arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu mivv egzoz aldım komple. Ses müthiş herkese tavsiye ederim. 2 ad susturucu ile birlikte ortalık yıkılıyor :
arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu mivv egzoz aldım komple. Ses müthiş herkese tavsiye ederim. 2 ad susturucu ile birlikte ortalık yıkılıyor :
mivv in gp modeli 1900 TL ye aldım.Balıkesir motohandan Karacabeyden Mehmet derseniz alacak arkadaşlara yardımcı olur. 2 AD. susturucusu var 2sinide sökerseniz ses deli oluyor ama fazla gürültülü ortayı söküp son takılı kalırsa ideal bi ses ortaya çıkıyor. Egzoz arayan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim akrepte falan böyle ses yok haberiniza olsun
Arkadaşlar plakalığı çıkartıp kısa plakalık takınca yağmurlu çamurlu havalarda sırt kısmına sıçratma oluyor mu?
Merhaba arkadaşlar
Araştıranlar bilir mt-07 topcase ve demiri gerektiğinden fazla pahalı ama ben bunu piyasanın altında gayet makul bir fiyata maal ettim.
İRF Çanta taşıyıcı demiri : 300 tl
Shad carbon sh39 topcase : 243 tl
İşçilik : İrf aksesuarın sahibi İrfan abi montajı ücretsiz gerçekleştirdi. (Teşekkürlerimi sunuyorum kendisine)
İstanbul da yaşıyorum montaj için bizzat üreticisine gittim.
Feribot Gidiş dönüş : 20 tl
Benzin :25 tl (gidiş dönüş)
Hgs : 10 tl
Toplam masraf : 598 tl
Fotoğraflarını da atıyorum ben üşenmedim sarıyer'den yola çıktım 5 saatimi aldı ama değdi...
Hızlı Gidip Durmasını Bilirim Sen bakma Bana ben Rüzgar Gibiyim.
Yaklaşık 50 bin km lik tecrübem var 20bini xmax 400 abs ile , yaşım 25, şimdi bu motoru almaya niyetlendim forumu da bayadır takip ediyorum , torku vesaire çok güzel tip olarakta çok yakışıklı bir motosiklet kullananlardan da pek negatif bir yorum görmedim ama yinede sormak isterim motorun sevdiğiniz özelliklerini ve sevmediğiniz özelliklerini kısaca yazabilirseniz çok memnun olurum. Herkese keyifli,güvenli sürüşler..
Bir korna düğmesi var evlere şenlik.
Acil durumda basmak çok zor. Baş parmağınız 20cm falan olmalı.
Tasarımı yapılırken demişlerki ulan bu kadar güzel motor yaptık bi i.nelik yapalım hadi korna düğmesini uzağa konumlandıralım. Ahada böyle olmuş.
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
Arkadaşlar merhaba,
Yaklaşık 800 km'den sonra MT07 hakkındaki ilk izlenimlerimi paylaşabilirim. Almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olur umarım.
Deneyim:
Ben 15bin km CBR250 deneyiminden sonra MT07'yi aldım. Okuduklarım sebebiyle MT07'den çekiniyordum açıkçası. Kaza haberleri, makinadaki yüksek tork, 1. Ve 2. viteste gazı açınca tekere gelmeler vs. Motosikleti kullanmaya başladığımda bu söylenenlerin boşa olmadığını anladım. MT07 ciddi anlamda güçlü bir motosiklet. Hem de bunu rodaj döneminde söylüyorum. Daha keşfedilmemiş devirler var makinada ki asıl güç oralarda geliyor.
Her neyse ancak şunu da rahatlıkla söyleyebilirim ki MT07 gaz ayarı hassas olan ellere rahatlıkla hayatta kalma şansını da veriyor. Yani isterseniz bu aleti sakin kullanabilirsiniz, motosiklet size böyle bir imkan veriyor.
Dolayısıyla MT07 aklı başında, kendine hakim sürücüler için 10bin km lik 250 cc deneyimiyle de geçilecek bir makina olabilir. Ancak ön koşuluma dikkat lütfen. Kanı kaynayan gençler için de tam tersi çok tehlikeli, iyi düşünün derin.
Rüzgar:
Rüzgar meselesine gelince, motosiklet ciddi anlamda rüzgar alıyor beklendiği üzere. Benim gibi daha önce rüzgar alan motosiklet kullanmamış arkadaşlar "ne olacak ne kadar sıkıntı olabilir" diye düşünmesinler. 120'den sonra sürüş konforunuz ciddi anlamda etkileniyor. Benim belki şansım oldu bu duruma alıştım ve sevdim de açıkçası ama sevmeyedebilirdim. Herkesin seveceği bir olay değil. Şehir içinde yine aşırı problem değil ama otobana çıkmanızı gerektirecek görece uzun yollarda 120 üzeri süratlerde motosiklet üzerinde kalmak için bir efor sarfediyorsunuz ve bu yoruyor. Ama dediğim gibi rüzgar sevenler için no problem.
Titreşim:
Motosiklette titreşim var. Tek silindir CBR250den geçecekler 2 silinddir diye titreşimde belirgin azalma beklemesin hayal kırıklığı olur. Ama daha tatlı bir titreşim var, zamanla hoşa gidiyor ve yormuyor.
Konfor:
Sürücü için konfor süper çok net. Oturuş pozisyonu, gidona yakınlık filan motosiklet doğal bir uzvunuz gibi, çok hakim oluyorsunuz ben bayıldım. 3 saatten sonra kalça ağrıları başladı bende bence ok. Artçı için ise genelde yazıldığı gibi kötü değil dersem vurmazlar beni insallah Benim eşim (ki konforuna düşkündür) CBR250'den sonra çok rahat olduğunu söylüyor. Sele boyutları benzer olsa da artçı selesinin görece alçakta oluşu ve oturuş pozisyonu büyük rahatlık sağladı. Yani önceki motosikletteki artçı konforunun ne olduğuna bağlı biraz. 250 cc supersport lardan geçiyorsanız çok iyi.
Yakıt konusu çok konuşuldu zaten, sakin kullanımda 100km 4,8 lt lere kadar düşebiliyor, ama agresif kullanımda sınır yok
Benim lastikler Bridgestone. Hem kuru hem ıslakta kullandım şahsen beğendim. Benim frenler abs'li ama şu ana kadar hiç devreye girmedi, sert fren yapmama rağmen girmedi. Frenler gayet iyi iş çıkartıyor. Ama dediğim gibi bunlar hep hangi motosikletten geçtiğiniz ile alakalı konular. Bu anlamda ben çok mutluyum.
Tek sevmediğim konu herkesin söylediği korna düğmesi. Ben sinyalde sıkıntı yaşamadım ama korna tam bir rezalet. Hem düğmenin konumu hem de yapısı... kornaya basamamanız için her şey düşünülmüş!! Baş parmağı uzun olanlar belki zamanla alışabilir ama benim gibi standart boylu arkadaşlar ufak bir bilek hareketiyle kornaya "uzanmak" zorunda. Bu uzanma hamlesi zamanla alışkanlık olacak ve direk parmağım kornanın yerini bulacak diye umuyorum zamanla 800 km de olmadı, ama ilerleme var
MT07 aşırı zevkli bir motosiklet arkadaşlar. Kesinlikle çok eğlendiriyor. Ben şahsen bayıldım, sürmek için sabırsızlanıyorum.
Güvenli sürüşler diliyorum.
Havalar ısındı seyahat planları yapılmaya başlandı. Benim gibi yol bulmak konusunda sıkıntı yaşayanlar için navigasyon olmazsa olmazlardan ancak şarj konusunda sıkıntı yaratıyor. Bunun için bir çözüm bulmam lazım. Çakmak şarjı girişi olanlar iş görecektir ancak gereksiz büyük ve çirkin duracaktır. Ben şöyle bir şey buldum ancak navigasyonun tükettiği şarjı tekrar doldurmaya yetişebilecek değerlere sahip mi emin olamadım. Bkz. http://www.ebay.com/itm/Waterproof-M...VWRFzy&vxp=mtr ve tabiki akünün verdiği değerler konusunda da hiç bir bilgim yok. Bu konuda bilgi sahibi kişilerin fikirlerini merak ediyorum.
Hocam bizim motorlarda kontağa bağlı 12V 2A çıkış veren soket var zaten. Boşuna uğraşma aküden paralel çıkış almakla. Ben şu su geçirmez soketi ve bu 12V->5V çeviriciyi aldım ve montajını yaptım.
Çevirici ile 2 kez telefonu şarj edip denedim. İçini de açtım. İçindeki bileşenler gayet kaliteli iş görürler. Telefonu da 2 amper olduğundan hızlıca şarj edebiliyor.
Soket konusuna gelince; aslında bağlantıdaki dişi erkek soketin sadece 2 erkek ucu ve silikon halkaları gerekiyor. Motorda zaten soketin kendisi var ama metal uçları ve tıpaları yok.
Montaj konusunda da youtube'dan yararlanabilirsin. Şu video fena değil ama yan paneli çıkarırken fazla zorluyor, kırabilirsin. Yan panel çıkarma videolarına bakmanı tavsiye ederim. Daha iyisi tamir kitapçığını indirmek olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------
Hocam bizim motorlarda kontağa bağlı 12V 2A çıkış veren soket var zaten. Boşuna uğraşma aküden paralel çıkış almakla. Ben şu su geçirmez soketi ve bu 12V->5V çeviriciyi aldım ve montajını yaptım.
Çevirici ile 2 kez telefonu şarj edip denedim. İçini de açtım. İçindeki bileşenler gayet kaliteli iş görürler. Telefonu da 2 amper olduğundan hızlıca şarj edebiliyor.
Soket konusuna gelince; aslında bağlantıdaki dişi erkek soketin sadece 2 erkek ucu ve silikon halkaları gerekiyor. Motorda zaten soketin kendisi var ama metal uçları ve tıpaları yok.
Montaj konusunda da youtube'dan yararlanabilirsin. Şu video fena değil ama yan paneli çıkarırken fazla zorluyor, kırabilirsin. Yan panel çıkarma videolarına bakmanı tavsiye ederim. Daha iyisi tamir kitapçığını indirmek olur.
Arkadaşlar bu 5(6)bin bakımını kendimiz yapsak garantiden problem olurmu.
Zaten bakım dedikleri sadece yağ değişimi.
Ayrıca asıl sormak istediğim benim motor biraz sesli çalışıyor.
Sanıyorum egzantirikle ilgili bi problem. Çıt çıt ses geliyor çalışmada.
Arkadaşın mt de öyle bi sorun yok. Neden olabilir bi fikri olan varmı?
Motor 5300 de.
Merhaba sevgili forum ailesi; bir çoğunuzdan belki tepki alacağım fakat msx 125 ile 3000 km tecrübe ve değişik motorlar( 2014 r6-2009 R1 - 2007 cbr 600rr - keeway - Honda nc 700) ile toplamda anca aynı km yapacak tecrübe ile bende cesearetimi toplayıp birazda gerçekten sakin kanlı biri olmama güvenip bir mt 07 satın aldım 2015 model 8000 kmde beyaz ve abs li, genel olarak korkarak biniyorum çünkü bu motor benim gözümde R1 den dahi daha hırçın bi yapıya sahip ama ben gaza çok yumuşak davranan biriyım ve bir haftada yaklaşık 2000 km bindim motoruma üzerinden inmiyorum desem yeridir ama çok şükür ufacık bir macera bile yaşatmadı ama asla limitlerde bi sürat vs yapmadan yakıt ortalamam 4.8 şuanda ve artçılı epey bindim eşimde ss motorlara göre ve msx e gore bunun çok ama çok rahat bır motor olduğunu soyluyor bende arka çanta goruntuyu bozsada malum aıle ıle bınıldığınden mecbur taktracaklardanım, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)