Forumda Nazilli'den mat gri mt 07 alıp bursa plaka çıkartan arkadaş bana ulaşabilir mi 05304922210
Forumda Nazilli'den mat gri mt 07 alıp bursa plaka çıkartan arkadaş bana ulaşabilir mi 05304922210
isterseniz 30 haziranda alın ocak-temmuz vergisini ödersiniz.
mtv konusuna bukadar takılmamaklazım sonuçta alan öderse ek masraf çıkmış olur satan öderse aksesuarlar için biraz daha para cebimiz de kalır sonuçta birisi ödeyecek bunu şimdi biz motorlarımızın sefasını sürelim (daha alamamış olsam da)
Arkadaşın dediği doğru Mtv ödenmiyor ben Mt09`umu Ekim ayında aldım ve 2013 2. 6 ay taksiti otomatik ödenmiş durumda idi. Ama motoru trafiğe 2014 Ocak`ta çıkarsaydım eğer kendi cebimden 2014 2. yarıyıl taksitini ödemek zorunda kalacaktım. 4. ayda Mt07 alan arkadaşların cebinden ödemeleri gereken ilk Mtv 6. ayda gelecek olan 2014 2. yarıyıl taksitidir
Bİ selektöre BİN manita
Şair sigortadan kasko teklifi aldım : 2950tl
Sigortam.net'ten de trafik sigortası teklifi aldım: 510 tl
senelik 3.500 tl + 500tl= 4000tl, otopark aylık 150*12 senelik 1800tl
5800 ~ 6000 tl senelik masrafım çıkıyor; mükemmel.
arkadaşlar herkese merhabalar;
motorumuz güzel bir motor, çok canlı ve kıvrak. benim gibi 168cm boyunda olan birisi için bile çok rahat bir oturma pozisyonuna sahip. dik duruşlu motoru özlemişim açıkçası.
gidonu oldukça yüksek geldi ve rahat. ayrıca hafif, dolayısıyla yönlendirmeleri falan çok rahat ve kolay.
gidon turu o kadar da fazla değil. şehir içi trafiği için çok uygun motor ama "kilitli" trafikte aralardan slalom için çok uygun olmayabilir. yani bi cg commuter rahatlığı beklemeyin.
kullanma kılavuzu hem ingilizce hem de türkçe olarak veriliyor. orada max hız olarak 207 km/h belirtilmiş. ama yurtdışı testlerdefalan 210u çok rahat gördüğü sıkıştırıldığında 220leri devirebileceğinden bahsediliyor.
benim hoşuma gitmeyen bazı yerlerinden bahsedeyim;
1. aynaları: daha şık, daha agresif, motora daha yakın ufak falan filan ama ne yaparsam yapayım iyi bir görüş açısı yakalayamadım. aynaları çok alçakta kalıyor ve geri görüş sıkıntılı.
2. korna: biliyorsunuz türkiye trafiğinde "görünmez" olduğumuz için biz motorcular sık sık korna çalarız. fakat bunu kornası çok küçük ve yuvarlak bir tuş olarak dizayn edilmiş, üstelik yer olarak ta sinyal tuşunun da sağına konulduğu için kullanmakta oldukça zorlandım. ha bi de küçük ellerim olduğu da bir gerçek ama hiç bu kadar kötü bir korna yeri görmedim. onun dışında kornanın sesi güzel ve yüksek desibelli çıkıyor. o iyi.
3. eksoz: eksozun son susturucu kısmı çok güzel, boğaz ve headers kısmı da güzel fakat o ara bölmenin kaynakları hep dıştan yapılmış ve bana kalırsa çok da estetik durmuyor. tamam naked motor her yeri gözükecek ama işte o sürücü ayaklıklarının altında kalan eksoz kısmının kaynakları içten ve daha güzel yapılabilirdi. şu alt sakal olayı gelince taktırmayı düşünüyorum.
güzel yerleri tabi ki çok çok çok fazla ama yukarıdaki eksiklikleri de yazmazsak olmaz.
ben de bridgstone lastikler var. daha ilk 5 km de arka tekerlek falan anında kilitlendi. o yüzden ilk 100 km hakikaten çok dikkatli olunup lastik rodajı iyi yapılmalı (uzun düzlükte sağ sol slalom yata yata, yanakları da güzelce aşındırmalı)
ekranı ve yol bilgisayarı çok güzel, arkadan komple aydınlatmalı ve çok okunaklı. ihtiyacınız olan her bilgiyi gösteriyor. hatta ihtiyacınız olmayanı bile, zira o yol bilgisayarını kurcalamaya çalışırsanız da sürekli oradaki bilgileri takip ederseniz kazaya davetiye çıkarırsınız ona göre.
şimdilik bu kadar, herkese iyi gazlamalar
artık mt-07 kullanıcıları ilgili forum başlığına doğru yol almaya başlasınlar
Yamaha MT-07 Kullanıcıları Başlığı
Seninle aynı durumdayım.
Geçen salı günü motor bayiye (Kardeşler Motor) geldi.
Çarşamba fatura bize gelir, Cuma'ya teslim ederiz gibi dediler.
Cuma akşam aradım ki, "biz daha faturayı kesmedik, yarına hazır olur" dediler.
Sözde dün ruhsat plaka işlemlerine başlayacaklar bugün de teslim edeceklerdi.
Sinirim tepeme çıkmasın diye arayıp sormuyorum artık.
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
Abi inadın bu konu ile ne alakası var. Yazılı çizili gayet net bir olay.
- 2014'ün ilk taksidini ödeyeceksiniz
- Temmuz ayında da 2014'ün ikinci taksidini ödeyeceksiniz.
Ha, ilk taksidi kendiniz mi ödeyeceksiniz yoksa bayiye mi ödeteceksiniz bu sizin bileceğiniz iş. Ama şunu söyleyeyim alanların 99%'u kendiniz ödeyeceksiniz.
Bayi bunun parasını sizden alıp sizin adınıza yatırabilir, bana böyle bir seçenek sındular mesela.
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
Yorumlarınızın devamını bekliyorum.
Alışmadan zorlamamak gerektiğini öğrenmiş durumdayım.
DİKKAT diyorum.
motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.
arkadaşlar herkese merhabalar;
motorumuz güzel bir motor, çok canlı ve kıvrak. benim gibi 168cm boyunda olan birisi için bile çok rahat bir oturma pozisyonuna sahip. dik duruşlu motoru özlemişim açıkçası.
gidonu oldukça yüksek geldi ve rahat. ayrıca hafif, dolayısıyla yönlendirmeleri falan çok rahat ve kolay.
gidon turu o kadar da fazla değil. şehir içi trafiği için çok uygun motor ama "kilitli" trafikte aralardan slalom için çok uygun olmayabilir. yani bi cg commuter rahatlığı beklemeyin.
kullanma kılavuzu hem ingilizce hem de türkçe olarak veriliyor. orada max hız olarak 207 km/h belirtilmiş. ama yurtdışı testlerdefalan 210u çok rahat gördüğü sıkıştırıldığında 220leri devirebileceğinden bahsediliyor.
benim hoşuma gitmeyen bazı yerlerinden bahsedeyim;
1. aynaları: daha şık, daha agresif, motora daha yakın ufak falan filan ama ne yaparsam yapayım iyi bir görüş açısı yakalayamadım. aynaları çok alçakta kalıyor ve geri görüş sıkıntılı.
2. korna: biliyorsunuz türkiye trafiğinde "görünmez" olduğumuz için biz motorcular sık sık korna çalarız. fakat bunu kornası çok küçük ve yuvarlak bir tuş olarak dizayn edilmiş, üstelik yer olarak ta sinyal tuşunun da sağına konulduğu için kullanmakta oldukça zorlandım. ha bi de küçük ellerim olduğu da bir gerçek ama hiç bu kadar kötü bir korna yeri görmedim. onun dışında kornanın sesi güzel ve yüksek desibelli çıkıyor. o iyi.
3. eksoz: eksozun son susturucu kısmı çok güzel, boğaz ve headers kısmı da güzel fakat o ara bölmenin kaynakları hep dıştan yapılmış ve bana kalırsa çok da estetik durmuyor. tamam naked motor her yeri gözükecek ama işte o sürücü ayaklıklarının altında kalan eksoz kısmının kaynakları içten ve daha güzel yapılabilirdi. şu alt sakal olayı gelince taktırmayı düşünüyorum.
güzel yerleri tabi ki çok çok çok fazla ama yukarıdaki eksiklikleri de yazmazsak olmaz.
ben de bridgstone lastikler var. daha ilk 5 km de arka tekerlek falan anında kilitlendi. o yüzden ilk 100 km hakikaten çok dikkatli olunup lastik rodajı iyi yapılmalı (uzun düzlükte sağ sol slalom yata yata, yanakları da güzelce aşındırmalı)
ekranı ve yol bilgisayarı çok güzel, arkadan komple aydınlatmalı ve çok okunaklı. ihtiyacınız olan her bilgiyi gösteriyor. hatta ihtiyacınız olmayanı bile, zira o yol bilgisayarını kurcalamaya çalışırsanız da sürekli oradaki bilgileri takip ederseniz kazaya davetiye çıkarırsınız ona göre.
şimdilik bu kadar, herkese iyi gazlamalar
Malesef yok. :(
motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.
Arkadaşlar merhaba. Motosikletini alan ve kullanmaya başlayanlara hayırlı olsun. Bekleyenlen arkadaşlarda insallah en kısa sürede motosikletine kavusurular.
Şu anda bilgi paylaşımı yapılan başlık "Moto Sohbet" kısmında. Konuya daha rahat ulaşabilmeniz adına mevcut başlık "Motosiklet Modelleri/Yamaha/Yamaha Mt-07 Kullanıcıları ve Bilgi Paylaşım Başlığı'na" taşınacaktır.
Mesajlarınıza ve bilgi paylaşımınıza açılacak olan yeni başlıktan devam edebilirsiniz.
Dostum, sürüş modu yok ancak motosikleti 4000 devir altında sürünce göstergede ECO diye bir uyarı çıkıyor.
Kullanım kılavuzuna göre motosikletin en az yaktığı, en az kirli gaz salınımı yaptığı, çevreye duyarlı bir mod ECO. Ancak ECO moda kilitlenemiyor, 4000 devir altında kendin sürüş yapıyorsun.
Bilgilendirme için teşekkür ederim Uğur. Ayrıca konu görselleri ve açıklamaları çok güzel olmuş. Hemen oraya geçiyoruz
MT-07 Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı konumuz hayırlı olsun arkadaşlar
Diğer sayfada paylaştığım fotoğraf ve videoları burada da paylaşayım: Yamaha MT-07 Race Blu
e buradakii asıl bilgiler tecbüreler paylaşılımlar da önemli yeni motor alacaklar için asıl referans bu sayfada kalcak
hadi bakalım
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)