Alakasız olacak ama motorların yatma açısını gösteren bir site falan var mı ?
Lastik hakkında geri dönüşlerini bekliyorum. Metzeller M9RR alacağım yoksa bir dahaki lastikleri alma zamanım gelince. Lakin motorun önden de fotoğraflarını çekebilir misin? Ayrıca düşündüğüm gibi çok güzel durmuş. Ben benim MT'ye takacaktım ama zamansızlıktan ve eski lastiklerimin yersiz patladığından dolayı Pilot Road4 takmıştım. Güle güle eskitmen dileğiyle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------
Totalde bu motor şu kadar yatar die bilemiyorum ama ^^Yamaha My Ride^^ app'sini kullanabilirsin. sabit bir yere koy telefonunu ve motoru sür. App'yi kapattığında kaç derece yattığını, max ve ortalama hızını, gittiğin rotayı falan herşeyi görebiliyorsun.
Ben en az 10k-12k gider die bakıyorum açıkçası. Bu kadar çabuk bitmez herhalde die düşünüyorum.
Deme yaw İki arka lastiğe bir ön lastik gitse bile gözüme batmaz (virajda kaymama şartıyla.). Pilot road4 maalesef bu motora olmadı. 6000km kullandım. Nereden baksan yaz sonuna kadar devam ederim kullanmaya
Kış için sağlam bir eldiven bulursam veya bir set dizersem; bu sefer kışlık lastik alıp, yardırmaya devam ederim. 10gün motor sürmeyince daral geliyor bana.
ben fabrika çıkışlı lastiği sorunsuz 10 bin kullandım dahada gideri vardıda yağmurda düştüm diye değiştirmiştim 6 binde bitiyorsa vay halimize benim rosso larında ömrü kısadır yanlıyorumda o kadar
Enduroculardan şöyle bir comment var, mt60 dişli lastik olduğu için ufak taşları fırlatıyormuş— şehiriçinde çok olmaz belki— bu sebeple radyatör koruma takmak radyatör delme riskine karşı iyi olacaktır diyorlar. Haberiniz olsun.
SYM Gts Evo 250, SYM Maxsym 400,KTM Duke 390,Xmax 400abs, Joymax250, Forza250
Güzel kardeşim sahibindene ilanmı koyucaksın habersiz istanbulda isen buyur gel canlı gör fotograf da tam gorüntuyu alamayabilirsin.Yarin bi zincir temizligi yapicam o sirada cekerim bir kaç foto
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------
Teşekkürler dikkate alacağım Ama bu oyle aman aman dişli bir lastik degil fotograflarda oyle gorunuyor sadece.Bende biraz kalın disli sanmistim ancak gordugumde soyle bi lastige elimi koydugumda oyle olmadigini anladim.Farkli bir lastik ya herifler piste falan giriyor diz degdiriyor ilginc bir teknoloji
Mt-07’de herşey radyatöre fırlıyor. Çamur vs falan da. Radyatör koruma şart bu yüzden.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
Mt-07’yi büyük ihtimalle daha değiştirmeyeceğim ve ileride bu lastikleri istediğim için foto istedim. Ahahaha hiç aklıma gelmedi fake satış hesabı açmak
Belki çok zengin olursam mt-09 almak isterim ama böyle giderse zengin olacağımı hiç sanmıyorum. Birde mt-07’den ciddi zevk alıyorum. Biraz daha tork olsa tadından yenmez
Arkadaşlar merhaba. 2018 mt 07 sahibiyim. Motosiklette kafama takılan birkaç şey var. Motorum 8 bin km olmak üzere.
- Motor çalışırken eksantrik mi desem subap mı desem şıkırdama gibi farklı bir ses geliyor. Hakkında araştırma yaptım ama bu sefer daha çok kafam karıştı. Motorun çalışma prensibi crossplane ve torklu olduğu için mt lerde bunun normal olduğunu söyleyen var. Bazı kullanıcılarda servise gidince eksantrik zincir gerginliğinden kaynaklandığını, garantiden 10 dakikada değiştirdiklerini vs. hallettiklerini söylüyor. Servise gidip soracağım fakat sizlerinde tecrübelerini öğrenmek istiyorum.
- Diğer sorumda, motosikletimde yaklaşık son 3 aydır akrapovic titanium egzoz takılı. DB killer ile birlikte kullanıyorum. Bu ürünler motor için özel lisanlı ürünler fakat backpressure gibi değişen parametreler sonucunda uzun vadede herhangi bir sorun yaratır mı? Yani orjinal egzozu söküp direkt bunu takıyoruz sonuçta, motorun sağlığı açısından ekstra başka bir şey yapılması gerekiyor mu?
Tahrik zincirinin gevşekliğine baktın mı? MT-07 taş gibi motordur. Öyle cart die egzantrik zinciri problemi yaşatmaz. Ayrıca katalizörü ve susturucusu ile takılan akrep; motosikletin orjinal ekipmanı. Bu yüzden bir ayar yada bir sıkıntı fazla yaşatmaz. Büyük olasılıkla zincirin bollaşmıştır. Diğer şekilde ise servise gitmende fayda var.
Cevabınız için teşekkür ederim. Bende sizin gibi düşünüyorum kolay kolay bir şey olmaz ama yinede içime bir şüphe düştü. Zincirden dolayı değil de, rölantide çalışırken de geliyor bu ses. Gidişinde herhangi bir sıkıntı yok ama ses dikkatimi çekmeye başladı. Bulduğum bir videoda (https://www.youtube.com/watch?v=u0iW0_thIVI) başka biri de fark etmiş. Belki de bir sorun değildir ama videoda ki gibi bir ses.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)