Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Nisan 2017, 21:41
#6721
kaanyuce adlı üyeden alıntı
Motorda hep 1 e atarken tak diye ses geliyor zinciri cekiyor bırakıyor debriyaj tam ayırmıyor mu acaba? Çalıstırmadan debryaja basıp ileri geri yapıncada zor gidiyor(viteste oldugu belli) sonra düzeliyor. Sorun ne olabilir arkadaslar? 20 binde motor debriyaj kaçırmıyor zincir dişli mi acaba? Değişeceği nasıl anlasılır?
Ben de aynı durumu kafama takmıştım bir ara; Dikkat ederseniz motoru bir kere 1. vitese alınca kendini ileri atıyor ama debriyajı bırakmadan tekrar boşa alıp ikinci kere 1 e aldığınızda kendini tekrar ileri atmıyor. Dolayısıyla bence durum kavrama yapan platelerin debriyaja bastıktan sonra bir miktar kavrama yapmaya devam etmesinden kaynaklanıyor. Kullandığım bir kaç 600 cc üzeri motorda da aynı durum vardı gayet normal bir durum.
Reklamlar
-
14 Nisan 2017, 10:50
#6722
Arkadaşlar sıfır aldığımız mt07 mizde böyle bir pas sorunu oluştu. Henüz servise götürmedik, göstermedik. Sizce bu nedir neden olur? Motorun hiç kazası , yan yatması, çamura batması yok. Yamaha nasıl pas yutar sizde de var mı yoksa üretim hatası mı ? Şimdiden cevaplar için teşekkürler.
-
14 Nisan 2017, 11:48
#6723
hiter adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sıfır aldığımız mt07 mizde böyle bir pas sorunu oluştu. Henüz servise götürmedik, göstermedik. Sizce bu nedir neden olur? Motorun hiç kazası , yan yatması, çamura batması yok. Yamaha nasıl pas yutar sizde de var mı yoksa üretim hatası mı ? Şimdiden cevaplar için teşekkürler.
Aman çinliler hintliler görmesin
Bence vakit geçmeden servise gidin hakkınızı arayın.Üretim hatası olarak işlem yapılır büyük ihtimalle.
0 km motorda paslanma kabul edilemez bence...
-
14 Nisan 2017, 23:39
#6724
Orjinal Mt-07 Zincir dişli seti alan var mı bayiden.Veya önerdiğiniz marka veya satıcı var mı internetten alıcam.
-
15 Nisan 2017, 20:53
#6725
Hocam aynısı bendede var aynı yerde boyamayı dusunuyorum
-
16 Nisan 2017, 05:27
#6726
memoly adlı üyeden alıntı
Cam güzelmiş
Yakışmış motora
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:26 ----------
Beyler size mt07 mi xj6 mı diye sorsam
-
19 Nisan 2017, 18:19
#6727
Merhaba arkadaşlar Mivv Gp egsoz kullanan var mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
Merhaba arkadaşlar 2. el Mivv Gp egsoz aldım.Ortadaki render süzgeçi sökmedim .Alt devirlerin düşmesini bekliyordum fakat bana biraz boğuluyor gibi geldi alt devirlerde,orjinale göre çok yumusadı altdevirler ve kompressör . İş ev arası mesafe 10 dk oldugu için tam deneme fırsatı bulamadım motoru ısıtıp 10 dk lık messafe eve geldim çiğ benzin kokusu geliyor.egsoz ucu nemli. bugun yine 10 dk test edebildim.ısınırken çiğ biraz fazla 15 dk eve gelene kadar yine hafif bir çiğ benzin kokusu normal mi bu acaba . Daha önceden kullandığım tiger da çi benzin kokusu yoktu.
-
21 Nisan 2017, 18:44
#6728
Rodaj bakımından sonra vites geçişleri çok sertleşti makinanın. Rodaj yağı varken çok daha yumuşaktı. Yağ değişiminde yamalube full sentetik kullandı servis. Sizlerde durum nedir arkadaşlar?
-
22 Nisan 2017, 19:24
#6729
french press adlı üyeden alıntı
Rodaj bakımından sonra vites geçişleri çok sertleşti makinanın. Rodaj yağı varken çok daha yumuşaktı. Yağ değişiminde yamalube full sentetik kullandı servis. Sizlerde durum nedir arkadaşlar?
Bu olay çok yaşandı,ben de aynısını yaşamıştım,daha önceden de konuşulmuştu bu konu,sanırım bütün mtlerde böyle,rodaj yağı olarak farklı bir yağ koydukları için öyle oluyor.endişe edecek bir şey yok
-
22 Nisan 2017, 19:47
#6730
Bugün rodaj bakımına götürdüm motosiketi. Söylediklerinizin tersine bana vites geçişleri ve motorun devri daha yumuşamış gibi geldi. Yamalube 4R koydular serviste. Bugün çok fazla kullanamadım. Yarın bir 100 km kadar yolculuğum var. Dönüşte daha net konuşabilirim.
Şimdi Yamahanın sitesine baktım, daha pürüssüz vites geçişleri demiş yağın özelliklerinde. https://www.yamaha-motor.eu/uk/acces...02/details.acc Ne kadar doğrudur yarın anlarız.
-
22 Nisan 2017, 21:55
#6731
Metilen adlı üyeden alıntı
Bugün rodaj bakımına götürdüm motosiketi. Söylediklerinizin tersine bana vites geçişleri ve motorun devri daha yumuşamış gibi geldi. Yamalube 4R koydular serviste. Bugün çok fazla kullanamadım. Yarın bir 100 km kadar yolculuğum var. Dönüşte daha net konuşabilirim.
Şimdi Yamahanın sitesine baktım, daha pürüssüz vites geçişleri demiş yağın özelliklerinde.
https://www.yamaha-motor.eu/uk/acces...02/details.acc Ne kadar doğrudur yarın anlarız.
Siz ne kadar ödediniz bakım için?
-
22 Nisan 2017, 22:00
#6732
285 ödedim. Sanırım 4R normalden biraz daha yüksek fiyatlı. Litresi 46 lira yazmışlar.
Ek: Netten baktım şimdi çok da fark yok 10-40 yamalube ile. Ben 225 ile 300 arası tutar diye düşünmüştüm zaten.
-
25 Nisan 2017, 13:36
#6733
Merhaba,
Lastik hava basıncım 33,36 olarak ayarladım fakat maşada yazan yazıyı okuyunca iş değişti çünkü 90 kilo ve üzerim kullanımda 44 psi hava basın yazıyor arka lastiğe ön lastik için de ayrıca belirtmiş, lastiğin üst değerlerini aşmıyor mu bu 44 psi 90 kg ve üzeri olup mt07 kullanıcı var mıdır, böylemi uygulamak mı lazım, teşekkürler,
-
25 Nisan 2017, 20:31
#6734
Trendkiller adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Lastik hava basıncım 33,36 olarak ayarladım fakat maşada yazan yazıyı okuyunca iş değişti çünkü 90 kilo ve üzerim kullanımda 44 psi hava basın yazıyor arka lastiğe ön lastik için de ayrıca belirtmiş, lastiğin üst değerlerini aşmıyor mu bu 44 psi 90 kg ve üzeri olup mt07 kullanıcı var mıdır, böylemi uygulamak mı lazım, teşekkürler,
Ben yaklaşık 105 110 kg yim 33 36 kullanıyorum.Denemedim açıkcası.Bana biraz fazla geldi basınç miktarı yol sesi frenlemede düşüş yaratabilir fazla hava basmak
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------
Yakın zaman da 10.000 km bakımı yaptıran var mı acaba ücret ne kadar ve hangi işlemler yapılıyor.Aldığım kişi 1000 km de ve 5000 km de bakıma sokmuş 2500 km de de ekstra yağ değiştirtmiş.Şu anda 8500 km ye geldi motor.2000 km civarı uzun yola çıkacağım 2 hafta sonra.Kitapçığında 1000 10000 20000 şeklinde bakım aralıkları diye hatırlıyorum.5000 de servise girdiği için 10000 i biraz geçse sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.Bilgisi olan var mı acaba?
-
29 Nisan 2017, 21:45
#6735
Merhaba arkadaslar...motorun 10000km bakimi geldi gecti...iki sene doldugu icin garantisi Bitti.simdiye kadar hep servise goturdum ama 10000 bakimi maliyeti en az 400tl tutucak.aklimdaki fikir normal ustaya(guvenilir)10000 bakimini yaptirmak...bana ne gibi artilari veya eksileri olabilir? fikrinizi Merak ediyorum...
Acikcasi servise vericegim abartili fiyata aciyorum...
-
03 Mayıs 2017, 16:11
#6736
Arkadaşlar 2. El MT 07 almayı planlıyorum alırken sırasına burasına bak diyeceğiniz ya da özellikle bakman gereken yerler var mı?
Teşekkürler
-
04 Mayıs 2017, 03:58
#6737
afatsum adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2. El MT 07 almayı planlıyorum alırken sırasına burasına bak diyeceğiniz ya da özellikle bakman gereken yerler var mı?
Teşekkürler
mt ler çok fazla teker yapılan motorlar,gidon rulmanlarına ve amortisör keçelerine dikkat edin,özellikle bu ikisi dışında klasik olarak kontrol edin
-
05 Mayıs 2017, 10:03
#6738
Redneck adlı üyeden alıntı
mt ler çok fazla teker yapılan motorlar,gidon rulmanlarına ve amortisör keçelerine dikkat edin,özellikle bu ikisi dışında klasik olarak kontrol edin
Tesekkurler
-
06 Mayıs 2017, 08:32
#6739
-
06 Mayıs 2017, 10:54
#6740
mrt20 adlı üyeden alıntı
Fiyatı çok yazmışsın, 20.000TL' ye verirsen alalım arkadaşa Pazartesi...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler