Bugün çıplak gözle görme fırsatı buldum,alet gayet yakışıklı duruyor, blok ve şasi kalitesi son derece güzel ama kimse bana kızmasın plastik işini pek kıvırdıklarını söyleyemem :/
Daha 3günlük motosikletin sağı solu oynuyordu, depo pedi yapıştırılmasın diye koydukları o şey neredeyse yerinde tur atacak durumda, sele kenarı deri dönüşleri bi acaip, sele ilk okul sırası gibi,
artçı selesi hakkında yorum yapmasam daha iyi, artçımla denedik direk ben buna binmem dedi ...
Oturuş pozisyonu güzel, gidon ve ayak kontrolleri yerli yerinde, ayna açılarıyla epey oynadım ama bitürlü geniş görüşü sağlayamadım kör noktası çok.
Fuarda çok kurcalanmıştır falan diyenler olacaktır ama ben gittiğimde direk denedim 2-3 kişide bakınıyordu, NC 750 de sıra vardı bilen bilmeyen herşeyini kurcalıyordu ama bu tür bi sıkıntı hiç görmedim (özellikle sertçe kurcaladım)
Artık bi zahmet CC olarak bakmazsak duruma kıyaslayabileceğim en yakın motosiklet CB 500 dür, tam anlamıyla detay ve bitiş kaliteleri birebir benim gözümde.
Özellikle çıplak isteyen biri olsam CB 500 F (hiçbir yeri yinede oynamıyor) e karşın yinede dikkatli ve titiz kullanmayı göze alıp, yüksek vergiyi görmezden gelip, fazla yakıt tüketmeyi sallamayıp, daha yumuşak sele konforunu çözeriz deyip,
HP kesinlikle aramasam bile MT 07 alırdım, alet açık ara yakışıklı.
Hafiften artçımıda alıp uzun yola giderimi düşünüyorsam CB 500 X in gideri var. Tabi tüm kıyaslarım ABS olmak şartıyla ki zaten MT nin ABS liside halihazırda ortalarda yok bikaç ay beklemek lazımmışmış... ...
Özetle, nispeten genç işi ( veya genç hisseden
) şehir içi motosikleti olmaktan başka pek bi senaryo kuramadım MT 07 üzerine.
Şahsi fikrimdir, bunları bilerek alan kişi parasının karşılığını alır, fiyat performansı bu anlamda iyi değil "normal" veya dolu tarafından bakarsak kötünün iyisi. Alan arkadaşlara hayırlı olsun, güzel tercih