Merhaba millet MT-07 için kasko yaptıran biri var mı,varsa hangi sigorta en uygun ,teşekkürler
Merhaba millet MT-07 için kasko yaptıran biri var mı,varsa hangi sigorta en uygun ,teşekkürler
Ben yaptırdım.
Şair sigorta. 1.520 TL Full+full Kasko.
Daha uygununu bulamadım.
Gecenlerde bende dusundum egitim amacli bir gezi yuksek ccli motorlar ile herkes tecrube kazanir hatalardan ve dogrulardan yada dogru bildigimiz yanlislardan yada yanlis bildigimiz dogrulardan.
Acikcasi suana kadar hep tek gezdim.hic 600 cc uzeri motorlarla bir arkadasim haric hic gezmedim. Daha tecrubeli kisilerden beni marangoz gibi yontmalarini egrilerimi duzeltmelerini isterdim acikcasi.
Honda g1 den sonra gis akademi 2 ye gitmeye karar verdim. Sanirim kendi motorumuzla hakimiyet egitimi veriyorlarmis.
Cok sukurki xj6 ile 11000 km oldu hic kazam yok ancak kilpayi kurtuldugum kazalar olmadi deyil.
Insallah 30000 km yapip .(senede 11000 km yapiyorum yani allah izin verirse 3 sene sonunda z1000 sx i alip motor hayatima ulasabilecegim en yuksek amaca hayalime kavusurum.
Z1000 i aldigimda ise honda g3 e gidicem cbf 1000 ile ileri surus egitimini almak icin.
Peki sizlerin plani nedir? yamaha kardesligi..
yarın saat 7 ve sonrasında musaitiz 2 mt sahile inicez erken haberleşelim gün batmadan bikaç kare fotografta alırız
bugun alaçatı dönüşü eski çeşme yolunda bir adet racered..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
istanbula gidip hondadan egitim almak istiyorum fakat hondanın boş günleri benim dolu günlerim benim benim boş günlerim hondanın dolu günleri.. izmirde art akademi var benim bildigim full ekipmansız yol egitimi vermiyorlar diye okumuştum eksikleri halledip sanırım bir telefon edicem eğitim şart
evet xperia kullanıyorm sony çekim kalitesi güzel ve fotografla oynamak icin gelişmiş özellikleri var dayanıklılıgı cabası sony reklamı gibi oldu ama senelerce iphone üstüne samsung kullandım sony bu defa turnayı gözünden vurmuş çok memnunum
topcase ve çanta ikisi beraber 500 600 lira paraydı sanırım,sadece demiri de 250 300 lira idi yanlış hatırlamıyorsam,ben taktırmadım ama fiyat araştırması yapmıştım çok önce
edit:hay anasını ya,5 gündür izmirdeydim alaçatıda,keşke baksaydım foruma tanışırdıkk
Arkadaşlar geçen hafta yaşadığım ufak bir sorun hakkında çözüm arıyorum. Geçen hafta motoru 4 gün çıkaramadım ve hafta sonu gelince makina tek seferde marş almamaya başladı. 2-3 defa da anca çalışır haldeydi. Sorun için servise gittiğimde namussuz düzeldi tek seferde marş aldı . Servisteki adam bana 2 günde bir 15 dk çalışması gerektiğini söyledi. Daha önce 2 günde aküsü biten motor duymadım sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir_? Servis aküyü tam dolumunu yapmadan vermiş olması mümkün mü _?
Gunesın altında uzun sure kalıyorsa akuye bazen zarar gelebılıyor bır arabamda basıma gelmıstı kıbrıs gunesıne dayanamamıs aku arabada sıfır sayılırdı aku degıstı sıkıntı kalmadı.. 2 gn sarz dıye bır dalga yok sehırddısına cıkıyorum 1 hfta mars yapmadıgım oluyo şu servıslerı bı denetleseler ne kadar bılgısız ve ılgısız adamlarla calısıyor yamaha bır bılse..
Branda altında günde maksimim 1,5 saat kadar, saat 5 sularında güneş görüyor...
Bana bugün gelen fiyatlar şöyle
Yapı Kredi 1135
Allianz 1140
Mapfre 3050
Axa 3120
Ak sigorta 6558
Ego 5210
Fiyata etki eden faktörler, daha önceki sigorta geçmişiniz, yaşınız, ikamet ettiğiniz şehir vs.
Ayrıca bazı şirketler, motosiklet ile ilgili aldığım eğitimlerin sertifikaları sebebi ile ekstra indirim yaptılar.
Yapı Kredi ile Allianz'ın poliçe içeriklerini karşılaştırıp birinden yaptıracağım bugün.
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
[QUOTE=tuzsuzdeli;3392080]Bana bugün gelen fiyatlar şöyle
Yapı Kredi 1135
Allianz 1140
Mapfre 3050
Axa 3120
Ak sigorta 6558
Ego 5210
Fiyata etki eden faktörler, daha önceki sigorta geçmişiniz, yaşınız, ikamet ettiğiniz şehir vs.
Ayrıca bazı şirketler, motosiklet ile ilgili aldığım eğitimlerin sertifikaları sebebi ile ekstra indirim yaptılar.
Yapı Kredi ile Allianz'ın poliçe içeriklerini karşılaştırıp birinden yaptıracağım bugün.[/QUO Kardeş bu yazdıkların kasko mu,ve nekadara kadar taksit yapılıyor?
Dostum, onlar değil ama siz yanlış biliyorsunuz.
Böyle bilgiler, televizyondan yarış izlemek ya da sağdan soldan kulaktan dolma bilgilerle edinilmez ki Türkiye'de motosiklet kullanıcısı profilinin bilgi düzeyi zaten malumunuz, şurada bir elin parmakları kadar "aklına, bilgisine" güvenilecek insan var, her duyduğunuza inanmayın.
Hayatınızın söz konusu olduğu bir iş yapıyorsanız, biraz okumanızı araştırmanızı öneririm.
Öncelikle lastiğin ısınması, lastik hamurunun sıkışması ve gevşemesi sonucu olur. Bu sıkışma ve gevşeme sonucu oluşan iç sürtünme sonucu bir enerji açığa çıkar ve bunu ısı enerjisi olarak görürsünüz.
Lastik ısıtmak amacı ile zigzag yaptığınızda, normalden fazla bir içsel harekete sebep olmazsınız. Sadece lastik üzerindeki ağırlık transferini sağdan sola almış olursunuz. O yolda düz gitmekle zigzaglı gitmek arasında lastiğe verdiğiniz ek bir yük olmaz.
Ancak hızlanma ve yavaşlamalar, lastik karkası(iskeleti diyelim) üzerinde daha fazla iç sürtünme yaratır.
Amortisör gibi düşünün. Sağa sola yatarken mi amortisörleriniz daha çok hareket eder yoksa hızlanıp yavaşlarken mi. Amortisörler de çalıştıkça aynı bu şekilde ısınırlar.
Bu konuda Türkçe kaynak çok fazla yok, pek huyum değildir ama bir kaç forumda, internet sitesinde bu durumu yazmışlar.
Şurada en sonda var : http://www.motosikletaksesuarlari.co...kleri-Hakkinda
şurada bir iki bilgi var : http://www.motordelisi.com/forum/mot...-dertte-3.html
burada da biraz gaz ve frenden bahsediliyor : http://www.enduroist.com/forum/showt...esi-Gerekenler
Neyse, kendimle çelişip forumlardan link vermeyeyim.
Sizin dediğiniz harekete ecnebiler, weaving ya da swerving derler, meraklısı, konuyu bunun üzerinden araştırabilir.
Adamlar ölçmüşler, diyor ki ne kadar agresif zigzag yaparsan yap ve bu esnada motoru ne kadar yatırırsan yatır, ısınmaya faydası yok
http://www.tlzone.net/forums/suzuki-...-up-tires.html
Burada biraz daha teknik açıklama var :
http://www.sportrider.com/how-to-pro...arm-your-tires
Motosiklet yarışları öncesi yapılan zigzaglar, lastik yanağındaki fabrika çıkış yüzeyindeki ince yağlı tabakayı kaldırmak içindir.
Formula yarış arabalarının zigzag yapması ise normaldir, çünkü araba lastiklerinin çalışma mantığı farklıdır, onlar yatay düzlemde çalışır ve orada en çok esnetilebilen yer yanak olduğundan zigzag yapmak hızlı ısıtır.
Özetle; gereksiz yere zigzag yaparken(hem de lastik soğukken) ya da zigzag yaptım lastikleri ısıttım hadi biraz yatırayım diye devam ederseniz, önünde sonunda başınıza iş alırsınız.
Suzukiyi tavsiye edenler olmuştu ama deneme fırsatım olmadı. Kawasakinin tasarımı çok çirkin geliyor. Aslında benım ıhtıyacım olan çok yönlü bi motosıklet o yuzden F700gs uygun gibi, test sürüşüde yapma ımkanım oldu ve begendım ama fiyatı 13.300€ olunca insan bi düşünüyo tabiki.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)