Selam arkadaslar birsey sormak istiyorum.Daha ønce mt-07 den akü soküp takan arkadaslar oldumu?herhangi bir sorunla karsilastilarmi merak ediyorum tskler..
Evet söküp taktım, hiç bir sorun yaşamadım. Ne gibi bir sorun olmasını bekliyorsunuz akü altı üstü :-)
Tskler,dogru søyledin arkadas ne olacak alti üstü iki tane kutup basi søkecegim demi)beyin yakan arkadaslarim oldu onun icin soruyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------
Fazerin beynini yedi arkadasim
Arkadaşlar, motorun vergi borcu varsa satılması mümkün'müdür ? Sahibinden.com'da plakası açık olan motorlara vergi sorgulaması yaptım ve hepsinin vergi borcu mevcut şimdi bize kitlemesin'ler bunları ?
kesinlikle tiger alın.Bnede cok kararsızdım fiyat performans ürünü tiger aldım.Mahalleye kontak kapatıp giriyorum.Düşük devirde arabaların alarmları çalışıyor o derece.Videolardan ses belli olmuyor canlı dinlemelisiniz.Herkesin durumu belli bi egzoza 4-5 bin veremem.Verebilsem mt-07 kullanmam zaten
bir avcrom egsoz gp modeli daha Ankara yollarına yolladık.patlamasız ses ayarlı.
Kardeş, Allah akıl fikir versin... Ses çıksın istiyorsan Tiger' a da gerek yok, sök egsozu gez.. Mahalleye 5km kala kontak kapatır ite ite gidersin motosikleti. Tiger egsozun sesi gerçekten berbat, egsozu çok ses çıkartsın diye takmıyoruz; fazla gürültü yapmadan belli bir ses akustiği olsun diye takıyoruz. Uzun yola çıkınca beyninin içerisinde helikopter sesi duyma gerektiğinde susturucusunu takıp hem kendini duyurup hem de usul usul ilerle diye takıyoruz. Aklınızı nerelerde bırakıyorsunuz siz de böyle şeyler yazabiliyorsunuz?
çıkış kısmında slencer killer ses açıp kapatma aparatı veriyor üretici firma .sıkıntı yaşamadan sorunsuzca binebilirsiniz.
Şakamısınız siz? MT7 ye ne takarsan tak alacağın ses pata pata ses,keza mt10 içinde aynı.MT7 lere istersen 10 bin tl lik titanyum altın hiç fark etmez ne takarsanız takın alacağınız ses yırtık pata pata bir ses.Bu tamamen krank sıralamasındaki ateşleme ile alakalı.MT7 lere eksoz takıp güzel ses aldığını düşünen varsa kendini tatmin eder.
dostum.mt07 ve 09 da TR de bu konuda iddialıyım pata pata ses yaptırmıyoruz.çift ve 3 silindir motorun sıralı bir motorun sesiyle bir olmadığının bilincindeyim.orjinal egsozda mevcut olan sıkışma odaları ve kateletik konvektör ses amaçlı üretilen egsozlarda olmadığı için tatmin edici bir ses olmadığı bir gerçek.amma bu konuda uzun yıllardır ders çalıştığımı göz önüne alırsak ve üretdiğimiz egsozlarda desibel killer ve amerikan süper trrap sistemiyle 4 silindire yakın ses aldığımı iddia ediyorum.yapmış olduğum bir çok mt07 kullanıcısın ismini verip referans gösterebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------
Arkadaslar, rodaj donemindeyim motor suan 600 km de. 5.000 deviri hic gecmedim yalnizca toplasaniz bes kere 6.000 e cikip birakmisligim var sabit devirde hic kullanmadim dikkat ettim. Ancak yakit tuketimim 5.7 en kabadayi 5.6 ya dusuyor ama naptiysam daha fazla dusuremedim. Bunun sebebi icindeki rodaj yagindanmidir nedendir ? Yada sizin motorlarinizdami bu verileri veeiyor ?
Sarfiyatın düşmemesinin bir çok sebebi olabilir,Özellikle kış aylarında.
Normal şartlarda ,Havalar soğuk iken motoru daha fazla rolantide ısınmasını bekliyoruz. Şehir içinde ve trafikte kalma süresine,sürüş tarzımıza , lastiklerin basıncına ,tek ya da iki kişilik kullanıma vites seçimimize göre sonuçlar değişkenlik gösterebilir. Bunun yanında yolda giderken,göstergede anlık yakıt kullanımını gösteren seçenek var. Onu seçerseniz göreceğiniz bilgi sizi yönlendirebilir.
güzel bakan , güzel görür.
İlginiz için teşekkür ederim. Peki rodaj yağının buna etkisi varmıdır? Yani 1000 km bakımında yenilenecek olan yağdan sonra bu etki değişirmi sizce ?
Çok fazla teknik bilgim yoktur. ilk motor yağı değişimi ,yakıt sarfiyatına dolaylı etkisi olabilir.
AEA nın rodaj ile ilgili videosu , kısmen sorunuza ışık tutabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=RVAEFFBVrCU
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)