Alarm takan olmadığı için yanıt gelmemiştir bence.
Ancak geçtiğimiz günlerde bir arkadaşın MT-07'si elektrik arızası nedeniyle yanmıştı. Yamaha, motosikleti alıp inceleyince motosikletin önceki sahibinin elektrik aksamına üçüncü parti bir ekleme yaptığı anlaşılmıştı. (GPS veya benzeri bir sistem, önceki mesajlarda ayrıntısı vardı, şu anda hatırlamıyorum.)
Yani bu tür eklemeler motosiklette sorun çıkarabilir. Önümüzde çok kötü bir örnek de var. Bu nedenle yapacağınız her türlü değişikliği yetkili servisten onay aldıktan sonra yapmanızı tavsiye ederim.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Benim tanıdığım MT07 cilerden alarm takan yok. Ama MIVV veya akrep egzost takan varmı dersen var
İsmail bey manetleri ben de merak ettim. Bi ankara buluşması ayarla da canlı görelim hatta.
Sjs dostum o elcik korumaların rüzgarı kesmekte ıse yarıyormu ? Bendekıer hıc bir işe yaramıor da
İsmail, yanlış bilmiyorsam manetlere biraz kesme/biçme işlemi yaptırmıştın. Geldikleri hali tam uymuyor mu yuvaya ?
Hocam motoru çok güzel topluyorsunuz Konfor sele %30 daha rahat olabilir ama bence %100 daha güzel görünüyor Zaten orjinal sele de bence gayet rahat, confor sele ile bunu biraz daha artırmak iyice "tadından yenmez" olmuştur.
Benim 2 sorum var,
1- Elcik korumalarınızın markası modeli nedir acaba? Yamaha aksesuarlarında göremedim. Sadece gidon sonundan mı bağlantısı var yoksa 2 taraftan mı gidona bağlı?
2- Bu aksesuarları Yamaha TR den mi istediniz yoksa istanbulda bir Yamaha bayisinden falan mı? Herhangi bir bayi getirebiliyor mu bunları? Ve daha önemlisi bunların fiyatlarını öğrenebilir miyim? (Sele, Slider, elcik koruma). Buradaki bayiye sorunca kafasına göre fiyat söylemesinler ki "abi fiyatları bilmiyoruz, yamahayı arayın" diyeceklerini düşünüyorum
Buarda sizin gidonun sol tarafında, sinyal kontrollerinin sağında, bir hazne/kutu var gibi. Nedir o ?
#sürenadam
Fren manetindeki yuvayı 3 mm derinleştirdik. Tabi biz göz kararı yaptık işlemi, 2 mm de sorunu çözermiş.
Ben ilk taktığımda sorun yoktu ancak 200-300 metre sürdükten sonra manet kendi kendine %20 kadar fren sıkmaya başladı. Her motosiklette olmayabilir ama yine de tedbiri elden bırakmamak lazım.
Montaj sonrası kısa bir sürüşten sonra ön tekeri boşluğa alıp test edin. Fren sıkmıyorsa sorun yoktur ancak azıcık da olsa kendi kendine fren sıkıyorsa, fren manetindeki yuvayı derinleştirerek sorun çözülüyor.
--
@Syanur, bu arada soruların çok sağlam. Anlaşılan niyeti iyice bozmuşsun Seni de aramızda göreceğimiz günü sabırsızlıkla bekliyorum
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Ruzgar konusunda elleri 100% korumuyor ama kamyon ve tirlardan ellerime eldivene ragmen cok tas micir geliyordu o acidan harika oldu. Sekli de cabasi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------
Eyvallah abi
1- Elcik korumalar SW-Motech: http://www.motoplus.com.tr/urun/9966...00-220-21900-B
Elcik topuzundan baglaniyor gidona herhangi baglanti gerekmiyor.
2- Orijinal aksesuarlarin tamamini Rami Kardesler motosiklet'ten getirtiyorum(elcik koruma haric). Sele icin 660 lira, slider icin 500 kusur lira odedim. Motoliz.com sitelerinde aksesuarlarin fiyatlari da var.
Gidonun solundaki aparat cakmak soketi iphone tutucuya telefonu koyup sokete de sarji bagliyorum.
Alarm olayını ben de düşünüyorum. Geçen hafta kızıltoprak servisine gittim, garanti dışı bırakır mı diye sordum, "aküden elektiriğini alırız kontağına vs bağlamayız garanti dışı kalmaz sadece darbeye karşı sarsılmaya karşı öten caydırıcı bir şey olur" dedi. "Alarmı al getir takarız" dedi.
Hırsızlığı bir yana allah korusun, şu motoronun üzerine oturan sağını solunu kurcalayan meraklı ahali için güzel olacaktır.
Eyvallah Benim zihniyet touring/enduro aslinda. Ama ayni zamanda biraz sekilci oldugumdan endurolarin sifatini sevemedim hala. Sport touringler de fantastik makineler ama fiyatlar biraz kalin Dolayisiyla aldigim her motoru uzun yola da uygun bir seye cevirmeye calisiyorum.
Gecen hafta 600 km yol yaptik kendisiyle. Firtinaya yakalandik yagmur yedik ama bana misin demedi. Naked motorla touring yapilmaz diyenlere inat camsiz ruzgarliksiz cok keyifli bir sekilde uzun yol yapiyorum.
herkese merhabalar,
MT07
tip olarak cok guzel
tam kafama yatan marka-model.
sezon kapandi kapanmak uzere.
yine de inceleme-izleme-arastirmalarim devam ediyor
buyuk ihtimalle sartlar olusursa…2015 mart nisan gibi araniza katilirim…
su anda sahibinden.com’da
80 adet MT07 satilik ilani var
12 tanesi 0 km, bayi ilanlari…
geri kalan 68 inin ortalama km.si =2590
yine bu 68’in ortalama fiyati =19300 TL (absli+abssiz)
0-bayi fiyati;
20.900 TL-ABSli
19.250 TL-ABSsiz
simdi sormak istedigim;
-insanlar nicin MT07yi bu kadar erken satiyorlar?
elbette herkesin kendine gore sahsi sebepleri vardir,
ama bu satis olayi diger marka modellere gore cok erken ve cok sayida gozukuyor
-yoksa bu 2.el satislara bakip
“himm…bu modelin 2.eli iyiymis, baktim olmadi istedigim zaman elimden cikaririm ” deyip almak mi lazim
yoksa
“yaww bu model tutmamis herkes elden cikarmaya calisiyor” mu demek lazim
selamlarimla
1. seçenek daha mantıklı. Benim tahminimce satanların ana nedeni tarzlarını yanlış belirlemek.
her ne kadar motorumu çok sevsemde, şehiriçi istanbul trafiğinde hergün köprü geçen biri olarak hemen hemen tüm beklentilerimi karşılasada, gerek çantasızlıktan gerekse artçının konforsuzluğundan benimde aklımın bir tarafı hep sport/enduro-touringe kayıyor.
bir kaç gün önce nette gezinirken şöyle bir şey çıktı karşıma; http://www.motoreetto.it/new-yamaha-3-cilindri-tourer/
linkteki fotoğraflar prototip tabi ama eğer mt serisi böyle yarım karenajlı touring tarzı bir motosiklet lansmanı yaparsa ciddi bir şekilde almayı düşünürüm.
1- Fiyat uygundu herkes aldı.
2- Naked, Türk kafa yapısına çok uygun değil, ilk rüzgarı yediğinde "lan bu ne biçim alet" diyen bir sürü insan var. Yanlış tarz seçimi. Çantasız, ön camsız motor mu olur diyen bir sürü naked(!) kullanıcısı var.
3- Ufak bir azınlık da tork ve beyigre uyum sağlayamadı. O agresif motor potansiyeline, yumuşak bir sürüşü entegre edemedi.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)