[QUOTE=motokovic;3316412]linktekiler kullanıcı görüşleri... karşılaştırma bulamadım doğrusu birde şöyle bir video var.
türkiye yollarında kullanılıpta biri yorum yapmadıkca bizim araştırmalarımız boş. yollarımız malumunuz
[QUOTE=motokovic;3316412]linktekiler kullanıcı görüşleri... karşılaştırma bulamadım doğrusu birde şöyle bir video var.
türkiye yollarında kullanılıpta biri yorum yapmadıkca bizim araştırmalarımız boş. yollarımız malumunuz
Arkadaslar bir sorum var.. Bayiler kendilerine sipariş edilen motorları mı çekiyor yoksa Yamaha kafasına göre mi gönderiyor? Çünkü herrenkten bir adet olayını daha göremedim.. Bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Kimisine 3 race BLUE gelmiş Kimisine 2 kırmızı. Deep armor zaten hiç görmedim falan Vs gidi
Neden? Lastik tamir için servis mi gerekiyor? Niye bu kadar takıntılı bir milletiz anlamıyorum. Veriler yorumlar bile daha iyi bir lastik olduğunu gösterirken. Şimdi de lastik şu ise iyi, bu ise kötü tartışması çıkar. Kimse doğru düzgün bilgi,tecrübe sahibi olmadığı konularda atıp tutmasın lütfen.
Ne çektin be MT07.
http://www.youtube.com/watch?v=DQ3f4gwjcOQ
fish does not think, cause fish knows everything
renk konusuna girmişken herkes rengini yazabilirmi acaba bakalım en çok hangi renkler tercih edilmiş ve abs var yok
ben kırmızı tercih ettim abs siz
Ben gri aldım abs siz
Bu nasıl bir alettir ya gerçekten yamahanın son zamnalrda yarattığı efsane olacak motorlardan bundan bi 5 sene sonra cbf gibi sıklıkla sokaklarda goruneceğini düşünmekteyim
Bir gün motor değiştirmeyi düşünürsem alacağım tek motosıklet kendılerı
Çıplak gözle gördükten sonra resimlerde gördüğüm arasında baya fark var gercekten çok alımlı ve dikkat çeken bi alet düzce dadaştan teslim aldım ve adapazarına yola çıktım bence mt 9 u aratmaz bu alet fazlasıyla duygularımı tatmin etti kullanımı cok rahat teknik bilgi vermek isterdim ama siz sevgili arkadaşlarım kadar bilgim yok bu yüzden fazla yorum yapamıcam ama bu paraya bu alet bedava
Herkese merhabalar, motorlarına yeni kavuşan arkadaşlara kazasız belasız kullanmalarını diliyorum...
Ben de biraz scooter çok az vitesli motosiklet deneyimimden sonra (0'a yakın) kendi motorumu almaya karar verdim ve mt 07 ile ilgileniyorum. Bu konuyu ve daha bir çok başlangıç motoru konusunu okudum forumlardan. 600 cc ve üstü bir motorla başlamak için fikirlerinizi soran insanlara neler yaptığınızı biliyorum : kızıyosunuz, dövüyosunuz, kaza videoları izletiyosunuz, helvanı yeriz diyosunuz, AEA nın başlangıç motoru tavsiyelerini izletiyosunuz, AEA ya dovdürüyosunuz.... Haklısınızdır.. Ama işte bende gidip 250 lik bi motor alıp sonra satıp 600 cc alıp para kaybetmek istemiyorum. Gaza kesinlikle gelmem, yavaş yavaş sürerim. Size sormak istediğim şey bu motorun teknik özelliklerinin arasında gördüğüm "Limited power version" ibaresi. Motoru 55 kW dan 35 kW ya düşürüyormuş. Bu forumda bi arkadaş bahsetmiş daha önce ama tam anlatmamış. Bu bi düğme gibi bişeylemi aktif oluyor? Yoksa ayrıca bi aparat almak gerekirmi? Bu dönüşümü her hangi bi zaman yapmak ve tekrar 55 kW haline getirmek kolay olurmu? 35 kW güç ile sınırlandırılmış bi mt 07 nin gaz tepkileri daha uysal olurmu ve daha rahat kullanabilirmiyim? Bu forumun tamamını okudum nerdeyse ve ne kadar detaylı bilgilere sahip olduğunuzu gördüm. Beni de "Limited power version" hususunda aydınlatırsanız çok sevinirim.
Motoru alan arkadaşlara kazasız yolculuklar dilerim tekrar, sıra bekleyenlere ve maddi olanak bekleyenlere de sabırlar..
merhaba kardeş. sana ilk motorun hakkında birşey söylemicem sen kafana koymuşsun ne alıcağınada karar vermişsin.keşke mantıklı olanı yapsan daha küçük cc^li bir motorla başlasan.limited power a gelince bildiğim kadarıyla bazı ülkelerde hp kısıtlaması zorunluluğu var yoksa o motorlar o ülkelere giremiyor fakat bizim ülkemizde kısıtlama olmadığı için motor 55kw olarak geliyor.kısıtlama yapılabilir ama ülkemizde bunun için bir yazılım varmıdır onuda servise sormak gerekir.(servisede gidip limited power desen: sen bana küfür mü ediyon. cevabını bile alabilirsin)oda ayrı bi mesele tabi.sen sen ol üç beş liranın hesabını yapma git bitane ybr125 al bir iki sezon kullan on numarada motordur kendisi.ikinci el fiyatlarıda uygun satarkende en fazla 300-500 ucuza satarsın zararında olmaz yani sen sen ol bu insanları dinle vardır bi bildikleri.
Laaan naked düşünmezken aklıma soktunuz bu motoru :D valla bu yaz ninjamı satıp kış döneminde mt-07 almaya karar verdim ^^ Tabiki renk yine beyaz olmalı :D foto paylaşın hasta oldum bu motora sayenizde ^^
35 kw icin bir kit satiliyor 100-150 € civarinda okut ile beyinde n motor kisitlaniyor . O kiti kullanmanizi oneririm . Tekrar 75 bg e yukseltmek icin ise orjinal kit ile yeniden programlanmasi gerekiyor. Bu islem icin 100€ tekrar . Toplamda size minimum 600 tl kaybettirecek. 700 cc okdugu icin vergisi de 1200 civari en iyi ihtimalle 1 yilda asagi yukari 1200 tl kaybettirecek . Cbr 250 alirsaniz satarken maksimum 1000 tl kaybedeceksiniz . Acikcasi ben 500 tl kaybettim .
Ozetle cok satan bir 250 cc ike baslarsaniz hem kisa surede kendinizi daha iyi gelistirecek hem de bu surede isletme maliyeti cok daha dusuk bir motor ile egleneceksiniz . 10-15000 km sonra cbr250 yi satip mt07 ile cok daha keyifle gezeceksiniz Nacizhane onerim bu yolu izlemeniz. Yine de diger yol da zor olsa da bir secenek.
Motor sahane ama uzun yol seyahat va vs diyorsaniz beklentilerinizi karsilayamayabilir. Ziyadesiyle ciplak cunku. Ekonomi uzun yol konforu derseniz nc 700/750 x onemli bir secenek. Titresim hic gozunuzu korkutnasin. Ancak artci konforu ve ruzgar konusunu dusunun
1200 civarı vergi mi? Bir de en iyi ihtimalle ha :D :D
537.00 TL YILLIK vergisi.
Pardon orada hata olmus (: yanlis hesap . İsin ozu su dogru bilinen bir yanlistir direkt buyuk ile baslayalim alim satimda zarar etmeyelim. Gercek hesapta ikinci eli tutan bir motor alinirsa zarar maksimim 500 lira civari. Cunku 600-700 cc motorlarin isletme maliyetleri , bakim onarim maliyetleri yuksek oluyor.
Ornek cbr 250 : 1000 bakimi 58tl 6000 bakimi 150 12000 bakimi 135 tl 15000 km de 345 tl tuttu . Yamaha mt 07 nin biraz daha fazla olacagi asikar(yamaha servislerinin tutumu yuzunden) vergi de fark var , mazallah ufak tefek yatirmalarda parcalar ucurum.
Kisaca 35 bg kitini de eklersek astari yuzunden pahali. Ha kotu motor mu hayir . Alir misin ben alirim hatta aldim. Ama baslangic icin sikinti olabilir. Ayrica xj6 yerine mt07 nin karenajlisinin da seneye gelecegini hatirlatalim.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)