Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ağustos 2014, 22:06
#3881
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
hadi ben haksızım arkadaş tamam siz haklısnızda nie kendi içinizde bile bi çatışma durumu var her konuda biri dio zincir sesi biri yok motordan geliyor biri yok egsozdan geliyor ben sadece suan motor araştırmasındayım bi kararda verebilmiş değilim mt07 den vazgeçmemin sebeblerinden ilki ve en ağır basanı vergisi oldu. mtorlarınıza lafım yok. benimde hoşuma giden bi motor ama mt07 almak isteyen helede biraz acemi motordan fazla anlamayan biri için bu motoru almak için çok erken bi zaman umarım başka arızanın zırıltının sesiniz sıkıntınız olmaz.
ayrıca bok atma gb bi niyetim yok olsa beni bu sitede herkez bilir bırak bi mesajı suan konunun sayfa sayısı 1000 olmuştu bile örnek : ybr 125 konusu...
Bok atabilmek icin motoru kullanmis olman vs gerekir, kaldiki bok atsan da ipleyen olmaz, millet keyfine bakar. Hayat kisa, umarim kisa surede o ince kararini(!) verirsin.
Reklamlar
-
06 Ağustos 2014, 23:36
#3882
Arkadaşlar merhaba
3 ay önce tarsus da Yağmurlu havada akşam saati kaza yaptığım için 7. motorum olan fazer 6 mı satmıştım. Motora tövbe etmiştim. Ama yeminimi bozacam gibi bugün mt 09 almak için yola çıktığımda 1 ay içinde gelecek dediler sonra mt 07 alım dedim oda yok ellerinde. Aklım karıştı bayadır da araştırıyorum bu iki motoru 07 alacam gibi olmadı 2. el 1000 km de falan bulabilirsem alacam inşallah.
Bu arada racing hiç sevmem ama 2007 model gsxr 1000 var olsa mı olmasa mı diye düşünüyorum. Sizin yorumlarıda bekliyorum. Fazla hız seven birisi değilim.
-
07 Ağustos 2014, 01:04
#3883
cekokk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba
3 ay önce tarsus da Yağmurlu havada akşam saati kaza yaptığım için 7. motorum olan fazer 6 mı satmıştım. Motora tövbe etmiştim. Ama yeminimi bozacam gibi bugün mt 09 almak için yola çıktığımda 1 ay içinde gelecek dediler sonra mt 07 alım dedim oda yok ellerinde. Aklım karıştı bayadır da araştırıyorum bu iki motoru 07 alacam gibi olmadı 2. el 1000 km de falan bulabilirsem alacam inşallah.
Bu arada racing hiç sevmem ama 2007 model gsxr 1000 var olsa mı olmasa mı diye düşünüyorum. Sizin yorumlarıda bekliyorum. Fazla hız seven birisi değilim.
Mehmet bana kalırsa sen mt07 yı al cunku makına tam bır tork delısı bu arada bız senınle hıc tanıstıkmı ben senı ckaramamdım ben c ekok soforlerınden sınan gerenli ama eşme soforlerınden ben bulgarıstana çalışıyordum ordanda domates bıbber goturdum bulgarıstaana ben senı sımdı ısım olarak çıkaramadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
Redneck adlı üyeden alıntı
redneck cam gerçekten cok hoşuma gıttı nerden temın ettın bu camı yurt dısındanmı ve gerçekten cok uyguna gelmıs bu aradda hangı ılden mesaj yazıyorsun eğer ıstanbuldaysan buluşmaya katılırsan orda ıncelerım
-
07 Ağustos 2014, 01:33
#3884
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
desenize mt 07 de sorunlar çıkmaya başladı fazla gazlayınca yağ yakmalar vites göstergesinde sıkıntılar vida sesleri du bakalım şöle 10.000 bi atlatın daha neler cıkıcak.
motor almaktan vazgeçtim arkadan cb650f alalım dedik yok gidon pulu sorunlu yok titreşim bu firmalar neyin peşinde anlamadımki :(
Yağ yakma değil o dostum bir çok yüksek CC motorda olduğu gibi çiğ benzin atma özellikle performans egzozlarda görülür. Motorun bilinen kronik bir sorunu veya alanlardan şikayetçi olan ben henüz duymadım sadece panikli arkadaşlarımız var aramızda o kadar
-
07 Ağustos 2014, 02:20
#3885
Ben Fabrikalara fazla uğramıyorum faruk ve cevdet amcamla fazla görüşmüyoruz ailevi problemler diyim
Ama bir gün tanışmak muhabbet etmek isterim şuan mersindeyim buraya geldiğinde veya sevkiyat falan olursa görüşmek isterim.
Motorcu bir çalışanımız candır resmen. Sülale düşman çünkü bana motor sürdüğüm için
-
07 Ağustos 2014, 03:24
#3886
İstanbuldayım,yamaha rami ye gittim bu gun.orada bır adam ıcın getırmısler ama onun daha gelecek parçaları oldugu ıcın ıstersem benım motora takabılıcegını soyledı, turkiyede baska yokmus ama ıstersenız getırtırler, ıstanbul bulusması mı varmıs benım haberım yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:21 ----------
Ayrıca bu gun ramide adamın bırı sordu ne kadar yakıyor diye , 4,5 falan dedım, cok fazla yakıyormus ya dedı, cevap veremedım ve sadece gozlerıne baktım.........
-
07 Ağustos 2014, 10:11
#3887
600RR gsxr600 R1 kullandıktan sonra benim makinada bana biraz yetersiz gibi geldi ya
Racing motor harbiden ayrı bir güzel ya
ama makinama hastayım her yerde ön planda olan bi motor
-
07 Ağustos 2014, 10:51
#3888
cekokk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba
3 ay önce tarsus da Yağmurlu havada akşam saati kaza yaptığım için 7. motorum olan fazer 6 mı satmıştım. Motora tövbe etmiştim. Ama yeminimi bozacam gibi bugün mt 09 almak için yola çıktığımda 1 ay içinde gelecek dediler sonra mt 07 alım dedim oda yok ellerinde. Aklım karıştı bayadır da araştırıyorum bu iki motoru 07 alacam gibi olmadı 2. el 1000 km de falan bulabilirsem alacam inşallah.
Bu arada racing hiç sevmem ama 2007 model gsxr 1000 var olsa mı olmasa mı diye düşünüyorum. Sizin yorumlarıda bekliyorum. Fazla hız seven birisi değilim.
Dostum eskişehir bayisi esmoto nun elinde bir adet sıfır kırmızı abs li mt07 var. istersen irtibata geç.
-
07 Ağustos 2014, 11:06
#3889
Syanur adlı üyeden alıntı
Yağ yakıyor mu yakmıyor mu? Deliller ile saadete gelelim lütfen
servisle konuşmamda bu motorun özellikle en büyük karakteristiğinin yağ yakmaması ve su eksiltmemesi olduğunu söylediler. ben de aynı düşüncedeyim bu motor yağ yakmıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
bu arada kafam karışık motor sorunlu mu diyenlere kesin cevabımı vereyim. motor kesinlikle sorunsuz ve sınıfında rakipsiz tam alınacak motor. bu benim 5. motorum ve en keyiflisi diyebilirim. sık sık bahsettiğimiz zırıltı da kesinlikle bir arıza değil motor karakteristiğinden kaynaklanan bir ses.
-
07 Ağustos 2014, 11:28
#3890
cekokk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba
3 ay önce tarsus da Yağmurlu havada akşam saati kaza yaptığım için 7. motorum olan fazer 6 mı satmıştım. Motora tövbe etmiştim. Ama yeminimi bozacam gibi bugün mt 09 almak için yola çıktığımda 1 ay içinde gelecek dediler sonra mt 07 alım dedim oda yok ellerinde. Aklım karıştı bayadır da araştırıyorum bu iki motoru 07 alacam gibi olmadı 2. el 1000 km de falan bulabilirsem alacam inşallah.
Arkadaşım mt serisi ve fazer 8 arasında bende cok muallakta kaldım yorumları falan okudum mt serisi tam bir akrabosi makinesi metarjlı kullanımlarda yorup rüzgardan kaynaklanan tokat manyağı yaptığını çeşitli form sitelerindeki kullanıcılarının yaptığı yorumlarda okudum. Netice olarak ben öyle hız ve akrabosi hareketleri yapmayacağım ve uzun yol yapacağım için fazer 8 de karar kıldım ama aklımın bir ucunda mt 09 var deneme sürüşü yapmak isterdim. Bence sende amacın doğrusunda haraket edip karar vermelisin..
Bu arada racing hiç sevmem ama 2007 model gsxr 1000 var olsa mı olmasa mı diye düşünüyorum. Sizin yorumlarıda bekliyorum. Fazla hız seven birisi değilim.
Bence racing candır o kadar diyorum
-
07 Ağustos 2014, 11:59
#3891
O egsozdaki siyah benekler bana göre zincirden sıçrayan yağlar. İçeriden gelen bir şey olduğunu sanmıyorum.
-
07 Ağustos 2014, 12:14
#3892
Arkadaşlar, konuları tartışırken kullandığımız hoş olmayan kelimelere dikkat edelim, seviyenin düşmemesi adına önemli. Birisi birisine cevap verirken yada olmadık yerde bir konu açarken daha düzeyli cümleler kurarsa gereksiz polemiklere girmeye gerek kalmayız.Yağ yakma konusu geçmiş; Soran arkadaşa sormak istiyorum, nerden cıktı bu konu? İçten patlamalı motorlar pistonun ve silindir gömleğinin yağlanabilmesi için çalışma esnasında yağ segmanları aracılığı ile yağla sıvanırlar ve bu yağın bir kısmı orda kalır ve patlama anında da yanar. Yağ yakması olayı budur ve her motor (araba yada motosiklet farketmez) için aynıdır.
Yanma olayına girmişken yanan bitek sey var ki kullanım tecrübesi olanlar bilir sadece kullanmayanlar bilemez tabi ki; sağ bacak yanması söz konusu bu motorlarda. Motor sağ tarafa yakın konuşlandırılmış, hareket halindeyken hararetten ve bacağımın durduğu yer itibarıyla sürekli bacağımın yandığını hissediyorum, uzaklaştırsam pedaldan da uzaklaşıyorum ve oturuş dengeside bozuluyor, uzaklaştırmasam yanıyorum. Satıcam galiba ben bu motoru, ölü fiyatına vercem bi meraklısına. Durum onu gösteriyor...
-
07 Ağustos 2014, 12:22
#3893
ukiran35 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, konuları tartışırken kullandığımız hoş olmayan kelimelere dikkat edelim, seviyenin düşmemesi adına önemli. Birisi birisine cevap verirken yada olmadık yerde bir konu açarken daha düzeyli cümleler kurarsa gereksiz polemiklere girmeye gerek kalmayız.Yağ yakma konusu geçmiş; Soran arkadaşa sormak istiyorum, nerden cıktı bu konu? İçten patlamalı motorlar pistonun ve silindir gömleğinin yağlanabilmesi için çalışma esnasında yağ segmanları aracılığı ile yağla sıvanırlar ve bu yağın bir kısmı orda kalır ve patlama anında da yanar. Yağ yakması olayı budur ve her motor (araba yada motosiklet farketmez) için aynıdır.
Yanma olayına girmişken yanan bitek sey var ki kullanım tecrübesi olanlar bilir sadece kullanmayanlar bilemez tabi ki; sağ bacak yanması söz konusu bu motorlarda. Motor sağ tarafa yakın konuşlandırılmış, hareket halindeyken hararetten ve bacağımın durduğu yer itibarıyla sürekli bacağımın yandığını hissediyorum, uzaklaştırsam pedaldan da uzaklaşıyorum ve oturuş dengeside bozuluyor, uzaklaştırmasam yanıyorum. Satıcam galiba ben bu motoru, ölü fiyatına vercem bi meraklısına. Durum onu gösteriyor...
Bu sorun da değişikmiş... Fan açınca evet bir sıcaklık geliyor hatta kışın çok keyifli olabilir Bende de sıcaklık geliyor ama motoru sattıracak kadar değil... Var mı başka bu soruna maruz kalmış olan?
Motordaki kişisel sorunlara kronik demek yanlış olur bence de... Bekleyelim, keyifle binelim, kafaya takmayalım her şeyi
-
07 Ağustos 2014, 14:45
#3894
3000 km yi devirdim çoook sıcak havalarda dahi kullandım ama ben bu bacak yakma olayını hiç yaşamadım ki motoru çok devirli kullanırım.
bana garip geldi biraz.
dün başıma gelen olayı da anlatayım tam olsun sabah işe geldim, motoru kuytu bir yere bıraktım,
ama dalgınlıkla kontağı açık üstünde unutmuşum. akşam çıkışta bi on dakika anahtarı arayıp bulamadım
sonra motorun üstünde kaldığını anlayıp bakmaya gittiğimde artık çok geçti akü tamamen boşalmıştı.
bu sabah aküyü söküp şarja bağladım inşallah akşama bi sıkıntı çıkmaz.
(olay olduğunda direk servisi arayıp ne yapabileceğimi sordum. olurda bu konuda bilgisi olmayan
arkadaşlar varsa diye söylüyorum; motoru kesinlikle vurdurmaya veya takviye yapmaya çalışmayın,
tek yapılması gereken akünün sökülüp uygun bi aletle şarj edilmesi gerekiyor dediler)
-
07 Ağustos 2014, 15:59
#3895
Geçmiş olsun... Akü gitsin önemli değil motor hala sende
-
07 Ağustos 2014, 17:06
#3896
Acaba o eksozdaki siyah benekler,birden gazladıgımızda tam olarak yanmayan benzinin dumanının yogunlasmış siyah damlacıkları olabilirmi ?
Cogu motosiklette eksoz yukarı doğru oldugu ıcın onlarda belli olmuyor olabilir fakat bizim eksoz bildigin düz belki de bu yüzden gözze çarpıyor olabilir
Edit: benimde bazen yavas kullandıgımda sol bacagım yanıyor , radyator fanı orada galıba , ozellikle sort giyerken kullanınca az pişmiş insan eti niyetine servisedilir yani ;)
-
07 Ağustos 2014, 20:35
#3897
ukiran35 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, konuları tartışırken kullandığımız hoş olmayan kelimelere dikkat edelim, seviyenin düşmemesi adına önemli. Birisi birisine cevap verirken yada olmadık yerde bir konu açarken daha düzeyli cümleler kurarsa gereksiz polemiklere girmeye gerek kalmayız.Yağ yakma konusu geçmiş; Soran arkadaşa sormak istiyorum, nerden cıktı bu konu? İçten patlamalı motorlar pistonun ve silindir gömleğinin yağlanabilmesi için çalışma esnasında yağ segmanları aracılığı ile yağla sıvanırlar ve bu yağın bir kısmı orda kalır ve patlama anında da yanar. Yağ yakması olayı budur ve her motor (araba yada motosiklet farketmez) için aynıdır.
Yanma olayına girmişken yanan bitek sey var ki kullanım tecrübesi olanlar bilir sadece kullanmayanlar bilemez tabi ki; sağ bacak yanması söz konusu bu motorlarda. Motor sağ tarafa yakın konuşlandırılmış, hareket halindeyken hararetten ve bacağımın durduğu yer itibarıyla sürekli bacağımın yandığını hissediyorum, uzaklaştırsam pedaldan da uzaklaşıyorum ve oturuş dengeside bozuluyor, uzaklaştırmasam yanıyorum. Satıcam galiba ben bu motoru, ölü fiyatına vercem bi meraklısına. Durum onu gösteriyor...
kaça vericen bi arkadaşıma bakıyoruz?
-
07 Ağustos 2014, 22:23
#3898
Arkadaslar 16 Agustos Cumartesi gunu bulusmasi icin 6 mekan onermistik. Nereler olduguna bir kac sayfa geride vakabilitsiniz.
Bunlardan
Bitanesi Emirgan parki Sari Köşk tü. Burasi birkac oy aldi.
Bir arkadas da Polonezkoy demisti.
Son durum bu.
Oy ve gorus bildirmeye devam edelim. Onumuzdeki hafta ortasina (Carsamba) kadar netlestirelim.
Buyuk bir bulusma olsun. Istanbuldaki butun arkadaslar mumkunse katilmalarini cok isterim.
-
08 Ağustos 2014, 01:32
#3899
Beyler bırakın şu sorun meselesini,japonlar öyle yapmış ki millet sorun bulamıyor geçmiş egzos ta lekeleri acaba mı diyor,her ilk çıkan modelde olur normalde ufak tefek bir şeyler,ama o da olmayınca ya nasıl olur diye içten içe,kesin saklıyorlar diye düşündüklerini sanıyorum,ben şahsen kullandıkça aşık oluyorum makineye,ve şu kısmı şöyle olsaydı daha iyi olurdu diye bile düşünemiyorum,kimi rüzgar diyor ya bu çıplak makine,kimi motordan sıcaklık geliyormuş,sizin motordan soğuk hava geliyordur, ya ne gelecekti peki,700cc makinenin hacmi,okuyorum yazdıklarınızı ve düşünüyorum meyve veren ağaç taşlanır,MT 07 için diyebileceğim tek kelime mükemmel.
-
08 Ağustos 2014, 01:45
#3900
Emirgan parkı sarı köşk güzele benziyor,her iki tarafa da yakın gibi,bence orası olabilir.ben gelirim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler