Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Mart 2016, 11:12
#5781
İyi haftasonları arkadaşlar. Geçen hafta Kawasaki versys e niyetlenip Mt-07 almış bulunuyorum (evet değişik oldu). Motoru alır almaz lastikleri filtreleri ve yağını değiştirdim. Benden önceki sahibinde biraz yatmış onun için lastikler taştan biraz yumuşaktı. Yaklaşık bir haftalık kullanımda tüketimini 4.8 den aşağı düşeremedim. İş ile eve arası git-gel toplamda 72km. Pulsardan mt-07 ye geçince benim için biraz ürkütücü oldu (hem yakıt hem de güç). Bunların dışında izlenim olarak şehir içinde yüksek torkun getirdiği rahatlık gerçekten aşikar. amortisörler gayet yumuşak geldi pulsardan sonra. Size sormak istediğim bir konu var. Motocage medelinde bulunan yan koruma demirleri diye geçen demirler sadece korumamı sağlıyor yoksa şaseyle alakalı esnemeyi engelleyecek bir durum söz konusu mu?
Reklamlar
-
20 Mart 2016, 12:45
#5782
macro adlı üyeden alıntı
İyi haftasonları arkadaşlar. Geçen hafta Kawasaki versys e niyetlenip Mt-07 almış bulunuyorum (evet değişik oldu
). Motoru alır almaz lastikleri filtreleri ve yağını değiştirdim. Benden önceki sahibinde biraz yatmış onun için lastikler taştan biraz yumuşaktı. Yaklaşık bir haftalık kullanımda tüketimini 4.8 den aşağı düşeremedim. İş ile eve arası git-gel toplamda 72km. Pulsardan mt-07 ye geçince benim için biraz ürkütücü oldu (hem yakıt hem de güç). Bunların dışında izlenim olarak şehir içinde yüksek torkun getirdiği rahatlık gerçekten aşikar. amortisörler gayet yumuşak geldi pulsardan sonra. Size sormak istediğim bir konu var. Motocage medelinde bulunan yan koruma demirleri diye geçen demirler sadece korumamı sağlıyor yoksa şaseyle alakalı esnemeyi engelleyecek bir durum söz konusu mu?
ş+ase burkulması diye birşey yok arkadaşım nerden uyduruyorsunuz bunları anlamıyorum sadece amartisorleri yumuşak olduğu için sert girilen virajlarda ki bilmiyorum yolda kaç derecelik açıyla yatıyorsunuz onda biraz stabilite sıkıntısı var ama oda dediğim gibi yatış açısı limitlerde kullanıyorsanız onun dışında şase burkulması die birşeyi yok motorum o demirler tamamen aksesuar
-
20 Mart 2016, 15:23
#5783
Cevabınız için teşekkürler. Herhangi bir iddada bulunmadım (veya uydurmadım) sadece 2 gündür forumu okuduğum için bu mevzu ile alakalı bir kaç şey ile karşılaştım onun üzerine sordum. Fakat şunu söyleyebilirim virajlarda biraz limitlere yaklaşırsam amortisörlerin salınımı alışkın olmadığım için korkutuyor. Her zaman limitlerde kullanmıyorum zaten yukarıda da değindiğim üzere 4.8lt ile geziyorum ki arkadaşlar bana gülüyor yokuş aşağı motoru stop falan mı ediyorsun diye soruyorlar. İyi forumlar
-
20 Mart 2016, 17:03
#5784
macro adlı üyeden alıntı
Cevabınız için teşekkürler. Herhangi bir iddada bulunmadım (veya uydurmadım) sadece 2 gündür forumu okuduğum için bu mevzu ile alakalı bir kaç şey ile karşılaştım onun üzerine sordum. Fakat şunu söyleyebilirim virajlarda biraz limitlere yaklaşırsam amortisörlerin salınımı alışkın olmadığım için korkutuyor. Her zaman limitlerde kullanmıyorum zaten yukarıda da değindiğim üzere 4.8lt ile geziyorum ki arkadaşlar bana gülüyor yokuş aşağı motoru stop falan mı ediyorsun diye soruyorlar. İyi forumlar
Yanlış anlama senın ıcın demedımde cok soyleyenler var onun için..
Amortisörleri değiştirirsen daha cok keyıf alabilirsin
-
21 Mart 2016, 03:12
#5785
Arkadaşlar Merhaba Öncelikle motorum 4900 km ye yaklastı biraz araştırdım ancak bir sonuca varamadım 5000 bakımı yaptırıyor muyuz veya yaptırmasak kendimiz yağ filtre değiştirsek 10000e kadar idare etse garanti kapsamı dışında kalır mı motor; teşekkürler
EDİT: Birde ANKARA Baydar da 5000 Bakımı fiyat bilgisi olan varmıdır
-
21 Mart 2016, 11:25
#5786
siyahkan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba Öncelikle motorum 4900 km ye yaklastı biraz araştırdım ancak bir sonuca varamadım 5000 bakımı yaptırıyor muyuz veya yaptırmasak kendimiz yağ filtre değiştirsek 10000e kadar idare etse garanti kapsamı dışında kalır mı motor; teşekkürler
EDİT: Birde ANKARA Baydar da 5000 Bakımı fiyat bilgisi olan varmıdır
5000 bakımını yapman gerekiyor ama bunu serviste yaptırmak zorunda değilsin. O yüzden dışarıda kendinde yaptırabilirsin. 1000-10000 diye gidiyor servise gitmen gereken bakımların. Bunlar da gidersen garanti kapsamı dışında kalmaz. 5000 bakımı ortalama servisler de 200 TL civarıdır
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
-
21 Mart 2016, 23:10
#5787
Motor koruma demiri yerine takoz seti aldım. Ön arka aks koruma ve motor koruma takozu.
Bunlarla beraber radyatör koruma da aldım. Montajları oldukça kolaydı kendim yaptım.
İnstagramda resimlerini gördüğüm Moto Y&G den aldım. Kendi imalatları. Ebaydan daha hesaplı. Tavsiye ederim.
-
21 Mart 2016, 23:19
#5788
Koruma takozu setini bende moto y&g adlı yılmaz güney arkadasimizdan temin ettim. İlgilenenlere tavsiye ederim.
-
23 Mart 2016, 06:31
#5789
motorun viraj performansı ile ilgili yorumları okudum, modifiye ile iyileştirilebilir mi bu durum. ebay üzerinden bi kaç parça buldum tecrübeli ve bilgili abilerimiz bi bakabilir mi?
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-FZ-07...VWDsoM&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/478178-WILBE...dVE-c~&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Andreani-Mis...3D381449265592
-
23 Mart 2016, 10:15
#5790
Ön ve arka maşalara takılan takozların aksesuar ve motora ağırlıktan başka bir getirisi yok.
Motor sağına yattığında maalesef egzozun yere temasını engellemiyor.
MT7 de olası bir yıkılmada ilk olarak ayna yeri karşılıyor ve yamuluyor sonrasında
gidon topuzu, peg ve kuyruk üzerine düşüyor
ardından gidon yön değiştirince motor takozu zemini karşılıyor ve kuyruk, peg hatta vites yada fren pedal uçları da sürtünmeye dahil oluyor.
Egzoz dan hiç bahsetmeyelim.
Maşalardaki bu aksesuarların hiç bir fonksiyonu olmuyor tam anlamıyla gereksiz.
Ayrıca ön aks zaten gizli saklı duruyor, uzatmanın anlamı yok.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
23 Mart 2016, 11:42
#5791
Motorun yakıt tüketimini aldığımdan beri sıfırlamadığım için yüksek gösteriyordu.
Sıfırladım.Şimdi gazlamama rağmen 5.2 ye düştü.Yalnız 100 km yol yaptım tek diş kaldı.
-
23 Mart 2016, 12:29
#5792
ZümeR adlı üyeden alıntı
Ön ve arka maşalara takılan takozların aksesuar ve motora ağırlıktan başka bir getirisi yok.
Motor sağına yattığında maalesef egzozun yere temasını engellemiyor.
MT7 de olası bir yıkılmada ilk olarak ayna yeri karşılıyor ve yamuluyor sonrasında
gidon topuzu, peg ve kuyruk üzerine düşüyor
ardından gidon yön değiştirince motor takozu zemini karşılıyor ve kuyruk, peg hatta vites yada fren pedal uçları da sürtünmeye dahil oluyor.
Egzoz dan hiç bahsetmeyelim.
Maşalardaki bu aksesuarların hiç bir fonksiyonu olmuyor tam anlamıyla gereksiz.
Ayrıca ön aks zaten gizli saklı duruyor, uzatmanın anlamı yok.
Moto Y&G instagram sayfasında kaza yapmış MT07 leri incelerseniz ön ve arka aks korumaların nasıl işe yaradığı açıkça görünüyor. Neticede 100 gr, bilemedin 200 gr fazlalık yapar motorda. Moto GP ye katılmadığıma göre o kadar ağarlığın benim için önemi yok.
-
23 Mart 2016, 12:47
#5793
Marloon adlı üyeden alıntı
Moto Y&G instagram sayfasında kaza yapmış MT07 leri incelerseniz ön ve arka aks korumaların nasıl işe yaradığı açıkça görünüyor. Neticede 100 gr, bilemedin 200 gr fazlalık yapar motorda. Moto GP ye katılmadığıma göre o kadar ağarlığın benim için önemi yok.
Ben bulamadım şu işe yarayan dingil koruma resimlerini..
Bi paylaşırsan görüp ikna olalım bizde
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
23 Mart 2016, 13:41
#5794
smsnmz adlı üyeden alıntı
Bu tarz sorulara maalesef bir cevap bulmak çok zor burada. Bence sadece ön tarafta yapılacak iyileştirme yetecekmiş gibi geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------
ZümeR adlı üyeden alıntı
Ben bulamadım şu işe yarayan dingil koruma resimlerini..
Bi paylaşırsan görüp ikna olalım bizde
Ben sola devirdim motosikletimi maalesef korumalarım yoktu ve oralardan darbe aldı. He çok fazla mı hayır sadece ufak çizikler oluştu...
-
23 Mart 2016, 14:07
#5795
ZümeR adlı üyeden alıntı
Ben bulamadım şu işe yarayan dingil koruma resimlerini..
Bi paylaşırsan görüp ikna olalım bizde
İkna etmeye uğraşmıyorum. Herkes istediğine inanabilir. Korumalar işe yaramıyor da olabilir. Gereksiz yerede takmış olabilirim.
Söylediğim şeyler yoruma açık. Kesin kaideler değil. Ben taktım. İsteyen taksın istemeyen takmasın.
İnstagrama Moto Y&G yazın. Çıkan hesaptan tüm resimleri inceleyebilirsiniz. Becermeyenler için bi link koyuyorum.
https://www.instagram.com/p/_E6_I4DQ...ken-by=moto_yg
-
23 Mart 2016, 14:48
#5796
Motorsikletinin bu bölgesi ,boya kaplama olan var iseçok geç olmadan , oraya bir bant v.s. çekmesini tavsiye ederim.
1 sene 9000km,sert motorsiklet botu,sonuç aşağıdaki gibi.
PS: Bulunduğu bölgenin konumu dolayısı ile bir yere sürtme v.s mümkün değil içerlek bir nokta burası.Parlamaya v.s. de dikkat ediniz.
-
23 Mart 2016, 20:19
#5797
smsnmz adlı üyeden alıntı
olur hemde cokta guzel olur bence 1-3 nolu ılanları seç
-
23 Mart 2016, 20:22
#5798
smsnmz adlı üyeden alıntı
olur çokta güzel olur tanıyamazsın motoru
1ve 3. ilanı seç
-
24 Mart 2016, 12:33
#5799
youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /
-
24 Mart 2016, 22:56
#5800
ben cage kullanıcısıyım 2 haftadır alakası yok sadece görüntü amaçlı onlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------
merhabalar arkadaşlar cage kullanıcısıyım sizce bu tarz bi çamurluk görünümde nasıl
alternatör koruma takozu + ixil 07 egzozda alıcam bu hafta tabi yan korumalıklarda dahil yatmaya karşı çok güzel bi seride buldum bütün team ondan alıyor bu sitedeki moto yg
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler