düşük hızlarda duyuyorum sesi, hızlanınca ya kesiliyor yada ben duymuyorum 10 km ile giderken var 30 40 da yok gibi.
düşük hızlarda duyuyorum sesi, hızlanınca ya kesiliyor yada ben duymuyorum 10 km ile giderken var 30 40 da yok gibi.
Bende ilk bindiğimde duyuyorum nedense. Servise sordum amortisördeki plastiğin arasına küçük taş girmiştir sıkıntı olmaz ondan dedi.
Bende tamam o zaman dedim çıktım. Öyle biniyorum şimdi.
Teşekkürler.
Arkadaşlar Mt 7 istanbul da nerede test edebilirim?
Aynı sese bende geçenlerde takıldım.
Çok düşük hızlarda duyuluyor yada motosikleti elle iterken.
Özgürlüğün iki tekerleği vardır ve kapısı OLMAZ.
K&N hava filtresi kullananlar bir değerlendirme yapabilir mi acaba? Teşekkürler.
Arkadaşlar merhaba bişi sormak istiyorum.
Yaklaşık 3 yıldır motosiklet sürüyorum ve 100 bin km üzeri tecrubem var. Şu anda 24 binde rc 390ımı satışa çıkarttım alıcı bekliyorum inş satılır :D
Şimdi arkadaşlar motosiklet olaraktan hacim bakım güç vs tecruben yetmez cebini zorlar gibi durumlara takılmadan ilerleyelim.
Mt 07, Mt 09, z800 arasında kaldım. Hepsini defalarca sürdüm. Mt 07 yi kenara ayırıyorum. mt 09 ile z800 arasında ki fark çok.
Gönlüm mt 07 almak istiyor sesi ve şekli için bide oyuncak gibi oynayabiliyorum cok tatlı bir gücü var.
Bir yandan mt 09 ün cekici ivmelenmesi beni cok cezbediyor. Ama z800'ün daha az rüzgar alması daha fazla güven vermesi, viraj ve fren performansının cok daha iyi olmasından kaynaklı kafam hep karışıyor. 2 3 4 silindir ve hepsi bir birinden ayrı motorlar naked olmaları dışında. ücünü karşılaştırmaya sokmak yanlıs soksakta araya bütçe bakım maliyeti elden cıkartma hızı gibi etkenler girecek.
Siz olsaydınız tercihiniz ne olurdu? Benim isteğim virajları güzel olsun sesi, frenleri gücü torku herşeyi yerli yerinde stock bir sağlam makına istiyorum. Bütçe 37 38 civarı 2 ci el alıcam ve o fiyata düşük km istiyorum 10 bin km altında ki ben cok sürücem cünkü yaklasık 20 k falan. Satarkende cok kayba uğramak istemiyorum teşekkürler.
Ben kendi tecrübemi aktarayım, sen kendine pay çıkarırsın anlattıklarımdan.
20 bin km CBR250'den sonra Hornet almak isterken hiç aklımda olmamasına rağmen mantıklı olanı yapıp MT-07 aldım. İlk dikkatimi düğmelerinin küçüklüğü, çalışma netliğinin olmaması çekti. Eski motorumda bile daha iyisi vardı. Ergonomik olmayışına hiç değinmiyorum. 1 yılda kornayı 5 kere çalamamışımdır.
07'nin en güzel tarafı motoru. Torklu, az yakan, çok zevkli ve hatta karakterli bir motoru var. Ama maalesef diğer bütün parçalar motorun az veya çok gerisinde kalıyor. Süspansiyonlar vasatın da altında. Motoru belli bir açıdan fazla yatırdığında ön takımdaki bütün his gidiyor. Yüksek hızlı açık virajlarda ensenden soğuk ter akıyor. Bu duruma meşhur şasi burkulmasının etkisi var mıdır bilemiyorum. O kadar tecrübeli değilim. Yurtdışı forumlarda bu burkulma hadisesine hiç değinildiğini görmedim. Orda da süspansiyonların mevcut haliyle tehlikeli bile olduğunu söyleyenler çıkmış. Ön takımdaki hissizliğe muhtemelen 90 mm'lik trail değerinin de katkısı var. Bu değer şehir içinde motora scooter kıvraklığı veriyor ama yüksek hızdaki kararlılıktan ve ön takım hissinden vazgeçiyorsun.
07 tam bir şehiriçi motoru, oturuş pozisyonu öne çok yakın ve süpermotoya benziyor. Az yakıyor, iyi gidiyor, scooter kadar çevik. Fena durmuyor ve kaliteli ön amortisörlerle fren daha da iyi olabilir.
İlk aldığımda 130'dan sonra motorun üstünde durmakta bile zorlanıyordum ama rüzgara bile alışıyorsun. Ben senede 2-3 uzun tur yapma uğruna çıplak motorun kıvraklığından, hafifliğinden ve kullanım rahatlığından vazgeçmezdim.
240 kg'lık Z800 nasıl bir çıplak motor anlamak zor. Hem uzun yolda rüzgar yiyorsun hem de şehiriçinde touring motor ağırlığı çekiyorsun.
Bence MT-07 aldıktan sonra ön ve arka amortisör değiştirmek, göstergeyi farın üstüne almak (bunu yaptım), büyük bir arka çamurluk almak (arkaya çamur atıyor bildiğin) ve hatta radyal fren merkezi takmak motoru evladiyelik bir hale getirir.
Ben de buna değip değmeyeceğine karar veremiyorum şu anda.
Hocam bende z800ü eledim zaten bana uygun gelmemeye başladı cok hantal ağır bir makina şehir içi sıkıntı yaşarım evet.
Şu anda aklımda mt 07 ve 09 var ikisinide alabilecek bütçeye sahibim. sadece takıldığım bir kaç konu var yardımcı olurmusun acaba?
MT 09 alsam pişman olurmuyum? şimdi şuda var aklımda elimde ki para ile mt 07 night fluo alıp üzerine akrep takıp sürücem ama virajlarda o performansının beni memnun etmemesi ve 1 sezonda sıkılacağım hissine kapılıyorum. Sesi ve şeklinden kaynaklı şu makinadan ne yazık ki uzaklaşamıyorum :/
Mt 09 almak istiyorum yanlız aldığımda akrepli alıcam yada ekstra takıcam bu yüzden bütçe ayarlaması yaptığımda 2016 model tcsli alıp üzerine akrep alamıyorum. kısaca 2015 model tcssiz mt 09 alsam sorun yaşarmıyım? ve onun amortisör sorunları vs varmıdır kronik sorunlar yada sürüşüme etki edecek bişileri varmı? bildiğim kadarıyla mt 09da 07 ile arasında 20 30 kilo fark var şehir içinde yine oynayabiliyormuyuz mt 07 gibi?
Teşekkür ederim.
Merhaba 07 motocage deneyimim var hem uzun yol hem şehir içi eğerki aşırı kuvvete ihtiyacın yoksa boşa para akıtmak olur 09 almak. 07 her durumda seni kurtarıyor amaç max hız ise farklı tabi. 09 için iki dezavantajın var 1.si yakıt biraz daha fazla 2. fiyat tabiki zevk meselesi. Ama şuda bir gerçek 130 dan sonra rüzgar hepsinde dövüyor benim diğer makinem muhtemelen 07 tracer olacaktır aynı makine fakat touring ağırlıklı şehir içinde yinede yormuyor ve ekipman avantajın çok. İlla naked düşünüyorum dersen naçisane fikrim 07 al paranda cebinde durur çok fazlada eksikliğiniz hissetmezsin 09un. Birde egsoz konusunda dinlediklerim arasında tiger(1500tl civarı) ve mivv(1900tl civarı idi) güzel akrep çok pahalı ama en iyisi. Kazasız sürüşler dilerim.
Egzoz olarak Two brothers(r1 ve r6 da kullanılan tüp,) + orijinal headers ı kestirdim şuan aldığım ses tiger ın susturucusuz haline yakın fakat çok daha tok bir ses alıyorum.
ASIL KONU
Arkadaşlar yağ filtresi ve yağ değiştiricem. Marka verdiğimizde forumda ban yermiyim bilmiyorum. Yağ olarak motul 7100 10w40 sipariş verdim. Yağ filtresi için de K&N mi HIFLO mu yoksa orijinal yamahA mı tavsiye edersiniz. Aralarında fark var mıdır.
Merhaba arkadaşlar,
MT-07 için 4000km kullandığım Akrapovic egzozumu satıyorum.
Blok altına montajlanan modeldir (karbon tüplü olan model değildir).
Egzozda herhangi bir ezik, çizik bulunmamaktadır. Egzoz gayet temiz durumdadır.
İstanbuldaki arkadaşlar egzozu kendi gözleriyle görebilirler.
Müsait olunca fotograflarını da çekip yüklerim.
ne kadara satıyorsunuz ?
Arkadaşlar 2015 model 2016 trafik çıkışlı beyaz renk plaka 48 JR 979. servis bakımlı ara bakımda 13 bin km de 2 iridyu buji hava filtresi ve 15/50 motul yağ değişimi yaptırdım. Şuan 14 olcak.askerlik için satıyorum üzülerek düşünen arkadaşlar 0546 956 3090 ulaşın yardımcı olurum forum içi. malum siteye koyucam birazdan muğla-fethiye de motor. garajım bizzat evin içidir. evde eskiyeceğine yeni sahibi eskitsin.
ARKADAŞLAR ÇOK SEVDİĞİM MOTORUMU SATMAK DURUMDAYIM.. GERÇEKTEN ÇOK TEMİZ SIKINTISIZ MAKİNADIR, ALACAK OLAN YILLARCA SIKINTI YAŞAMADAN KULLANABİLİR.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fiyat-dustu-son-fiyat-ilk-gelen-alir-full-extrali-320718509/detay/
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)