_far adlı üyeden alıntı
ARKDAŞLAR BENDE İİZMİRDEN MOTORUMU TESLİM ALDIM
RACEBLUE MT7ABS
İZMİRDEN MT 7 Sİ OLAN ARKDAŞLARLA Bİ BULUŞMA YAPSAK NASIL OLUR HERHANGİBİ BİR YERDE ÇAY İÇME GİBİSİNDEN
Hayirli olsun kardesim Allah kaza bela gostermesin. Istanbulda olsan toplanabilirdik Izmir uzak
-
09 Mayıs 2014, 10:46
#2195
Gzc adlı üyeden alıntı
Hayirli olsun kardesim Allah kaza bela gostermesin. Istanbulda olsan toplanabilirdik Izmir uzak
istanbulda kaç tane mt7'ci var?
-
09 Mayıs 2014, 10:46
#2196
Motorunu benim gibi yeni alan arkdaslara hayirli olsun kazasiz belasiz kullaniriz Inşallah. Benim bi sorum olucak plakasini cikartmis olan arkadaslara Ocak ayinin Tasit pulunu odicekmiyiz
-
09 Mayıs 2014, 10:54
#2197
Kosovalī adlı üyeden alıntı
Motorunu benim gibi yeni alan arkdaslara hayirli olsun kazasiz belasiz kullaniriz Inşallah. Benim bi sorum olucak plakasini cikartmis olan arkadaslara Ocak ayinin Tasit pulunu odicekmiyiz
Oduyorsun kardes. Ben o yuzden temmuz1i bekliyorum. Plaka cikartmicam ufak ufal mahallede kullanicam 1 temmuza kadar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
madsky adlı üyeden alıntı
istanbulda kaç tane mt7'ci var?
Istanbul Umraniyedeyim. Hakan Gozcu adim soyadim facebooktan ekle istersen oradan konusuruz arada.
-
09 Mayıs 2014, 11:23
#2198
Bende motoruma kavustum sonunda marmaristen race blue absli foto atamiyorum cep telefonundan aksam otobuse yukleyip istanbula getirecem burda 2 tane beyaz ve kirmizi var absiz arayan arkadaslar buraya bakabilir cenkaya motor marmaris kucuk dip not:motor degil MERMI
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------
-
09 Mayıs 2014, 11:26
#2199
Allah kaza bela gostermesin. Guzel gunleriniz cok olsun insallah. Istanbulda neredesiniz yazarsaniz iyi olur, istanbullu arkadaslarimizi bilelim
-
09 Mayıs 2014, 11:33
#2200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler