Rodaj zamanı yüksek devirlere çıkmayın,kitapçığı okuyun,geçen sayfada da söylemiştim, yine söyleyeyim,o mikronluk parçaların yavaş yavaş eğelenmesi lazım,birden yükse devirle eğelemeye kalkarsanız parçalar kopabilir,ileride yağ yakar sorun yaratır vs vs,kopma olarak bahsettiğim şey kocaman kopan parçalar değil küçücük parçalar.
Bugün 1000 bakımına gittim kardeşler motor rami servise, servis gayet güzel tavsiye ederim,yukarıda bekleme salonu var,kameradan motorunuzu izliyorsunuz,sınırsız çay ve kahve
(otomat makinası var) biraz kurabiye vardı, deri koltuklar falan var,rahat rahat bekliyorsunuz yani,amele gibi ayakta dikilmiyorsunuz.
30 lira yağ filtresi
70 lira yağ 15-40 yamalube tam sentetik
50 lira işcilik
26 lira kdv
toplam 173 lira tuttu (rakamları yuvrladım)
cömertliğimi konuşturup 180 verdim. adsfghjgkjhgk
Motorun furş takımıyla ilgili bir problem varmış,onu orijinal haline getirmek için gevşetip yeniden sıktılar (fabrika verisine göre) fakat şimdi gidon normalden daha sert-sıkı gibi oldu.
ayrıca bakımdan çıktıktan sonra motorun ayak pegleri titremeye başladı ????? bakım yaptıran arkadaşlar sizde de böyle birşeyler oldu mu ?