Benide yazın listeye. Siyah olursa 10 numara olur
Benide yazın listeye. Siyah olursa 10 numara olur
Yakıt tüketimi ile ilgili ara ara birşeyler yazacağımı söylemiştim.
Aldığım günden beri 1300km yol yaptım.
7 kez yakıt aldım.
Genelde yakıt ikazı verir vermez yakıt almaya dikkat ettim. Bu da çoğu zaman 9.5-10lt yakıta denk geldi.
Her depoda yakıt tüketimim biraz daha düştü.
İlk depoda 4.9 litre/100km olan tüketim, son 2 depo itibarı ile (rodaj bakımının yapılmasından sonra) 4.1 civarında dolanıyor.
Ben motosikleti gittikçe devirli kullanacağım için yakıt tüketimi biraz daha yükselir diye düşünüyordum, ancak MT-07 ile 6-7 bin devirleri geçmeye pek gerek kalmıyor.
Bu noktadan sonra tüketimin bu civarda sabitleneceğini düşünüyorum. Yolumun yarısını ağır trafikte, yaptığımı da ekleyeyim.
Bugünün fiyatları ile 0.20 kuruş/km
Dünyaya şahit olmanın yolu, maceranın kendisinden başka bir şey değildir. Çünkü dünyadaki en büyük mutluluk, bu dünyanın şahidi olmaktır.
Ben ilk aldığımda ortalamam 4.1'di. Motosiklet gerçekten fazla devir istemiyor. Ancak ben devir istediğim için yakıt normal olarak artıyor
Şu anda motosiklet 1560 KM'de. 1000 KM'ye kadar vitesleri 5000'den önce, 1600 KM'ye kadar da 6000'den önce değiştiriyordum. 1600'ü geçince artık sınır kalmayacağı için yüksek devirlere çıkarım.
Bu arada dün biraz yüksek devirde vites değiştireyim dedim; 9000 devir gibi vites yükseltilince 5. vitese kadar motosiklet çok agresif. Çok büyük keyif aldım. 1600 KM sonrası ekonomik kullanacağımı pek sanmıyorum :(
Yeni değil bu yalnızlık . . .
arkadaşlar ben 800km civarındayım. şöyle bir sorun oldu.şimdiye kadar iki kere oldu, acaba sizde de oldu mu diye merak ediyorum;
kırmızı ışıklara da gelince ikinci vitesten birinci vitese attığımda (elim debriyajda çekili ve hızım çok az 10km/h falan durmaya yakın.) motor stop etti ! yani ikiden bire attıgımda kendi kendine sebepsiz stop ett, ve bu iki kere başıma geldi. ilki 400-500 kmlerde, ikincisi bugun 800 kmlerde. onun haricinde şıkırtı falan kesinlikle gelmiyor motordan yağ gibi gidiyor.
hararet normal 85 falandı. böyle tık diye stop etti . debriyaj çekili olduğu için hiç bir şey olmamış gibi marşa basıp tekrar çalıştırdım.
ya ben şıkırtı duyamıyorum tabi rüzgar sesinden de olabilir çünkü ya duruyorum rölanti ya da 1-2-3-4. vites hop 100 km/h
merhaba hocam, vardı elimizde fakat şu anda hiç kalmadı arka sehpa, ön de 4-5 tane var
Tamamdır hocam, ilk olarak koruma demirini bir çıkartalım da piyasaya
özellikle duvar boyunca olan bir yoldan geçerken daha çok duyuyoruz bu sesleri. ben 2 gün kullanamadım motoru, çekişi düşmüş gibi hissettim ama öyle değildi. sanırım kafaya takınca bişeyi ya da "dur lan kesin burda bi bozukluk var" dediğimizde daha çok belirginleşiyor. Sonuçta naked motor, motoru kapatan bir grenaj yok, bu da tüm sesi duymamıza sebep olur diye düşüyorum. Üzeri grenajlı olsa bu sesler kesilir miydi ya da biz artık duymazmıydık bilemem.
Bu arada arkadaşın yaptığı radyatör koruma gerçekten çok güzel. Fotoğraftan mı öyle gözüküyor bilmiyorum ama, delikler biraz fazla büyük değil mi? Arasından taş girebilirmiş gibi geldi bana.
Lazımsa radyatör koruma da yaparız, gelen talebe göre tabii
O değil de 12 gün oldu motoru alalı 1100 km yaptım
radyotör koruma listesine bende ekleyin arkadaşlar
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Bende de benzer bir sorun oluyor.Debriyaj sonuna kadar cekikken,gaz vermek istiyorum bazen.Ama gaz kolunu boyle 2-3 mm cevirdigim anda tak diye stop ediyor.Ve bu senin de dedigin gibi 10-20 km hizla giderken oluyodebriyaj tamamen cekik olmasina ragmen boyle stop etmesi cok enteresan.hala da ediyor.
Bir de soyle bisi geldi basima.motoru teslim alali 2 bucuk hafta olucak.Daha gecen cuma gunune kadar arkadasimin bayiisine gidip sormasam cozemiycektim 1.vitesteyken marsa bastigimda ayaklik kalkik ve debriyaj cekili olmasina ragmen motor calismiyordu.ve bu durum trafikte stop ettigi zaman tekrar calistirmak istedigimde basima geldi kac kez.cok boktan bi durum.Illaki bosa alacaksin oyle calisiyodu motor.o da haliyle cok urastiriyor tabi.Neyse gittim arkadasimin bayiisine.Anlattim durumu.Adam oturdu ustune bakti dedi ki debriyaj musur kablosunu takaya unutmuslar dedi aldigin yerde hakkaten de kucuk bi ucu varmis kablonun ve bosta duruyomus.gidnun altinda kaldigi icin de farketmedim hic.Adam onu bi takti ve motor vitesteyken artik caliyor cok sukur) bu basimiza gelen stop etme durumu da acaba diyorum debriyajla ilgili baglantilarda olabilirmi...
Arkadaslar radyator korumadaki bosluklar kasitli olarak buyuk yapilmistir. Bosaltmalar lazer kesimde yapildigi icin eger daha dar yapmaya kalkarsak buda sacta daha fazla islem ve haliyle daha fazla isinmaya yol acicak bunun sonucu da sacta cok fazla carpilma olacak. eger uzerinde MT logosu istemezseniz punch tezgahindada bosaltma yapabilirim ama gorsellik cok zayif olur.
Hem ön cam için hem de radyatör koruma için ortak hareketlere beni de ekleyebilirsiniz.
Bende dün akşam saatlerinde motoruma kavuştum, öncelikle şunu söyleyeyim Yamaha şahane bir motor yapmış.Daha önce kullandığım motorlardan çok daha rahat ve kullanımı kolay, sanki bisiklet kullanıyormuşcasına rahat. Oturuş pozisyonu ve ergonomisinde sinyal ve korna kumandalarına alışmak gerekli onun dışında bir sorun görmedim. Gaz kolu dozlaması çok güzel ve akıcı, düşük devirlerde yüksek tork olmasına rağmen kolay dozlanıyor. (daha önce kullandığım Fazer 600 de gaz kolu on/off düğmesi gibi çalışıyordu. Vites geçişleri net ve kemikli. (klasik yamaha özelliği) Frenler daha 100 km kullanmama rağmen güven verdi ve tepkisi gayet net. En çok hoşuma giden yanı ise amortisörleri, genel kullanımda yumuşak ve konforlu his veren amortisörler virajlarda sanki ray üzerinde gidermişcesine güven verici. Yani nereye gitmek istersen oraya gidebiliyorsun, virajlarda dışarı açılma veya dalma hissetmedim. Motordan gelen sesler konusuna gelince , belli gücün üzerindeki motorlarda o sesler gelir yani normaldir, tek silindirli 125-250 cc hacimli motorlarda gelmeyen sesler olması normal. Dünyada bir otorite olan YZF-R1 den gelen sesleri duysanız motorun bir yeri kopacak zannedersiniz. Aynı durum Ducati ve CBR 1000 RR da da söz konusu, yani kafaya takmayın keyfini sürün. Tüm bunların sonunda beklediğime değdiğini düşünüyorum. Uzun zamandır hiç bir motoru bu kadar keyifle kullanmamıştım. Aksesuar konusuna gelince ön çamurluk dizaynı ve yandaki eğimleri radyatöre taş sıçramasına engel olacak gibi görünse de içimin rahat etmesi için radyatör koruma isterim. Gösterge panelinin gelecek taşlardan zarar görmemesi içinde her ne kadar beğenmesemde küçük bir cam olabilir.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)