Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4121

    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fazer8
    ben zincir yağlamada würth kuru yağlama kullanıyorum ..gayet memnunum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4122
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    Alıntı frknyvz17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar motorumla istanbul'dan canakkale biga'ya geldim 1 haftalik tatilimin son gunu seyir halindeyken elektrik kesildi koltuk altindan beyaz dumanlar cikmaya basladi tam viraj aliyordum motor hakimiyetini kaybettim ve dustum motor blogu kirildi yag bosaldi direksiyon ve sol taraftaki hemen hemen tum plastik aksam kullanilamaz halde.Hastaneden ciktiktan sonra yamaha turkiyeyi arayip durumu anlattim ertesi gun istanbuldan biga'ya arac gonderip motoru aldilar inceleyeceklermis 2 gun oldu beklemedeyim bu tarz bi durumla karsilasan varmi?
    Dostum çok çok geçmiş olsun. Bu tür durumlarda motosikletten ziyade senin iyi olman önemli. İnşallah kısa zamanda atlatırsın.

    Motosiklet ile ilgili olarak, umarım kronik bir sorun değildir. Öyle bişe varsa da inşallah başka birinin başına gelmeden çözüm bulunur ve geri çağırma işlemleri sorunsuz gerçekleştirilir.

    Gerçekten çok üzüldüm. En iyi motosiklet, en kötü insanın tırnağı kadar değerli değildir.

    ---

    @utk_trn, ben 90 numara dişli yağı ile zinciri yağlıyorum. Bu da çamurumsu hale gelen bir kir bırakmıyor. Yağ çabuk aktığı için daha sık zincir yağlamak durumunda kalıyorum ancak emin ol her zaman tertemiz kalıyor zincir. Ayrıca yeni yağlandığında zincirden hiç ses gelmiyor.

    Zincir yağlamak için AEA'nın tavsiye ettiği gibi eski motor yağını veya benim gibi 90 numara dişli yağı kullanabilirsiniz. Hem temiz hem de performansı daha iyi.

    Ancak bu yöntemde de iki dezavantaj var.
    Birincisi; 500 KM'de bir veya yağmurlu havadaki sürüş sonrası zinciri tekrar yağlamak gerekiyor.
    İkincisi; sprey zincir yağlarına göre daha çok sıçrıyor ancak temizlemesi çok kolay.

    Kesinlikle tavsiye ederim.
    tuzsuzdeli ve numan bunu beğendiler.
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  3. #4123
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    cicek olmus cicekkk

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------

    Alıntı utk_trn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kac tane vida söküp ulaştıgım yere nerden nasıl girmiş anlamadım mermiye kafa atası varmış demek
    Sende gene iyi zincire girmis ari. Ben edirne yolunda ust uste iki hafta ikisinde de bacagimdan ari sokmasi yedim yolda giderken. Arinin nereden girdigini sormayin haha

  4. #4124
    tuzsuzdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum çok çok geçmiş olsun. Bu tür durumlarda motosikletten ziyade senin iyi olman önemli. İnşallah kısa zamanda atlatırsın.

    Motosiklet ile ilgili olarak, umarım kronik bir sorun değildir. Öyle bişe varsa da inşallah başka birinin başına gelmeden çözüm bulunur ve geri çağırma işlemleri sorunsuz gerçekleştirilir.

    Gerçekten çok üzüldüm. En iyi motosiklet, en kötü insanın tırnağı kadar değerli değildir.

    ---

    @utk_trn, ben 90 numara dişli yağı ile zinciri yağlıyorum. Bu da çamurumsu hale gelen bir kir bırakmıyor. Yağ çabuk aktığı için daha sık zincir yağlamak durumunda kalıyorum ancak emin ol her zaman tertemiz kalıyor zincir. Ayrıca yeni yağlandığında zincirden hiç ses gelmiyor.

    Zincir yağlamak için AEA'nın tavsiye ettiği gibi eski motor yağını veya benim gibi 90 numara dişli yağı kullanabilirsiniz. Hem temiz hem de performansı daha iyi.

    Ancak bu yöntemde de iki dezavantaj var.
    Birincisi; 500 KM'de bir veya yağmurlu havadaki sürüş sonrası zinciri tekrar yağlamak gerekiyor.
    İkincisi; sprey zincir yağlarına göre daha çok sıçrıyor ancak temizlemesi çok kolay.

    Kesinlikle tavsiye ederim.
    Bundan önceki motosikletimde 6500, mt'de de 4000km kadar ipone yağ kullandım.
    Bu tip yağlar, zincire ve dişliye iyi yapışıyorlar. Fakat aynı zamanda da daha çok toz toprak ve kir tutuyorlar.
    Mt'de son 800 km dir, arabamın yağını değiştirirken artan 0-40 tam sentetik yağı kullanıyorum.
    Zincirin hem daha temiz görünüyor hem de sesi daha güzel. Ortalama her 250km'de hafif yağlama yapıyorum.


    İlk yağlama esnasında biraz sağa sola sıçrıyor. Belki bu yağı kış aylarında kullanıp, yaz aylarında, daha koyu kıvamlı olduğunu sandığım 90 numara dişli yağını kullanmak daha da mantıklı olabilir.

    Würth'ün kuru yağını kullanan arkadaşlarım, zincirin çok sesli çalıştığından şikayetçiler.

    Sprey yağ kullanan herkese, bir kaç defa farklı alternatifleri de denemesini tavsiye ederim.
    xismailaydin bunu beğendi.

  5. #4125
    utk_trn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 07
    1000 km sonra motor yagını degıstırıcem ve cıkanı alıp kullanıcam bıraz arastırdum dedıdıgını gıbı sıcrama oluyormus bırde oylesını denıcem.memnun kalmazsam motul almayı dusunuyorm

  6. #4126
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı utk_trn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 km sonra motor yagını degıstırıcem ve cıkanı alıp kullanıcam bıraz arastırdum dedıdıgını gıbı sıcrama oluyormus bırde oylesını denıcem.memnun kalmazsam motul almayı dusunuyorm
    Hocam zincir yağı muhabbetinizi okudum.. Ben motul zincir yağı kullanıyorum..
    Zinciri gazyağı ile her hafta temizleyip motul ile yağlıyorum.. Zincir bakımına önem gösteriyorum.. Ancak zincir korumasından, ön dişli kapağından ve janttan ayrıca çamurluktan beyaz renkte motul yağ temizlemekten usandım.. Emin ol motulda sıçratıyor..

    Ben de ipone deniyeyim diyecektim yazını okuduğum için şu an vazgeçtim..

    Elimde motor yağı değişimden kalma 10/40 motul 5100 yağ var boş boş duracağına onunla yağlama yapayım diyorum..
    Yalnız çok erken yağı yiyor diyorlar.. Ortalama 500 km dayanır mı motor yağı yani motul gibi veya ipone gibi yapışmicak sonuçta.. Merak ettim ne kadar kullanışlı olur..

    Ben her 100 km de bir temizlik yapıp yağlarım.. Bu arada gaz yağı kullanmamalı mıyım ? Mazot demişsiniz ?
    Hayallerime Sürüyorum.

  7. #4127

    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-07
    ipone,würth ve castrol denedim. Castrol chain lube en sessizi bence.Temizliği de zor değil. Maltepe'de Pirelli bayisiyim. Motosiklet lastiği satmıyorum onu belirteyim.. Aynı zamanda rot balans ve yağ değişimi de yapıyoruz ve castrol,würth gibi firmaların da bayisiyim. Castrol denemek isteyenlere motosiklet motor yağı ve zincir yağını özel fiyatlarla verebilirim. Chain cleaner da mevcut. Kendi motorum ve arkadaşlarım için bir kaç koli almıştım da Bu civarda oturan mt-07 kullanıcılarına özel..Maksat ticaret değil muhabbet.. Mazot O ringleri yavşatıp sünmelerine sebep oluyor dedi güvendiğim bir usta. Gaz yağı kullanılabilir.

  8. #4128
    RmMuR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul Ataşehir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Umutlu faz yagi var mi abi

  9. #4129

    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı RmMuR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umutlu faz yagi var mi abi
    Gaz yağı demek istedin sanırım..Yok ama yakında tedarik edeceğim..

  10. #4130

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Çamurluğun iki tarafındaki gövde rengi parçalar çok kötü, kırmızıda daha uyumlu bir renk var buna kafayı takan , söken yada değiştiren varmı diye merak ettim, iyi günler herkese

  11. #4131
    Voodoo Child - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
    Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
    Kazayi anlatayim once:
    1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
    10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
    yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
    kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
    kafatasim catladi
    boynum kirildi
    kaburgada 4 kirik
    yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
    legen kemigi kirik
    sag bacak femur (ana kemik) kirik
    sag bacak kaval kemigi kirik.
    ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
    motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.

    suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.

    hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
    fearlesboyy, krd ve xawa bunu beğendiler.

  12. #4132

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı Voodoo Child adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
    Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
    Kazayi anlatayim once:
    1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
    10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
    yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
    kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
    kafatasim catladi
    boynum kirildi
    kaburgada 4 kirik
    yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
    legen kemigi kirik
    sag bacak femur (ana kemik) kirik
    sag bacak kaval kemigi kirik.
    ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
    motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.

    suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.

    hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
    Gecmis olsun.

  13. #4133
    utk_trn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT 07
    Bıladerım cok gecmıs olsun normalın dısında bır durum olmus sukurkı sagsın ufuk senle konusmustu bırkac kırık varmıs dedı dıye hatırlıyorum okudukca gozlerım buyudu saglam yer kalmamıs motoru batsın sagsın cok uzuldum kardeslık gelmıs gecmıs olsun..

  14. #4134

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Bizim kafa taktığımız şeye bak, çok geçmiş olsun V.Child, hafiflik dezavantaj olabilir tabi

  15. #4135
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07

    Ben mehmet arkadaşlar,bende mavi kaplanım ile aranıza katılmış bulunmaktayım.herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------

    Alıntı Voodoo Child adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
    Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
    Kazayi anlatayim once:
    1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
    10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
    yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
    kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
    kafatasim catladi
    boynum kirildi
    kaburgada 4 kirik
    yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
    legen kemigi kirik
    sag bacak femur (ana kemik) kirik
    sag bacak kaval kemigi kirik.
    ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
    motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.

    suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.

    hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
    Çok geçmiş olsun arkadaşım.korumalar sadece yaralanmaları bir nebze olsun önlüyor ama darbelere karşı tamamen korumasızız.
    braingulp bunu beğendi.

  16. #4136

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı utk_trn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GEcen haftaki kamp muhabbetinden sonra henüz cancağızımı yıkayamamıştım bugun fırsat buldum dedim kendimi affettireyim cancağazıma

    şimdi dedim sana bir bakım çekicem bir temizlik aklın uçucuak başladım ön zincir muhafazayı sökmeye... kapagı bir açtım kii 5000 km nin tozu kiri pisi kocaman bir yag birikintisi aradan egzoza bulasmıs yaglar onlar bunlar sokme işi devam etti zincirin temas ettigi plastıiklerin alayını söktüm durum o kadar vahim ki arı ölüsü cıktı nasıl girmiş oraya anlamış degilim

    Birikmiş yağ katmanı (birdaha ipone yag almayı düşünmüyorum kimseyede tavsiye etmiyorum kuyruktan yag silmekten usanadım..)

    http://i.hizliresim.com/jzOl7j.jpg

    http://i.hizliresim.com/2v3G0N.jpg

    Plastikleri soktukten sonra arı piyasaya cıktı

    http://i.hizliresim.com/BoQlBD.jpg

    Mazot+ köpük banyosu sonrası

    http://i.hizliresim.com/Z2BGyk.jpg

    http://i.hizliresim.com/onWBM7.jpg

    http://i.hizliresim.com/V2n4JP.jpg

    http://i.hizliresim.com/nY61qR.jpg

    http://i.hizliresim.com/vY2MBp.jpg

    Güzelce kurutup zincirimizi yağladık

    http://i.hizliresim.com/1jWzAG.jpg

    http://i.hizliresim.com/Ldz9qb.jpg

    http://i.hizliresim.com/rYkPb1.jpg

    bebek oldu bebek binip dolaşmaya kıyamadım yarın bi kuşadası yapayımda virajlarda biraz yatıp kalkıp sevişelim 4 gündür marş yapmıyorum özledim zilliyi
    maaşalah-kız gibi olmuş...Bu arada zincir muhafaza-plasti dip uygulaması mı yapıldı???Çok güzel olmuş...
    The Power of The Dreams.

  17. #4137
    tuzsuzdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Voodoo Child adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
    Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
    Kazayi anlatayim once:
    1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
    10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
    yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
    kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
    kafatasim catladi
    boynum kirildi
    kaburgada 4 kirik
    yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
    legen kemigi kirik
    sag bacak femur (ana kemik) kirik
    sag bacak kaval kemigi kirik.
    ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
    motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.

    suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.

    hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
    Büyük geçmiş olsun,
    Başınıza gelenlere ne kadar üzüldüysem, şu an durumunuzun iyi olmasına da o kadar sevindim.
    Moralinizi bozmayın. Hayatta kalmak en büyük ödül, ötesi yok.
    Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.

  18. #4138
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı Voodoo Child adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
    Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
    Kazayi anlatayim once:
    1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
    10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
    yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
    kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
    kafatasim catladi
    boynum kirildi
    kaburgada 4 kirik
    yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
    legen kemigi kirik
    sag bacak femur (ana kemik) kirik
    sag bacak kaval kemigi kirik.
    ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
    motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.

    suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.

    hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
    hocam şaka maka ama bayagı ciddi hasarda almişssınız alalhım esirgemiş sizi inşallah en kısa sürede ayağa kalkar bu sağlık sorunlarından kurtulursunuz

  19. #4139
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    @Voodoo Child, dostum geçmiş olsun. Senden haber almak güzel. İnşallah en kısa zamanda tüm rahatsızlıkların geçer.

    ---

    "Freni daha iyi bunun yea, daha iyi durur" diyenler inşallah okur yazdıklarını. Unutmayın ki motosiklet gaz ile sürülür ve küçücük bir olumsuzluk bile nelere yol açabiliyor...

  20. #4140
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Voodoo Child, çok geçmiş olsun şimdi iyi olup bize yazabildiğine çok sevindim. İnşallah tüm acıların bir an önce biter normal hayatına dönersin...
    xismailaydin bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler