Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Nisan 2014, 11:01
#1881
astral adlı üyeden alıntı
Monster 2009'da piyasaya çıktı, çıkış tarihi farketmiyor, dünya çapında oldukça popüler bir motor olduğundan aksesuarı da bol,monster sahipleri motorlarını kişileştirmeye meraklıdır.Şuan kullandığım fazer 2010'da piyasaya çıktı ama hala daha ufak tefek aksesuarları piyasada,bu işin yılla alakası yok. Ducati,stil motorudur, 1990'lı yıllarda ilk jenerasyonu çıktığında kendi klasmanında çığır yaratan monster,yıl 2014 olmasına rağmen aynı çizgilerini korumaktadır ve çok iyi satış rakamları yakalamaktadır. Japonlarda ise olay bambaşkadır, bir jenerasyon çıkar, 2. jenerasyon bambaşka bir motordur ama model etiketi aynıdır. 25-26 rakamlarına bakmayın,isteyen istiyor ama satılan rakamlar onlar değil. 23-24'e monster 1100'ler gidiyor. Herneyse burası MT-07 forumu Ducati ile ilgili daha fazla şey yazmaya gerek yok....Arkadaşım 2 ayı geçti hala daha MT-07'sini bekliyor. Bende bir örnek vereyim benim Fazer 8'in katlanma mekanizması bozuldu,ayna komple değişti! Dandirik aynanın teki 180TL ve sağolsun Yamaha Türkiye aynamı 3 ayda bana ulaştırdı, düşünün yamaha stoğunda bir ayna bile yok. Bilseydim aynı fiyata kendim yurtdışından 1 haftada getirirdim. MT-07 alan arkadaşlar emin olun,şuan yamaha'nın elinde mtorunuzla ilgili çöp dahi yoktur!
valla şuan çoğu yamaha bayine motorlarla birlikte aksesuarları geldi. hatta taktıranları da bu sayfaları okuduysanız görmüşsünüzdür.
bununla birlikte daha inanılmaz yeni bir motosikletten bahsediyoruz .. mt-07 bence diğer yamaha ürünlerine pek benzemeyecek çok fazla tutuluyor tutulmaya devam edecek ve işler böyle oldukça bence yedek parçalar da buna göre kolaylaşacak. ha umarım kimsenin asla ihtiyacı olmaz orası ayrı. ama yeni bir motor için çöp yoktur o yoktur demek anlamsız geliyor.. ha 2 sene geçer hala bir çöp bulamıyorsak ozaman gelir yazarsınız bizde haklısınız deyip size katılırız. hayatımda hiç monster sürmedim çok severim kendisini ama nasıl oluyor nekadar basarsan bas 5.5uğu geçmiyor bir tek orasını anlamadım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------
şimdi fuelyden bakttım da bu sakin kullanımda mı yok basarak mı anlamadım ama neyse konumuzu dağıtmayalım monster forumunda ayrıca sorarım merakımdan
birileri artık bikaç egsoz çıkarsa da baksak seslerine ya demi
Reklamlar
-
28 Nisan 2014, 11:56
#1882
astral adlı üyeden alıntı
MT-07 alan arkadaşlar emin olun,şuan yamaha'nın elinde mtorunuzla ilgili çöp dahi yoktur!
Motorum insallah bu hafta, canta tasiyicisi, cantasi, radyator korumalariyla birlikte geliyor
-
28 Nisan 2014, 12:21
#1883
Ya söylemeyeyim diyorum diyorum yine söyletiyorsunuz.
Türkiye'de motosiklet firmalarının hepsi aynı.
O zibil gibi satılan Cbr 250'nin arka dişli takozlarını "maksimum yedek parça bekleme süresi 45 gün iken" 60 gün bekledim. Sonra Amerika'dan aldım ve 12 güne geldi.
Aynı şekilde parasını peşin aldıkları ve "şu tarihte gelecek" dedikleri Cbr 250 dişlileri söyledikleri tarihten 3 hafta sonra geldi. Söyledikleri tarihte gelmeyince siparişi iptal etmek istediğimde "o parçayı size özel getirtiyoruz, iptal edemeyiz" cevabını aldım sayın Honda bayisinden.
Debriyaj balataları vs. istediğim bazı parçalar hiç yoktu. Ki dikkatinizi çekerse bunların hepsi "periyodik bakım ve ağır bakım" parçaları. Kazadan dolayı kırılan, bozulan "hesapta olmayan" parçalar değil.
Tabi bir de usta meselesi var. "Ya debriyaj balatası hiç değiştirmedik ama değiştiririz" diyen yetkili servis ustaları.
Yani bugün Türkiye'de motosiklet stoğu, yedek parça stoğu vs. konulardaki yetersizlik, kalitesizlik, seviyesizlik belli bir markaya özel değil.
Buradan yürüyerek markalara laf söylemeye gerek yok. Çünkü savunulacak marka yok.
Arkadaşımın Harley Davidson'u bir parça için 6 ay yattı. Hesap 3.500 TL! Küçücük bir ateşleme beyini.
Bana marka savunmayın da kötülemeyin de arkadaş. Hepsi aynı halt.
Konuya gelirsek, arkadaş "MT-07'yi bekleyemiyorum Ducati mi alsam" dedi. Biz de "MT-07 beklemeye değer bir makine" dedik. Mesele bu. Açıkçası ben Ducati ile MT-07'yi kıyaslamam bile. Sonuçta Türkiye'de yaşıyoruz. Fiyat çok önemli.
Ducati Monster alacak kadar param olsa gider MT-09 ya da bir arkadaşın bahsettiği gibi Z750 alırım. Yani biz meseleye bütçeyi de katarak bakıyoruz.
Monster'ı da o kadar para verilecek motosiklet olarak görmüyorum açıkçası. Mesele parasını hak etmemesi değil, yanlış anlaşılmasın. Daha iyi gidiyordur, daha iyi duruyordur. O ayrı. Ama "ben" kötü olduktan sonra motosiklet ne yapabilir?
O yüzden şu iyi, bu iyi, şu hızlı, bu yavaş vs. tartışmaları çok yersiz görüyorum. Ayrıca MT-07 öneren kimse Monster'a bok atmamış, kıyaslama yapmamış. Monster öneren bir kişi var ve MT-07'yi yerin dibine soktu resmen
Vizontele'de "Bir yeri seversen, orası dünyanın en güzel yeridir. Dünyanın en güzel yerini sevmezsen, orası dünyanın en güzel yeri değildir" diye bir replik vardı.
Bunu hayatımdaki her şeye uygularım ben. Aynı şey motosiklet için de geçerli. "Bir motosikleti seversen, o dünyanın en güzel motosikletidir." Bizim arkadaşa verdiğimiz tavsiyenin bir nedeni de bu. Sırf "piyasada yok, 1-2 ay sonra gelecek" diye sevdiği bir şeyden vazgeçmesin, belki de sevmiyor olmasına rağmen bulduğu alternatife yönelmesin diye tavsiye veriyoruz.
Olay budur.
Ayrıca MT-07 bir harika dostum. Dün drift yapa yapa adam solladım Top speed gördüm 202 KM/H. Tam bir çılgın MT-07, aynı ben
-
28 Nisan 2014, 12:31
#1884
Şu anda 300km'ye yaklaştım.
Sadece fikir vermesi açısından söylüyorum, tamamı şehiriçinde yakıt tüketimi 4.8lt/100km olarak gerçekleşti.
Kornanın yerinde hala alışabilmiş değilim.
Lastiklerin viraj ve fren performansı çok çok iyi.
Kuruda olduğu kadar ıslakta da, beklentimden daha iyi yol tutuşu var.
İkinci viteste, hiç beklemediğim bir anda ve kasıtsız olarak hafifçe tekere geldi. Çok dikkat etmek gerekiyor. O tork ve güç, istemeseniz bile sürüşünüze biraz agresif yansıyor.
Boştan birinci vitese geçiş ve 1-2-3 geçişleri şimdilik biraz sert ya da henüz ben alışamadım.
Vites küçültürken ara gazını biraz fazla kaçırınca da makine kavrama sonrasından ileriye doğru bir atak yapıyor.
Benim gibi 250cc'den geçenlerin, alışma sürecinde temkinli olmasında fayda var.
Amortisörü bir kademe yumuşatıp birkaç gün o şekilde kullanacağım. Olumlu olumsuz değişikliği buraya yazarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
Monsterdan kasıt 696 ise, fiyat olarak karşılaştırıken her ikisinin de ABS'li modellerinin sıfır fiyatını karşılaştırmak daha mantıklı olur
Monster 30 bin lira, MT-07 19.500 (ha parasını versen de şu anda piyasada MT-07 var mı derseniz, ona diyecek birşeyim yok).
Aradaki 10 bin liralık fark umrumda olmasa, tabii ki şekil şemal olarak ben de monster alırım. Ancak fiyat/performans olarak bakınca ibre MT-07'ye kayıyor.
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
-
28 Nisan 2014, 12:57
#1885
İlk 3 viteste yakıtı yüksek MT-07'nin. 4.2 Lt/100 Km değerini yakalamak mümkün değil. 5.0-5.5 olabilir.
3. viteste bile ani gaz açmada zeminin durumuna göre tekere de gelebiliyor, drift de yapabiliyor makine. Çok çok dikkatli olmak lazım. Şakaya gelmez.
Açıkçası bu hali beni çok mutlu ediyor, deli gibi bir motosiklet, her an patlamaya hazır bir bomba
Şekil olarak da bende bir sorun var, Ducati Monster'ı hiiiç beğenmedim. MT-07 portakalda vitaminken Monster'ı görüyordum. Bir kere olsun ilgimi çekmedi.
Naked motosikletleri CB600'ün canlısını gördükten sonra sevmeye başladım. MT-07 de tasarım olarak en çok beğendiğim model
-
28 Nisan 2014, 13:36
#1886
Motosikletiniz 2000 km yapmadan esas yakıt ortalamalarına ulaşmanız, maximum performans verilerini elde etmeniz mümkün değildir. 300-500 km yaparak sadece lastik üzerindeki mumları ortadan kaldırarak lastik performansını görebilirsiniz. O yüzden daha motosikletinizin 1000 km bakımında yağı değişmeden, 1000 Km bakımından sonraki yeni yağa motosiklet alışmadan bu verilerin doğru olmadığını gözden kaçırmayın. Fabrika verileri 14 Litre benzin ile 330 km yapılabileceğini açıklamıştı. Fakat şehir içi kullanımda yada agresif kullanımda tabiki yakıt artacaktır. Tekrar altını çizmek isterim ki bu veriler 2000 km+ verileridir
-
28 Nisan 2014, 14:37
#1887
İzmir'den motor bekleyenlere yeni bir haber : Ege bölgesinden sorumlu kişi ile görüştüm. İlk partide gelmeyen motorların sorumluluğunun tamamen (YAMAHA Genel Dağıtıcı) firma ile ilgili olduğunu, bayii ile bir alakası olmadığını söyledi. Yeni parti motorların mayıs ayı içerisinde geleceğini kesin bir tarih veremeyeceklerini söyledi. Şu tarih dersem yalan olur diye ekledi. O nedenle bayilere sormanın bir anlamı yok, bölgeden ne zaman sevk ediyorlar, bayii o zaman ekranında görüyor.
Bilginize.
-
28 Nisan 2014, 14:39
#1888
Merhaba arkadaslar bende 1 aydan beri bekleyenlerdenim ay basinda birisinin siparisini iptal etmesiyle siparisimi verdim.20-25 gibi gelir demislerdi ama bu haftaya sarkti sanirim kaporami verdim herkes gibi bekliyorum.
20 gunden beri hemen hemen her gece ruyamda goruyorum desem yalan olmaz.Insallah ruyanim disinda gerceklek olur.
-
28 Nisan 2014, 18:04
#1889
Lojistikte sorun varsa, Ege bölge sorumlusuna sormak lazım; Nazilli bayisine 10 tane motoru gönderiyorsunuz, Manisa'da 10 kişi kapora vermiş bekliyorsa niye 2 tane bırakıp gidiyorsunuz diye, dağıtımda adaletsizlik de var. Arkadaşım fuarda gördü,diğer gün yarısını paranın verdi ve sıraya girdi hala bekliyor! Yamaha'da bence yedek parça tedariğinde sıkıntı var kim ne derse desin, fazer 8 çıkalı 3 sene olmuş,adamların elinde aynası yok,stok yok! En çok ihtiyaç duyulan malzemelerin kenarda durması lazım ama 4 ayda bir ayna gelirse,çok gitmeyen bir malzeme ne olur bilinmez! Aksesuar'dan bahsetmiyorum dikkat edin, gideri çok olacak yedek parçadan bahsediyorum.
-
28 Nisan 2014, 19:07
#1890
Lojistik problemi olmayan mı var? Ne yapalım Honda'dan başka motosiklete de mi binmeyelim
-
28 Nisan 2014, 21:27
#1891
AYAK BACAK BİZDE YEDİK....
apulco adlı üyeden alıntı
İzmir'den motor bekleyenlere yeni bir haber : Ege bölgesinden sorumlu kişi ile görüştüm. İlk partide gelmeyen motorların sorumluluğunun tamamen (YAMAHA Genel Dağıtıcı) firma ile ilgili olduğunu, bayii ile bir alakası olmadığını söyledi. Yeni parti motorların mayıs ayı içerisinde geleceğini kesin bir tarih veremeyeceklerini söyledi. Şu tarih dersem yalan olur diye ekledi. O nedenle bayilere sormanın bir anlamı yok, bölgeden ne zaman sevk ediyorlar, bayii o zaman ekranında görüyor.
Bilginize.
MeDeNiYeT DediĞiN TeK DiŞi KaLMıŞ CaNaVaR
-
29 Nisan 2014, 00:20
#1892
Merhaba,öncelikle motosikletlerini alan arkadaşlara hayırlı olsun.Kazası belasız sürüşler dilerim.
Bir ricam olacak,MT-07 ye geçen arkadaşlardan.Mümkünse bir önceki motosikletlerini(hangi motosikletten geçtiler buna) ve toplam motosiklet tecrübelerini km. olarak yazabilirlerse bu,benim gibi(cbr250) motosiklet hacmini yükseltmeyi düşünen kullanıcılar açısından MT-07'ye geçiş için rehber olur kanaatindeyim.
Master of torque,şakaya gelmez gibi yorumlar okudum.Evet altınızda 2 teker varsa zaten şakaya gelmez.
Bir de kimse yanlış anlamasın lütfen ama bir gözlemimi paylaşacağım.MT-07 elbette torklu yüksek hacimli güçlü bir motosiklet.Lakin ilk motosikleti 250lik olan bir kullanıcı yeterince objektif olamaz kanaatindeyim.Yani ben de şu an MT-07 alsam yol tutuşu süper,frenler şahane,gaz tepkisi müthiş gelecektir.
Süper değildir demiyorum,altını çizerek belirteyim.Böyle geçiş yapan arkadaşlara da polemik olsun diye yazmıyorum,dediğim gibi ben de şu an MT-07 alsam bana süper gelecektir.
Bu noktada 250cc den daha üst bir motosiklet kullanmış(arkadaşınınkini 10km sürmüş demiyorum) arkadaşların yorumları da çok önemli.
Şimdi böyle söyleyince de 600cc supersport ile kıyaslayıp virajı şöyle kötü demek de doğru olmaz tabii ama umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.
Tekrar herkese kazasız sürüşler dilerim.
-
29 Nisan 2014, 00:22
#1893
http://www.youtube.com/watch?v=yFNTokbv4Ug
videoda artcı tutunma yeri ve kask kilidinin nasıl yapılaağını gösteriyor.motoru teslim alan arkadaşlar bunu biliyormuydunuz.
not:4.dakkikadan sonrasını izleyin
-
29 Nisan 2014, 00:34
#1894
honda beat,hyosung gt 250,honda cbr 250 ,yamaha fazer , R1, R6, kawasaki vn 800 (aklıma gelenler bunlar) gibi motorları uzunca süre ve km kullandım, şu an mt 07 sahibiyim, hiçbir motoru bukadar keyifle kullanmadım, tarz olarak belki kendime en yakın bulduğum motor bu olduğu için olabilir, kullanımı oldukça rahat ve keyifli, gücü ve torku yerinde, en önemli özelliği hangi viteste olursa olsun çekişten kaybetmiyor, gazı açtığın an tepkiyi hissediyorsun, bence 250 cc bir motordan geçmek için en ideal ve rakipsiz motor şu anda, belki bir daha cc yükseltmek bile istemeyebilirsiniz, saygılar
-
29 Nisan 2014, 00:37
#1895
18 bin scooter
25 bin ninja 250 kullandım,motosiklet olarak sadece ninja 250 ile kıyas yapabilirim, şu ana kadar fark ettiğim 2 özelliği 1.mt07 nin amortisörleri ninjaya göre çok daha güzel geldi bana,ayrıca güçlü olduğunu söylememe gerek yok 200 km oldu fakat hala alışamadım mt 07 ye,yokuşlarda sıkıntı çekiyorum,ve ara sıra stop ettiriyorum motoru,gerçi 60 güne yakın bir süre motorsuz kaldım,elimdeki bütün hissiyat gitmiş sanki, ninja 250 yi ilk defa kullandığım zamanlardaki gibiyim.
ayrıca 40 yılın başı bir motor aldık,havada bir tek kasırga ve hortum eksik,motoru teslim alamayan arkadaşlar büyü mü yaptı anlamadım
-
29 Nisan 2014, 01:01
#1896
rummenigge adlı üyeden alıntı
Merhaba,öncelikle motosikletlerini alan arkadaşlara hayırlı olsun.Kazası belasız sürüşler dilerim.
Bir ricam olacak,MT-07 ye geçen arkadaşlardan.Mümkünse bir önceki motosikletlerini(hangi motosikletten geçtiler buna) ve toplam motosiklet tecrübelerini km. olarak yazabilirlerse bu,benim gibi(cbr250) motosiklet hacmini yükseltmeyi düşünen kullanıcılar açısından MT-07'ye geçiş için rehber olur kanaatindeyim.
Master of torque,şakaya gelmez gibi yorumlar okudum.Evet altınızda 2 teker varsa zaten şakaya gelmez.
Bir de kimse yanlış anlamasın lütfen ama bir gözlemimi paylaşacağım.MT-07 elbette torklu yüksek hacimli güçlü bir motosiklet.Lakin ilk motosikleti 250lik olan bir kullanıcı yeterince objektif olamaz kanaatindeyim.Yani ben de şu an MT-07 alsam yol tutuşu süper,frenler şahane,gaz tepkisi müthiş gelecektir.
Süper değildir demiyorum,altını çizerek belirteyim.Böyle geçiş yapan arkadaşlara da polemik olsun diye yazmıyorum,dediğim gibi ben de şu an MT-07 alsam bana süper gelecektir.
Bu noktada 250cc den daha üst bir motosiklet kullanmış(arkadaşınınkini 10km sürmüş demiyorum) arkadaşların yorumları da çok önemli.
Şimdi böyle söyleyince de 600cc supersport ile kıyaslayıp virajı şöyle kötü demek de doğru olmaz tabii ama umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.
Tekrar herkese kazasız sürüşler dilerim.
Şöyle izah etmek isterim ki 15.000 km cbr 250 kullandım. Ve suan mt07 almayı düşünüyorum. Fakat cbr 250 den önce yaklaşık 8000 km Cbf 1000 ve 6000 km Cbf 600 kullandım. 4 silindir 100 hp bir motordan çok fazla farkı olmadığını düşünüyorum. Yamahanın yeni gelen tüm motosikletlerini test ettim. Yaklaşık 50.000 km tecrübem var. Ben bir çok arkadaşı uyardım ve tekrar uyarmak isterim ki Mt 07 başlangıç motosikleti değildir. 250 cc den sonra da herkes için önermem. 100 hp 4 silindir bir motosikletten çok fazla farkı yok çünkü motosiklet çok hafif. Oturuş pozisyonu çok spor. Amortisörleri sert. Yani ben 8000-10000 km ninja kullandım cbr 250 kullandım diyen arkadaşlar bu motoru aldığında kesinlikle bir adaptasyon eğitimi alsınlar ve çok fazla acele etmeden motorunu tanımaya- alışmaya çalışşınlar. 50.000 10.000 km tecrübesi olan yılların motorsiklet sürücüleri bu motoru çok fazla tercih etmeyecektir çünkü motosiklet sadece sehir için cadde için tasarlanmış rüzgarı oldukça yiyiroz ki bu çok doğal naked(çıplak) 1 sene içerisinde mt 07 kasko fiyatlarının çok artacağını düşünüyorum çünkü bir çok insan bir takım sebeplerden kimi başlangıç motoru olarak kimi bir üst motor olarak bunu alacak ve sağda solda bir yerlerde patlayacak. Acı ama gerçek. Tehlikeli bir motosiklet
-
29 Nisan 2014, 01:07
#1897
Aynenn.......
Redneck adlı üyeden alıntı
18 bin scooter
25 bin ninja 250 kullandım,motosiklet olarak sadece ninja 250 ile kıyas yapabilirim, şu ana kadar fark ettiğim 2 özelliği 1.mt07 nin amortisörleri ninjaya göre çok daha güzel geldi bana,ayrıca güçlü olduğunu söylememe gerek yok
200 km oldu fakat hala alışamadım mt 07 ye,yokuşlarda sıkıntı çekiyorum,ve ara sıra stop ettiriyorum motoru,gerçi 60 güne yakın bir süre motorsuz kaldım,elimdeki bütün hissiyat gitmiş sanki, ninja 250 yi ilk defa kullandığım zamanlardaki gibiyim.
ayrıca 40 yılın başı bir motor aldık,havada bir tek kasırga ve hortum eksik,motoru teslim alamayan arkadaşlar büyü mü yaptı anlamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
Teşekkürler arkadaşım.
armağan** adlı üyeden alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=yFNTokbv4Ug
videoda artcı tutunma yeri ve kask kilidinin nasıl yapılaağını gösteriyor.motoru teslim alan arkadaşlar bunu biliyormuydunuz.
not:4.dakkikadan sonrasını izleyin
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
29 Nisan 2014, 01:34
#1898
https://www.facebook.com/pages/7-Tepe-Motosiklet-Kul%C3%BCb%C3%BC/508606532508129
Ahmet kapucu'nun güncellemesine bir bakın hayatınızı kurtarabilir. yamaha kullanıcılarına yayın biraz haberi olsun herkesin......
-
29 Nisan 2014, 03:57
#1899
ninja 250 den sonra kaç tane motor kullanmak lazım bu motoru alabilmek için bi açıklarmısınız,
-
29 Nisan 2014, 05:54
#1900
Motosikletimi suanda teslim aldim, balikesir motohan firat calhan'a ne kadar tesekkur etsem az, istanbulda yok boyle hizmet ve kalite, dedigi tarihten erken getirdi. 10 numara esnaf, mutluyum lan
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler