Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Motor
Motor tipi 2-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
Motor hacmi 689 cm³
Çap x Strok 80,0 mm x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
Maksimum güç 55.0 kW (74.8PS) @ 9,000 dev/dk.
Maksimum tork 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6,500 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonlu
Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
Son aktarım Zincirli
Şasi
Şasi Diamond
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Ön teker hareketi 130 mm
Kaster Açısı 24º 50
Kaster mesafesi 90 mm
Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
Arka teker hareketi 130 mm
Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 282 mm
Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
Ön lastik 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless)
Arka lastik 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless)
Boyutlar
Toplam uzunluk 2,085 mm
Toplam genişlik 745 mm
Toplam yükseklik 1,090 mm
Sele yüksekliği 805 mm
Tekerleklerarası mesafe 1,400 mm
Minimum yerden yükseklik 140 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 179 kg / ABS 182 kg
Yakıt tankı kapasitesi 14 L
Yağ tankı kapasitesi 3.0 L
Yepyeni 689 cc, sıralı, 2-silindirli motor
Yeni MT-07 modeline böylesine özel bir karakter veren parça, Yamaha'nın 'crossplane felsefesinden' faydalanılarak geliştirilen yepyeni 689 cc, sıralı, 2-silindirli motordur. Asimetrik ateşleme aralıklı 270 derece krank, güçlü bir hızlanma ve mükemmel yol tutuşu hissi verir. Derin doğrusal tork olağanüstü performans sağlar.
Hafif ve ince borulu omurgalı şasi
Bu yeni MT-07, kolay manevra kabiliyeti ve dikkat çekici çeviklik için motoru gerilimli parça olarak kullanan, hafif ve ince bir omurga tipi çelik iskelete sahiptir. Kompakt aks açıklığı ve konforlu süspansiyon sistemleriyle bir araya gelen bu güçlü ve hafif şasi, hassas ve çekici bir sürüş sunar.
Optimum sürüş keyfi için tasarlandı
MT serisinin bu heyecan verici yeni üyesi, anında hakimiyet hissinin yanı sıra üstün sürüş keyfi sunmak için tasarlandı. Şasi boyutları ve ağırlık dağılımı, hızlanma sırasında hissedilen zevki en üst düzeye taşımak ve sürücüye motosikletiyle bütünleşme hissi vermek için özenle ayarlandı.
Uygun fiyatlı ve tasarruf sağlayan hassas performans
Yepyeni sıvı-soğutmalı motoru, hafif omurgalı şasi ve son teknoloji ürünü tarzıyla MT-07, hassas performansla uygun fiyatı ve mükemmel yakıt verimliliğini bir araya getirerek bu modeli hem yeni hem de deneyimli sürücüler için ideal motosiklet haline getiren, dikkat çekecek derecede çok yönlü bir naked motosiklettir.
Kütle önde tasarım ve şık yapılı gövde
Yeni MT-07, atletik yapısını öne çıkaran ve bakıldığı anda güç hissi veren kütle önde tasarımıyla göze çarpıyor. Hafif hava delikleri ve alüminyum yan kaplamalar MT modeline spor ve amacını yansıtan bir görünüm verirken, ince yakıt tankı motosikletin kompakt görünümünü vurgular ve dizler için mükemmel kavrama sağlar.
Karakteristik MT tarzı özellikleri
Açılı aynaları, LED arka farı ve kütle önde gövde tasarımıyla, MT-07'nin daha büyük 850 cc, 3-silindirli MT-09 modeliyle karıştırılmasına imkan yok. Model ailesinden aldığı diğer özellikleri arasında hafif 10 ispitli döküm alüminyum jantların yanı sıra, hava girişi tarzı delikler ve egzoz borularının oluşturduğu Z şekli bulunuyor.
Bağlantılı tip Monokros arka süspansiyon
Bağlantılı tip Monokros arka süspansiyon sistemi, doğrudan motorun krank muhafazasına monte edilerek yerden tasarruf eden ve şasi performansını artıran yatay şoka sahiptir. Hızlanma sırasında daha fazla keyif hissi için MT-07, sürücüyle motosiklet arasındaki bütünleşme hissini artıran, kısa bir 530 mm salınım koluyla donatılmıştır.
Gidona monte edilmiş dijital gösterge
Doğrudan gidonların üzerine monte edilen yüksek teknolojili göstergeler, sürücüye önündeki yol için daha net bir görüş sağlar. Okunması kolay LED ekranda bir vites konumu göstergesi ve yakıt göstergesi bulunur, çubuk şeklindeki takometre ise en güçlü torka ulaşılan 4000 - 8000 rpm bandında en uzun çubuklara sahiptir.
Reklamlar
-
v motordan vazgeçmişler sanırım.
-
Adana İl Temsilcisi
-
16.000 tl ise fiyat iyi bence
-
-
16 bin olursa bu sınıfta başka motor satılmaz. Gerçi olabilir de çünkü 4 silindirli NJ6'ların fiyatları emsallerine göre gayet uygun. İki silindirlinin maliyeti daha düşük oluyor.
-
16 mı? 22 den aşağı gelmez. bu arada şu meşhur 3 silindir motoruna ne oldu? çıkmayacak mı hala
-
Nc serisine sağlam rakip çıktı hem fiyatı hemde gücüyle
-
16.000 lira iyi fiyat ER6'nın fiyatı belli. İlk partiyi 16.000'den satarlar, 20.000'e kadar yolu var bence.
phradrel adlı üyeden alıntı
16 mı? 22 den aşağı gelmez. bu arada şu meşhur 3 silindir motoruna ne oldu? çıkmayacak mı hala
3 Silindiri çıktı siteye koydular.
http://www.yamaha-motor.eu/tr/produc.../mt/mt-09.aspx
Fiyatıda 24.000 lira.
-
16000 olmaz ya,çok az, en az 19-20 olur bence
-
Fiyatının 16.000 TL olması bana gerçekçi gelmedi. 20'in altında olmaz. 16 olsa Türkiye'de başka naked satılmaz o kadar diyeyim.
-
ktm duke 390 planlarına bu fiyatla kan doğrar :D
-
Vergi diliminde bir üst sınıfa giriyor, 16 bin zor olur gerçekten...
-
689 cc 16 bin!? 2 silndir maliyetleri dusurur ama vergiler sagolsun en az 18 bin diyorum.
-
fiyat bana da az geldi sadece 600cc sınıfına değil 250 cc sınıfına da darbe olur bu fiyat
-
Fuar fotosundaki motor mt-09 sanıyorum. Mt-07 diye bir motor henüz daha ortaya çıkmadı diye biliyorum
-
Adana İl Temsilcisi
-
-
motor hacmi ve ötv nedeniyle 16 bin gibi bir fiyata gelmesi mümkün değil
650 cc ve altı bir motor bloğu olsaydı bile 16 bin rakamı fazlaca iyimser olur
-
Banada 16bin pek gerçekçi gelmiyor. Olursa süper olur ama.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler