Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Ağustos 2014, 01:39
#4121
ben zincir yağlamada würth kuru yağlama kullanıyorum ..gayet memnunum
Reklamlar
-
28 Ağustos 2014, 01:48
#4122
frknyvz17 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar motorumla istanbul'dan canakkale biga'ya geldim 1 haftalik tatilimin son gunu seyir halindeyken elektrik kesildi koltuk altindan beyaz dumanlar cikmaya basladi tam viraj aliyordum motor hakimiyetini kaybettim ve dustum motor blogu kirildi yag bosaldi direksiyon ve sol taraftaki hemen hemen tum plastik aksam kullanilamaz halde.Hastaneden ciktiktan sonra yamaha turkiyeyi arayip durumu anlattim ertesi gun istanbuldan biga'ya arac gonderip motoru aldilar inceleyeceklermis 2 gun oldu beklemedeyim bu tarz bi durumla karsilasan varmi?
Dostum çok çok geçmiş olsun. Bu tür durumlarda motosikletten ziyade senin iyi olman önemli. İnşallah kısa zamanda atlatırsın.
Motosiklet ile ilgili olarak, umarım kronik bir sorun değildir. Öyle bişe varsa da inşallah başka birinin başına gelmeden çözüm bulunur ve geri çağırma işlemleri sorunsuz gerçekleştirilir.
Gerçekten çok üzüldüm. En iyi motosiklet, en kötü insanın tırnağı kadar değerli değildir.
---
@utk_trn, ben 90 numara dişli yağı ile zinciri yağlıyorum. Bu da çamurumsu hale gelen bir kir bırakmıyor. Yağ çabuk aktığı için daha sık zincir yağlamak durumunda kalıyorum ancak emin ol her zaman tertemiz kalıyor zincir. Ayrıca yeni yağlandığında zincirden hiç ses gelmiyor.
Zincir yağlamak için AEA'nın tavsiye ettiği gibi eski motor yağını veya benim gibi 90 numara dişli yağı kullanabilirsiniz. Hem temiz hem de performansı daha iyi.
Ancak bu yöntemde de iki dezavantaj var.
Birincisi; 500 KM'de bir veya yağmurlu havadaki sürüş sonrası zinciri tekrar yağlamak gerekiyor.
İkincisi; sprey zincir yağlarına göre daha çok sıçrıyor ancak temizlemesi çok kolay.
Kesinlikle tavsiye ederim.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
28 Ağustos 2014, 03:04
#4123
cicek olmus cicekkk
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------
utk_trn adlı üyeden alıntı
kac tane vida söküp ulaştıgım yere nerden nasıl girmiş anlamadım mermiye kafa atası varmış demek
Sende gene iyi zincire girmis ari. Ben edirne yolunda ust uste iki hafta ikisinde de bacagimdan ari sokmasi yedim yolda giderken. Arinin nereden girdigini sormayin haha
-
28 Ağustos 2014, 09:49
#4124
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Dostum çok çok geçmiş olsun. Bu tür durumlarda motosikletten ziyade senin iyi olman önemli. İnşallah kısa zamanda atlatırsın.
Motosiklet ile ilgili olarak, umarım kronik bir sorun değildir. Öyle bişe varsa da inşallah başka birinin başına gelmeden çözüm bulunur ve geri çağırma işlemleri sorunsuz gerçekleştirilir.
Gerçekten çok üzüldüm. En iyi motosiklet, en kötü insanın tırnağı kadar değerli değildir.
---
@utk_trn, ben 90 numara dişli yağı ile zinciri yağlıyorum. Bu da çamurumsu hale gelen bir kir bırakmıyor. Yağ çabuk aktığı için daha sık zincir yağlamak durumunda kalıyorum ancak emin ol her zaman tertemiz kalıyor zincir. Ayrıca yeni yağlandığında zincirden hiç ses gelmiyor.
Zincir yağlamak için AEA'nın tavsiye ettiği gibi eski motor yağını veya benim gibi 90 numara dişli yağı kullanabilirsiniz. Hem temiz hem de performansı daha iyi.
Ancak bu yöntemde de iki dezavantaj var.
Birincisi; 500 KM'de bir veya yağmurlu havadaki sürüş sonrası zinciri tekrar yağlamak gerekiyor.
İkincisi; sprey zincir yağlarına göre daha çok sıçrıyor ancak temizlemesi çok kolay.
Kesinlikle tavsiye ederim.
Bundan önceki motosikletimde 6500, mt'de de 4000km kadar ipone yağ kullandım.
Bu tip yağlar, zincire ve dişliye iyi yapışıyorlar. Fakat aynı zamanda da daha çok toz toprak ve kir tutuyorlar.
Mt'de son 800 km dir, arabamın yağını değiştirirken artan 0-40 tam sentetik yağı kullanıyorum.
Zincirin hem daha temiz görünüyor hem de sesi daha güzel. Ortalama her 250km'de hafif yağlama yapıyorum.
İlk yağlama esnasında biraz sağa sola sıçrıyor. Belki bu yağı kış aylarında kullanıp, yaz aylarında, daha koyu kıvamlı olduğunu sandığım 90 numara dişli yağını kullanmak daha da mantıklı olabilir.
Würth'ün kuru yağını kullanan arkadaşlarım, zincirin çok sesli çalıştığından şikayetçiler.
Sprey yağ kullanan herkese, bir kaç defa farklı alternatifleri de denemesini tavsiye ederim.
-
28 Ağustos 2014, 10:31
#4125
1000 km sonra motor yagını degıstırıcem ve cıkanı alıp kullanıcam bıraz arastırdum dedıdıgını gıbı sıcrama oluyormus bırde oylesını denıcem.memnun kalmazsam motul almayı dusunuyorm
-
28 Ağustos 2014, 11:42
#4126
utk_trn adlı üyeden alıntı
1000 km sonra motor yagını degıstırıcem ve cıkanı alıp kullanıcam bıraz arastırdum dedıdıgını gıbı sıcrama oluyormus bırde oylesını denıcem.memnun kalmazsam motul almayı dusunuyorm
Hocam zincir yağı muhabbetinizi okudum.. Ben motul zincir yağı kullanıyorum..
Zinciri gazyağı ile her hafta temizleyip motul ile yağlıyorum.. Zincir bakımına önem gösteriyorum.. Ancak zincir korumasından, ön dişli kapağından ve janttan ayrıca çamurluktan beyaz renkte motul yağ temizlemekten usandım.. Emin ol motulda sıçratıyor..
Ben de ipone deniyeyim diyecektim yazını okuduğum için şu an vazgeçtim..
Elimde motor yağı değişimden kalma 10/40 motul 5100 yağ var boş boş duracağına onunla yağlama yapayım diyorum..
Yalnız çok erken yağı yiyor diyorlar.. Ortalama 500 km dayanır mı motor yağı yani motul gibi veya ipone gibi yapışmicak sonuçta.. Merak ettim ne kadar kullanışlı olur..
Ben her 100 km de bir temizlik yapıp yağlarım.. Bu arada gaz yağı kullanmamalı mıyım ? Mazot demişsiniz ?
-
28 Ağustos 2014, 12:48
#4127
ipone,würth ve castrol denedim. Castrol chain lube en sessizi bence.Temizliği de zor değil. Maltepe'de Pirelli bayisiyim. Motosiklet lastiği satmıyorum onu belirteyim.. Aynı zamanda rot balans ve yağ değişimi de yapıyoruz ve castrol,würth gibi firmaların da bayisiyim. Castrol denemek isteyenlere motosiklet motor yağı ve zincir yağını özel fiyatlarla verebilirim. Chain cleaner da mevcut. Kendi motorum ve arkadaşlarım için bir kaç koli almıştım da Bu civarda oturan mt-07 kullanıcılarına özel..Maksat ticaret değil muhabbet.. Mazot O ringleri yavşatıp sünmelerine sebep oluyor dedi güvendiğim bir usta. Gaz yağı kullanılabilir.
-
28 Ağustos 2014, 13:56
#4128
Umutlu faz yagi var mi abi
-
28 Ağustos 2014, 14:52
#4129
RmMuR adlı üyeden alıntı
Umutlu faz yagi var mi abi
Gaz yağı demek istedin sanırım..Yok ama yakında tedarik edeceğim..
-
28 Ağustos 2014, 23:27
#4130
Çamurluğun iki tarafındaki gövde rengi parçalar çok kötü, kırmızıda daha uyumlu bir renk var buna kafayı takan , söken yada değiştiren varmı diye merak ettim, iyi günler herkese
-
28 Ağustos 2014, 23:45
#4131
Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
Kazayi anlatayim once:
1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
kafatasim catladi
boynum kirildi
kaburgada 4 kirik
yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
legen kemigi kirik
sag bacak femur (ana kemik) kirik
sag bacak kaval kemigi kirik.
ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.
suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.
hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
-
28 Ağustos 2014, 23:57
#4132
Voodoo Child adlı üyeden alıntı
Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
Kazayi anlatayim once:
1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
kafatasim catladi
boynum kirildi
kaburgada 4 kirik
yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
legen kemigi kirik
sag bacak femur (ana kemik) kirik
sag bacak kaval kemigi kirik.
ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.
suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.
hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
Gecmis olsun.
-
29 Ağustos 2014, 01:53
#4133
Bıladerım cok gecmıs olsun normalın dısında bır durum olmus sukurkı sagsın ufuk senle konusmustu bırkac kırık varmıs dedı dıye hatırlıyorum okudukca gozlerım buyudu saglam yer kalmamıs motoru batsın sagsın cok uzuldum kardeslık gelmıs gecmıs olsun..
-
29 Ağustos 2014, 02:02
#4134
Bizim kafa taktığımız şeye bak, çok geçmiş olsun V.Child, hafiflik dezavantaj olabilir tabi
-
29 Ağustos 2014, 02:21
#4135
Ben mehmet arkadaşlar,bende mavi kaplanım ile aranıza katılmış bulunmaktayım.herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------
Voodoo Child adlı üyeden alıntı
Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
Kazayi anlatayim once:
1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
kafatasim catladi
boynum kirildi
kaburgada 4 kirik
yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
legen kemigi kirik
sag bacak femur (ana kemik) kirik
sag bacak kaval kemigi kirik.
ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.
suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.
hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
Çok geçmiş olsun arkadaşım.korumalar sadece yaralanmaları bir nebze olsun önlüyor ama darbelere karşı tamamen korumasızız.
-
29 Ağustos 2014, 08:41
#4136
utk_trn adlı üyeden alıntı
maaşalah-kız gibi olmuş...Bu arada zincir muhafaza-plasti dip uygulaması mı yapıldı???Çok güzel olmuş...
-
29 Ağustos 2014, 09:31
#4137
Voodoo Child adlı üyeden alıntı
Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
Kazayi anlatayim once:
1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
kafatasim catladi
boynum kirildi
kaburgada 4 kirik
yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
legen kemigi kirik
sag bacak femur (ana kemik) kirik
sag bacak kaval kemigi kirik.
ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.
suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.
hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
Büyük geçmiş olsun,
Başınıza gelenlere ne kadar üzüldüysem, şu an durumunuzun iyi olmasına da o kadar sevindim.
Moralinizi bozmayın. Hayatta kalmak en büyük ödül, ötesi yok.
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
-
29 Ağustos 2014, 10:11
#4138
Voodoo Child adlı üyeden alıntı
Arkadaslar herkese tekrardan merhaba,
Evet hayattayim. 11 hazirandaki kazadan sonra ilk defa foruma girdim. Merak eden arkadaslar olmus kendilerine tesekkur ederim.
Kazayi anlatayim once:
1000 km bakimindan yeni aldigim motorumun tepkileri de her birseyside asiri sertlesmisti.
10 dakika sakin kullanarak evime gelirken. eve 200 mt kala izmir/bostanli iskelesinin oradaki trafik isiklarina yakalandim.
yesil yandi ben 1-2-3. vites derken yaklasik 60 km hizlarda (tahminen) on tekerlek kafa sallamaya basladi (tank slapper) gidonu da yumusattim birakircasina, hatta one yigildim agirlik biraz on tekere gelsin diye ama hicbirsey fayda etmedi ve beni ustunden atarken yere yapistim. sonra kaldirimdi refujdu derken tam ekipman olmama ragmen her yerim kirildi:
kask korudu tabi ama kaskin bittigi yere kadar.
kafatasim catladi
boynum kirildi
kaburgada 4 kirik
yuz kemiginde kucuk bir stres kirik (carbonfiber agv kaska ragmen)
legen kemigi kirik
sag bacak femur (ana kemik) kirik
sag bacak kaval kemigi kirik.
ama su an cok sukur iyiyim. degneklerle de olsa yuruyebiliyorum. 3 ay gecti, bi 2-3 ay sonrasi degnekleri tamamen atip yuruyecegim insallah.
motorum su anda bayraklida bir santiyede yatiyor. on amortisorler yamuldu, on jant kirildi lastik patladi, far falan koptu gitti, hatta gidon demiri de yamuldu. yani kafadan bayaa bi hasar var. onumuzdeki hafta babam izmotoya cekici ile goturup tamir edilir mi edilmez mi onu arastiracak. ama motorumu kesin satiyorum ya boyle kazali ya da yaptirip. yani kafa haricinde hicbiryerinde birsey yok. o yuzden belki 4-5 bin liraya kurtarabilirim diye dusunuyorum cunku kasko da yoktu dogal olarak.
suclu japonyadan geldiginde on tekerlegi sikti ya da sikmadi diye izmotonun mu yoksa bakimm sirasinda her yerini fazla siktilar da dengesizlesti mi kimsenin gunahini almak istemem. fakat on tekerlek cok hafif arkadaslar rahat tekere geliyor. belki de farkina varmadan 50 60 km gibi dusuk bir hizda onu yarim santim kalkip sonra yere konarken tank slapper yapmis da olabilir. ama pek guvenli bir motor degil gibi. cok hafif sanki kafasi. neyse sonucta , normalde yuksek hizlarda olan tank slapper olayi bu kadar dusuk hizda olunca bu motordan cok sogudum. ki zaten uzunca bir sure aile baskisi sebebiyle motora da binmeyecegim gibi gozukuyor.
hepinizin tekeri duz bassin, kafa sallamasin, kendinize dikkat edin ve unutmayin yukaridaki kiriklar ve yaralar, agv karbon kask, alpinestars carbon eldivenler sastech korumali deri ceket ve kevlar pantolona ragmen ve de sadece 50-60 km gibi bir hizda oldu. aman diyim kendinize dikkat edin. saglicakla kalin.
hocam şaka maka ama bayagı ciddi hasarda almişssınız alalhım esirgemiş sizi inşallah en kısa sürede ayağa kalkar bu sağlık sorunlarından kurtulursunuz
-
29 Ağustos 2014, 10:30
#4139
@Voodoo Child, dostum geçmiş olsun. Senden haber almak güzel. İnşallah en kısa zamanda tüm rahatsızlıkların geçer.
---
"Freni daha iyi bunun yea, daha iyi durur" diyenler inşallah okur yazdıklarını. Unutmayın ki motosiklet gaz ile sürülür ve küçücük bir olumsuzluk bile nelere yol açabiliyor...
-
29 Ağustos 2014, 10:50
#4140
Voodoo Child, çok geçmiş olsun şimdi iyi olup bize yazabildiğine çok sevindim. İnşallah tüm acıların bir an önce biter normal hayatına dönersin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler