Merhaba arkadaşlar, aranıza 2016 abs’li mt07 ile katıldım. Tek sıkıntım şuan paddock standı oturtamamak. Yeri yok, pratik ve ucuz yollu nasıl çözebilirim?
Merhaba arkadaşlar, aranıza 2016 abs’li mt07 ile katıldım. Tek sıkıntım şuan paddock standı oturtamamak. Yeri yok, pratik ve ucuz yollu nasıl çözebilirim?
Hocam hali hazırda arka sehpam var, extra aparat hem maddi külfet olacak hem de yer sıkıntısı olacak.
Bir bakın da ne olduğuna
Merhaba arka sehpası olanlar için en mantıklı çözüm bu ürün gibi gözüküyor, fakat arka sehpa +bunu almak bana pahalıya denk geliyor nu yüzden bende kriko düşünüyorum, madem arka sehpan var bu ürünü bi gözden geçir derim
[ ] Sehpa aparatı http://www.artimmotor.com/urun/yamah...cir-ayar-blue/ 235tl
Aldığım arkadaş sehpayı hediye etti. Kendisi iki taraftan tornavida sokmuş sehpayı tornavidalara oturtmuş. Ben düzgün bir şey olsun istiyorum.
https://www.mototarz.com/yamaha-mt07-arka-sehpa-kaldirma-aparati-7894 Nette şöyle bir şey var, deneyeceğim. Sizin aparatı gördüm de çok pahalı, gerek yok. Olmadı zincir temizlemek için ben de tornavida yöntemini kullanacağım.
Biraz acemi olduğum için soruyorum, bu ürün tekerin balansına etki eder mi?
Arkadaşlar daha önce de dedim, çok bilgili değilim. Ktm duke 200’üm vardı yaklaşık 5 bin km sürüp mt-07’mi aldım. Ktm zincir yağlama işini hep mahalledeki merdivenaltı motorculara yaptırmıştım. Şimdi az önce mt-07’yi kendim temizledim ve yağladım.
Fotoğrafta işaretlediğim yer zincirle temas halinde, doğru mudur? Bana sanki temas etmesi doğru değil gibi geldi. Kusura bakmayın tekrar cahilliğime verin. Teşekkürler.
Birşey olmaz. Yeterki yağsız bırakma. Duke 200’den eline mukayyet ol yeter. Mt-07 sert gaz açmalara gelmez. Lastik kaliteli ise tekere gelir, dandik ise arkası atar. Özellikle ıslak havalarda dikkatli ol yeter. Gönlünce eğlen sadece.
Eyvallah hocam. Eğitim alıyorum şuan ama bu iş büyük oranda pratik gerektiriyor. Elimden geldiğince dikkat ediyorum. Lastikler batlax, şuan için değiştirme bütçem yok. Uyarılar için teşekkür ederim. Zincirin teması sorun değilse problem yok.
Mevzubahis kısım zincirin temas etmesi sürekli beklenen bir kısımdır ve arka çatal bu nedenle o kısımdan zincir temasına karşı lastik bir kaydırıcı ile korumalıdır. Ortalama 40-50 bin km' de bir kontrol edilir, kaydırıcıda deforme varsa değiştirilir. Yani sizin endişe edeceğiniz bir durum değil, sorun yok. Yeter ki zincir ayarınızı doğru yapmaya özen gösterin. Ne aşırı bol ne de açırı sıkı olmamalı. Her yağlamada kontrol edersiniz, 5-10 yağlamada bir az da olsa gerdirmeniz gerekebilir. Kesinlikle fazla germeyin. MT-07' de doğru hatırlıyor isem boşluk 5 cm kadar esneme payı verilmişti. Çatalın yanında yazıyordu, bir göz atarsınız.
Lastikleri değiştirmek için bütçe ayırın. Benim zamanında çok yaptığım hatadır. Aksi halde lastik parasının kat ve katını kaza gideri olarak harcarsınız.
Her şey üst üste geliyor malesef. Motoru almak için bir miktar borçlandım, mont, bot, kaliteli kask, pantolon, motorun sigortası, noter parası derken sıfırı tükettik. Henüz 300 km yol yaptım motorumla. En azından bu yazı atlatabilirsem diğer yaz değiştirebilirim.
Zincir gerginliğini de ara ara ustaya göstereceğim artık. Bu arada ben de ufak ufak anlamaya başlarım. Teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar,
Eski kasa bir mt-07 ile katıldım ben de. 20000 km bakımı için Motul 7100 almayı düşünüyorum ama Yamalube 10w 50 tam sentetik de kullanmayı düşündüğüm yağlar arasında. Eğer Yamalube konusunda memnuniyetsizliği olan yoksa Yamalube kullanayım diyorum; hazır yetkili servise gidecek iken. Bu arada, eski kasa mt-07'de orijinal sinyal ve plakalık lambasının kullanılabildiği, kısa plakalık almak isteyen olursa mesaj gönderebilir. 0 aldım ve kullanmadım; montajını dahi yapmadım. Düşünen olursa fotoğraflayıp gönderirim.
İyi forumlar cümleten.
Teşekkür ederim öncelikle. Serviste Yamalube'den başka bir marka yok belki. Ama kişi tercih ettiği başka bir yağı götürüyorsa onu kullanıyorlar diye biliyorum (tabi yağın belli standartları karşılaması karşılığında olmalı). Keza Japon üretimi başka bir motorda kullanılması için defalarca kez Motul 5100'ü kendim götürdüm yetkili servisine; garanti ile ilgili de her hangi bir sorun teşkil etmedi.
Stok egzoz hariç tüm egzozlara ceza mı yazılıyor? Yani devletin onay verdiği, kullanabileceğimiz egzoz var mı?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)