Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Ağustos 2016, 09:50
#6221
Evet merak edenler için yazayım depomuz F trip lerde yanıp sönmeye başlayınca 76 km gidebiliyoruz arkadaşlar. Sonrasında motor çekişten düşüyor ve stop ediyor.
Ardından kaskımızı çıkarıp aynaya takıyor ve başlıyoruz en yakın petrole doğru yürümeye. Sabah sporumuzu yapmış oluyoruz.
Petrolde doldur diyoruz ve fabrika verilerinde 14 lt tank kapasitesi gösterilen depomuz 12.7 litre ile doluyor.
1.5 LT lik hacim nerede ?
veya yerinde ise doldurulamayan yada kullanılamayan alan neden hesaplara dahil ediliyor ?
Toplam km 310
Depo 53 TL ile dolmuştu.
17 kr. gibi bir sarfiyat km başına.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Reklamlar
-
10 Ağustos 2016, 10:10
#6222
Benim scooterden az yakiyosun
-
10 Ağustos 2016, 10:19
#6223
ZümeR adlı üyeden alıntı
Evet merak edenler için yazayım depomuz F trip lerde yanıp sönmeye başlayınca 76 km gidebiliyoruz arkadaşlar. Sonrasında motor çekişten düşüyor ve stop ediyor.
Ardından kaskımızı çıkarıp aynaya takıyor ve başlıyoruz en yakın petrole doğru yürümeye. Sabah sporumuzu yapmış oluyoruz.
Petrolde doldur diyoruz ve fabrika verilerinde 14 lt tank kapasitesi gösterilen depomuz 12.7 litre ile doluyor.
1.5 LT lik hacim nerede ?
veya yerinde ise doldurulamayan yada kullanılamayan alan neden hesaplara dahil ediliyor ?
http://s9.postimg.org/s87uswyhb/screenshot_28.jpg
Toplam km 310
Depo 53 TL ile dolmuştu.
17 kr. gibi bir sarfiyat km başına.
1.5 litrede pompacının hakkı mı acaba
Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.
-
10 Ağustos 2016, 13:27
#6224
1.5 litrenin bir kısmı depodaki yakıt pompasının altında kalmıştır. Bir kısmı ise sıcak alınmış yakıttan dolayı depoyu erken doldurmuştur. Bkz. yakıtta sıcaklık-yoğunluk ilişkisi
-
10 Ağustos 2016, 19:40
#6225
taylan730 adlı üyeden alıntı
mt07 için ucuz yollu bir yan çanta varmıdır. internette 160-170 civarında soft yan çanta taşıyıcılar mevcut ancak buna uyumlu bir çantayı bulamadım. kullanan arkadaşlar varmı acaba forumda
http://www.z-dec.com/ adresinden 100 TL'ye kuyruk çantası aldım. Yarın elimde olacak. Bez yan çanta da imal ediyor, onlar da 150 TL ama kuyruk çantası elime geçtikten sonra sipariş geçmeyi düşünüyorum. Yan çanta tutucu da üretmeye başladığını söyledi, onlar da 100 TL dedi. Elime geçmediğinden kalitesi hakkında yorum yapmıyorum ama fiyatlar 300-400 TL'lik Givi kuyruk çantasından, 1000 TL'lik SW-Motech yan çantadan sonra uygun geldi. Bence olması gereken fiyatlar bunlar ama motosikletler ile ilgili her şeyde kazığa alıştığımızdan normal geliyor.
Bunlar da bana gönderdiği fotoğraflar.
Burayı Facebook'taki Masters of Torque - Yamaha MT Turkiye gurubunda gördüm.
-
10 Ağustos 2016, 19:49
#6226
Bi ikinci el muhabbeti dönmüs ikinci el 14 15 16 modellerin temizleri 17-18e gidiyor uzun suredir takip ediyorum dileyene favorimlerimden satilanlari atayim. Millet sacmaliyor fiyat yazarken.
-
10 Ağustos 2016, 22:08
#6227
Yan Canta gayet güzel duruyor ben de yarın sipariş geceyim bakalim
-
11 Ağustos 2016, 13:00
#6228
Arkadaşlar selamlar 2014 mt07'm var 6000 km geldi bakımını kendim yapmak istiyorum ankaradayım neler değişmesi gerekiyor ve nerden temin edebilirim yardımcı olabilecek varmı teşekkür ederim
-
11 Ağustos 2016, 13:28
#6229
MT-07'yi; ön cam, elcik koruma ve arka çanta ile seyahat motoru gibi, (günübirlik veya bir iki gece konaklamalı) uzun sürüşlerde kullananlar var mı? Bu şekilde kullananlar, buna bu akseuarları takacağıma Versys alsaydım, diye düşünüyorlar mı? (Tracer 700 32000 TL olmasaydı belki bu sorulara gerek kalmazdı gerçi.) 18000'e bir MT-07 alıp üzerine ön cam, motor koruma, elcik koruma ve arka çanta takmak mantıklı olur mu? Yoksa daha fazla ekleyip bu aksesuarlarıyla birlikte satılan bir Versys mı? İkinci seçenek daha pahalı olacaktır. O farkı ödemeye değer mi?
Çıplak bir motoru seyahat motoruna çevirmek için bütçe ve boy gibi gerekçeler olabiliyor. MT-07'yi böyle kullananlar cevap yazabilirlerse sevinirim.
-
11 Ağustos 2016, 14:48
#6230
Kardeşim bana linklerini atar mısın ?
2014-2015 model düşünüyorum. Bu vahşi vergi zımbırtısını hafiften atlatabilmek için ...
kadango adlı üyeden alıntı
Bi ikinci el muhabbeti dönmüs ikinci el 14 15 16 modellerin temizleri 17-18e gidiyor uzun suredir takip ediyorum dileyene favorimlerimden satilanlari atayim. Millet sacmaliyor fiyat yazarken.
güzel bakan , güzel görür.
-
11 Ağustos 2016, 15:01
#6231
Yağ ve yağ filtresi değişiyor. Yaz olduğu için 15-50 yağ kullanıyorlar. n11.com gibi sitelerden bulabilirsin.
Lastik havası ve zincir ayarları kontrol ediliyor. Bildiğim bu kadar.
mtnsyn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar 2014 mt07'm var 6000 km geldi bakımını kendim yapmak istiyorum ankaradayım neler değişmesi gerekiyor ve nerden temin edebilirim yardımcı olabilecek varmı teşekkür ederim
-
11 Ağustos 2016, 18:18
#6232
l3v3nt adlı üyeden alıntı
Yağ ve yağ filtresi değişiyor. Yaz olduğu için 15-50 yağ kullanıyorlar. n11.com gibi sitelerden bulabilirsin.
Lastik havası ve zincir ayarları kontrol ediliyor. Bildiğim bu kadar.
Hangi marka ve model kullandınız siz birde önerebileceğiniz herhangi model varmı
-
11 Ağustos 2016, 18:46
#6233
@zaferce
Merhaba,orjinal haliyle kullandım mt-07'yi seyahat kısmı için şunları söylemek isterim.Orta devirlerde biraz titreşim ve bol rüzgarı var eğer kalıplı motosikletlere alışıksanız ebat olarakta küçük gelecektir . Arka süspansiyon nispeten sert. Farkettim ki seyehata çıkacak olsam eski motosikletim fz6fazer'ı arardım konfor açısından.
Sizin yerinizde olsam varsa test imkanınız test etmek olurdu. Mt-07 ile o kadar uzun yol yapan var ancak kişisel beklentiler bu durumu değiştirebiliyor. Şahsen 1-2 gün konaklamalı geziler için vs ilerde tekrar motosiklet değiştirme masrafına ve uğraşına katlanmamak adına versys bakardım.
-
11 Ağustos 2016, 18:59
#6234
@mtnsyn
Servis Yamalube kullanıyor. Motul 5100/7100 kullanabilirsiniz. Forumda Castrol tam sentetik söylenmişti. Benim motorda servis Motul 5100 kullandı. Bende çok acemiyim. Bildiklerim öğrendiklerim bunlar.
-
11 Ağustos 2016, 20:16
#6235
fedos adlı üyeden alıntı
Kardeşim bana linklerini atar mısın ?
2014-2015 model düşünüyorum. Bu vahşi vergi zımbırtısını hafiften atlatabilmek için ...
Satılıyor dostum, ilanda durmuyor bir iki hafta en fazla. Diğerleri vitrin süsü... Bir ilan duruyor, diğerlerinin ilan sahibi ilanı silmiş favorilerimde görünmüyor. Duran ilan da yayında değil. Üç ilan vardı fava attığım üçü de bir hafta olamdan satıldı. Takip etmek yeterli, hemen iletişime geçip işi bağlamanız lazım.
-
12 Ağustos 2016, 11:01
#6236
zaferce adlı üyeden alıntı
MT-07'yi; ön cam, elcik koruma ve arka çanta ile seyahat motoru gibi, (günübirlik veya bir iki gece konaklamalı) uzun sürüşlerde kullananlar var mı? Bu şekilde kullananlar, buna bu akseuarları takacağıma Versys alsaydım, diye düşünüyorlar mı? (Tracer 700 32000 TL olmasaydı belki bu sorulara gerek kalmazdı gerçi.) 18000'e bir MT-07 alıp üzerine ön cam, motor koruma, elcik koruma ve arka çanta takmak mantıklı olur mu? Yoksa daha fazla ekleyip bu aksesuarlarıyla birlikte satılan bir Versys mı? İkinci seçenek daha pahalı olacaktır. O farkı ödemeye değer mi?
Çıplak bir motoru seyahat motoruna çevirmek için bütçe ve boy gibi gerekçeler olabiliyor. MT-07'yi böyle kullananlar cevap yazabilirlerse sevinirim.
Ben bu motorla günlük 250 km yapan birisi olarak, uzun tur gezileri için uygun olmadığını düşünüyorum. 6-7 saatte 250-300 km yol yapsanız bile yoruyor.
- Elcik koruma takmadım. Yabancı forumlarda, elcik korumanın sıkıntılı olduğunu söylemişler. Yüksek süratte kafa sallıyormuş.
- Arka çanta takan bir arkadaşla konuştum. Eğer artçı yoksa, 140 km hızdan sonra çantanın çırpma yaptığını söyledi. Artçı ile sıkıntı yok dedi. Fakat eşimle çantasız bile olsa geziye çıkmak ızdıraplı oluyor. Artçı için sele çok küçük ve yüksek konumlandırılmış. Bu da ciddi yorucu oluyor. Artçı istemese de sürücüye doğru kayıyor.
- Ön camı çok uzun araştırdıktan sonra, Fransa'dan ermax firmasından getirttim. Yüksek süratlerde bile olumsuz aeorodinamik bir etkisini görmedim. Ama faydasını da görmedim. Buyrun bu da fotoğrafı. (Bir çok mt ci durdurup soruyor, "nereden aldın diye")
Sonuç olarak bu motora yatırım yapacağıma, bunu satıp yerine suzuki dl-650 v-strom almaya karar verdim. Sadece bütçeyi denkleştirmek kaldı
-
12 Ağustos 2016, 14:52
#6237
Şimdi bu motora "uzun yolu iyi" diyen yok mu ?
-
12 Ağustos 2016, 17:15
#6238
fedos adlı üyeden alıntı
Şimdi bu motora "uzun yolu iyi" diyen yok mu ?
Tamamen tercih meselesi. Ben 35 yaşındayım ve bana göre uygun değil. Neden aldın derseniz, sadece uygun fiyatı ve daha büyük bir makineye geçmek için ara motor olarak düşündüğümden.
Eğer kondisyonunuz iyiyse, rüzgarı da seviyorsanız ve hızlı gitmek gibi bir amacınız da yoksa o zaman neden olmasın.
-
12 Ağustos 2016, 18:24
#6239
Yağ ve yağ filtresi değişimi için kendim yapacağım arkadaşlar motul 5100 15/50 kullanmayı düşünüyorum peki kaç litre gerekiyor net bilgisi olan varmı? kitapçıkta 2,60 yazıyor yetkili servis 3,10 dedi (yeni kutu açmak içinmi öyle dedi acaba diye düşündüm)
-
13 Ağustos 2016, 00:23
#6240
2015 model gri mt 07 abs ile araniza katılmış bulunuyorum. Mersinden alip istanbula 1050km sürdüm. Alet yanıyür, çok eğlenceli gerçekten. Virajdada hiç burkulmadık Motor ve radyatör korumam var. Egsozundan plakalığına önerilerinizi esirgemeyiniz..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler