Ahanda şukadarcık bi amacım varsa ne olayım
Ahanda şukadarcık bi amacım varsa ne olayım
alan arkadaşlara hayırlı olsun .
bende almaya niyetlendim ama fuarda görünce içime sinmedi benim ktm duke 200 malzeme kalitesi daha iyi görünüyor .
ilk defa piyasaya çıkacağı için beklemeye karar verdim alanlar kullansın şikayetlerini memnuniyetlerini yazsın ondan sonra son kararı verecem ve şimdi yok satıkları için almam ellerinde çoğalsın sonra indirimli alırım
Malzeme kalitesi plastik kalitesi vs... bunlar otomobilde, evde, mobilyada, cep telefonunda sürekli çıplak elinizle temas edeceğiniz araçlarda yada eşyalarda aranacak şeyler gibime geliyor...Ben şahsen Motosiklette gidişine, frenine,
yol tutuşuna, konforuna, viraj kabiliyetine, tasarımına, sesine vs bakarım.... gördüğüm zaman beni heyecanlandırıyor mu?(Askerde böyle şafak saymadım )
Bende fuarda gördüm o kadar incelemeleri de çıktı tek bir yerde malzeme kalitesi veya plastik kalitesi şöyle kötü böyle kötü diye tek bir satır bişey görmedim.....
Evet, Türkiye'deki gelir adaletsizliğini, Yamaha Türkiye düzeltir. Sanırım MT-07 ile bunu yapamadı, change.org'da imza kampanyası başlatın, yeni bir motor yapsınlar, dünyadaki tüm gelir adeletsizlerini çözsün.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------
Yamaha Türkiye'ye mail atabilirsiniz, gümrükteki gecikmeden dolayı 30 Mart'tan itibaren test edilebilecekmiş.
fish does not think, cause fish knows everything
Gümrük gecikmesi hikaye bence gümrükten çekerken parasını ödüyorlar benim bildiğim kurun düşmesini bekliyorlar bence...
Neden MT-03 almıyorsun? Onu beğeniyorsan ya da mantıklı geliyorsa onu al. Yok Yamaha'nın ürünleri dandik ise git başka marka model al.
Bahsedilen motor, "Made in Japan" ve sanırım bunu tasarlayan mühendis bu işten anlamıyor, nereye ne malzeme koyacağını bilmiyor. Sizi Yamaha Türkiye de kesmez, direk Yamaha Japonya'ya mail atın. Bu motorun her parçasında en pahallı parçaları kullanmamışsınız, ayrıca kilosu da yeteri kadar hafif değil, biraz daha hafif yapın, fiyatı da yarı fiyatına indirin ki ben beğenip alayım diyin. Sizin kafa bu kafa.
Ayrıca neden burda ağlıyıp, sızlıyoruz, Yamaha Türkiye sizi arayıp özel indirim mi yapıcak? Mal ortada, fiyatı ortada.
Kısaca MT07 Türkiye'ye hiç gelmiyebilirdi de, Amerikalılar ağlıyor yurtdışı forumlarda, Amerika'ya neden gelmiyor diye. Siz de hiç gelmemiş kabul edip, ne alacaksanız onu alın.
Ben henüz sipariş vermedim, yarın Honda'da Güvenli Sürüş 2 eğitimi alıcam, sonrasında CBF1000 denicem (orda 600cc naked tarzı bir motor olmadığı için, ve büyük motor kullanabilme konusunda kendi ve hocaların görüşünü almak için, CBF1000 almak için değil, yanlış anlaşılma olmasın), işte duruma göre karar veririm. Ayrıca hemen zam geleceğini de düşünmüyorum, euro,dolar tabiki dalgalanacak ama aralık operasyonu sonraki gibi %20 bir zıplama olmaz eğer savaş vb. beklenmeyen bir durum olmadığı sürece, dolayısıyla kurda yüzde bir,iki, üç fark oluştu diye, anlık fiyat artışı yapacaklarını sanmıyorum. Ama herkes kendi öngörüsünü kendisi yapsın, batan geminin malları bunlar diye bir durum da yok. Hangi motoru almak istiyorsanız onu alın, ağlamaya sızlamaya gerek yok.
Bence bu motor Türkiye'de çok tutulmayan ama yurtdışında çok tutulan ve fiyatı sınıfın en yükseği olan Ducati Monster 696'nın alternatifi olarak üretilmiş. Kağıt üstündeki değerleri benzer, teknoloji daha üst olabilir. Tasarım kişisel tercih meselesi, ben 3 kız arkadaşımdan aldığım geribildirimi söylersem, bu motoru Ducati'den daha çok beğendiler, bana monster daha seksi geliyor ama işte tasarım, zevk meselesi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
Bana gelen yanıt aşağıdaki gibi, günde onlarca mail geliyor, gümrük diye aklımda kalmış, doğrusu tescil işlemi imiş:
"Merhaba;
9 Mart ve 30 Mart tarihlerinde egitmenimiz Rahmi Barutcu esliginde kapali alanda İstanbul Autodrom'da suruslerimiz gerceklesecektir. Testlerimiz 10:30-14:30 arasında gerçekleşmektedir.Testlerimiz randevu sistemine dayalı olup, test etmek istediğiniz motosiklet modelini, motosiklet geçmişinizi ve tecrübelerinizi yazabilirseniz randevunuzu oluşturabiliriz.(Not; Bir kişi bir günde en fazla 2 adet motosiklet test edebilir.MT-07 Modelimizin tescil işlemlerinin uzamasından dolayı 30 Mart tarihinde test sürüşü yapılacaktır.)
Sartlar asagidaki gibidir:
- Motosiklet ehliyeti
- Yuksek cc motosiklet kullanim tecrubesi
- Guvenlik ekipmanlarinin ve surus kiyafetlerinin birlikte getirilmesi gerekmektedir."
Tabi lan. Avrupadaki daha çok kazanıyor diye Yamaha zararına satsın motoru. Aristo mantığı mı öğrettiler size okulda? Bi zahmet antik yunanda yaşayın o halde belki işe yarar. Kıbrıs rumlarının vergisi olsun her yerde ha? 600 cc üstü cc başına 1.71 vergi kendinize kapak olsun diye mi?
Allah akıl fikir versin diyeceğim ama olmayacak duaya da amin denmez derler.
Tabi lan 2. Yamaha destek versin bu gelir adaletsizliğine ve Türkiyede zararına satsın motoru. ÖTv ve KDV düşüldüğünde 11 bin lira olan motordan ne bayi karı alsın, ne dağıtım maliyeti ne gümrük vergisi falan. Hepsini cepten versin. Hatta bu motoru alsınlar diye üste para versin belki o zaman Türk halkının alım gücü dengesizliği düzelir biraz.
Hava da bedava nasılsa, sınırsız tüketim serbest. Tükete durun.
Bir tek ben mi akıl tutulmasına kapılanlar arasına düştüm diye merak etmiştim vallahi. Benden çok yaşayın Tüm dünyadaki test eden adamlar bu fiyat çok iyi derken, hatta Barkın bile o fiyata çok motor veriyorlar derken, buradaki arkadaşlar hala pahalı diyorlarsa vardır bir bildikleri demeyeceğim artık.
valla arkadaş ama yamaha nında asıl istediği bu değilmiydi piyasayı alt üst etmek rakiplerine göz dağı vermek. tek kelime bu paraya sıfır alınabilecek en iyi seçeneklerden biri bu kesin bişi. çok büyü kkonişmim ama yamahanın herhangi bi modelini alıp binmem ama bu motorun alınası var arkadaş.
Ben performans açısından bakmıştım, tork beygir ağırlık cc açısından. Türkiye şartlarında monster ile bir rekabet söz konusu değil, fiyatlar ortada. Yurtdışında bu segment fiyatlar arasında ducati 2000 dolar civarı pahallı. Ama rakip olan Japonlar, ağır ve tork konusunda monster ı dengeleyemiyorlar. V motorun farkını bilemiyorum ama Ducati Monster'ın olayı tork canavarı olması, MT de ben tork'un babasıyım diyor. Yoksa performans olarak NC700, MT-07 'ye rakip olabilir mi? Ama Türkiye şartlarına geri dönersek, burda NC tutultu, sebebi de fiyat/performans olayıydı kanımca. Yoksa NC için üretilmiş olduğunu düşünmüyorum, NC maksimum tork değil, orta sınıf motor'da maksimum ekonomi arayanların tercihiydi. Fiyattan gidince, Türkiye'de epey farklı segment motor çıkıyor ortaya, Duke 390 da benzer fiyatlarda. NC serisi Türkiye'deki başarısı gibi, global bir başarıya sahipse (araştırmadım,bilmiyorum), tabiki onun için de olabilir. Ama benim gördüğüm, daha çok performanslı orta sınıf için, iddaalı fiyat politikasıyla MT-07'yi çıkarmış.
Ayrıca MT-09'da yine 3 silindir naked da popüler olan (yurt dışında), Triumph Street Triple, MV Agusta Brutale 800 modellerin fiyat performans ile eline vermek için yapıldığını düşünüyorum. MT-09'u da Kawasaki'nin 4 silindirli Z800'ü ile, ya da BMW'nin F800 ü ile karşılaştıran da var.
Bence Yamaha tipik Japon stratejisini uygulamış, ne çok tutuyor, ne özellikleri var, optimumunu yapalım kafası bu. MT09 Amerika'da top seller durumunda. Avrupa'da Naked furyası var. Ve fiyat farklarından dolayı, burda tutulan modeller değil, orda tutulanlar. Gerçi orda da ülkeye göre değişiyor, herşeyi genellemek mümkün olmuyor. Kısaca Yamaha dünyada çok satabileceği motoru düşünmüş, ve MT07'yi Avrupa'da satmasının sebebi bu bence. MT07'yi Amerika'da satmıyor. Hesabını kitabını yapmıştır Japon merak etmeyelim. Amerika'da satacağı adet, yeterli karı bırakmıyordur MT07 için. Türkiye'ye de Avrupa pazarıyla ortak strateji güttüğü için ve burda en iddaalı motoru olacağı için gelmiş. Gerçi bunları Yamaha'ya sormak lazım, onlar daha iyi bilir neyi neden yaptıklarını.
fish does not think, cause fish knows everything
Seviyeli ama ateşli muhabbetinde hastasıyımdır
Aynen abi banada öyle geliyor Çünkü özellikle Avrupadaki satışları falan hep başı çekiyor NC serisinin ve işin sırrı belli, düşük devirde güzel tork, 125cc commuter seviyesinde yakıt sarfiyatı...
Bunu gören yamaha birde motosiklet ruhunu dahada iştahlandıran ama NC verilerindende pek uzaklaşmadan ne yapabilirz demiş, ki yaptığı blok mis gibi olmuş ama bu iş maliyetli tabi, fiyattada NC ye darbe indirmek için başka yerlerden kısmış ve bişeyler ortaya çıkmış
Yani sırf bloğu için alınır bu alet ama muadilleri veya muadili gibi görünenler hatta fiyatı yakın olanlarla bile bloğu haricinde pek bişeyini kıyaslamamak lazım bence. Ne olduğunu bilerek alınacaksa alet güzel zaten, beni niye birsürü kişi bi tuhaf anlıyor anlamadım, ben alırım dedim daha ne diyeyim
He birde baktım sele mele plastikler falan ne iş harbi kimse ses etmemişmi diye, ordada akıllıca bi hamle var, ben sana kalitesizini koyup ucuz gösterdim ama istersen eski MT lerdeki kaliteli seleyi de ayrıca bilmemkaçyüz euroya satın alabilirsin demiş,
bu hamleyide kutladım, dünyaya ucuz anca böyle olur kardeşş resti çekmiş bi nevi Yani muadili dediklerimizle aynı kalitede orjinal donanımlarını takarsak hak ettiği yerlere geliyor alet ama daha pahalıya
Kıllanıp dışarda durumlar ne diye baktım, dışardada NC nin hakkı daha yüksek görülmüş yani totodan sallamıyorum sadece bizde böyle değil durum, neyin ne olduğunu, aşağa yukarı nerelerde olması gerektiğini dünya çapında tartıyor bu adamlar
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Abimde mt-03, 2010 model beyaz renk var, mt-07 ise herşeyi ile çok farklı,,,elma ile armutu karıştırmayalım lütfen...Ayrıca fuara 2 gün üst-üste 07 için gittim, selesi nc750s'ten 1 gömlek rahat geldi bana,,,evet plastik kalitesi düşük mt-09 gibi değil fakat gözden kaçan bişey var(islak ağırlığı 179kg-bu segmentte REKOR),plastik depo v.s.(tıpkı mt-03 gibi)...tüm bunlar minimalist düşünce eseri,hafif=İVMELENME,HIZ;KONTROL KOLAYLIĞI;YAKIT TASSARUFU ve en önemlisi===ilk 2 viteste GAZLA TEK_TEKER....YAŞASIN APAÇİLİK....(bunları nc-700 ve veya nc750 sana rahat yaptırmaz)...
The Power of The Dreams.
Dünyadaki durumu bilmem ama Türkiye'de NC'nin fiyatında bir balon olduğu kesin. Hele 500'lük cb serisini de iyi fiyata gazlayabilmek için yapılan son oyunlar malum. Bu arada olan canım sıralı dörtlere oldu. Bassan gitmez, sıksan durmaz, yatsan dönmez NC serisine ettiğim bedduaların gerçek oluşudur bu MT-07. Yamaha'nın Türkiye'ye kendisinin gelmesinin ilk faydasını gördük bence. Honda azıcık aklını başına alır. NC'ye saydırdığıma bakmayın, sinirden Yoksa bir ara yakıt ekonomisi şehir içi kullanım pratikliği falan acaba mı dedirtmişti bana da. Ama kimse fiyatını bana anlatamaz. Ben bu segmentte bir motor alacak olsam MT-07 dururken NC serisinin yanından geçmem, motosiklet önce motor bloğu sonra sürüş dinamiğidir bana göre. Fiyat performans karşılaştırması yaparken seledeki sıcak damga çok önemli değil. Bu arada MT-07 gerçekten 19.500 TL'mi arkadaşlar, Yamaha Türkiye'de göremedim, boşa methiye düzmüş olmayalım.
2010 CB600F Hornet A RH (-)
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)