Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2020, 19:20
#7521
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
ofofofoff 112 beygir oluyor cihaz
yani ön teker basmaz bu modda
4000 dolarda az buz değil bu arada.avrupada amerikada 2.el mt07 4000 dolara alınabilir bir o kadar daha para harcayip turbo takmak fantezi veya vlogluk bir iş olur.bizim hesaba göre mt10 alıp hiç uğraşmaya değmez.ama zevki heralde iliklerine işler adamın bu kitle 2 silindire doydum dersin tabi ölmezsen
hacı 25 bin tl yapıyor neredeyse mt7 satıp temiz mt9 a geçilir farkla
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
Reklamlar
-
05 Ağustos 2020, 20:21
#7522
ozan1991 adlı üyeden alıntı
hacı 25 bin tl yapıyor neredeyse mt7 satıp temiz mt9 a geçilir farkla
0km den hesaplasan tam tutuyor zaten 2.el farkına her türlü geçilir.tabi kaç kişide turbolu motosiklet var dersen kimsede olmayan bir şeye sahip olucaksın zevki zaten anlatılmaz heralde.ama mantıklı bir insan evladı gider mt09 alır tabi
-
10 Ağustos 2020, 00:08
#7523
bugün karanlıkta kullandım ilk defa far aydınlatması bana yeterli gelmedi dominar400 ün far olucaktı bunda efsane olurdu
-
10 Ağustos 2020, 00:36
#7524
ozan1991 adlı üyeden alıntı
bugün karanlıkta kullandım ilk defa far aydınlatması bana yeterli gelmedi dominar400 ün far olucaktı bunda efsane olurdu
led far kullanan birine az geliyor sanırım.bana normal yeterli çok sürmüyorum geceleri denk gelmiyor.ama aklımda led far takmak var.ama öyle milletin gözünü kör eden cinsten değilde daha modern güzel bir aydınlatma istiyorum.80ne de var 400 e de var.ortasını arıyorum philps osram artık neyse
-
10 Ağustos 2020, 01:49
#7525
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
led far kullanan birine az geliyor sanırım.bana normal yeterli çok sürmüyorum geceleri denk gelmiyor.ama aklımda led far takmak var.ama öyle milletin gözünü kör eden cinsten değilde daha modern güzel bir aydınlatma istiyorum.80ne de var 400 e de var.ortasını arıyorum philps osram artık neyse
sıkıntı olurmu peki bende bir araştırayım muayeneden filan geçiyormu
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
10 Ağustos 2020, 11:30
#7526
ozan1991 adlı üyeden alıntı
sıkıntı olurmu peki bende bir araştırayım muayeneden filan geçiyormu
yani ışık hüzmesi iyi olan bir far ile denenir.far testinden geçerse muhtemelen yırtar.otomobiller hiç bir şekilde geçmiyor onu biliyorum
-
10 Ağustos 2020, 15:42
#7527
Arkadaşlar iyi günler, bir konuda fikrinizi almak istiyorum, 40.000 tl kredi çekerek MT 07 almak istiyorum ne dersiniz şimdiden tşk.
-
10 Ağustos 2020, 16:12
#7528
hispasat adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi günler, bir konuda fikrinizi almak istiyorum, 40.000 tl kredi çekerek MT 07 almak istiyorum ne dersiniz şimdiden tşk.
düşük faizle alabilirsen iyi olur tabiki bende öyle aldım krediyi bitirene kadar kullanıcam Allah izin verirse
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
14 Aralık 2020, 02:12
#7529
Herkese merhaba dostlar.Geçtiğimiz haftalarda dominarımdan sonra güzel bi mt07 sahibi oldum bende.Bulusma vs gibi durumlar için bi mt07 grup varsa burada yada whatsapp üzerinde özelden bilgilendirirseniz memnun olurum herkese keyifli sürüşler dilerim.
-
14 Aralık 2020, 21:26
#7530
merhaba arkadaşlar ilk sahibi olduğum motorumu satıyorum 2019 model ice fluo 4000 km 'de ilgilenen arkadaşlar mesaj atabilir
-
22 Aralık 2020, 14:13
#7531
Merhaba arkadaşlar,
Geçen hafta 2020 Mt-07 sahibi oldum. Aslında sitede uzun süredir üyeyim ama ilk kez bir foruma dahil oluyorum.
Motorun sadece far aydınlatmasından memnun kalmadım. Araştırdığım kadarıyla H4 far ampulü bizimkilere uyumlu.
Aydınlatmayı en iyi odaklayan ve karşıdakilerden küfür yedirmeyen Led far önerilerinize açığım Şimdiden teşekkürler.
-
22 Aralık 2020, 15:04
#7532
selimonurr adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Geçen hafta 2020 Mt-07 sahibi oldum. Aslında sitede uzun süredir üyeyim ama ilk kez bir foruma dahil oluyorum.
Motorun sadece far aydınlatmasından memnun kalmadım. Araştırdığım kadarıyla H4 far ampulü bizimkilere uyumlu.
Aydınlatmayı en iyi odaklayan ve karşıdakilerden küfür yedirmeyen Led far önerilerinize açığım
Şimdiden teşekkürler.
Hoşgeldiniz
Philips / Osram / Varta / Narva markaları oldukça kalitelidir. Led önermiyorum, ancak bu markaların H4 55-60W ürünlerinden birisi işinizi görecektir, memnun kalmazsanız o zaman diğer alternatifleri deneyin derim.
-
22 Aralık 2020, 15:44
#7533
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Hoşgeldiniz
Philips / Osram / Varta / Narva markaları oldukça kalitelidir. Led önermiyorum, ancak bu markaların H4 55-60W ürünlerinden birisi işinizi görecektir, memnun kalmazsanız o zaman diğer alternatifleri deneyin derim.
Merhaba,
Teşekkür ediyorum hoşbulduk.
Ben özellikle beyaz ışık istediğim için Led düşünüyorum. Akmayan trafikte aralardan geçerken uzunları uyarı olarak sık sık kullanıyorum ve şimşek etkisi olması önemli. Bu olduğu zaman gündüz selektör yaptığınızda bile görünebilir oluyorsunuz.
-
23 Aralık 2020, 09:50
#7534
selimonurr adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Geçen hafta 2020 Mt-07 sahibi oldum. Aslında sitede uzun süredir üyeyim ama ilk kez bir foruma dahil oluyorum.
Motorun sadece far aydınlatmasından memnun kalmadım. Araştırdığım kadarıyla H4 far ampulü bizimkilere uyumlu.
Aydınlatmayı en iyi odaklayan ve karşıdakilerden küfür yedirmeyen Led far önerilerinize açığım
Şimdiden teşekkürler.
Hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın inş. acaba kaça geldi motosiklet?
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
-
23 Aralık 2020, 11:08
#7535
Katiliyorum o simsek etkisi farkedilme konusunda cok faydali. Ben 4 sene once bir motor almistim. İcinde led far vardu markasini falan bilmiyorum aydinlatmasi harikaydi. Karsidaki insanin gozunu kesinlikle almiyordu uzun kisa dagilmasi efsaneydi. Satarken o fari cikardim yerine halojen taktim. Mt7 yi aldigimda cikardigim ledi buna taktim. Gerci benimki 2017 model ama far tasi cok guzel dizayn edilmis eger uygun bir led far alirsan halojen gibi dagiliyor. Muayeneye girdim bu sene ne uzunda ne kisada far kusuru cikmadi. Yeni kasalarin tasi da guzeldir diye dusunuyorum. Dediğim gibi eski motordan cikti markasini bilmiyorum ama guzel :D
-
23 Aralık 2020, 15:11
#7536
furkanguvenc adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın inş. acaba kaça geldi motosiklet?
Sağolun. 78'e geldi. Sadece rodajı yapılmış halde 1000km'de aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
Mcht-mico adlı üyeden alıntı
Katiliyorum o simsek etkisi farkedilme konusunda cok faydali. Ben 4 sene once bir motor almistim. İcinde led far vardu markasini falan bilmiyorum aydinlatmasi harikaydi. Karsidaki insanin gozunu kesinlikle almiyordu uzun kisa dagilmasi efsaneydi. Satarken o fari cikardim yerine halojen taktim. Mt7 yi aldigimda cikardigim ledi buna taktim. Gerci benimki 2017 model ama far tasi cok guzel dizayn edilmis eger uygun bir led far alirsan halojen gibi dagiliyor. Muayeneye girdim bu sene ne uzunda ne kisada far kusuru cikmadi. Yeni kasalarin tasi da guzeldir diye dusunuyorum. Dediğim gibi eski motordan cikti markasini bilmiyorum ama guzel :D
Tam olarak böyle bir Led bakıyorum ben de. Muayeneden geçerken xenon olmadığı sürece sıkıntı olmuyor zaten.
-
06 Şubat 2021, 16:57
#7537
Merhaba arkadaşlar. Sorumluluk sahibi bir motosiklet kullanıcısı olarak araştırmadan MT07'ye bulaşmak istemedim. Bir kaç sorum var cevaplayan arkadaşlar olursa sevinirim.
1 yıl kadar 250'lik kullandım. Acaba MT07'ye geçmem absürt olur mu?
Fazla gaz açıp uzayan biri değilim ancak kısa mesafede tork hoşuma gidiyor. MT07 buna uygun gözüküyor. Yüksek hızlarda durmayı sevmiyorum hem rahat olmamasından ötürü hem de yüksek hızlara çıkacağım yollarda dolaşmıyorum genelde. Benim için ara hızlanmalar önemli. 120'yi çok nadir geçerim şehir içinde. Bana uygun bir motor oldugunu nasıl anlayabilirim?
Bakımlarına ne kadar para ayırıyorsunuz? Bu hacimde bir motorum olmadıgı için masrafların ne kadar artacağını kestirmeye çalışıyorum.
Çok gözde bir motor oldugunu biliyorum. Hırsızların gözdesi yani. Teknotakip taktırmayı düşünüyorum. Taktıran varsa onun düşüncelerini de almak isterim.
Bu arada, yeni kasaların fiyatlarının uçmasından dolayı 2018 öncesi alabilirim. Klasik viraj esneme mevzusu vs deniyor ancak benim tarzımda kullanan birisi için bunlar problem oluşturu mu? Ayrıca ABS'li modellerine bakıyorum sadece.
Ortalama yakıt tüketim rakamlarını da paylaşabilir misiniz?
MT07 ile beraber baktığım diğer motorlar: Monster 696, CBR 500R, KTM Duke 390 (Yeni kasa).
Selamlar sevgiler.
-
06 Şubat 2021, 18:12
#7538
cıbılduck adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Sorumluluk sahibi bir motosiklet kullanıcısı olarak araştırmadan MT07'ye bulaşmak istemedim. Bir kaç sorum var cevaplayan arkadaşlar olursa sevinirim.
1 yıl kadar 250'lik kullandım. Acaba MT07'ye geçmem absürt olur mu?
Fazla gaz açıp uzayan biri değilim ancak kısa mesafede tork hoşuma gidiyor. MT07 buna uygun gözüküyor. Yüksek hızlarda durmayı sevmiyorum hem rahat olmamasından ötürü hem de yüksek hızlara çıkacağım yollarda dolaşmıyorum genelde. Benim için ara hızlanmalar önemli. 120'yi çok nadir geçerim şehir içinde. Bana uygun bir motor oldugunu nasıl anlayabilirim?
Bakımlarına ne kadar para ayırıyorsunuz? Bu hacimde bir motorum olmadıgı için masrafların ne kadar artacağını kestirmeye çalışıyorum.
Çok gözde bir motor oldugunu biliyorum. Hırsızların gözdesi yani. Teknotakip taktırmayı düşünüyorum. Taktıran varsa onun düşüncelerini de almak isterim.
Bu arada, yeni kasaların fiyatlarının uçmasından dolayı 2018 öncesi alabilirim. Klasik viraj esneme mevzusu vs deniyor ancak benim tarzımda kullanan birisi için bunlar problem oluşturu mu? Ayrıca ABS'li modellerine bakıyorum sadece.
Ortalama yakıt tüketim rakamlarını da paylaşabilir misiniz?
MT07 ile beraber baktığım diğer motorlar: Monster 696, CBR 500R, KTM Duke 390 (Yeni kasa).
Selamlar sevgiler.
250 den sonra tabiki dolu dolu gelir ama korkutmaz.bana göre çok kibar gaz alan bir motor lap diye gelmiyor gaz tepkisi çok güzel.ister hızlı ister yavaş kullanabilirsin dengeli bir motor.ben virajcıyım olmazsa olmazım diyorsan 2018 ve üzeri bakıcaksın yok ben konfor severim virajları çok sevmem dersen o zaman 2017 ve altına bakabilirsin.abs kesin olsun.bakım masrafları 700cc klasındaki galiba en ucuz motordur korkmana gerek yok parçası bol zaten.karma kullanımda ben dikkat falan etmem hiç bir zaman motosiklette az yaksın diye uğraşmam 4.9 5.3 litre arası iniyor çıkıyor.bu aralar kısa mesafe kullandım 5.3 oldu mesela.arkadaşım 45bin kmdir hiç 0lamamış ortalama tüketimi 4.1 litre şeklinde yakıyor tabi o sakin sürüyor.17 18 arasındaki fark gidondaki esneme hareketi yok ayrıca arka süspansiyon yenilenmiş ön tarafta da iç ayarları değiştirilmiş.o yüzden sert bir motor seleside sert ama o yüzden uzun yolda yorabilir ama virajı daha zevkli daha kabiliyetli.
o saydığın motorlar olmaz cc den piyasaından denk gelmez.ern6 bakabilirsin xj600 bakabilirsin yada honda cb650 bakabilirsin.aklıma gelenler bunlar bende r25 den geçtim tamamen zıt bir motor olmasına rağmen anında alışıyorsun
-
10 Şubat 2021, 12:58
#7539
cıbılduck adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Sorumluluk sahibi bir motosiklet kullanıcısı olarak araştırmadan MT07'ye bulaşmak istemedim. Bir kaç sorum var cevaplayan arkadaşlar olursa sevinirim.
1 yıl kadar 250'lik kullandım. Acaba MT07'ye geçmem absürt olur mu?
Fazla gaz açıp uzayan biri değilim ancak kısa mesafede tork hoşuma gidiyor. MT07 buna uygun gözüküyor. Yüksek hızlarda durmayı sevmiyorum hem rahat olmamasından ötürü hem de yüksek hızlara çıkacağım yollarda dolaşmıyorum genelde. Benim için ara hızlanmalar önemli. 120'yi çok nadir geçerim şehir içinde. Bana uygun bir motor oldugunu nasıl anlayabilirim?
Bakımlarına ne kadar para ayırıyorsunuz? Bu hacimde bir motorum olmadıgı için masrafların ne kadar artacağını kestirmeye çalışıyorum.
Çok gözde bir motor oldugunu biliyorum. Hırsızların gözdesi yani. Teknotakip taktırmayı düşünüyorum. Taktıran varsa onun düşüncelerini de almak isterim.
Bu arada, yeni kasaların fiyatlarının uçmasından dolayı 2018 öncesi alabilirim. Klasik viraj esneme mevzusu vs deniyor ancak benim tarzımda kullanan birisi için bunlar problem oluşturu mu? Ayrıca ABS'li modellerine bakıyorum sadece.
Ortalama yakıt tüketim rakamlarını da paylaşabilir misiniz?
MT07 ile beraber baktığım diğer motorlar: Monster 696, CBR 500R, KTM Duke 390 (Yeni kasa).
Selamlar sevgiler.
Merhaba hocam şimdi gördüm mesajını. Ben motoru alalı henüz 2 ay olmadı 100km bile yapmadım o yüzden sadece bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışayım.
Benim de aynı tarif ettiğiniz şekilde bir kullanma stilim var. Şehir içi kısa mesafede düşük ve orta devirlerde torku hissetmek hoşuma gidiyor. Onun dışında otobana çıkayım 200'ü zorlayayım gibi bir düşüncem yok. O nedenle bu makineyi tercih ettim. Henüz bakım tecrübem olmadı. Yakıt söylendiği gibi kullanışa bağlı olarak 100km'de 4 - 5.5 litre arası değişiyor. Sık sık yakıt/km sıfırlayıp test ediyorum. Güvenlik konusu bu fiyattaki motorlar için ortak sıkıntı. Kapalı otopark en iyisi, yoksa her türlü zincir, kilit, alarm almak lazım.
2018 öncesi bakıyorsanız cb650f düşünebilirsiniz belki. Benim ilk tercihim aslında oydu hem daha sakin, oturaklı, kontrollü bir makine olması hem de 4 silindirli olmasından dolayı. Ama ben yeni motor baktığım için ve artık cb650f üretimleri olmadığı için 2020 mt07 tercih ettim.
Bir de 120km'yi çok nadir geçerim demişsiniz. Bu durumda 700cc'lik bir makineye gerek var mı onu bilemedim. Sizin tercihiniz tabi ama Mt25'ler de şehir içi düşük devirlerde torkuyla sizi üzmez. Paranız da cepte kalmış olur.
-
11 Şubat 2021, 17:08
#7540
cıbılduck adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Sorumluluk sahibi bir motosiklet kullanıcısı olarak araştırmadan MT07'ye bulaşmak istemedim. Bir kaç sorum var cevaplayan arkadaşlar olursa sevinirim.
1 yıl kadar 250'lik kullandım. Acaba MT07'ye geçmem absürt olur mu?
Fazla gaz açıp uzayan biri değilim ancak kısa mesafede tork hoşuma gidiyor. MT07 buna uygun gözüküyor. Yüksek hızlarda durmayı sevmiyorum hem rahat olmamasından ötürü hem de yüksek hızlara çıkacağım yollarda dolaşmıyorum genelde. Benim için ara hızlanmalar önemli. 120'yi çok nadir geçerim şehir içinde. Bana uygun bir motor oldugunu nasıl anlayabilirim?
Bakımlarına ne kadar para ayırıyorsunuz? Bu hacimde bir motorum olmadıgı için masrafların ne kadar artacağını kestirmeye çalışıyorum.
Çok gözde bir motor oldugunu biliyorum. Hırsızların gözdesi yani. Teknotakip taktırmayı düşünüyorum. Taktıran varsa onun düşüncelerini de almak isterim.
Bu arada, yeni kasaların fiyatlarının uçmasından dolayı 2018 öncesi alabilirim. Klasik viraj esneme mevzusu vs deniyor ancak benim tarzımda kullanan birisi için bunlar problem oluşturu mu? Ayrıca ABS'li modellerine bakıyorum sadece.
Ortalama yakıt tüketim rakamlarını da paylaşabilir misiniz?
MT07 ile beraber baktığım diğer motorlar: Monster 696, CBR 500R, KTM Duke 390 (Yeni kasa).
Selamlar sevgiler.
kardeşim öncelikle hakkında hayırlısı olsun
mt7 adamına göre motordur kraldır her an istediğini yaparsın. az yakar deli gibi gider. tip desen var ses desen var.
ben de cbx250 den geçtim bu motora. fakat o motorda da deli gibi tork vardı torka alışkındım yani. ama herşey bilekte. dedim ya adamına göre motor diye bileğinle ne dersen onu yapar. az gaz açarsın ybr gibi binersin. gazı köklersin kafana geçirirsin.
bakımları çok değil 3 lt yağ bide yağ filtresi yıllık bakımına yetiyor. ağır bakımları da hem yamaha olması hem de çift silindirli olması nedeniyle uygun diyebiliriz. bi kawasaki yada 4 silindirli gibi can yakmaz.
viraj esneme diye bir olay yok yani var da o milletin korktuğu olay esneme değil. eger kiloluysan hatta 2017 alacağım diyorsun kesinlikle ön süspansiyon yağını değiştir. internette biraz araştırırsan boy ve kiloya göre insanlar suspansiyonda yaptığı değişiklikleri tablo halinde vermişler. ben uyguladım bambaşka bir motor oldu viraja mt9 dan daha iyi giriyorum
tüketim mt25 gibi ben çok memnunum bu performansa göre harika
alınca tabi bikaç eksiği olacak başta kraldır dedim ama eksiklerini giderirsen kral olur
hidrolik sıvıları daha güzel hh fren balataları ön fren için elzem. ben 3000 km de aldım motoru hidrolik sıvıları fabrikadan çıktığı gibiydi değiştirirken baya hava çıktı içinden frenler çok değişti brembo hh balata taktim canavar oldu
arka suspansiyonu kiloya göre ayarlamak lazım
bahsettiğim gibi ön suspansiyon düzeltmeleri motoru daha zevkli hale getiriyor
lastikler çok önemli mutlaka güzel bir marka tak derim
monster biraz fantazi işi italyanlar çok nazlı eger severim ben ilgilenmeyi dersen o da çok güzel karakterde bir motor özellikle fren ve suspansiyonlar (sert) harika
cbr500 ise çok fazla tork ve hız vaad etmez ama gerek oturuş pozisyonu olsun gerek karenajlar olsun uzun yolda mt7 den iyidir. diğer bütün olaylarda mt7 tokatlar
duke şehir içi çıldırmalık motor kaydırmalı debriyaj çok daha iyi çalışan abs ve viraj abs si. mt7 nin abssi orta çağdan kalma olduğu için düke bu konuda çok daha iyidir. hatta motor bloğu dışında diğer donanımlarda duke 390 hepsinden üstündür
uzun yol çok yaparım sakin kullanırım dersen cbr500 derim led farlı olanları
donanımlı olsun uzun yol pek önemli değil dersen 390
güvenilir motor bloğu istediğinde giden donanımı boşver yeter bana az yaksın çok kaçsın dersen mt7
dediğim gibi monster fantazi olur biraz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler