mümkünse aksesuarları fotoları ile paylaşalım sevgili rüzgar sevdalıları.
mümkünse aksesuarları fotoları ile paylaşalım sevgili rüzgar sevdalıları.
Merhaba Arkadaşlar sonunda bemde motoruma kavustum.Balikesir Yamaha Motohan Calisanlarina ve Fırat Çalhan kardesime cok tesekkur ediyorum. Cok kisa surede bana motorumu teslim ettigi icin ve esnafligi icin.Cok guler yuzlu ve mutevazi bir isletmeci Beni hic beklemedigim bir anda sevindirdi Allahta onu sevindirsin.
Herkese kazasiz belesiz keyifli surusler diliyorum...
URL=http://s1273.photobucket.com/user/emrebolukbasi34/media/Mobile%20Uploads/20140506_154143_zpsmatb2jru.jpg.html][/URL]URL=http://s1273.photobucket.com/user/emrebolukbasi34/media/Mobile%20Uploads/20140506_161358_zpsctlw8me1.jpg.html][/URL]URL=http://s1273.photobucket.com/user/emrebolukbasi34/media/Mobile%20Uploads/20140506_164617_zpsnfe0pk70.jpg.html][/URL]
Arkadaşlar merhaba, siteye yeni üye oldum. Uzun seneler enduro kullanmış ve sırf tarz değişikliğine gitmek için CBR 250 R alıp 10.000 km kullanmış ve Yamaha MT-07 almış ve sadece bir kere başka bir MT-07 kullanabilmiş (kendi motorum inşallah 7-8 gün sonra elimde olucak)birisi olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ; Bu motorun şakaya gelir yanı yok beyler Altınızdaki makina çift silindirli motorların tüm karakter özelliklerini taşıyor. Şahsen CBR 250 ilk vitesli motorum olsaydı bu motor gözümü ciddi anlamda korkuturdu. CBR 250 yada Kawa 250 kullanan ve buna geçiş yapan arkadaşlar lütfen dikkatli kullanalım. Millet "anaa scooter fiyatı bu" mantığında yaklaştığı için deli gibi satılıyor fakat bu yaz çok patlamış MT-07 görürüz gibime geliyor.
Motosiklet hakkındaki düşüncelerim ise ;
- Fiyat-fayda oranı çok başarılı
- Kalite bildiğimiz Japon kalitesi
- 183cm 110 kg olmama rağmen sele yeterli konforu ve alanı sağladı.
- Debriyaj sertliği çok iyi
- Motor hafif tork fazla rahatlıkla tekere drifte uygun
-Arabalarda Mini Cooper S neyse motorda MT - 07 odur
Arkadaslar motorları teslim alan arkadaslar zamlı veya zamsız aldıklarını paylaşabilirlerse seviniriz
Doğrusu şöyledir :
Muafiyet 75 euro'dur. Sanırım 2009'dan beri böyle.
Uygulamada bu 75 euroya nakliye dahil değildir. Yani 70 euro mal bedeli + 15 euro kargo varsa, gümrük ödemezsiniz. (Ben ödemiyorum en azından ).
75 euro (ya da karşılığı diğer dövüz cinsi) üzerindeki mallar için,
Eğer ürün, Avrupa Birliği ülkesinden geliyorsa 18%, diğer ülkelerden geliyorsa 20% vergi ödersiniz.
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
siz yanlış biliyorsunuz veya yanlış biliniyor.
75 Euro dur ve kargo ücreti gümrüğü ilgilendirmez.
http://ggm.gtb.gov.tr/sikca-sorulan-sorular/bireysel/posta-ve-hizli-kargo-muafiyetleri
2. ve 6. sorular ve cevapları.
ya artık egsoz çıksada farklı markalara baksak arrow güzel olmuş . heycanla diğer markaları da bekliyorum
[QUOTE=Kosovalī;3340947]Eyvallah kardesim. Ordaydi iki beyazin ortasindaydi [COLOR="Silver"]
Insallah bu hafta bende onu aliyorum senin lastiklerde bristone muydu
arkadaşlar ben kendimce ufak bir uyarı yaptım ama maalesef kimse ciddiye almadı. zira herkes fiyat teslimat olaylarına kendini kaptırmış.
tecrübesiz binici olmadığım halde maalesef motoru yatırdım ve güvenli şekilde kendimi atarak düştüm (önce can). zira stok gelen bridgestone lastikler ıslakta felaket. iki akşam önce istanbul'da ciddi bir sağanağa yakalandım ve ıssız da bir yoldaydım. hiç olmaması gereken hafif bir frenajda ön teker kilitlendi ve motor düşük süratte yattı. allah'a şükür bende ve motorda hemen hiçbir şey yok. ancak başımda kask olmasa kesinlikle sarsıntı geçirirdim. bu arada ls2 kask da bizzatihi onayımı aldı.
ancak absli motor bekleyen arkadaşlar gerçekten doğru bir karar vermiş. şimdi lastikler söylediğim gibi tehlikeli. ancak motorda şöyle mükemmel bir olay var. mühendisler adeta motorun yatmasını hesap ederek enteresan bir tasarım yapmışlar. eminim avrupada başlangıç motoru olarak tasarlanmasının büyük rolü var. 700 cc ne başlangıcı demeyin birçok ülkede beginner bike olarak geçiyor.
deponun iki yanında yer alan plastik kısımlar motoru ve depoyu koruma amaçlı. ve bu işe çok iyi yarıyorlar.
egzost altta olduğundan darbe almıyor.
kuyruk kısa olduğundan darbe almamış.
motor bloğu kesinlikle darbe almamış.
fren maneti kaliteli malzemeden yapılmış ufak bir çizik dışında hasar almadı.
sinyaller ön arka korunaklı pozisyonda yere temas etmemişler.
kısaca şu an motoru görseniz kesinlikle yattığı zor anlaşılır.
gerçi bilenler bilir yüksek suda düşmek avantajlıdır, su sürtünmeyi azalttığından motor pek hasar almaz ama yine de genel tasarım yatarsa masraf çıkarmaması üzerine tasarlanmış.
bir diğer önemli nokta da yeni başlayanlar varsa unutmasınlar motor yatarsa güvenlik gerekçesiyle beyin motoru tekrar çalıştırmıyor. slide gibi bir hata kodu çıkıyor. bu sizi korkutmasın. kontağı anahtardan kapatıp tekrar açın, beyin resetlenince motor çalışıyor.
Allah mecbur etmesin o pozisyona düşürmesin ama düşük süratlerde motor yatarsa hemen hemen hiç hasar almıyor bilginize. eskisi gibi grenajlı motor olsaydı altımda ciddi masraf çıkabilirdi.
geçmiş olsun son kazanız olur inaşşah :///
Bende de bugüne dek 3 - 4 defa arka tekerlekte ABS devreye girdi, gerçi virajda değildim ama iyi ki ABS'li almışım dedim. Motor arka tekeri çabuk kitliyor galiba veya ben panik dozajlamada sıkıntı yaşıyorum. Lastikler Bridgestone...
geçmiş olsun copycat kardeşim. bundan iki hafta önceki müthiş yağmura çeşmede yakalandım pazar günü. bridgstone lastiklerden ben memnun kaldım. çeşme merkezden dalyana 10 dakika boyunca göl olmuş yollar ( yer yer 5-10 cm su) ve sağanak yağmur altında inişli çıkışlı bir güzergahta ortalama 60-70 km hızlarla gittim. ve ne önde ne arkada bir kayma olmadı. ve o pazar yol tutuşuna hayran kaldım. ama asfaltın kalitesi fena değildi, bunu da belirteyim.
ben bridgestone ların hem kuru hem yaş performansını beğendim. bence lastikleri kötülemenin pek bir alemi yok. üzerine alınma ama biraz pilotaj hatası kötü bir asfalta denk gelmiş bana kalırsa.
çok geçmiş olsun.. bende de brigstone var ankarada bikaç haftadır sağnak var.. gezi dönüşü ismail arkdaşın evinden çıkıp kendi evime giderken yine yağmura yakalandım.. ankara milli kütüphanenin orda göbekte otomobil şöförü kırmızıda geçmiş... sağımdaki arabadan fark edemedim. ama frenlere asıldım çok hafif kaydırdım ama yatmadı. güzel şekilde de durdu .. bian panikledim aslında of ya yatsaydım falan filan bi yandan da adama sövüyordum ama iyiki yatmadım.
lastiklerle ilgili sanırım maullaktayız şuan.. seven var sevmeyen var ama tam performansı nedir bilsek bari de ona göre davransak ..
buarada mt serisinin yeni üyesi 125lik geliyır. farına bayıldım vallahi sanki iki tarafı led gibi olmuş
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)