Egzoz tamam eller çıplak.
Egzoz tamam eller çıplak.
beyler 2016 mt07 motocage neden üretilmiyor bilen varmı? yada bizim memleketemi gelmiyor?
Üretiliyor ,yeni rengi var artık onunda.
Lakin bizlerdeki ilk jenerasyon Cage gibi değil,detaylardan anlayabilirsin Jantlar,grafikler tıraş. TR ye gelmiyor.
Bknz.
http://www.yamaha-motor.eu/be/fr/products/motos/mt/mt-07-mc.aspx
Arkadaşlarla yaptığımız Antalya - Beldibi arası hava alma gezisi MT yi iyikide almışım dediğim anlar..
https://www.youtube.com/watch?v=1ako...0cvdppyz4s1ekw
youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /
https://www.facebook.com/selmanozuge...97606361598371
Arkadaşlar kısa bir edit yaptım, tüm kareler aynı günden. Şu teker işini hala çözemedim İyi seyirler
İyi akşamlar öncelikle.Yaklaşık 2 yıldır siteyi takip etmekteyim.İlk yorumumu da bu sayfaya yazmak istedim. Çünkü uzun zamandır takip ettiğim bir motosiklet MT-07.Bunu paylaşma ,yazma ve üye olma nedenimde bu motosiklet yüzünden.Bugün akşam saatleri yaklaşık 18.00 -19.00 gibi Ümraniye Canpark' önünde dururken kırmızı MT-07 geçti. Sesi beni benden aldı. Belki o kişi bu forumdadır diye yazmak istedim.Ancak kendisi Kırmızı MT-07 üzerinde kaskı kolunda takılı vaziyette sürüyordu.Motosikletin sesine hasta oldum. Sanırım Akrapovic egzoz vardı.Umarım bir gün ehliyet , ekipman ve mt-07'nin sesi gibi bir motosiklete sahip olurum. Sesini sevmemin bir diğer nedeni de ''American Muscle'' sesine çok yakın olmasıydı.
Bilmiyorum ilk mesaj için saçma bir giriş mi oldu ancak yazmak ve paylaşmak istedim. Herkes inşallah hayallerine heveslerine kavuşur.
Kazasız belasız sürmeniz dileğiyle. ''Tekeriniz düz bassın'' jargona uyalım. İyi dileklerimi canı gönülden 7'den 70'e iletiyorum. İyi akşamlar iyi forumlar.
Kazasız Boyasız olan motorumu maddi sıkışıklardan dolayı satıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2014-raceblue-abs-sifirdan-farksiz.kazasiz-boyasiz-279437341/detay
Videosu
http://youtu.be/6MAkSooepuA
Nisan 2015 model deep aMOR renkli, ABS'siz, 9bin küsür kilometredeki motosikletim satılıktır.
üzerinde tutorro marka otomatik zincir yağlama aparatı ve MT logolu siyah renk kısa spor manetler vardır.
fiyat 19.000 tl dir. pazarlık yoktur. keyifli sürüşler....
Merhaba, MT 07 almayı düşünüyorum.
Bu motora arka çanta takmak mümkün mü? Yani artçının daha arkasına? Hadi onu yapamıyoruz, peki bagaj konusunda hiç mi yapılabilecek bir şey yok?
Lastikleri yenilemem gerekirse (Michelin) ön ve arka yaklaşık ne kadara mal oluyor?
Servise gidip rutin bir bakım yapılırsa, bu ne kadara mal oluyor?
2014 için vergisi yaklaşık ne kadar?
Çok soru sordum, biliyorum. Ama bu soruları yarın satıcıya sormaktansa, sizlere sormak daha hayırlı olur diye düşünüyorum.
Son sorum da sanırım en bıktırıcı olanı olacak: 16 yıldır 150cc (cbf150) kullanıyorum. Trafikte sakinimdir. Bu modeli alırsam korkutucu bir şey mi yapmış olacağım?
Yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler.
merhaba ,
top case arka çanta taktırmak mümkün, ancak kuyruk altı grenajda biraz kesim çıkıyor.(kesim yapan ustaya çıkan orginal vidalara parçalara dikkat etmen gerekiyor.) Çanta taşıyıcı demiri söktüğünde gözükmüyor. Takılmış resimleri internette bulman mümkün. michelin pilot ilk çıkış lastikleri seti 1.500₺ civarında .bakım hangi km de olduğuna bağlı en az 200₺ düşünebilirsin. vergi yıllık 2015 için 650₺ gibi.16 yıl çok uzun zaman ama her motosiklette öğreneceğimiz ve dikkat etmemiz gereken şeyler var. selamlar,hayırlısı olsun.
Herkese merhaba.
Aranızda Trabzon'da mt 07 Sahibi olanınız var mı?
Yanıtınız için teşekkürler
arkadaşlar mt'mizin jantları bu hale geldi yorumlarınızı bekliyorum.http://www.youtube.com/watch?v=1f-ZjWeGhUA
Adam dövecek valla Serdar ı..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Bugün mt 07'yi teslim aldım. İkinci el olarak 2014 model ve 11500 km'de. 16 yıl 125 ve 150 cc kullandıktan sonra, bana burada bir çok kişinin sözünü ettiği biçimde hiç de korkutucu gelmedi. Gaz tepkisi tabiki daha hızlı. Motorun yabancısı olduğum için çevre yolunda 140 km hıza kadar çıktım. 3. ve 4. viteslerde 5000 devirlerde çok fazla vibrasyon var gibi geldi. Aynada görüntü bile bozuluyordu. Bu benim yanlış kullanımımdan mı, yüksek cc'ye alışık olmadığımdan mı, yoksa bir arızasından dolayı mı gerçekleşti bilemiyorum. Ama bu devam ederse, uzun yolda gayet sıkıcı olabilir. Bu modelde vibrasyon sorunu var mı acaba?
Kornanın yeri gerçekten de çok yanlış bir yerde.
Yol bilgisayarı çok güzel bir görünüme sahip. Zaten buna tav oldum diyebilirim.
Şu anda memnunum. İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Hayırlısı olsun gule gule kullanın...
Titreşim var ama neye gore?
Ben bu motosikletin uzun yol için ideal olmadığını duşunenlerdenim. Benimde ilk buyuk cc motosikletim ve acıkcası tıtreşimi uzun yolda hic cekilmez. Ben cekmem
4 silindirin titreşimsizliğini cok merak etmekteyim...
4 silindir de 0 titreşim diye bir söylentidir gidiyor.. yok öyle bişey. 4 silindir de pek ala titreşim vardır fakat çok farklı hissedersin özellikle yüksek devirlerde MT nin aksine titreşim etkisini kaybeder. Çoğu orta ve üst sınıf touring motosikletler 2 veya 3 silindirdir. Bunlar titreşim manyağı diyebilir miyiz? Tabi ki diyemeyiz. Titreşimi etkileyen çok fazla etken vardır. 4 silindir alırsam titreşimsiz araba gibi seyehat ederim düşüncesi yanlıştır. Düşük devirlerde MT den çok daha fazla titreşim hissetmen kaçınılmaz.
örneğin MT de düşük devirde titreşim pek rahatsız etmez pat pat ufaktan gelir.. Ama 5000 devirden sonrası uzun sürüşler de rahatsız eder, zaten uzun yol için tasarlanan bir motosiklet değildir, amortisörler turing motorlarla kıyaslandığında oldukça serttir, uzun yol gidilecekse de seleye airhawk alınmalı ve ortalama devirlerde gidilmelidir.
Xj6 4 silindir var, ne dusuk devirde nede yuksek devirde sifir titresim, heleki dusuk devir 3000 4000 devir araba konforunda
O dediğin devirleri 5-6. viteslerde kullanacaksın.
Düşük viteslerde o devir gereksiz.
Zaten ECO yazısı belirir normal kullanımda ve gayet başarılı. ECO ile kullanırsan (bende 140 km ye kadar ECO yazısı kaybolmaz) 1 depo ile 220 km uzun yol yaparsın. Kafana göre basarsan 1 depo 160 km sonra biter.
Bunları tecrübe ettiğim için yazıyorum.
Titreşim 190 km/h ye kadar hissetmiyorum. Sonrasında bariz hissediliyor.
Aynalardan arkayı göremeyeceğim kadar bir titreşime pek maruz kalmadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------
Bu arada silindir sayısı arttıkça,
1- yanma odası küçülür,
2- piston boyu küçülür,
3- piston çapı küçülür,
4- patlama şiddeti küçülür,
5- krank çapı küçülür,
6- piston kolları kısalır,
Krankın çapının küçülmesiyle devir artar.
600 cc lik 4 silindirli bir makinanın her silindirde 150cc lik bir patlama oluşur.
Bizim MT-7 de ise 1 silindirde 350cc lik bir patlama oluyor.
Çok daha şiddetli ve gürültülü.
Devir arttıkça bu vibrasyon motor takozlarından şasiye, gidona, elimize kadar gelir ve hissedilir.
Motorda piston ve piston kolları uzarsa Krank çapı artar bu da düşük devirlerde yüxek tork verir.
Tam tersine kısalırsa tork gider devir gelir.
Bu yüzden 4 silindirli makinaların ölü olduğu 4-5 bin devir aralıkları, bizim çok atak olduğumuz devirlerdir.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)