Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Nisan 2014, 21:35
#1661
2006 model di rr ım değiştirme sebebim ilk olarak şehir gezileri idi istanbul-gökçeada(avrupa kıtasından istanbul-Çanakkale asos( asya kıtasından) çok mola vermek durumunda kaldık sebebi belli performans olarak acabalarım vardı şu ana kadar bir eksiklik duymadım yakın zamanda şehir gezi planım var Antalyaya doğru.şehir içinde daha rahat olduğu tartışmasız bir de geziden sonra daha net olarak yazabilirim karşılaştırmayı ss ile naked arası istediğim gibi bir ön cam bulabilirsem gidene kadar son hızlara doğru daha güzel bir karşılaştırma çıkarabilirim sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
Phoenixs adlı üyeden alıntı
Yapma hocam
tamam mt07 özel güzel makina fiyatının hakkını veren özel bi makina da diğer taraf da da 600rr var :-) aynı kategori de tartışılması bile doğru değil
amaç tartışmak ben de biliyorum sadece kullanmış olduğum 2 motor arası kıyaslama yapıyorum
Reklamlar
-
20 Nisan 2014, 21:37
#1662
hrnasy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu nasıl bir makine!!! 600 rr dan sonra daha rodaj zamanında 5000 deviri pek geçmeden bile tatmin ediyor çok doğru bir karar verdiğimi bugün daha iyi anladım ve çok rahat bir kullanımı var düşünen arkadaşlar !düşünmeyin ALIN teşekkürler yamaha
Cok ıddalı bır yorum sanırım torq un gucu ss unutturmus ruzgar yorumunuzuda dort gozle beklıyorum...
cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )
-
20 Nisan 2014, 21:52
#1663
dream_rider adlı üyeden alıntı
Cok ıddalı bır yorum sanırım torq un gucu ss unutturmus ruzgar yorumunuzuda dort gozle beklıyorum...
Bu gün kuzenimde kullandı benim mt07 yi ve ona nasıl dedim aynı kelimeleri oda sarfetti başka ss kullanan ve mt07 kullanda bir yorum yaparsa daha iyi sonuç çıkarabiliriz.. bence tek değişim son hızda ortaya çıkacak
-
20 Nisan 2014, 22:00
#1664
-
20 Nisan 2014, 22:12
#1665
bende 2008rr imi sattım, mt-07 bekliyorum. RR tabi ki farklı bir makina ama bel kalmadı. Gelsin ben de yorumumu yaparım.
-
20 Nisan 2014, 22:44
#1666
haftaya pazar mt09 test sürüşüne katılıcam 07 heyecanı bile etkilemişken gelecek sene için 09 planlamamı yapıcam bu torg olayı beni benden aldı :-))
-
20 Nisan 2014, 22:52
#1667
cocukozgur adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese merhaba.
bende istanbul'da mt 07 nin absli modelini sipariş ettim ve ruhsat, plaka ve trafik sigortası için 700 tl masraf olur dediler.
bu fiyat normal midir? daha uyguna kendim halledebilir miyim?
hangi bayiden aldınız motoru ? bana da 700 lira tutar dediler ama işin aslı 300 400 lira arasında tutuyor,ben yarın kendim yapıcam tamamen kaç para tuttuğunu yazarım.
-
20 Nisan 2014, 23:29
#1668
Redneck adlı üyeden alıntı
hangi bayiden aldınız motoru ? bana da 700 lira tutar dediler ama işin aslı 300 400 lira arasında tutuyor,ben yarın kendim yapıcam tamamen kaç para tuttuğunu yazarım.
trafik sigorta( yaşa bağlı) 216 tl ergo plaka masrafları 330 tl +267 tl mtv 700 tl ideal gibi vakit harcamanıza değicek kadar fark olacağını sanmam. zaman derdiniz yok ise ne gerek var tabi tercih
-
20 Nisan 2014, 23:40
#1669
Bugün itibariyle 500 km oldu. KAldı 500. Üsküdar dan şile Ağva ya gittik. Yollar mükemmel yanımdan son sürat makineler geçiyor. Arada gazı açtım dayanamadım...😊 190 gördü. Tabi viraja geldim. İcmelenmesi süperr. Arka freni fazla kullanmayın çabuk kitliyor ön fren daha güvenli. Kısaca sürüş çok keyifli. Bu arada 10 gün sınra inş. Akrapovicim geliyor. Korlas bayiilerden çok uyguna ve de taksit yapıyor.
-
20 Nisan 2014, 23:57
#1670
haki bal adlı üyeden alıntı
Bugün itibariyle 500 km oldu. KAldı 500. Üsküdar dan şile Ağva ya gittik. Yollar mükemmel yanımdan son sürat makineler geçiyor. Arada gazı açtım dayanamadım... 190 gördü. Tabi viraja geldim. İcmelenmesi süperr. Arka freni fazla kullanmayın çabuk kitliyor ön fren daha güvenli. Kısaca sürüş çok keyifli. Bu arada 10 gün sınra inş. Akrapovicim geliyor. Korlas bayiilerden çok uyguna ve de taksit yapıyor.
Akropovic komple boğazdanmı yoksa tüp mü, fiyat nedir? Hayırlı olsun bu arada
-
21 Nisan 2014, 00:02
#1671
-
21 Nisan 2014, 00:20
#1672
tartışmak diil yazıcaktım eksik kalmış.
tabiki iki silindir ve dört silindir tartışılmaz haklısınız dediğiniz gibi tarzım naked oldu.tarz aldığımız makinede ne aradığımıza bağlı oluşuyor ve ss şehir içi için uygun diil e şehir dışı içinde uygun diil o zaman bir tek pist kaldı( oda bana uygun diil) mt07 bizi her yönden rahat ettiricek gibi duruyor rahat kullanımı yakıt ekonomisi kısacası her yönü ile talebimizi karşılayacak ama şunuda unutmayalım kaç tane model var naked bu ihtiyacımızı karşılayabilen ve alıp bu benim makinem diyebildiğimiz. mt07 de bi kaç yüz km de söyleyebildik bütün alan arkadaşlarımızın aynı fikre sahip olacağını düşünüyorum( bekleyip görelim herkese hayırlı geceler)
-
21 Nisan 2014, 00:31
#1673
Motorunu alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanamayı nasip etsin.
Görüyorumki çoğu genç arkadaşlar ve 700 cc ilk büyük motorları
Size bir tavsiyem olacak abs siz olanlar çok dikkat etsin, motor kuvvetli ve kilosu hafif, arka teker ne kadar büyük
olursa olsun o yüksek hızlardan yavaşlamak için ani frenlemede anında kitler .. aman dikkat
-
21 Nisan 2014, 02:23
#1674
Arkadaşlar motorun suan da 250 km ye geldi bi gunde yaptım size kendimce birkaç yorum yapacağım.
# Öncelikle motorun torku çok fazla yeni başlayanlar için büyük tehlike yaratabilir nc700 serisinden daha hissedilir ve dolu bir güç var.
# Benim motorda Abs yok ve suan arka fren hiç olmasa daha iyiymiş diyorum tabiki daha fren ve lastik rodaji bitmedi
# Şehir içindeki kullanım kolaylığı bence cbf150 den bile daha rahat bisiklet gibi çok kolay alisilabilecek bir motor.
# Motorun süspansiyon sistemi bana biraz sert geldi ama f650 gs le kıyasladigim için olabilir ama genel olarak yeterli.
# Vites araliklari gayet yeterli tabi şuanda 5 bin devri gecmedigim için size net bişey soyoeyemiyecegim.
# Lastikleri bridgestone ve suan hala fabrikada ki mutlu kaygan hali olduğu için performansı düşük tutunamiyor ama bu ilerleyen km lerde düzelir michellin alanlar be durumda bilmiyorum.
# Yakıt olarak 5.7 5.9 arasında şuanda ama muhtemelen 4.5 ile 5.0 arasına düşecektir rodaji sonrasında.
# Artçı konforu bekledigimden daha iyi çıktı arkaya binenler SS lere göre çokcok rahat ve güven veriyor.
# Motorun hafifliği dolayı artçı arkada yokmuş gibi ama aşırı torklu bir makine olduğu için arcinin eldiven takmasi ve iyi tutulması şart.
# Egzoz olarak düşük devirlerde ve boştayken veya durduğu yerde ilk sesi beklediğimn çokcok üstü yani motordan v motor gibi dolu bi ses çıkıyor ama bence egzoz takıntısı olanlari tatmin etmeyebilir performans egzoz dusunebilirler ancak benim için gayet yeterli
# 0-100 hızlanması rodajda ötürü çok verimli olmayabilir ancak motor gerçekten gaza baktıkça şunu diyor { Baz Gazima sen ne kadar istersen ben giderim hangi viteste istersen emrine amadeyim} diyor.
# Son olarak motorun en kötü özelliği Aynaları. Benden 10 üzerinden 3 u zor aldı. Dünden beri kendimi izliyorum yani aynalar % 50 omuzlarimi % 10 motoru %40 arkayi gösteriyor. Gerçekten bu aynalarla kullanmayı düşünmüyorum.
Genel olarak mt 07 beni kismetse uzun zaman götürür çünkü motor tamamen eğlence üzerine tasarlanmış yani ayağa kalk ve sür mantığı süper. (Ben ikinci viteste ayağa kalktım elim gazı çok açtı az kalsın tekere gelip uçacaktım özellikle büyük motor kullanmayan arkadaşların benim gibi çoook dikkat etmesi gerekiyor unutmayın motorun adı torkun ustası. Sizde onun ustası olana kadar dikkati aman bırakmayın frenler abssiz durmayabiliyor aman dikkat diyorum başkada bişey demiyorum Sevgilerle
-
21 Nisan 2014, 03:12
#1675
anlaşıldığı üzere yakıt cok fazla ve frenler kotu :( ( genel olarak)
iyi olan tarafı tork gücü ve fiyatı
-
21 Nisan 2014, 03:12
#1676
mhmt_gngr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorun suan da 250 km ye geldi bi gunde yaptım size kendimce birkaç yorum yapacağım.
paylaşım için teşekkürler. artçılı uzun yolda nasıl bir performans sergiler sizce?
-
21 Nisan 2014, 03:33
#1677
Frenler kötü diyemeyiz çünkü lastik ve fren rodaji daha bitmedi ve Avrupada ki fren yorumlarına bakarsak yeterli gibi gözüküyor. Aynaları kötü. Yakıt 4 ile 5 arası olucak gibi ama bu güce bu yakıt insanı hiç uzmuyor.
2- Artçı li uzun yolda muhtemelen yorar aktör Şase kısa olduğu için yorar ancak arka sele göründüğü kadar islevsiz değil yani 20-30 km uzunlukta sorun olmaz ama 100 200 km lik bi yola çıkarsınız mola vermeniz gerekebilir.
-
21 Nisan 2014, 12:04
#1678
gunay.harun adlı üyeden alıntı
Akropovic komple boğazdanmı yoksa tüp mü, fiyat nedir? Hayırlı olsun bu arada
headers olarak (boğazdan) 3 000 altında. yinede çok yüksek.. sağol
-
21 Nisan 2014, 12:20
#1679
beklesek seneyemi alsak
-
21 Nisan 2014, 12:37
#1680
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
anlaşıldığı üzere yakıt cok fazla ve frenler kotu :( ( genel olarak)
iyi olan tarafı tork gücü ve fiyatı
Yaklaşımınıza hayran kaldım.
Rodaj esnasındaki tüketimi nihai yakıt tüketimi olarak görmek bence yanlış. Kaç kişi rodajı bitirdi de yakıt ortalaması veriyor? Ayrıca 4 Lt/100 Km değerlerini yakalamak için ECO modunda sürmeniz gerekiyor ki bu da 4000 devir altı demek. 6. vites 4000 devirde motosiklet 90 filan yapıyor sanırsam ;)
Frenler kötü diyen arkadaşlar, SS motosikletlerin de balataları değiştirdiğinizde ilk 50-100 Km frenler kötü tutar. Sıfır Km bir motosiklette de kullanılmış balata olmayacağına göre, balataların biraz hissiz olması normaldir. Ki buna rağmen bazı arkadaşlar da ABS'siz modelin frenlerinin "kilitlendiğini" söylüyor. Açıkçası ben iki tarafa da katılmıyorum.
Amortisörlerin sert olması, motosikletin daha sportif olmasını, virajlara daha hızlı girebilmeyi sağlar. Cbr 250'den biraz daha sert ve bence tam kıvamında.
Bence "Tork Ustası" denmesinin sebebi motosikletin 3000 devirden itibaren gücünü hissettirmesi. Düşük devirli ECO modunun devrede olduğu sürüşlerde bile motosiklet hiç zorlanmıyor. Devir seçmiyor ve her an patlamaya hazır bir bomba gibi!
Kısaca amatör motosikleti değil. Dikkatli olmakta fayda var.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler